Waarom is het niet door gegaan met Milan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
grote clubs zullen vanzelf wel komen voor santi
Volgens Gimenez was de prijs te hoog voor Milan en was het op de laatste dag, dus onderhandelen werd heel moeilijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom is het niet door gegaan met Milan?
quote:Feyenoord-spits Gimenez verklapt: 'AC Milan meldde zich'
23.58,
4 okt. 2024
Reacties
AC Milan heeft op Deadline Day nog serieus werk gemaakt van Feyenoord-spits Santiago Gimenez. Dit verklapt de Mexicaanse spits zelf in zijn thuisland Mexico, waar hij revalideert.
Feyenoord-spits Gimenez verklapt: 'AC Milan meldde zich'
© ESPN Mexico
Delen:
Gimenez komt mogelijk niet meer in actie voor Feyenoord in 2024, naar eigen zeggen scheelde het niet veel of de Mexicaan had überhaupt niet meer voor de Rotterdammers gespeeld. Tijdens zijn revalidatieperiode in zijn eigen land schoof hij aan bij ESPN Mexico, waar hij vertelde over de afgelopen transferperiode.
Advertentie
'Op de laatste dag van de transfermarkt werd het opeens heel druk voor mij', blikte de spits terug. 'AC Milan kwam voor me, maar we kwamen niet tot een akkoord vanwege de vraagprijs van Feyenoord en het gebrek aan tijd.'
Zelf had Gimenez wel trek in een Serie A-avontuur. 'Naar Milan gaan is als een droom voor me. Als kind groeide ik op met beelden van Ronaldo, Ronaldinho, Kaká... Het kwam er uiteindelijk niet van, maar dat deze club interesse toonde, zorgt ervoor dat ik me belangrijk voel. Ik sta er nog steeds open voor.'
Milan was niet de enige club die aan Gimenez trok, Nottingham Forest kwam zelfs herhaaldelijk terug voor de Mexicaan. Feyenoord stond uiteindelijk na diverse biedingen niet onwelwillend tegenover een vertrek van Gimenez, maar die had zelf geen trek in de stap naar Forest
Ik dacht na Jorgensen dat het Feyenoord nooit meer zou gebeuren. Dat ze zoveel miljoenen zouden laten verdampen, maar ik denk dat we hier een goeie deel 2 te pakken hebben.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens Gimenez was de prijs te hoog voor Milan en was het op de laatste dag, dus onderhandelen werd heel moeilijk.
Jorgensen en Gimenez zijn helemaal niet te vergelijken. Gimenez is wel een paar niveautjes hogerquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik dacht na Jorgensen dat het Feyenoord nooit meer zou gebeuren. Dat ze zoveel miljoenen zouden laten verdampen, maar ik denk dat we hier een goeie deel 2 te pakken hebben.
Hetzelfde verhaal met Berghuis toch, die werd uiteindelijk voor 5.5 miljoen euro door Ajax gekocht vanwege een clausule in zijn contract, terwijl hij in die periode zeker 15 miljoen euro zou kunnen opleveren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik dacht na Jorgensen dat het Feyenoord nooit meer zou gebeuren. Dat ze zoveel miljoenen zouden laten verdampen, maar ik denk dat we hier een goeie deel 2 te pakken hebben.
Dat was toch compleet anders, door die clausule speelde hij überhaupt nog een jaar langer bij Feyenoordquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal met Berghuis toch, die werd uiteindelijk voor 5.5 miljoen euro door Ajax gekocht vanwege een clausule in zijn contract, terwijl hij in die periode zeker 15 miljoen euro zou kunnen opleveren.
Als die jongen een beetje goed uit zijn blessure komt gaat er alsnog wel een club rond de 25-35 aftikken. Andere leeftijd dan Jorgensen ook, en vooral beterquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat iedere club uit de Premier League tegenwoordig meer kan/wil betalen dan dat soort clubs, maar Santi gaat blijkbaar liever naar een traditioneel grote club.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom is het niet door gegaan met Milan?
Echt ik wordt echt zo moe van die vergelijking met Jörgensen heel de tijd, dat slaat echt totaal nergens op, andere spelers, andere leeftijd, andere kwaliteiten. Maar ja mensen roeptoeteren elkaar lekker na.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Blijft toch een mooie deal, je grootste rivaal danig verzwakken en er nog geld voor krijgen ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal met Berghuis toch, die werd uiteindelijk voor 5.5 miljoen euro door Ajax gekocht vanwege een clausule in zijn contract, terwijl hij in die periode zeker 15 miljoen euro zou kunnen opleveren.
Als je meer bezig bent met je rivaal dan met het versterken van je eigen club snap ik de gedachtegang. Maar Feyenoord zou die 10 miljoen euro extra erg goed kunnen gebruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijft toch een mooie deal, je grootste rivaal danig verzwakken en er nog geld voor krijgen ook
Met die 5 miljoen werden Aursnes, Trauner en Til gehaald. De rest is geschiedenis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je meer bezig bent met je rivaal dan met het versterken van je eigen club snap ik de gedachtegang. Maar Feyenoord zou die 10 miljoen euro extra erg goed kunnen gebruiken natuurlijk.
Gratis en voor niks was je nog beter af zonder Berghuis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je meer bezig bent met je rivaal dan met het versterken van je eigen club snap ik de gedachtegang. Maar Feyenoord zou die 10 miljoen euro extra erg goed kunnen gebruiken natuurlijk.
Dan hadden we niks gewonnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Stel je voor dat Berghuis nog steeds de grote jongen was onder de jaren Slot. Die herinneringen waren dan toch een stukje anders.
Als Berghuis naar een andere club was gegaan dan Ajax had Feyenoord hem denk ik na enkele seizoenen teruggehaald.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Stel je voor dat Berghuis nog steeds de grote jongen was onder de jaren Slot. Die herinneringen waren dan toch een stukje anders.
En dan tellen we nog even niet mee dat ie in de voorbereiding ook o.a. al ManU en Arsenal over de knie heeft gelegd. Pas 1 van de 15 potjes verloren dan, met totaal 5 tegendoelpunten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Een snelle terugkeer zit er niet in...
Mwah, 2-0.quote:Op zondag 6 oktober 2024 00:14 schreef De_Pel het volgende:
Willen we een beetje kans op een redelijk seizoen houden, dan moet je morgen wel echt de punten pakken…
Ik zie het niet gebeuren
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:14 schreef fetX het volgende:Een fit Twente is op dit moment sterker dan wij zijn.
Op dit moment wel. Normaal gesproken natuurlijk niet aangezien er bij ons op vrijwel iedere positie een betere speler staat.quote:
Dit seizoen zijn er geen interessante ploegen in de Eredivisie. Onder de radar heeft Go Ahead het alweer goed op de rit, maar er is geen club waar ik puur voor het voetbal ga zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alec van Hoorenbeck of Hancko?
Het hoeft allemaal niet overdreven te worden, wat bij Feyenoord de zwakke schakels zijn is bij Twente het niveau van de gemiddelde speler. Gewoon een lastig en vervelend ploegje die beter zijn in ontregelen dan in zelf het spel maken.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vandaag niet winnen dan Fraser in.
Dan kijk je dus echt geen Twente (wat niet erg is), maar misschien is het dan beter om niks te zeggen over zo'n ploegquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alec van Hoorenbeck of Hancko?
Het hoeft allemaal niet overdreven te worden, wat bij Feyenoord de zwakke schakels zijn is bij Twente het niveau van de gemiddelde speler. Gewoon een lastig en vervelend ploegje die beter zijn in ontregelen dan in zelf het spel maken.
lijkt me sterk dat hij snel vervangen gaat wordenquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:34 schreef AmenhotepIV het volgende:
Laatste wedstrijd van Wellenreuther?
We gaan het vandaag zien wie er beter isquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan kijk je dus echt geen Twente (wat niet erg is), maar misschien is het dan beter om niks te zeggen over zo'n ploeg
Twente is juist een ploeg die (naast dat ze organisatorisch inderdaad goed zijn) het moeten hebben van de opbouw en het voetballende spel. Ook tegen Fenerbahce en United (niet de minste ploegen) werd dat toch vrij duidelijk? Dat hele 'wij hebben betere spelers dus zijn wij ook beter' is wel een beetje kort door de bocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |