quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Te exotischquote:
Heb je niet eens tijd meer om first dates te kijkenquote:
Lang haar, krullen. Achtergrond van die ouwe lul en wurgwijf.quote:
Borderline en aantal jaar alcohol verslaafd (maargoed dat zijn alle Ierse meisjes)quote:
Dan moet je splitten met @Sapstengelquote:
Over wie ging het, die jongere lesbienne?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je splitten met @:sapstengel
Die foto hierboven ergensquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Over wie ging het, die jongere lesbienne?
Die lijkt me idd niet goed. Anders begin je niet op je 22e een open relatie met een stel.
Zo'n goor stel met tepelpiercings, lederen lingerie, goedkope tattoosquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:56 schreef DKUp het volgende:
Een relatie gehad vier jaar lang met een stel.
Lekker muf en zuurquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo'n goor stel met tepelpiercings, lederen lingerie, goedkope tattoos
Ja en dan een soap erover beginnen op TLC.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Zouden jullie een extra persoon erbij willen?
https://www.google.nl/sea(...)bHnFkUM&vssid=mosaicquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar zou puur op basis van uiterlijk wel doen ja.
Zegt me nog steeds niet veel, maar leuke dame.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)bHnFkUM&vssid=mosaic
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)bHnFkUM&vssid=mosaic
quote:Devlin worstelde in haar tienerjaren enkele jaren met alcoholisme, annorexia en depressies.[3] Na verschillende alcoholvergiftigingen en zelfmoordpogingen zocht daar op 22-jarige leeftijd hulp voor via onder andere Anonieme Alcoholisten.[4]
Hij gaf haar extreem veel complimentjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is toch gewoon vriendelijk omdat het tv is. Onmogelijk dat hier een vervolg op komt
Wat een leven heb jij toch. Elke vrouw is raak.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zegt me nog steeds niet veel, maar leuke dame.
Heb er dit seizoen nog geen één gezien in een aflevering.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij toch. Elke vrouw is raak.
Ieder vrouw is welkom tot sap uit z'n stengel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij toch. Elke vrouw is raak.
Zeer leuk!quote:
Ja sinds paar jaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Oh dat is een ding? 21 dinner? Hij wist direct waar het over ging iig
Ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:03 schreef Coco het volgende:
Mark Rutte heeft ook geschiedenis gestudeerd.
Na zwiet 16 zeker.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Oh dat is een ding? 21 dinner? Hij wist direct waar het over ging iig
Als het zo gevraagd wordt, ja zeggen, het is een nee.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Wat doen we?
Ja wat doen we?
Splitten?
Splitten? Of?
wat een gesprek
Hij doet echt onwijs z’n bestquote:
Maar waarom daten dit soort jongens niet gewoon met een meid op discord. Iemand van een fantasy forum oid. Soortgenoten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
Zo ga je echt elke date afgewezen worden als je je zo gedraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
burn-out geraakt op een kinderboederij.en wij maar belasting betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon gaan naar een cosplay event. Keuze zat ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom daten dit soort jongens niet gewoon met een meid op discord. Iemand van een fantasy forum oid. Soortgenoten.
Dat dus ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon afspreken op een cosplay event. Keuze zat ja.
[ Bericht 96% gewijzigd door Poefbank op 09-10-2024 20:10 ]quote:
zijn altijd van die vieze wijven daarquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon gaan naar een cosplay event. Keuze zat ja.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom daten dit soort jongens niet gewoon met een meid op discord. Iemand van een fantasy forum oid. Soortgenoten.
Prima match toch. Die jongens trekken ook eens per week een nieuwe boxer aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn altijd van die vieze wijven daar
Ja maar ook wel autistische schattige, die stiekem best knap zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn altijd van die vieze wijven daar
en die zijn zeker erg makkelijkquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja maar ook wel autistische schattige, die stiekem best knap zijn.
Ze zag die date van haar ook wel zitten om een avondje van bil te gaan volgens mijquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Indy is echt een act. 100% dat zij alles neukt
Wat zei ze?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Indy is echt een act. 100% dat zij alles neukt
Jij werkt in de IT?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Ik ken al 3 collega's die cosplayen. 1 daarvan tekent ook hentai @:mortaxx
viespeuk die capuchonjongenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:14 schreef Coco het volgende:
Ik ken al 3 collega's die cosplayen. 1 daarvan tekent ook hentai @:mortaxx
Zitten ze ook op Fok?quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:16 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx kim vindt den haag wel een leuke stad, rustiger dan amsterdam
ben je er nog dan kom ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:16 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx kim vindt den haag wel een leuke stad, rustiger dan amsterdam
quote:
Wij danken Coco en Mortaxx.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk dat het eens lekker druk was hier vanavond.
Oh ik dacht dat jullie in het zuiden meer bescheiden waren dan wij hier.quote:
ik kom niet uit het zuiden gekquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie in het zuiden meer bescheiden waren dan wij hier.
Genoteerdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik val niet op blond behalve knappe blonde surfboysquote:
Lief welquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
Altijd mooi dat ze voorzichtig proberen te omschrijven dat ze elkaar eigenlijk niks vinden.
“Niet het type waar ik normaal op val” is toch subtiel?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:43 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Lief en eigenlijk lukt het ze nooit om subtiel te blijven.
Het is beter dan “verschrikkelijk wat een lelijkerd” in ieder gevalquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Niet het type waar ik normaal op val” is toch subtiel?
Daniel de ridderquote:
Valt wel mee, toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die ADHD’er is echt verschrikkelijk.
Nog te veel veel met zijn vrouw in zijn hoof denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:49 schreef RamboDirk het volgende:
Want een enorme druif die IT'er. Stelt geen enkele vraag en als hij een vraag stelt is het. "En Jij?"
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
deze man heeft zelf ook niet zoveel te bieden qua uiterlijk. En niet alleen qua uiterlijk (lol)
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Maar vaak zitten er scheve combinaties tussen. Op en top vrouwelijk, enorm verzorgd, gekoppeld aan een slons in een sweater.
Kieskeurige mensen terwijl de situatie er niet naar is. Leuke rubriek.quote:
@XSbigquote:
Beetje buiten de deur snoepenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
coltrui eet ieder weekend in het frikandellenbos
@vrijgevochten lees deze wijze lesquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit daten in je woonplaats
Nooit je buurman of buurvrouw doen
Basic rules
Had je iemand hier bijna bij gementioned?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:52 schreef RamboDirk het volgende:
WONINGMARKT
CRISIS
ALLEENSTAAND
STUDIESCHULD
GEENHYPOTHEEK
OVERBIEDEN
THUIS WONEN
Nooit daten op je werk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit daten in je woonplaats
Nooit je buurman of buurvrouw doen
Basic rules
Welkom thuisquote:
Erg lastig. Daar lopen soms de beste.quote:
@GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je iemand hier bijna bij gementioned?
Niet kloten met lieve Puck.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erg lastig. Daar lopen soms de beste.
Beetje Q van Feyenoord met z’n walgelijkheid.quote:
Past goed toch?quote:
Draag jij coltruien?quote:
Ja kleedt een buik vaak niet erg mooi afquote:
Ik loop tien minuutjes voor omdat ik met mijn vriendin kijk, maar ik was al iets verder en word er echt heel onrustig van. Ik kan niet zo goed tegen dit soort extreem drukke mensen.quote:
Fijn dat jij de taken van @3rr0r even over kunt nemenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel een leuk juffertje achter hem
[ afbeelding ]
screenshot, paint, opslaan, uploaden, hier posten wat een gedoequote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat jij de taken van @:3rr0r even over kunt nemen
Ik hou daar ook niet van. @Pisces29 oogt erg druk.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik loop tien minuutjes voor omdat ik met mijn vriendin kijk, maar ik was al iets verder en word er echt heel onrustig van. Ik kan niet zo goed tegen dit soort extreem drukke mensen.
Jammer geen pic van krullenmeisje van gisteren.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat jij de taken van @:3rr0r even over kunt nemen
equote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:03 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vincent van Rossem-buik
[ afbeelding ]
die linker lijkt zwangerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:03 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Vincent van Rossem-buik
[ afbeelding ]
Ik ben alles. Afhankelijk van m’n gezelschap.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hou daar ook niet van. @:Pisces29 oogt erg druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |