Geen idee, ik kijk daar niet naar ook al woon ik nog net in Frielandquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik word in het ootje genomen.
Daar is heel wat anders op.
1-0quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Die Hongaren kunnen er helemaal niets van,
Ziggo kwam 10 sec laterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stem PVVquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Diversiteit is niet onze kracht.
[..]Kan je voortaan ons even waarschuwen als je dit soort plaatjes post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Wel dat van Hongarije?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Diversiteit is niet onze kracht.
[..]Is die uit Auschwitz ontsnapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Zirkzee bankzitter bij een zwalkend United.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Reijnders de middelmatige ster van een gebroken AC Milan.
[..]Dit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@de_boswachterYea, she's on crack.
Staat toch in een spoilerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je voortaan ons even waarschuwen als je dit soort plaatjes post?
Oh doet die ook mee?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zirkzee bankzitter bij een zwalkend United.
Altijd in de basis , maar dat zegt ook veel over die hont uit Twente en vriendjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zirkzee bankzitter bij een zwalkend United.
Door erop te klikkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe moest ik weten wat er in die spoiler stond?
Daar kun je op klikken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe moest ik weten wat er in die spoiler stond?
Laatste twee duels niet toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd in de basis , maar dat zegt ook veel over die hont uit Twente en vriendjes.
Laatste potje op de bank.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd in de basis , maar dat zegt ook veel over die hont uit Twente en vriendjes.
Nummer 6 van Italië. Beetje het Go Ahead Eagles van de Serie A tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Reijnders de middelmatige ster van een gebroken AC Milan.
Dat heb ik gedaan, en met de kennis die ik nu heb heb ik daar spijt vanquote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laatste twee duels niet toch?
Pure armoedequote:
We houden de situatie even in de gaten, anders gaan we toch echt professionele hulp inschakelen.quote:
nou nou nouquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar had je Neeskens goed voor kunnen gebruiken nu.
Make Football Great Again.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:28 schreef RipCity het volgende:
Dit moeten ze elke wedstrijd minimaal 1x doen
Maar hij pakte de bal met zijn klokkenspel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:28 schreef Zorro het volgende:
Zo dichtbij en dan schiet je uitgerekend die bal naar de enige die hem in de handen mag pakken.
Maar daarna in zijn handen. Een veldspeler had daar weer mooi kunnen prutsen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar hij pakte de bal met zijn klokkenspel.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:29 schreef RipCity het volgende:
Simons weer standaard mokerdom en slecht in Oranje
Fair play.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:28 schreef Zorro het volgende:
Zo dichtbij en dan schiet je uitgerekend die bal naar de enige die hem in de handen mag pakken.
Nee met een jostibandquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:29 schreef Abrikozentaart het volgende:
Spelen ze in Hongarije ook met een regenboogband
Dat is onze finalequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsers gaan ons maandag ontmantelen.
Scheelt. Kunnen we in maart aan de WK kwalificatie beginnen ipv juniquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsers gaan ons maandag ontmantelen.
Tot maandagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:30 schreef RipCity het volgende:
Tijd voor Vandaag Inside
Cybermannetje!
Ik vooral over mensen die het kijken maar er eigenlijk een hekel aan hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een mening over mensen die dat kijken
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij mis ik niks.
Behalve jullie een beetje.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij mis ik niks.
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we jou ook missenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij mis ik niks.
Laat tong met rust, die heeft het al moeilijk genoeg met Neeskens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vooral over mensen die het kijken maar er eigenlijk een hekel aan hebben
@:tong80
Deze post krijgt een hartje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we jou ook missen
Vooral met tv shows die er geen aandacht aan besteden, wat ook echt een schande is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat tong met rust, die heeft het al moeilijk genoeg met Neeskens.
Met of zonder zeep?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In de rust ga ik even mijn ogen wassen.
Ik ga iets anders doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga zo ook m’n make-up en lenzen doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoezo. Hij post hier toch gewoonquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we jou ook missen
Ga je vanavond nog de deur uit?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook m’n make-up en lenzen doen.
Nee lenzen uit en mascara eraf.quote:
Ik mis @Orientequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=Dd9sVOvF93U
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Waar?quote:
Orban staat dat niet toequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:37 schreef xzaz het volgende:
Is er nou geen enkele donkere speler in het Hongaarse team?
Klopt, daarom hebben ze ook nog nooit iets gewonnenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:37 schreef xzaz het volgende:
Is er nou geen enkele donkere speler in het Hongaarse team?
2e helftquote:
Maar wel een goede keeperquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, daarom hebben ze ook nog nooit iets gewonnen
Waarom zou @Pisces29 in de boekwinkel werken?quote:
Als Arend Martijn het hem niet voorzegt gaat het fout.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:42 schreef Caland het volgende:
Dit is toch gewoon de fout van Reijnders en daarna Van Dijk
Ik ga ervanuit dat Koeman weer een donderspeech houdt in de rust om vervolgens in de 2de helft wat beter voetbal te gaan zienquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Balbezit is weer eens heilig, maar je doet er geen reet mee. Frank de Boer-voetbal.
Dat is wel een enorm herhalend patroon bij hem, ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat Koeman weer een donderspeech houdt in de rust om vervolgens in de 2de helft wat beter voetbal te gaan zien
Ja, terwijl hij al een tijdje niet op FOK heeft gepost ik was even bang dat er iets mis met hem wasquote:
En @Wazaaaaa als trouwe aziaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, terwijl hij al een tijdje niet op FOK heeft gepost ik was even bang dat er iets mis met hem was
Maar wat fijn
Oh, dan een andere keerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor we zijn net terug
Kon niet, ze moest zich klaarmaken voor werkquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende keer doe je maar gewoon mee.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan ik dit ergens terugkijken met commentaar van Evert
Toch lekker en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weer de Spicy Chai
Ik heb geen andere lekkere smaakjes meer staan
quote:Zoon John hier, succes Chevy. Ik ben gestopt met FOK! vind het niet terecht wat is gebeurd en toen ik TT maakte om jou te steunen. Hou je hoofd lekker cool, focus je op de leuke dingen in het leven en laat je niet kisten. Je komt er wel kerel!
Ik heb al ontzettend veel koolhydraten op vandaagquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet koolhydraten gaan stapelen voor de halve van zondag!!
Zoon john of chevy?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft zeer serieuze mentale issues.
Daar hebben ze geheid zogenaamd geen homo'squote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze in Hongarije ook lokhomo-agenten?
Ik zit niet op een laptop.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende keer doe je maar gewoon mee.
Gohquote:
Dat blijkt wel, want hij zit bij het ‘Nederlands’ elftalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens "De Feyenoorder" één van de betere middenvelders van Nederland
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar hebben ze geheid zogenaamd geen homo's
Ja hehe, die scheurt z'n achillespees en hamstring af en die slome Zirkzee vergeet positie te kiezen.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nerdjes die dat wel vinden overspoelen nu de voetbalwereld.
Allemaal risicoloze kutballetjes dusquote:
Ben Kingsley is niet zo vadsigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:11 schreef VoMy het volgende:
Ben Kinsgley is ook al 10 jaar coach bij die Hongaren he. Plaatsing is daar automatisch al een contractverlenging blijkbaar.
Pas nou op!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Reijnders een brokkenpiloot.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Reijnders een brokkenpiloot.
quote:c. Het aanzetten tot conflicten (bijv. een sterke/controversiële mening uiten of anderzijds overdreven positief/negatief reageren)
quote:
quote:
Hij is zelf stevig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk wordt Koeman morgen STEVIG aangepakt door de media.
Gaat als door een adder gebeten reageren als NPOdebieltje Stekelenburg een vraag gaat stellen .quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk wordt Koeman morgen STEVIG aangepakt door de media.
Daar hebben ze op Paaseiland ook last vanquote:
Op één of andere manier komt die humor van jou niet zo uit de verf vanavondquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is voor Neeskens, totaal gaan ze een minuut stilstaan
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hebben ze op Paaseiland ook last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Niet alleen vanavond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één of andere manier komt die humor van jou niet zo uit de verf vanavond
Ziggo GO is okequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Op NPO 3 is het beeld ruk
Op NPO 1 extra is het commentaar ruk…
Worst of both worlds
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één of andere manier komt die humor van jou niet zo uit de verf vanavond
Het is helemaal geen team joh, dit gaat nergens over.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zirkzee kan er ook geen kut van.
Wel soepeler, maar wat een verschil in kwaliteitquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier ook al een tijdje, op de stream gaat het beter.
Hopelijk hebben ze daar een gracht,quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:19 schreef Zorro het volgende:
Geklaag over dat beeld, allemaal Ziggo kijkers zeker?
KPN nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |