want, dat is samen met bueno en timber eig de enige lichtpuntjesquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens, raak niet gehecht aan Hwang.
Meer balgevoel met z'n hoofd dan met z'n voetenquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Ueda is zo ongelooflijk slecht
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:19 schreef De_Kraam het volgende:
Paisjaauw moet weer even helikopteren voor de spiegel en dan gaat het vanzelf wel weer lopen.
Tegen Girona zei ik ook al dat we onverdiend gingen winnen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:gurneyisbestoke is nu nog even een ziener
[..]
Hwang heb een reputatie.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
want, dat is samen met bueno en timber eig de enige lichtpuntjes
Koppen kan ie inderdaad, maar verder speelt hij zo slecht. Ik ben ook een beetje aan het letten op zijn drukzetten, omdat jij en Caland dat op zich wel goed vinden, maar het is weer sjoksjok.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Meer balgevoel met z'n hoofd dan met z'n voeten
Dit wil ik nu níet horen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang heb een reputatie.
Vreselijk goede speler, oogt sympathiek, maar als hij elders meer centjes krijgt is ie weg.
tja dat verwacht ik bij veel meer spelersquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang heb een reputatie.
Vreselijk goede speler, oogt sympathiek, maar als hij elders meer centjes krijgt is ie weg.
That's football.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang heb een reputatie.
Toen speelde die in Rusland en Servië, daar is in het hele land geen fatsoenlijke Korean BBQ te vinden denk. Dan zit je in Rotterdam wat beter op je plek.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hwang heb een reputatie.
Die hebben we verhuurd.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:17 schreef Qarrad het volgende:
Paixão heeft echt dringend concurrentie nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |