abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215217088
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 10:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ja en @:Hanca heeft al meerdere keren uitgelegd dat dit beeld niet klopt. Slechts een heel klein percentage van de asielzoekers gaat over de schreef (3%, en dat zijn niet eens misdrijven maar ook zoiets als personeel uitschelden).

Misschien kan Hanca de hele mikmak er weer even bij halen.
Daar komt nog bij dat 3/4 van de assielzoekers onder de 35 zijn (bron), ze niet mogen werken en ze relatief weinig geld hebben.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 11:36:02 #77
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215217119
twitter

Hopeloos deze verslaggeving. De anderen aan tafel waren Vd Wulp en een troela van RTL (voorheen bij EenVandaag).

Dit is trouwens de tweede rij op een dag dat deze blonde aan dezelfde tafel Faber neer zet als een 'leuke vrouw'. Maandag ook al. Zucht... Orban en Polen zijn niet ver weg meer.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Elodie_Verweij
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215217156
Een talkshow op NPO1 waarbij ingegaan wordt op hoe leuk PVV minister Faber is. Het mag wel eens klaar zijn met dat linkse bolwerk wat de publieke omroep is.
pi_215217162
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:36 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]

Hopeloos deze verslaggeving. De anderen aan tafel waren Vd Wulp en een troela van RTL (voorheen bij EenVandaag).

Dit is trouwens de tweede rij op een dag dat deze blonde aan dezelfde tafel Faber neer zet als een 'leuke vrouw'. Maandag ook al. Zucht... Orban en Polen zijn niet ver weg meer.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Elodie_Verweij
Als ze had gezegd dat stijlvolle Hugo Boss pakken op maat beter zouden passen was het best een scherpe analyse geweest.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 11:44:33 #80
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215217180
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:30 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Daar komt nog bij dat 3/4 van de assielzoekers onder de 35 zijn (bron), ze niet mogen werken en ze relatief weinig geld hebben.
https://www.quest.nl/maat(...)ers-vaker-crimineel/

Waar ik nog wel in mee kan voelen is dat de communicatie van gemeenten beter kan, en ook de besluitvorming. Maar ik heb zo een vermoeden dat bepaalde typen gemeenten dat expres zo doen, om draagvlak te slopen.

Het beste zou zijn dat er vaste locaties komen, en dat de permanente crisisstand weg gaat. Maar dat wil rechts niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 9 oktober 2024 @ 11:44:59 #81
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215217185
Misschien moet Jeroen Pauw eens tegen zijn redactie zeggen dat ze met betere gasten moeten komen aanzetten...
  woensdag 9 oktober 2024 @ 11:46:32 #82
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215217201
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 11:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet Jeroen Pauw eens tegen zijn redactie zeggen dat ze met betere gasten moeten komen aanzetten...
Pauw is zelf kneiterrechts (de man van dat fameuze SBS6 debat, met die o zo zielige PVV mevrouw, waarvan Pauw wist dat ze bij de PVV hoorde).

Toen hij die advocaat Khalid verving werd het gelijk een rechtser programma. Zag je veel vaker De Telegraaf aan tafel.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215217319
Ik ken die Verweij verder niet maar even googlen geeft als eerste hit.

https://www.mediacourant.(...)blunder-nachtmerrie/
quote:
Elodie Verweij laat zich wel héél makkelijk om de tuin leiden. De kersverse politiek verslaggeefster van het AD heeft een foptelefoongesprek gehouden met iemand die zich voordeed als VVD-prominent Hans Hoogervorst en is er met boter en suiker ingetrapt. Ze schreef eind maart zonder het te dubbelchecken een artikel over dat hij premier zou willen worden.
Die zal wel goede connecties hebben dan als ze ook wordt uitgenodigd bij die talkshows.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:04:24 #84
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215217330
Hier word ik ook niet vrolijk van ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215217438
Morgen 100 dagen kabinet Schoof *O*
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:24:53 #86
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215217489
twitter

Hier schrik ik wel van eigenlijk... Ook ik ging mee met het beeld van 'Duitsland jaren 70 terreur was vooral links en was RAF'. Met ook dank aan historici als Willem Melching en Wim Berkelaar.

Zou me niet verbazen als dat in Nederland ook zo speelt (in verg. met RaRa bijvoorbeeld, later in de jaren 80)
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215217490
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:19 schreef StephanL het volgende:
Morgen 100 dagen kabinet Schoof *O*
Ze zijn zowat met reces begonnen, dus er gaan wel wat werkdagen af.

Ik hoop dat het de kerst niet haalt, maar met deze soapsterren valt alles te verwachten.
pi_215217584
Wanneer kunnen we een uitspraak van de RvS ongeveer verwachten?
Kan niet wachten tot de nieuwste spin van NSC.
pi_215217608
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:24 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]

Hier schrik ik wel van eigenlijk... Ook ik ging mee met het beeld van 'Duitsland jaren 70 terreur was vooral links en was RAF'. Met ook dank aan historici als Willem Melching en Wim Berkelaar.

Zou me niet verbazen als dat in Nederland ook zo speelt (in verg. met RaRa bijvoorbeeld, later in de jaren 80)
Volgens mij was extreem rechts in Nederland in die tijd een stuk minder georganiseerd als extreem links.
Er waren wel white power groepjes, maar het rechtse geweld beperkte zich volgens mij tot incidenten (zoals de moord op Kerwin Duinmeijer).
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:43:15 #90
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215217653
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Eerst nog de ontslagaanvraag van Wilders voor Halsema aan Uitermark met Uitermark die dan heeft laten uitzoeken dat dat staatsrechtelijk niet kan.
We have always been at war with Eastasia.
pi_215217716
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Eerst moet Faber een plan maken, dat zou 24 oktober naar de ministerraad gaan, daarna is pas de RvS aan zet en bij dit voorbeeld zou dat best even kunnen duren.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:51:28 #92
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215217731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik ken die Verweij verder niet maar even googlen geeft als eerste hit.

https://www.mediacourant.(...)blunder-nachtmerrie/
[..]
Die zal wel goede connecties hebben dan als ze ook wordt uitgenodigd bij die talkshows.
Het zal vast wel goed (bij)betalen om een rechtse VVD spreekbuis te zijn. Daar zit geld. Ik weet ook niet of er nog goed te verdienen valt met de journalistiek bij het AD.

Klassieker:
twitter

De mainstream versie van Raisa en Eva Vlaar?
Deuger, Woke & Gutmensch
  Moderator woensdag 9 oktober 2024 @ 12:52:52 #93
236264 crew  capricia
pi_215217750
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
Eerst moet Faber een plan maken, dat zou 24 oktober naar de ministerraad gaan, daarna is pas de RvS aan zet en bij dit voorbeeld zou dat best even kunnen duren.
Goh, een spoedwet was sneller geweest. :P
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215217782
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Eerst nog de ontslagaanvraag van Wilders voor Halsema aan Uitermark met Uitermark die dan heeft laten uitzoeken dat dat staatsrechtelijk niet kan.
Of en zo ja wanneer zou dat in de kamer behandeld worden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:56:46 #95
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215217788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Het zal vast wel goed (bij)betalen om een rechtse VVD spreekbuis te zijn. Daar zit geld. Ik weet ook niet of er nog goed te verdienen valt met de journalistiek bij het AD.

Klassieker:
[ x ]

Ah joh, het is Elodie Verweij, voormalig matras en hand-(en-span)dienstenverleenster voor VVD-kamerleden en thans redacteur politiek bij spek-en-bonenkrant AD. Een combinatie van veel ambitie en weinig talent, verder niet al teveel aandacht aan besteden.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:56:56 #96
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215217790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Volgens mij was extreem rechts in Nederland in die tijd een stuk minder georganiseerd als extreem links.
Er waren wel white power groepjes, maar het rechtse geweld beperkte zich volgens mij tot incidenten (zoals de moord op Kerwin Duinmeijer).
Ik zie hier weinig logica in. Georganiseerde groepen begaan incidenteel geweld ja. Een reeks aan incidenten betekent niet dat er geen organisatie achter zit. Vergeet niet: CPN verdween uit de Tweede Kamer, Janmaat kwam erin (wiens handlangers wel degelijk een strafblad hadden voor openlijke geweldpleging). Kwamen ook in de gemeenteraden. De aanslagen van RaRa waren er niet heel veel van, maar het was wel georganiseerd. Nogmaals, ik vraag het me af.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:57:43 #97
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215217794
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
Opvallend, getuige de noodtoestand waarin we verkeren.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 9 oktober 2024 @ 12:58:24 #98
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215217799
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ah joh, het is Elodie Verweij, voormalig matras en hand-(en-span)dienstenverleenster voor VVD-kamerleden en thans redacteur politiek bij spek-en-bonenkrant AD. Een combinatie van veel ambitie en weinig talent, verder niet al teveel aandacht aan besteden.
Het heeft invloed, helaas... dat coterietje van politiek duiders. Waar ook Bremer en De Winther toe behoren.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 9 oktober 2024 @ 13:03:41 #99
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215217838
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Goh, een spoedwet was sneller geweest. :P
Het punt is helemaal niet het probleem oplossen, maar het buitenspel zetten van de kamer, meerdere dingen kunnen uitvoeren die tegen onze wetten en verdragen ingaan, mensen met een dubbel paspoort een paspoort ontnemen (in het begin nog de 'criminele'), etc.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215217849
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Klassieker:
[ x ]

Iemand die met een dikke BMW langs een asielzoeker met wandelwagen op weg naar het centrum tuft zal wel allemaal waanbeelden over z'n eigen leefcomfort krijgen van al dat 'nieuws"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')