abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:07:16 #51
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215235343
De grootste is zo'n onzin en typisch Amerikaans
pi_215235373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 13:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Tja, momenteel is dat gezien de peilingen en de stemming van de kiezers bij polls over onderwerpen gewoon de realiteit, helaas.
De realiteit, ach kom. Als iets de realiteit is dan is het dat de peilingen meer dan 3 maanden voor de verkiezingen bijna even precies zijn als se vorige verkiezingsuitslag (bron). Als we iets weten is dat we bij de afgelopen verkiezingen en peilingen nogal wat wisseling zien. Als we iets weten is het dat BBB anderhalf jaar geleden nog de grootste was, dat NSC een paar weken voor de verkiezingen nog de grootste was, voor beide zou je nu geen cent meer geven.

Zolang men de PVV blijft bekritiseren op hun eigen terrein (migratie) denk ik dat je gelijk hebt. Dus misschien iets minder happen in rood vlees allemaal, want dit kon wel eens zijn doel zijn.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:14:03 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215235418
Schoof moet gewoon een keer "Hou je bek es!" roepen naar Agema, en verder niks.
pi_215235520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:14 schreef Hexagon het volgende:
Snap opzich wel dat ie haar de ministerraad niet wil laten voorzitten als hij zelf afwezig is :')
pi_215235564
Het 'probleem' van de oppositie/links is, dat ze te netjes zijn. Die taal van Wilders wordt nu eenmaal opgepikt door de massa. Dat wil niet zeggen dat ze ook maar onbeschoft moeten gaan worden, maar wel iets meer in gewone taal Wilders op z'n plek moeten zetten. En níet á la klassiek links vervolgens weer ergens anders op met het verheven vingertje gaan komen.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:33:11 #56
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_215235600
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:28 schreef Japepk het volgende:
Het 'probleem' van de oppositie/links is, dat ze te netjes zijn. Die taal van Wilders wordt nu eenmaal opgepikt door de massa. Dat wil niet zeggen dat ze ook maar onbeschoft moeten gaan worden, maar wel iets meer in gewone taal Wilders op z'n plek moeten zetten. En níet á la klassiek links vervolgens weer ergens anders op met het verheven vingertje gaan komen.
Liever te netjes dan de asociale Tokkie stijl van Wilders :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215235609
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:28 schreef Japepk het volgende:
Tuurlijk joh, het is weer de schuld van Links dat Geert en z'n vrienden zich als totale mongolen gedraagt.

Geert gedraagt zich als een totaal mongool.
Links gedraagt zich normaal/fatsoenlijk.

HeT iS De ScHuLd VaN LiNks!!! DaT GeErt zO DoeT.

gooi jezelf weg joh.
pi_215235618
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:14 schreef Hexagon het volgende:
dit soort uitspraken is gewoon grond voor ontslag lijkt me.
Dit is gewoon indirect mensen met consquenties bedreigen als ze gewoon hun werk doen.
pi_215235624
Sfeertje hier hoor :D

Op naar de vier jaar _O_ :P
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:38:06 #60
5428 crew  miss_sly
pi_215235635
Ze heeft haar keutel al wat ingetrokken:

twitter

Een bulderpreek van Schoof? Is het niet een keer genoeg? Ze zou inmiddels toch moeten weten dat dergelijke woorden niet gebezigd dienen te worden. Daar hoort toch wel een consequentie aan te hangen, lijkt me?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215235640
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:38 schreef miss_sly het volgende:

[ twitter ]

Een bulderpreek van Schoof? Is het niet een keer genoeg? Ze zou inmiddels toch moeten weten dat dergelijke woorden niet gebezigd dienen te worden. Daar hoort toch wel een consequentie aan te hangen, lijkt me?
Niks aan de hand dus :)
pi_215235647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:36 schreef StephanL het volgende:
Sfeertje hier hoor :D

Op naar de vier jaar _O_ :P
4 jaar stilstand (of als er wat gebeurt: voortzetting van Rutte IV zoals bij de boeren, bij klimaat en bij huizenbouw), waarom heb je daar nou zo'n behoefte aan?
pi_215235676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
4 jaar stilstand (of als er wat gebeurt: voortzetting van Rutte IV zoals bij de boeren, bij klimaat en bij huizenbouw), waarom heb je daar nou zo'n behoefte aan?
zulke types zien de politiek als een voetbalwedstrijd. Het boeit ze niet wat er gebeurd, of er überhaupt iets gebeurd.
Wat Geert doet of niet doet. Het gaat ze alleen om "winnen". Ze juichen voor Geert, wat ie ook doet.
pi_215235679
quote:

[ twitter ]

Wat voor consequentie?

Het enige wat je richting een bewindspersoon als consequentie kan doen is die ontslaan en dat is in de parlementaire geschiedenis 1 keer voorgekomen: Mona Keijzer. En daar was het de eigen partij die haar zat was, ze was niet de vice-premier en minister namens een partij die achter haar woorden staat.
pi_215235685
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:41 schreef koemleit het volgende:

[..]
zulke types zien de politiek als een voetbalwedstrijd. Het boeit ze niet wat er gebeurd, of er überhaupt iets gebeurd.
Wat Geert doet of niet doet. Het gaat ze alleen om "winnen". Ze juichen voor Geert, wat ie ook doet.
Ja, treurig is dat. Laat mensen die in winnen en verliezen denken het alsjeblieft bij sport houden.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:44:41 #66
5428 crew  miss_sly
pi_215235695
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:41 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat voor consequentie?

Het enige wat je richting een bewindspersoon als consequentie kan doen is die ontslaan en dat is in de parlementaire geschiedenis 1 keer voorgekomen: Mona Keijzer. En daar was het de eigen partij die haar zat was, ze was niet de vice-premier en minister namens een partij die achter haar woorden staat.
Die consequentie, of dat VVD en NSC toch eindelijk eens zeggen dat het klaar is.

Maar beiden zullen niet gebeuren. dat weet ik. Zo diep zijn we gezonken.
pi_215235696
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Komt nog genoeg aan. Verwacht geen baanbrekende dingen buiten asiel noodwet om :+
pi_215235712
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:44 schreef StephanL het volgende:

[..]
Komt nog genoeg aan. Verwacht geen baanbrekende dingen buiten asiel noodwet om :+
Verwacht vooral geen noodwet, die komt er niet. En verwacht verder ook zeer weinig tot niets, deze coalitie is zo bezig ruzie met elkaar te maken dat ze bewust steeds tegen elkaar in stemmen, dan is meerderheden zoeken lastig.
pi_215235718
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die consequentie, of dat VVD en NSC toch eindelijk eens zeggen dat het klaar is.

Maar beiden zullen niet gebeuren. dat weet ik. Zo diep zijn we gezonken.
Die gezonken vind ik dat niet, het ontslaan van ministers of het snel uit coalities stappen is nooit gemeengoed geweest in Nederland, het past niet bij onze parlementaire cultuur. Natuurlijk is deze coalitie wel een enorm dieptepunt, maar daar binnen vind ik het niet ontslaan van de vice-premier of het opstappen van partijen als een minister iets verkeerds zegt nou niet echt schokkend.
pi_215235730
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Verwacht vooral geen noodwet, die komt er niet. En verwacht verder ook zeer weinig tot niets, deze coalitie is zo bezig ruzie met elkaar te maken dat ze bewust steeds tegen elkaar in stemmen, dan is meerderheden zoeken lastig.
Ik mag hopen dat ze wel wat meer doen uit het regeerakkoord. Zou goed mogelijk moeten zijn. Laat ik asiel en migratie even daarbuiten.
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:52:57 #71
5428 crew  miss_sly
pi_215235736
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die gezonken vind ik dat niet, het ontslaan van ministers of het snel uit coalities stappen is nooit gemeengoed geweest in Nederland, het past niet bij onze parlementaire cultuur. Natuurlijk is deze coalitie wel een enorm dieptepunt, maar daar binnen vind ik het niet ontslaan van de vice-premier of het opstappen van partijen als een minister iets verkeerds zegt nou niet echt schokkend.
Een minister en iets verkeerds zijn incidenten.
Dit gaat al meer dan 100 dagen verder dan dat.
Maar ze modderen maar lekker verder aan. We kijken later wel wat er nog hersteld kan worden.
pi_215235756
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:52 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat ze wel wat meer doen uit het regeerakkoord. Zou goed mogelijk moeten zijn. Laat ik asiel en migratie even daarbuiten.
Er staat vrijwel niets concreets in het regeerakkoord en wat er wel concreet staat is onhaalbaar.
pi_215235784
quote:

[ twitter ]

Er is één aspect uit het Harry Potter universum dat ik voor dat soort politici graag zou willen laten invoeren, De Brulbrieven.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator vrijdag 11 oktober 2024 @ 15:01:16 #74
5428 crew  miss_sly
pi_215235790
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 15:00 schreef Sabata het volgende:

[..]
Er is één aspect uit het Harry Potter universum dat ik voor dat soort politici graag zou willen laten invoeren, De Brulbrieven.
Hahaha, dat zou echt geweldig zijn _O-

Maar dan wel in het openbaar openmaken, zodat iedereen mee kan genieten :Y
pi_215235793
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:52 schreef StephanL het volgende:

[..]
zoals?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')