Er is helemaal geen victim. Tenzij jij betekenis koppelt aan die bangalijst. Dus of je bent hypocriet of je snapt je eigen reflex niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Victim blaming. Je moeder is vast heel trots op je dat je zo naar vrouwen kijkt. Wat heeft ze je toch goed opgevoed zeg.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja. Iedereen zet weleens een foto van zichzelf op socialmedia in de badkamer met alleen een handdoek om.
Ook deze meiden blijken op de bangalijst te staan. Die willen absoluut niet op de lijst en vragen daar ook niet om:Ik denk niet dat zij op haar 14e foto's van zichzelf in de badkamer met alleen een handdoek om op Hyves heeft gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik reageer op de "ontzettend veel last" opmerking van @raptorix .quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:20 schreef probeer het volgende:
Ow, als ze een insta hebben is het natuurlijk OK om een destijds 14-jarige seksueel te belagen.
Toch?
Je hele flikkerse leven en zoveel mogelijk strand- en "zo weinig mogelijk kleren aan" foto's op IG zetten onder je eigen naam en dan de surprised Pikachu uithangen en net doen of je er "last van hebt"...quote:Persoonlijke gegevens
Ze verschijnt niet meer op bangalijsten, maar nog steeds heeft ze er elke dag last van. “In mijn omgeving worden nog steeds veel gegevens gedeeld via Telegram – ook die van mij. Daarom heb iets van vijf verschillende nummers. Toch word ik elke dag minstens één keer anoniem gebeld door één of andere sukkel die vraagt: ‘Dit is Kelly toch?’. Ik ben eigenlijk altijd slachtoffer geweest van het delen van persoonlijke gegevens.”
Jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:41 schreef Aberkullie het volgende:
Mijn god wat een hoop sneue, onzekere mannetjes zitten er toch op fok
Het interesseert me werkelijk waar helemaal niets hoe ze zichzelf presenteren op IG of wat voor platform dan ook dat moeten ze helemaal zelf weten. Ik vind alleen die geveinsde verbaasdheid van dat soort figuren nogal opmerkelijk (understatement).quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:34 schreef Tocadisco het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat je helemaal geen moslims nodig hebt om Nederland te islamiseren, we doen het gewoon lekker zelf door alle jonge vrouwen die niet in een boerka op IG staan alsnog dat kledingstuk in te slutshamen.
Goede aanvulling. Had ik mij zo niet gerealiseerd dat doxing het kernprobleem is hier. Dat is inmiddels strafbaar overigens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:41 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Het probleem van deze lijsten is niet zozeer wat geroddel.
Maar fotos en persoonlijke gegevens.
Die maken dat die vrouwen door random gasten lastig gevallen worden.
En dat dus soms tot jaren lang blijkbaar.
Dat is echt kwalijk. Dat iemand dus nergens meer 'veilig' is. Je niet kan zeggen Ach dat groepje laat ik links liggen, die ex negeer ik of iets in die geest.
Maar dat je tijden lang door wildvreemden sexueel benaderd wordt vanuit allerlei hoeken in je prive leven.
als ze op dr veertiende al halfnaakt op Instagram interessant zat te doen ok maar volgens mij staan die twee los van elkaar hierquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk waar helemaal niets hoe ze zichzelf presenteren op IG of wat voor platform dan ook dat moeten ze helemaal zelf weten. Ik vind alleen die geveinsde verbaasdheid van dat soort figuren nogal opmerkelijk (understatement).
Ze zegt:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 13:46 schreef sp3c het volgende:
als ze op dr veertiende al halfnaakt op Instagram interessant zat te doen ok maar volgens mij staan die twee los van elkaar hier
Dat er nog steeds "veel gegevens" (wat voor gegevens dat dan ook maar mogen zijn) rondgaan heeft dat te maken met een lijst van 18 jaar geleden? Of komt dat door haar huidige social media gebruik?quote:Nog steeds heeft ze er elke dag last van. "In mijn omgeving worden nog steeds veel gegevens gedeeld via Telegram – ook die van mij"
als ze dr telefoonnummer op dr instagram met 100.000 volgers dan krijg je wat meer gezeur denk ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zegt:
[..]
Dat er nog steeds "veel gegevens" (wat voor gegevens dat dan ook maar mogen zijn) rondgaan heeft dat te maken met een lijst van 18 jaar geleden? Of komt dat door haar huidige social media gebruik?
zo'n meisje is totaal niet bezig met negatieve gevolgen van wat ze op internet plaatst.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze dr telefoonnummer op dr instagram met 100.000 volgers dan krijg je wat meer gezeur denk ik
ow ok dan moet je idd dr telefoonnummer verspreidenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zo'n meisje is totaal niet bezig met negatieve gevolgen van wat ze op internet plaatst.
alsof ze in een yoghurtreclame leeft.
als er dan ook maar iets tegen zit, dan gaat er een e-mail naar de Linda.
Ze heeft vijf verschillende tel. nummers atm... Het lijkt me enorm onwaarschijnlijk dat haar nummer uit de Blackberry tijd daar ook nog tussen zit...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:32 schreef sp3c het volgende:
als ze dr telefoonnummer op dr instagram met 100.000 volgers dan krijg je wat meer gezeur denk ik
Doet dat er toe?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ze 100k plus volgers heeft zal dan ook vast komen door al die foto's van kringverjaardagen en klaverjasavonden...
denk dat je het bij vrienden uit die tijd moet zoekenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze heeft vijf verschillende tel. nummers atm... Het lijkt me enorm onwaarschijnlijk dat haar nummer uit de Blackberry tijd daar ook nog tussen zit...
Post #2: raptorix in NWS / Bangalijsten nog steeds gedeeldquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:36 schreef Cupfighter het volgende:
Doet dat er toe?
Die bangalijsten zijn vrouwonvriendelijk en zeker voor een meisje van 14, gewoon enorm pest gedrag van de makers van de lijst, ik ken de dame verder niet dus geen idee wat ze op haar insta zet
Gevonden, ik zie het probleem niet zo, mag ze geen sexy foto plaatsen omdat ze een trauma heeft van de bangalijsten?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Post #2: raptorix in NWS / Bangalijsten nog steeds gedeeld
dat klinkt kan alsof ze het oude nummer aanhoud en een nieuwe erbij?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze heeft vijf verschillende tel. nummers atm... Het lijkt me enorm onwaarschijnlijk dat haar nummer uit de Blackberry tijd daar ook nog tussen zit...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |