Dat materiaal beschermt ons werkzaam in Oekraïne beter dan hier in een garage of rondjes rijdend op de hei. Het verzwakt ons niet, maar versterkt ons. En dit is off topic.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trek dit door en je kan tot de conclusie komen dat het sturen van militair materiaal naar Oekraïne ons eigen leger doet verzwakken. Kortom landverraad, zelfs FvD gaat niet zo ver lol.
Ik zou het dan ook geen verraad noemen. Het is vooral heel vreemd, vooral als je alles bij elkaar optelt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wel, maar verraad is wel heel sterk. De VS is niet in oorlog met Rusland. Als ze naar Nederland of naar Canada of wat dan ook tests of vaccins hadden gestuurd had er geen haan naar gekraaid. Omdat het niet bepaald verraad is.
Ook als we die wereldleider nu nog minder aardig vinden omdat hij de Oekraïne binnen is gevallen, maakt dat het niet ineens verraad.
Dat je daar heel geheimzinnig over doet omdat het politiek niet goed uitkomt, maakt het natuurlijk wel vreemd en raar en stinkt het. Maar verraad? Dat gaat wel heel ver.
Zo vreemd is dat niet, hij gaat al sinds 1987 op zakenreisjes naar Rusland. Dat de MAGAs een landverrader als president overwegen, blijft wel bizar.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
Er is sprake van een heel vreemd patroon.
Slim dit...en het is al 10.000 keer gerepost. Dit bericht dan hè..laat staan al die gereposte berichten die weer doorgestuurd zijn enz enz...quote:
Zeker met in het achterhoofd de extreme heksenjacht die dezelfde gop ooit voerde tegen het rode gevaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet, hij gaat al sinds 1987 op zakenreisjes naar Rusland. Dat de MAGAs een landverrader als president overwegen, blijft wel bizar.
De macht van desinformatie.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zeker met in het achterhoofd de extreme heksenjacht die dezelfde gop ooit voerde tegen het rode gevaar.
Nou ja, het hedendaagse Rusland is niet communistisch. Het is natuurlijk wel volkomen nepotistisch, maar dat is ook het soort systeem dat Trump ambieert natuurlijk, waarin sterk mannen regeren en de boel bepalen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zeker met in het achterhoofd de extreme heksenjacht die dezelfde gop ooit voerde tegen het rode gevaar.
Het was vooral erg flauw van je om te roepen dat Trump een keer geen interview geeft terwijl je prinsesje elk media optreden tot nu zorgvuldig heeft vermeden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn pas over een maand, waarom zou het 'te laat' zijn? Sterker, nu is juist het goede moment om interviews te doen.
Maar ik zie dat je je weer gretig bedient van gelegenheidsargumenten.
Als Harris 60 Minutes had afgblazen had jij hier het hardst lopen schreeuwen. Maar nu Trump het doet heeft hij volgens jou weer 'verstandig'.
Dat trucje van jou is zo enorm doorzichtig en vooral heel saai.
Off-Topic inderdaad, maar het is maar om aan te geven dat corona testmateriaal geven geen landverraad is.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat materiaal beschermt ons werkzaam in Oekraïne beter dan hier in een garage of rondjes rijdend op de hei. Het verzwakt ons niet, maar versterkt ons. En dit is off topic.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:10 schreef AnneX het volgende:
Mensen…trump is níet machtig.
De ex president is een ernstig zieke dementerende verslaafde patiënt, die wordt gemanipuleerd - zo ver mogelijk - door de verraders achter hem, in de schaduw.
Hans zit op de FP. Die zegt dit ook altijd. Maar dan over iedereen die geen Trump heetquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wie is Hans?
Ws. snap ik de grap niet. Helaasch. Had er graag om gegrinnikt.
Dat is een quote van Johan Derksen als Hans Kraaij weer eens iets totaals nutteloos te melden had.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wie is Hans?
Ws. snap ik de grap niet. Helaasch. Had er graag om gegrinnikt.
Ze doet toch interviews, dus wat is nou precies het probleem? Trump weigert om aan te schuiven bij 60 Minutes, en dat vind jij plots helemaal top, terwijl je hierboven verkondigt dat de Amerikaanse kiezer 'recht heeft' op interviews.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was vooral erg flauw van je om te roepen dat Trump een keer geen interview geeft terwijl je prinsesje elk media optreden tot nu zorgvuldig heeft vermeden.
Dat was hier nog even een discussiepunt want het was volstrekt onduidelijk waar ze voor stond.
Nu weet ik dat alles behalve Trump al meer dan genoeg is voor jou en je fellow travelers, maar de Amerikaanse kiezer heeft recht op interviews. Dat jij en je matties daar zo makkelijk overheen stappen zegt een hoop over jullie.
https://x.com/EndWokeness/status/1843688646861549703quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het was vooral erg flauw van je om te roepen dat Trump een keer geen interview geeft terwijl je prinsesje elk media optreden tot nu zorgvuldig heeft vermeden.
Dat was hier nog even een discussiepunt want het was volstrekt onduidelijk waar ze voor stond.
Nu weet ik dat alles behalve Trump al meer dan genoeg is voor jou en je fellow travelers, maar de Amerikaanse kiezer heeft recht op interviews. Dat jij en je matties daar zo makkelijk overheen stappen zegt een hoop over jullie.
quote:Stop masturbating and listen up, America. Four years ago, half of you didn't vote. We don't care what your excuse was—My vote doesn’t matter! Both sides are the same!—it all sounds like WAAAHHHHH! to us.
It's time to face reality, get off your ass, and cast your fucking ballot this year. If you didn't vote in 2020, Cards Against Humanity will PAY you to apologize, make a voting plan, and publicly post "Donald Trump is a human toilet"—up to $100 if you live in a swing state and lean blue.
If you’re a real American who actually voted in 2020, support the cause by getting our all-new 2024 Election Pack for just $7.99. 100% of the profits will directly pay blue-leaning non-voters to give a shit.
quote:How do you know who didn’t vote?
We formed a Super PAC and bought the personal voting records of every American citizen from a data broker we found on the internet. It’s pretty fucked up.
quote:I used to love your card games before you got all political.
Your mom used to love you before you got so fucking stupid.
Zoiets is juist iets positiefs. Sinds wanneer is het slecht om betere betrekkingen met machtige concurrerende wereldleiders te krijgen? De volgende keer doet Putin ook weer iets terug. Je moet met elkaar in dialoog gaan zegt links altijd, totdat je mening hun niet bevalt, dan opeens worden ze de grootste hypocrieten ever. Ik zie echt totaal niet wat het probleem is dat Trump en Putin een goede relatie hadden en elkaar dingen gunnen, kom op zeg, dat is juist essentieel voor wereldvrede.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Off-Topic inderdaad, maar het is maar om aan te geven dat corona testmateriaal geven geen landverraad is.
Naar ik begrijp doet ze deze week vier interviews, waaronder met het journalistiek sterke 60 Minutes. Trump schuift aan bij Elon Musk, die er geen geheim van maakt dat hij zich 200 procent achter Trump schaart. Wanneer vind jij dat Harris 'genoeg' interviews doet? Want laten we wel wezen: of ze er 10 of 100 doet, dat maakt voor jou geen enkel verschil.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nadat ze sinds de coup op Biden nauwelijks in de media is verschenen tot nu.
Een kinderhand is snel gevuld blijkt maar weer eens.
Om nog maar te zwijgen over zijn hatelijke en polariserende uitspraken, z'n laaggeletterdheid en stuitende domheid, het feit dat hij is veroordeeld voor aanranding, het verschrikkelijke beleid dat hij voorstaat en simpelweg z'n hele houding, voorkomen, uiterlijk en gedrag. En dit is nog maar het topje van het topje van de ijsberg.quote:Met het aanmoedigen van de bestorming van het Capitool, zijn dwingende oproep aan Pence om de verkiezingsuitslag ongeldig te verklaren en zijn plan om neppe kiesmannen in te zetten is Trump talloze grenzen overgegaan. Niemand zou deze man moeten steunen, hij zou niet eens een gooi moeten kunnen doen naar het presidentschap.
Staat nog gewoon online hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
https://x.com/EndWokeness/status/1843688646861549703
Geen idee of het al geplaatst was hier maar dit is toch ook wel heel erg tekenend voor die Harris zeg…dat ze zelfs antwoorden van haar moeten gaan verwijderen nadat iets al online was gekomen…lol
Zegt ook wel weer wat over hoe de biased media werken, maar dat weet het wakkere deel inmiddels allang. Hier in NL idem dito. De NOS speelt daarin ook een schandalige rol, de NOS nota bene(!)
quote:For reasons that are unclear, CBS has two versions of this clip.
The version with the full answer, which originally aired on TV, is here:
The shortened answer is here:
Goed voor haar dat ze eindelijk interviews doet.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp doet ze deze week vier interviews, waaronder met het journalistiek sterke 60 Minutes. Trump schuift aan bij Elon Musk, die er geen geheim van maakt dat hij zich 200 procent achter Trump schaart. Wanneer vind jij dat Harris 'genoeg' interviews doet? Want laten we wel wezen: of ze er 10 of 100 doet, dat maakt voor jou geen enkel verschil.
Wat verwacht je trouwens precies van mij? Dat ik mij afkeer van Harris en Trump omarm, omdat de eerste 'te weinig' interviews doet?
Laat ik dan maar weer her volgende in herinnering brengen:
[..]
Om nog maar te zwijgen over zijn hatelijke en polariserende uitspraken, z'n laaggeletterdheid en stuitende domheid, het feit dat hij is veroordeeld voor aanranding, het verschrikkelijke beleid dat hij voorstaat en simpelweg z'n hele houding, voorkomen, uiterlijk en gedrag. En dit is nog maar het topje van het topje van de ijsberg.
Het is alleen slecht als Trump en Putin erbij zijn betrokken. Dat is de standaard die ze aanhouden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zoiets is juist iets positiefs. Sinds wanneer is het slecht om betere betrekkingen met machtige concurrerende wereldleiders te krijgen? De volgende keer doet Putin ook weer iets terug. Je moet met elkaar in dialoog gaan zegt links altijd, totdat je mening hun niet bevalt, dan opeens worden ze de grootste hypocrieten ever. Ik zie echt totaal niet wat het probleem is dat Trump en Putin een goede relatie hadden en elkaar dingen gunnen, kom op zeg, dat is juist essentieel voor wereldvrede.
Trump was de eerste die een voet in Noord Korea zette, hij kreeg Putin weer aan het praten en die voelde zich gehoord, in het MO ontstonden er historische vredesakkoorden met eeuwenoude vijanden etc etc. Sinds Trump weg is: oorlog in Oekraine, oorlog in het MO op meerdere fronten, én Noord Korea die weer extreem oorlogstaal predikt. Dát is het verschil tussen Trump en de rest. Daarom denk ik dat met Harris die lijn door zal zetten en de oorlogen groter en groter gaan worden. Ik denk zelfs dat er een WO3 kan ontstaan als Rusland en Iran en Noord Korea zich zullen samenvoegen. Turkije zou daar ook zomaar bij aan kunnen sluiten. Ze voelen zich totaal niet gehoord en onbegrepen en een Harris, een vrouw nota bene, die die alfa mannetjes gaat vertellen wat er moet gebeuren dat gaat pas echt tot escalatie leiden.
Ik zie dat je het grootste deel van mijn bijdrage negeert. Snap ik, het is ook een tamelijk onmogelijke opgave om Trump te verdedigen. Dan is het natuurlijk slimmer om simpelweg je kop in het zand te steken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goed voor haar dat ze eindelijk interviews doet.
Het zal vast wel te maken hebben met peilingen die niet echt lekker uitpakken voor haar.
Jammer alleen dat ze die niet eerder deed zodat Amerikanen een beter beeld krijgen over wie Harris nu precies is.
Ah daarom doet dus je oranje prins nooit interviews met normale media zodat Amerikanen dom gehouden worden en geen duidelijk beeld krijgen wat een totaal wrak deze man is.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Goed voor haar dat ze eindelijk interviews doet.
Het zal vast wel te maken hebben met peilingen die niet echt lekker uitpakken voor haar.
Jammer alleen dat ze die niet eerder deed zodat Amerikanen een beter beeld krijgen over wie Harris nu precies is.
Was Oekraine binnenvallen met tienduizenden doden tot gevolg de gift terug?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zoiets is juist iets positiefs. Sinds wanneer is het slecht om betere betrekkingen met machtige concurrerende wereldleiders te krijgen? De volgende keer doet Putin ook weer iets terug. Je moet met elkaar in dialoog gaan zegt links altijd, totdat je mening hun niet bevalt, dan opeens worden ze de grootste hypocrieten ever. Ik zie echt totaal niet wat het probleem is dat Trump en Putin een goede relatie hadden en elkaar dingen gunnen, kom op zeg, dat is juist essentieel voor wereldvrede.
Trump was de eerste die een voet in Noord Korea zette, hij kreeg Putin weer aan het praten en die voelde zich gehoord, in het MO ontstonden er historische vredesakkoorden met eeuwenoude vijanden etc etc. Sinds Trump weg is: oorlog in Oekraine, oorlog in het MO op meerdere fronten, én Noord Korea die weer extreem oorlogstaal predikt. Dát is het verschil tussen Trump en de rest. Daarom denk ik dat met Harris die lijn door zal zetten en de oorlogen groter en groter gaan worden. Ik denk zelfs dat er een WO3 kan ontstaan als Rusland en Iran en Noord Korea zich zullen samenvoegen. Turkije zou daar ook zomaar bij aan kunnen sluiten. Ze voelen zich totaal niet gehoord en onbegrepen en een Harris, een vrouw nota bene, die die alfa mannetjes gaat vertellen wat er moet gebeuren dat gaat pas echt tot escalatie leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |