SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Dat is Feyenoord natuurlijk, zelfs als ze vandaag verliezen van Twente. Maar het ging meer om het stukje dat Twente vooral een vervelend ploegje is die de tegenstander goed kan ontregelen. Terwijl ze juist meer voetballers dan anti-voetballers in de selectie hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We gaan het vandaag zien wie er beter is
quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wanneer gaan ze eindelijk geld investeren in automatische kaartscanners?
Ik ben dat niet met je eens, maar ik kijk inderdaad zelden Twente tegen kleine clubjes. We gaan het zien vandaag.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is Feyenoord natuurlijk, zelfs als ze vandaag verliezen van Twente. Maar het ging meer om het stukje dat Twente vooral een vervelend ploegje is die de tegenstander goed kan ontregelen. Terwijl ze juist meer voetballers dan anti-voetballers in de selectie hebben.
Oh.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:28 schreef Zipportal het volgende:
MediaMarkt wenst Feyenoord veel succes.
Op een enkeling na is er in onze selectie ook een schrijnend gebrek aan voetbal intelligentie. Het zien van de juiste keuze enz.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:40 schreef bbuddybb het volgende:
Het druk zetten lukt voor geen meter. Iedereen rent gewoon blind naar voren.
Die gaten op het middenveld... Man man man.
Kost ze echt 0 moeite, elke Feyenoord speler is te laatquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vrees dat ik @:solispolar gelijk ga moeten geven. Twente speelt zich eenvoudig onder onze (slechte) druk uit
Daar ligt het niet aan, denk ik. Er wordt gewoon veel te veel 1 op 1 gespeeld.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op een enkeling na is er in onze selectie ook een schrijnend gebrek aan voetbal intelligentie. Het zien van de juiste keuze enz.
Het stopt ook alleen bij hemquote:Op zondag 6 oktober 2024 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veel gezeur over Paixao maar hij is wel verantwoordelijk voor al het gevaar.
Ja die moest echt door een grote berg aanbiedingen heen maar wilde koste wat kost in Rotterdam blijven heb ik vernomen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:57 schreef CR7 het volgende:
Medelijden met Hancko. Die kon lekker in de top/subtop van Spanje spelen en zit nu tussen dit zooitje te ballen. Die ziet zijn transfer zo ook in rook op gaan.
Ben je er inmiddels achter dat Twente niet zozeer ontregeld maar vooral goed voetbal speelt? Die zijn gewoon de baas in de Kuip.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was het punt dat Sparta Praag wel redelijk ging voetballen toch?
Ongekend slecht dit
Dat ontregelen doen ze prima, maar aan de bal is het ook goed.quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ben je er inmiddels achter dat Twente niet zozeer ontregeld maar vooral goed voetbal speelt? Die zijn gewoon de baas in de Kuip.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die arme Ayase krijgt de hele tijd maar lange ballen op hem afgevuurd waar hij maar weer wat mee moet doen.
En maar kritiek hebben hier
ROT OP GEKquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die arme Ayase krijgt de hele tijd maar lange ballen op hem afgevuurd waar hij maar weer wat mee moet doen.
En maar kritiek hebben hier
De rest kan de laatste tijd óók geen goede bal geven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat die jongen nog geen bal kan aannemen is inderdaad zijn teamgenoten aan te rekenen.
Jij hebt de goal niet gezien?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat die jongen nog geen bal kan aannemen is inderdaad zijn teamgenoten aan te rekenen.
wat hen is aan te rekenen is dat hij direct vastgezet wordt zonder dat hem opties worden geboden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja hoor, kopt hij goed binnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt de goal niet gezien?
Dit dus.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar alsnog is het 3x niks en dat weet je zelf ook natuurlijkquote:
Kan Igor mooi gaan bankenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:04 schreef De_Kraam het volgende:
Als Hartmannetje terug is gaat hij het nog lastig krijgen met Bueno.
Nee joh. Hartman is in potentie Europese top. Bueno is vooral heel lekker om achter de hand te hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:04 schreef De_Kraam het volgende:
Als Hartmannetje terug is gaat hij het nog lastig krijgen met Bueno.
hopen op dat hij goed terug komtquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee joh. Hartman is in potentie Europese top. Bueno is vooral heel lekker om achter de hand te hebben.
Het alternatief is Moussa.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:10 schreef hhh38 het volgende:
Denk dat ie wel door kan. Of dat goed nieuws is weet ik niet.
want, dat is samen met bueno en timber eig de enige lichtpuntjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens, raak niet gehecht aan Hwang.
Meer balgevoel met z'n hoofd dan met z'n voetenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Ueda is zo ongelooflijk slecht
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:19 schreef De_Kraam het volgende:
Paisjaauw moet weer even helikopteren voor de spiegel en dan gaat het vanzelf wel weer lopen.
Tegen Girona zei ik ook al dat we onverdiend gingen winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:gurneyisbestoke is nu nog even een ziener
[..]
Hwang heb een reputatie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
want, dat is samen met bueno en timber eig de enige lichtpuntjes
Koppen kan ie inderdaad, maar verder speelt hij zo slecht. Ik ben ook een beetje aan het letten op zijn drukzetten, omdat jij en Caland dat op zich wel goed vinden, maar het is weer sjoksjok.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meer balgevoel met z'n hoofd dan met z'n voeten
Dit wil ik nu níet horen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang heb een reputatie.
Vreselijk goede speler, oogt sympathiek, maar als hij elders meer centjes krijgt is ie weg.
tja dat verwacht ik bij veel meer spelersquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang heb een reputatie.
Vreselijk goede speler, oogt sympathiek, maar als hij elders meer centjes krijgt is ie weg.
That's football.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang heb een reputatie.
Toen speelde die in Rusland en Servië, daar is in het hele land geen fatsoenlijke Korean BBQ te vinden denk. Dan zit je in Rotterdam wat beter op je plek.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang heb een reputatie.
Die hebben we verhuurd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef Qarrad het volgende:
Paixão heeft echt dringend concurrentie nodig.
Dan ben je niet in St Petersburg en Belgrado geweestquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toen speelde die in Rusland en Servië, daar is in het hele land geen fatsoenlijke Korean BBQ te vinden denk. Dan zit je in Rotterdam wat beter op je plek.
Misschien heeft ie wel de opdracht om de passlijn dicht te lopen. Hij is in ieder geval constant in beweging.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koppen kan ie inderdaad, maar verder speelt hij zo slecht. Ik ben ook een beetje aan het letten op zijn drukzetten, omdat jij en Caland dat op zich wel goed vinden, maar het is weer sjoksjok.
Maps geeft 0 resultaten :pquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je niet in St Petersburg en Belgrado geweest
In Oost-Europa heb ik vooral veel Vietnamese en Chinese restaurants gezien, Koreaans wat minder.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je niet in St Petersburg en Belgrado geweest
Wat zijn goede tentjes voor een Korean BBQ in Rotterdam?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toen speelde die in Rusland en Servië, daar is in het hele land geen fatsoenlijke Korean BBQ te vinden denk. Dan zit je in Rotterdam wat beter op je plek.
Ik wilde je ongelijk tonen met een linkjequote:
Als die nog een goal maakt gaat ie lekker all you can eat barbecuen bij Seoul Sista denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:35 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat zijn goede tentjes voor een Korean BBQ in Rotterdam?
Soju Bar vind ik best aardig bijv.
Dan ben je wel heel erg klaar met Osman.quote:
Die zijn beide gewoon erg slecht.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg klaar met Osman.
Bij Moussa heb ik het gevoel dat ze die voor de grap hebben gehaald
Moussa heeft echt wel dreiging. Wordt meer gehaat dan nodig.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg klaar met Osman.
Bij Moussa heb ik het gevoel dat ze die voor de grap hebben gehaald
Gelukkig komt de Milambo op de vleugel posteren uit de koker van Arne.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
Voor de fans van de Zerrouki <-> Osman wissel doet Priske het gewoon nog een keer
Heeft idd dreiging wanneer die gaat dribbelen, maar dan verknalt die het zelf door nooit een goede voorzet of pass te geven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moussa heeft echt wel dreiging. Wordt meer gehaat dan nodig.
Die gaat denk ik nooit een goal of assist maken voor ons.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moussa heeft echt wel dreiging. Wordt meer gehaat dan nodig.
Juist ja.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is een pingel blinde debiel schijtsrechgter
Totaal niet. Wat een mongool die Lotombaquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is een pingel blinde debiel schijtsrechgter
Belachelijke beslissingquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Hahahaha hoezo is dit geen pingel? Echt al de zoveelste keer dit seizoen
Hij kan datquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Knap dat Serdar deze pot nog ontregeld krijgt
Omdat de bal niet in het spel is. Hoe raar ook, dit is qua regels gewoon juist.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan je nou fluiten en geel geven maar vervolgens doodleuk de corner opnieuw laten nemen
Wss omdat hij floot vóór de corner genomen was... Ben benieuwd of dat ook in de regels staat...quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan je nou fluiten en geel geven maar vervolgens doodleuk de corner opnieuw laten nemen
Omdat de overtreding was voordat de corner genomen werd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wss omdat hij floot vóór de corner genomen was... Ben benieuwd of dat ook in de regels staat...
Ik moet geen scheidsrechter worden
Ah, het antwoord boven mij
Aha, dat detail was me in het stadion ontgaan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat de bal niet in het spel is. Hoe raar ook, dit is qua regels gewoon juist.
bij elke corner heb je van dit soort momenten.. maar als de bal niet in het spel is, dan vind ik voor "slaan" geel ook weer vreemd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat de bal niet in het spel is. Hoe raar ook, dit is qua regels gewoon juist.
Die hype is wel snel voorbij he. Waar is Trauner genot?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kanjer die Beelen nu maar gewoon uit het elftal.
Trauner is gewoon echt een klasse beter.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die hype is wel snel voorbij he. Waar is Trauner genot?
Nee Zerouki stond naast Steijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Was dat Timber die daar lucht stond te dekken
Fc Groningen vindt dit leuk.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner is gewoon echt een klasse beter.
Eens. Maar is die niet fit of is die trainer blind?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner is gewoon echt een klasse beter.
Toch knap dat je twee potjes op rij dezelfde idiote wissel maakt waardoor je het overwicht weggeeft.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
Voor de fans van de Zerrouki <-> Osman wissel doet Priske het gewoon nog een keer
Het is echt open huis inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we vandaag met dit optreden wegkomen hebben we over geluk niks meer te klagen.
Wat heeft Feyenoord er in enkele maanden een vreselijke teringzooi van gemaakt, ik kan er echt niet bij.
Ag CR7quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:17 schreef CR7 het volgende:
Steijn wat een antivoetballer is dat. Jammer dat juist deze Immers 2.0 scoort.
Zelden zulk slecht spelend Feyenoord gezien als dit seizoen. Ben bang dat dit nog een heeeeeeeel lang seizoen gaat wordenquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is echt open huis inderdaad.
En hij is ook traag zegquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:18 schreef Kerftminister het volgende:
Carranza heeft voeten van gewapend beton
Maar ook echtquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef bbuddybb het volgende:
Carranza speelt alsof hij net terugkomt van 5 weken Bali.
Ging Priske maar vijf weken naar Bali.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:19 schreef bbuddybb het volgende:
Carranza speelt alsof hij net terugkomt van 5 weken Bali.
Ja riep ik al een paar weken terug. Die vent is echt Pratto niveau.quote:
Wat dacht je van te Kloesequote:Op zondag 6 oktober 2024 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ging Priske maar vijf weken naar Bali.
Als we spelers als Nadje, Carranza en Moussa halen vrees ik voor het niveau van de scouting momenteel.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ging Priske maar vijf weken naar Bali.
In 343 zou het kunnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat we verdedigend zo goed bezet zijn.
Ik zou die Gonzalez graag meer willen zien.
Heel Twentequote:Op zondag 6 oktober 2024 16:24 schreef snabbi het volgende:
wat is die steijn toch aan het schoppen de hele tijd
Precies wat je in deze fase nodig hebt. Verdedigend staat het, zolang Beelen geen fout maakt, gewoon goed.quote:
Wie zou hij dan moeten inbrengen binnen deze selectie?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker 3 punten. Maar Priske moet echt eens kappen met die dissonanten in brengen. Het zijn echt elke wedstrijd dezelfde die slecht zijn
De wissel Osman - Zerrouki mag meteen in de prullenbak. Zerrouki kan er niets van en het team gaat alleen maar nog slechter spelen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:28 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker 3 punten. Maar Priske moet echt eens kappen met die dissonanten in brengen. Het zijn echt elke wedstrijd dezelfde die slecht zijn
Zechiël, die laat die bij de -21 meespelen. Bizar. Trauner inbrengen en Hancko naar links ipv Smal. Carranza gewoon helemaal niet doen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie zou hij dan moeten inbrengen binnen deze selectie?
Hancko uit het centrum halen, is dom. Dat is godverdomme je beste verdediger.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zechiël, die laat die bij de -21 meespelen. Bizar. Trauner inbrengen en Hancko naar links ipv Smal. Carranza gewoon helemaal niet doen.
Het probleem lag totaal niet bij een Smal en Carranza. Sowieso is de kritiek op Zerrouki ZWAAR overdreven bij die goal als je ziet hoe Beelen die bal daar verspeeld. En niet voor de eerste keerquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zechiël, die laat die bij de -21 meespelen. Bizar. Trauner inbrengen en Hancko naar links ipv Smal. Carranza gewoon helemaal niet doen.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem lag totaal niet bij een Smal en Carranza. Sowieso is de kritiek op Zerrouki ZWAAR overdreven bij die goal als je ziet hoe Beelen die bal daar verspeeld. En niet voor de eerste keer
Ja dan stel je Trauner op.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het probleem lag totaal niet bij een Smal en Carranza. Sowieso is de kritiek op Zerrouki ZWAAR overdreven bij die goal als je ziet hoe Beelen die bal daar verspeeld. En niet voor de eerste keer
Eens, ik zie ook liever een Trauner.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dan stel je Trauner op.
Smal en Carranza zijn gewoon echt ontzettend slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |