Je wil de waarheid gewoon niet weten hè? Ik heb hier boven al uit gelegd waarom dat onzin is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:42 schreef TjjWester het volgende:
Een gedeelte van hun leden verdienen goud geld aan de asielindustrie
Ik zou niet weten waarom "ze hebben een eed afgelegd" een goed argument is, het werkt wat ze doen staat immers niet op gespannen voet met onze wetten of hun eigen regels.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je wil de waarheid gewoon niet weten hè? Ik heb hier boven al uit gelegd waarom dat onzin is.
Wat een parodie allemaalquote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Op de lange baan gaat dit helemaal fout zo, en ook de Joden zullen op termijn niet veilig zijn als de (eenzijdige opinie/media) ophef dominantie zo door zet.
Dat Wilders internationaal samenwerkt met hardcore antisemieten en in dezelfde EU fractie zit is géén parodie.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat een parodie allemaal
Een eed afleggen is niet geheel zonder gevolg en werking, dus ja, dat is een deelargument. Ik zei er nog veel meer bij.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom "ze hebben een eed afgelegd" een goed argument is, het werkt wat ze doen staat immers niet op gespannen voet met onze wetten of hun eigen regels.
Is inderdaad niet zo handig voor ze als hun enige bondgenoten extreem-rechtse clubjes zijn die ze alleen leuk vinden zo lang ze onschuldige moslims vermoorden. En de rest van de wereld ziet ze als dodelijkste terreurorganisatie van het moment. Want ja Hanca Israel is uiteraard een veel dodelijker terreurorganisatie dan Hamas.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat Wilders internationaal samenwerkt met hardcore antisemieten en in dezelfde EU fractie zit is géén parodie.
Dat de Trump aanhang rondbazuint over Joden vermoorden is géén parodie.
Dat ik dit nog mag lezen op Fok!.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:56 schreef Dutch_view het volgende:
Kunnen we Rutte niet terug krijgen
Rutte heeft wel wat meer gezegd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag lezen op Fok!.
Maar met Rutte was er nooit een coalitie gekomen, hij wilde nooit meer met wilders.
Ik heb het idee dat het advontuur met wilders echt een trap in zijn ballen was.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rutte heeft wel wat meer gezegd
Deze coalitie was er niet gekomen nee. Waarschijnlijk had het dan PvdA, NSC, VVD, D66 ofzo geweest. Veel beter uiteraard.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag lezen op Fok!.
Maar met Rutte was er nooit een coalitie gekomen, hij wilde nooit meer met wilders.
We weten dat het ambtelijkadvies is opgesteld door juristen zijnde geen meester. Daarnaast weten we ook dat er bijzonder weinig ervaring is met een noodwet, wat betekend dat niemand echt kan voorspellen hoe dat afloopt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rutte heeft wel wat meer gezegd.
Maar wat betreft de noodwet. Ook de juristen van allerlei ministeries hebben dit ontraden. Moeten we hun mening ook maar niet serieus nemen?
Je kunt niet alles wat niet in je straatje past gewoon negeren en als onzin bestempelen.
Ik heb er nog net geen popcorn bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat Wilders internationaal samenwerkt met hardcore antisemieten en in dezelfde EU fractie zit is géén parodie.
Dat de Trump aanhang rondbazuint over Joden vermoorden is géén parodie.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is wel waar, asielzoekers mogen procederen op kosten van de staat, kost ze geen cent, hoe kansloos de zaak ook is.
Advocaten zijn de enige die legaal verdienen aan asielzoekers en belang hebben bij meer zaken ipv minder.
Sorry hoor, maar daar heb je dan universiteit voor gedaan. Kom ik mijn bed niet voor uitquote:Wat verdient een asiel advocaat?
Hoeveel verdient een Advocaat vreemdelingenrecht in Nederland? Als we kijken naar de Advocaat vreemdelingenrecht salarisstatistieken in Nederland op 2 oktober 2024, dan maakt de vertegenwoordigde werknemer ¤ 52.596; om preciezer te zijn is het salaris ¤ 4.383 per maand, ¤ 1.096 per week of ¤ 28,84 per uur.
Vreemde flex dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar daar heb je dan universiteit voor gedaan. Kom ik mijn bed niet voor uit
Er was een tijd dat juist conservatieve partijen dan concluderen: niet doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We weten dat het ambtelijkadvies is opgesteld door juristen zijnde geen meester. Daarnaast weten we ook dat er bijzonder weinig ervaring is met een noodwet, wat betekend dat niemand echt kan voorspellen hoe dat afloopt.
Jij vindt het herhalen van alle ellende in de geschiedenis 'popcorn'? Alleen de Musken worden daar beter van.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb er nog net geen popcorn bij
"Waar komen de gegevens vandaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar daar heb je dan universiteit voor gedaan. Kom ik mijn bed niet voor uit
als het argument is dat advocaten aan asiel verdienen... dit toont aan dat ze er bar weinig aan verdienenquote:
Het hele idee al dat vreemdelingenrechtadvocaten op ook maar enige wijze liever zouden hebben dat asielprocedures allemaal maar zo lang en ingewikkeld mogelijk zouden zijn omdat ze er dan meer geld aan zouden verdienen, is sowieso van een zonderlinge achterlijkheid. Dat wilde hier toch niemand beweren, mag ik hopen?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
als het argument is dat advocaten aan asiel verdienen... dit toont aan dat ze er bar weinig aan verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |