SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dingen die ze niet zei vannacht
Nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dingen die ze niet zei vannacht
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Denken dat ik een opblaaspop heb.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je opblaas pop kan dan ook niet praten
Gewoon een knuffel met een gat erin.
Teddybeer zekerquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Denken dat ik een opblaaspop heb.
Gewoon een knuffel met een gat erin.
Een nijlpaard. Ik moet mezelf niet overschatten natuurlijk.quote:
Gat is groter daar vanquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Een nijlpaard. Ik moet mezelf niet overschatten natuurlijk.
Die heeft meer echo dan de mont blanctunnel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Van die party knaks eerder.quote:
Stoofvlees
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gaat het niet zo goed?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: