Dan ben je niet in St Petersburg en Belgrado geweestquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toen speelde die in Rusland en Servië, daar is in het hele land geen fatsoenlijke Korean BBQ te vinden denk. Dan zit je in Rotterdam wat beter op je plek.
Misschien heeft ie wel de opdracht om de passlijn dicht te lopen. Hij is in ieder geval constant in beweging.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koppen kan ie inderdaad, maar verder speelt hij zo slecht. Ik ben ook een beetje aan het letten op zijn drukzetten, omdat jij en Caland dat op zich wel goed vinden, maar het is weer sjoksjok.
Maps geeft 0 resultaten :pquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je niet in St Petersburg en Belgrado geweest
In Oost-Europa heb ik vooral veel Vietnamese en Chinese restaurants gezien, Koreaans wat minder.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je niet in St Petersburg en Belgrado geweest
Wat zijn goede tentjes voor een Korean BBQ in Rotterdam?quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toen speelde die in Rusland en Servië, daar is in het hele land geen fatsoenlijke Korean BBQ te vinden denk. Dan zit je in Rotterdam wat beter op je plek.
Ik wilde je ongelijk tonen met een linkjequote:
Als die nog een goal maakt gaat ie lekker all you can eat barbecuen bij Seoul Sista denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:35 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wat zijn goede tentjes voor een Korean BBQ in Rotterdam?
Soju Bar vind ik best aardig bijv.
Dan ben je wel heel erg klaar met Osman.quote:
Die zijn beide gewoon erg slecht.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg klaar met Osman.
Bij Moussa heb ik het gevoel dat ze die voor de grap hebben gehaald
Moussa heeft echt wel dreiging. Wordt meer gehaat dan nodig.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg klaar met Osman.
Bij Moussa heb ik het gevoel dat ze die voor de grap hebben gehaald
Gelukkig komt de Milambo op de vleugel posteren uit de koker van Arne.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
Voor de fans van de Zerrouki <-> Osman wissel doet Priske het gewoon nog een keer
Heeft idd dreiging wanneer die gaat dribbelen, maar dan verknalt die het zelf door nooit een goede voorzet of pass te geven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moussa heeft echt wel dreiging. Wordt meer gehaat dan nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |