Geen idee, ik kijk daar niet naar ook al woon ik nog net in Frielandquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik word in het ootje genomen.
Daar is heel wat anders op.
1-0quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
Die Hongaren kunnen er helemaal niets van,
Ziggo kwam 10 sec laterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stem PVVquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Diversiteit is niet onze kracht.
[..]Kan je voortaan ons even waarschuwen als je dit soort plaatjes post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Wel dat van Hongarije?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Diversiteit is niet onze kracht.
[..]Is die uit Auschwitz ontsnapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Zirkzee bankzitter bij een zwalkend United.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Reijnders de middelmatige ster van een gebroken AC Milan.
[..]Dit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@de_boswachterYea, she's on crack.
Staat toch in een spoilerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan je voortaan ons even waarschuwen als je dit soort plaatjes post?
Oh doet die ook mee?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zirkzee bankzitter bij een zwalkend United.
Altijd in de basis , maar dat zegt ook veel over die hont uit Twente en vriendjes.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zirkzee bankzitter bij een zwalkend United.
Door erop te klikkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe moest ik weten wat er in die spoiler stond?
Daar kun je op klikken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe moest ik weten wat er in die spoiler stond?
Laatste twee duels niet toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd in de basis , maar dat zegt ook veel over die hont uit Twente en vriendjes.
Laatste potje op de bank.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd in de basis , maar dat zegt ook veel over die hont uit Twente en vriendjes.
Nummer 6 van Italië. Beetje het Go Ahead Eagles van de Serie A tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Reijnders de middelmatige ster van een gebroken AC Milan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |