SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dingen die ze niet zei vannacht
Nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dingen die ze niet zei vannacht
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Denken dat ik een opblaaspop heb.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je opblaas pop kan dan ook niet praten
Gewoon een knuffel met een gat erin.
Teddybeer zekerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Denken dat ik een opblaaspop heb.
Gewoon een knuffel met een gat erin.
Een nijlpaard. Ik moet mezelf niet overschatten natuurlijk.quote:
Gat is groter daar vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Een nijlpaard. Ik moet mezelf niet overschatten natuurlijk.
Die heeft meer echo dan de mont blanctunnel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Van die party knaks eerder.quote:
Stoofvlees
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gaat het niet zo goed?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ah.quote:
Nou het valt wel mee, alleen de tijd gaat zo snel. Ik heb het eten nog maar net op.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pepernoten, ze smaken bijna hetzelfde als taaitaaiCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Goed voor je puntenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geef ik niks omquote:![]()
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geef ik niks om![]()
.Ik ook niet, maar als het kan bolk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolken sowiesoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als het kan bolk ik wel.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geef ik niks om![]()
.Oh, ik dacht dat we hadden afgesproken dat ik vannacht @aeque als een gek zou gaan bolken zodat jij #1 kan worden. Nou, dan ga ik vanavond wel wat anders doen. Ergens taco's etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daarom kruidnotenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Pepernoten, ze smaken bijna hetzelfde als taaitaai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb daar geen notitie van gekregen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we hadden afgesproken dat ik vannacht @:aeque als een gek zou gaan bolken zodat jij #1 kan worden. Nou, dan ga ik vanavond wel wat anders doen. Ergens taco's eten![]()
Maar bij deze doe maar morgen avond![]()
Hoe is het met de storm bij jou? Orkaan Milton?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we hadden afgesproken dat ik vannacht @:aeque als een gek zou gaan bolken zodat jij #1 kan worden. Nou, dan ga ik vanavond wel wat anders doen. Ergens taco's etenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ohja, ik zou daar niets over zeggenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb daar geen notitie van gekregen.![]()
Maar bij deze doe maar morgen avond![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op taaitaaiquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Iemand op Marktplaats probeert een wc brildeksel met pootjes eronder te verkopen als tafel![]()
![]()
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb nog kruidnoten, morgen maar weer wat van pakkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Thx, meteen gekocht!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand op Marktplaats probeert een wc brildeksel met pootjes eronder te verkopen als tafel![]()
![]()
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons![]()
Dat gaat nog een hoop schade opleveren. Hopelijk niet te veel, want eind van de maand gaan mijn dochtertje en ik naar een concert in Tampaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe is het met de storm bij jou? Orkaan Milton?![]()
![]()
Zeer creatief bedacht door degenequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons
Hopen dat het meevaltquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat gaat nog een hoop schade opleveren. Hopelijk niet te veel, want eind van de maand gaan mijn dochtertje en ik naar een concert in Tampa
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar jij lust wel meer nietquote:
Asje. Past vast goed bij de rest van je schijtinterieurquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou nou nou, moet dat nou weer zo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Asje. Past vast goed bij de rest van je schijtinterieur![]()
![]()
Die TT was zo gek nog niet
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja de wc bril is toch niet de rest van m'n interieur?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Was Liev wel aan het meeposten toen ze de OP pakte..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zou wel heel absurd zijn als dat niet het geval was!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Was Liev wel aan het meeposten toen ze de OP pakte..?![]()
Banwaardig welquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou wel heel absurd zijn als dat niet het geval was!![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2024 21:00:01 ]![]()
Ah ja, ik eet gewoon alles.quote:
Behalve koffie, maar dat eten wel meer mensen niet
Gaan we dat redden dan...?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik snapte het grapje!quote:
Gewoon lekker door posten voor onze lieflijke mevrouw zodat ze tot middernacht alle OP's kan pakkenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik was vanmiddag zo gestressed dat ik bijna uit mijn vel sprong.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Waar ga je heen?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik was vanmiddag zo gestressed dat ik bijna uit mijn vel sprong.![]()
Staan alle afleveringen er al?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dank u dank u, ik ben ook zeer content met mijn feilloze gevoel voor humorquote:
Of ik zelfquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker door posten voor onze lieflijke mevrouw zodat ze tot middernacht alle OP's kan pakken
Maar... of ik het ga redden...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Logisch. Zoiets zie je zelden!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u dank u, ik ben ook zeer content met mijn feilloze gevoel voor humor![]()
![]()
Nou, als je geen koffie lust is smaak ook te betwistenquote:
Iets met inkakken en bij pakken ofzoquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Of ik zelf
Maar... of ik het ga redden...
Hoe gaat het eigk met je (lyme technisch gezien)?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Of ik zelf
Maar... of ik het ga redden...![]()
Niet de Lovely Balkonia Eilanden?quote:
Deze grap snap ik nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wordt wel een beetje te kakken gezet![]()
![]()
Die zitten weer eens volquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet de Lovely Balkonia Eilanden?
Meh.quote:
Ik binge het altijd liever.
Owja, bijna vergeten een BOLK te plaatsen
Nog net op tijd. Bijna TR gemacht.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, bijna vergeten een BOLK te plaatsen![]()
Moeten we de knokploeg erop af sturen om plaats te maken voor je?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Veel last van gehad om het te verwerken?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die stelt tegenwoordig ook niet zoveel meer voor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeten we de knokploeg erop af sturen om plaats te maken voor je?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee volgende keer hopelijk meer geluk,dat er dan plek isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeten we de knokploeg erop af sturen om plaats te maken voor je?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja plus slecht slapen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel last van gehad om het te verwerken?
Maar soit, ik kom er wel door.Werewolf
Ik wacht eigenlijk nog steeds op enig teken van white vision. Maar die is ook nog steeds niet teruggekomen in ook maar iets wat ze gemaakt hebben de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wilde het toch kijken
Ik kan mijn muis ook wel even een half uurtje langs sturen. Door al dat gezeik en geruft is iedereen wegquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee volgende keer hopelijk meer geluk,dat er dan plek is
Ah, klinkt wel chillquote:
Ah, dat verklaart wel waarom je sneller overprikkelt word.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja plus slecht slapen.
Maar soit, ik kom er wel door.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Stom weer zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nog steeds op enig teken van white vision. Maar die is ook nog steeds niet teruggekomen in ook maar iets wat ze gemaakt hebben de afgelopen jaren.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Komt de gasproductie dan niet in gevaar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn muis ook wel even een half uurtje langs sturen. Door al dat gezeik en geruft is iedereen wegOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Deze winter is er genoeg voorraad om heel Europa van gas te voorzienquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt de gasproductie dan niet in gevaar?
Heb al een ticket voor bankanariequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn muis ook wel even een half uurtje langs sturen. Door al dat gezeik en geruft is iedereen weg
Prrrrfff 💩quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt de gasproductie dan niet in gevaar?Werewolf
Gelukkig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze winter is er genoeg voorraad om heel Europa van gas te voorzien
Dan moet ik toch maar even wat andere landen gaan opbellen om de gas reserves aan te verkopenquote:
Ik hoor graag of het een aanrader is!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik hoop het, veel goede verhalen over gehoordCause there is always a wrong to your right 🎶
Zal ik doenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoor graag of het een aanrader is!
Mwoah, het gaat. Houdt niet heel erg over.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigk met je (lyme technisch gezien)?
Vooral geen conditie meer nu ik paar weken thuis heb gewerkt (vandaag weer op kantoor geweest), en ik ben nog wel snel en vaak moe.
Soms koud.
Maar vooral ook: pijntjes in mn lijf / gewrichten en spierpijn.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En je kan niet terecht bij Tuinesië dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Beetje koud voor.. kamperen in een tentquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
En je kan niet terecht bij Tuinesië dan?
Ja da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje koud voor.. kamperen in een tent
Balen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach ik heb best goede verhalen gehoord over bankanaria.. dus wie weet wordt het een geweldige vakantiequote:
Ow dat houdt nog niet overquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat. Houdt niet heel erg over.
Vooral geen conditie meer nu ik paar weken thuis heb gewerkt (vandaag weer op kantoor geweest), en ik ben nog wel snel en vaak moe.
Soms koud.
Maar vooral ook: pijntjes in mn lijf / gewrichten en spierpijn.Ging zo'n eerste dag naar kantoor dan wel een beetje?
![]()
Ik wilde net zeggen dat Bedghanistan ook mooi is deze tijd van het jaar.quote:
Ga je weg?quote:![]()
Of komen nu de intelligente gesprekken, dan kan ik er maar beter vandoor gaan
Ik was gisteren ook al even buiten de deur geweest ergens heen op de fiets (paar uur daar) en daarna even wat boodschappen doen en winkelen (plaid scoren).quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dat houdt nog niet overGing zo'n eerste dag naar kantoor dan wel een beetje?
Dan denk je - het valt wel mee, maar eenmaal thuis; *poef* energie weg.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 1653 / +238 / +279 / 1910 / 2285
2. Lovely / 353 / +58 / +64 / 1322 / 1551
3. devzero / 314 / +70 / +34 / 305 / 413
4. AardappelSchotel / 310 / +38 / +59 / 1153 / 1384
5. KillemWieft / 275 / +47 / +61 / 115 / 209
6. JustinK / 254 / +30 / +14 / 1283 / 1409
7. ieniminimuis / 209 / +33 / +39 / 559 / 655
8. Sally / 150 / +4 / +44 / 153 / 215
9. Pinnenmutske / 144 / +6 / +17 / 359 / 460
10. Kissingbird / 140 / +10 / +41 / 687 / 798
11. hemarookworst / 129 / +26 / +15 / 332 / 413
12. MizzezAmy / 115 / +3 / +6 / 782 / 887
13. gebrokenglas / 111 / +16 / +13 / 413 / 473
14. Grrrrrrrr / 109 / +0 / +0 / 132 / 172
15. mario390 / 109 / +0 / +13 / 96 / 143
16. marc0871 / 106 / +44 / +8 / 119 / 186
17. loveyoulongtime / 100 / +0 / +0 / 562 / 626
18. kree / 81 / +0 / +0 / 313 / 372
19. ToT / 75 / +25 / +22 / 574 / 613
20. greysbones / 73 / +34 / +3 / 402 / 433SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Omgquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat Bedghanistan ook mooi is deze tijd van het jaar.Werewolf
Oh die was weer te slecht?
Dsar ga ik nu naar toequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat Bedghanistan ook mooi is deze tijd van het jaar.
Dat chronisch suïcidale wijf kan serieus echt niet zingen!!quote:Zo vaak in een deuk gelegen om haar!
(Sorry, beetje hard! I know....)
![]()
Nou nee die komen nooit ( ik ben niet intellectueel)quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je weg?![]()
Of komen nu de intelligente gesprekken, dan kan ik er maar beter vandoor gaan
Ach de gemiddelde top 40 artiest ook niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat chronisch suïcidale wijf kan serieus echt niet zingen!!Zo vaak in een deuk gelegen om haar!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach de gemiddelde top 40 artiest ook niet.Owjah, truthbomb dropped.
![]()
Mini-ToT had vroeger trouwens een speeltje waaruit precies dezelfde valse stem klonk, maar die klonk dan echt hardop zingend!![]()
![]()
Gelukkig hoeft dat in ONZ ook nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee die komen nooit ( ik ben niet intellectueel)
Hallo Amiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat in ONZ ook niet![]()
De 2e versie van deze bal was echter weer dodelijk saai. Gewoon met een.....meh....acceptabele stem waar niemand zich echt HEEL erg aan zou storen.![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]DEZE!!!!
Abslute aanrader!!!
"Rol, rol, rol de bal, vrolijk heen en weer....." met een stem van een 1000 kraaien die zonder vaseline gepenetreerd werden door een kudde hondsdolle gnoes!![]()
ik plakte tape op al dat speelgoed waar veel geluid uitkwam
dempte goed
Smile, it's free therapy.![]()
Wienda?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat chronisch suïcidale wijf kan serieus echt niet zingen!!Zo vaak in een deuk gelegen om haar!
Werewolf
Doe ik nog steeds, maar deze was echt hilarisch!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dempte goed
Helaas is-ie kapot gegaan na een paar keer van de trap te lazeren.
Nieuwe versie van gekocht, maar die was dus echt ernstig saai.![]()
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou morgen maar weer verder dom lullen![]()
![]()
Wat een opluchtingquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat in ONZ ook niet
Niet kopen dempt ook goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dempte goed
Geen idee, maar ze klinkt echt zwaar depressief en lispelt alsof ze de Straat van Gibraltar in d'r bovengebit heeft zitten.quote:![]()
Don't buy the toys that make the noise!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik geef de kinderen van vrienden cadeaus die zonder batterijen ook herrie kunnen maken![]()
![]()
Hallo PATATTIEquote:
Mwahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Don't buy the toys that make the noise!![]()
Ik kocht dat ook niet... dat soort prul dingen kreeg m'n kind cadeau omdat ik het niet kochtquote:
Smile, it's free therapy.![]()
Ik was daar gewoon serieus bang van.
Behalve van synthesizers dan.Werewolf
Nietus!quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kussen over je gezicht als je gewurgd wordt ook!
Kwam natuurlijk door mij, ik ben je onderbewuste binnen gedrongenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]ik zit letterlijk net echt op te zoeken of die film over haar al te streamen is
Komt wel erg dichtbij zo....quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]ik zit letterlijk net echt op te zoeken of die film over haar al te streamen is
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik was daar gewoon serieus bang van.
Behalve van synthesizers dan.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kwam natuurlijk door mij, ik ben je onderbewuste binnen gedrongen![]()
![]()
Staat wel heel zacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah, VANDAAR dat ze 3 extra lagen verf tegen roestvorming moesten aanbrengen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb eens onder de Eiffeltoren gewildplast, komt wel dichtbij zo![]()
Soms als ik iets getypt heb, vraag ik mezelf af of ik wel op versturen moet klikken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb eens onder de Eiffeltoren gewildplast, komt wel dichtbij zo
Soms vraag ik me af of anderen zich dat ook wel eens afvragen
Nee serieus. Ik hou echt niet van onverwachte geluiden/bewegingen.quote:Werewolf
Ik vraag mezelf dit niet heel vaak afquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms als ik iets getypt heb, vraag ik mezelf af of ik wel op versturen moet klikken.
Soms vraag ik me af of anderen zich dat ook wel eens afvragen![]()
![]()
![]()
!!!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms als ik iets getypt heb, vraag ik mezelf af of ik wel op versturen moet klikken.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf dit niet heel vaak af
Gewoon tape overheen plakken!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik hou echt niet van onverwachte geluiden/bewegingen.![]()
![]()
All women are crazy,
All men are dumb.
'Cause though we know they're crazy,
We still want some
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
All women are crazy,
All men are dumb.
'Cause though we know they're crazy,
We still want some
![]()
![]()
Ach, ik denk dat 50% van DTS eerst eens zou moeten nadenken voordat ze wat posten/doen, maar jaquote:![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat 50% van DTS eerst eens zou moeten nadenken voordat ze wat posten/doen, maar jaJe moeder op een houtvlot!
![]()
Ja, bij iedere post van mezelf vraag ik dat afquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ben al bekendquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend?
She said, "Do I look fat?"
I said, "Heck no!Just a little round..."
And since that day,I've walked this way.
It hurts to sit down.
BOLKquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
Ik heb eens goed nagedacht of ik deze Bolk wel zou moeten plaatsen.![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
Ik heb eens goed nagedacht of ik deze Bolk wel zou moeten plaatsen.![]()
![]()
Dat kan ik waarderenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:10 schreef JustinK het volgende:
Ik heb eens goed nagedacht of ik deze Bolk wel zou moeten plaatsen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ja, ik klik ook gewoon op versturen hoor, maar dan heb je er toch maar mooi even over nagedacht!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, bij iedere post van mezelf vraag ik dat af
Ohja, nou Bolk dan maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Meeposten, anders mag je geen OP pakken![]()
Wolk? Of Bolk?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Meeposten, anders mag je geen OP pakken
Ik post als een malle!
Die TT is voor mij!
Is echtquote:Sommige mensen hier vinden dat je geen OP mag pakken als je meer dan 5 minuten voor de Lapo gepost hebt.
![]()
Raarrrrr.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Meeposten, anders mag je geen OP pakkenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
kijk, die snapt hetquote:
Ooooh pretty!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsjeblieft, een bloemetje
[ afbeelding ]
Ik heb al heeeeeel lang geen bloemetje meer gekregen.
Naja ok vorig jaar twee boeketten omdat ik ziek was, die waren ook wel mooi
Is een bolk ook goed?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh pretty!
Naja ok vorig jaar twee boeketten omdat ik ziek was, die waren ook wel mooi![]()
Ik vind het meer een Kees dan een Wendy hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Why not both?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik heb dat nooit gespeeld. Dat is toch ook beschikbaar voor de switch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om Undertale te spelen![]()
Ik koop af en toe een bosje voor mezelf. Gewoon omdat het fleurig staatquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooooh pretty!
Naja ok vorig jaar twee boeketten omdat ik ziek was, die waren ook wel mooi![]()
Volgens mij welquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gespeeld. Dat is toch ook beschikbaar voor de switch?![]()
Ik val bijna in slaap.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik heb zondag een kaaps viooltje voor mezelf gekochtquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik koop af en toe een bosje voor mezelf. Gewoon omdat het fleurig staat
Je kan ook bolken met een bloemetje?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een BOLK
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Kees dan een Wendy hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik had ooit een kaaps viooltje gekocht en na 3x verpotten is het een behoorlijke plant gewordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zondag een kaaps viooltje voor mezelf gekochtBegint nu weer te bloeien
![]()
Ja ik weetquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel opletten. Anders kun je het nieuwe topic niet kapenCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: