Omdat de bal niet in het spel is. Hoe raar ook, dit is qua regels gewoon juist.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan je nou fluiten en geel geven maar vervolgens doodleuk de corner opnieuw laten nemen
Wss omdat hij floot vóór de corner genomen was... Ben benieuwd of dat ook in de regels staat...quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe kan je nou fluiten en geel geven maar vervolgens doodleuk de corner opnieuw laten nemen
Omdat de overtreding was voordat de corner genomen werd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wss omdat hij floot vóór de corner genomen was... Ben benieuwd of dat ook in de regels staat...
Ik moet geen scheidsrechter worden
Ah, het antwoord boven mij
Aha, dat detail was me in het stadion ontgaan.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat de bal niet in het spel is. Hoe raar ook, dit is qua regels gewoon juist.
bij elke corner heb je van dit soort momenten.. maar als de bal niet in het spel is, dan vind ik voor "slaan" geel ook weer vreemd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat de bal niet in het spel is. Hoe raar ook, dit is qua regels gewoon juist.
Die hype is wel snel voorbij he. Waar is Trauner genot?quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kanjer die Beelen nu maar gewoon uit het elftal.
Trauner is gewoon echt een klasse beter.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die hype is wel snel voorbij he. Waar is Trauner genot?
Nee Zerouki stond naast Steijn.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Was dat Timber die daar lucht stond te dekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |