abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215183815
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:21 schreef probeer het volgende:

[..]
Victim blaming. Je moeder is vast heel trots op je dat je zo naar vrouwen kijkt. Wat heeft ze je toch goed opgevoed zeg.
Er is helemaal geen victim. Tenzij jij betekenis koppelt aan die bangalijst. Dus of je bent hypocriet of je snapt je eigen reflex niet.

Voor mij geldt: if it talks like a duck
and walks like a duck it's a duck
Heel veel sambal
pi_215183817
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja. Iedereen zet weleens een foto van zichzelf op socialmedia in de badkamer met alleen een handdoek om.
Ook deze meiden blijken op de bangalijst te staan. Die willen absoluut niet op de lijst en vragen daar ook niet om:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat zij op haar 14e foto's van zichzelf in de badkamer met alleen een handdoek om op Hyves heeft gezet.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:34:28 #28
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215183870
Ik snap dat er veel meiden zeker ongewenst op zo'n lijst staan en inderdaad geestelijke problemen aan over kunnen houden.
Maar dan hadden ze beter een andere meid kunnen nemen dan deze Kelly Mexy die dat duidelijk doet om meer volgers te krijgen.

Lijkt me dat je normaal niet met je hele naam en foto in zo'n interview wilt zitten.
pi_215183914
Het tweede verhaal in de pers wat ik vandaag lees over bangalijsten...

Wat is daar nu nieuwswaardig aan vraag ik mij af. In feite is het niets anders dan 'kiss and tell' on steroids, vanwege social media.

Op zichzelf dus zo oud als roddelen. Want laten we wel zijn, toen ik studeerde wist ik van redelijk wat medestudenten dat ze een kleine pik hadden. Of waardeloos in bed. Of whatever. Informatie waar ik bepaald niet om vroeg, maar die ongevraagd langs kwam. Het zal ongetwijfeld aan mijn bubble hebben gelegen, maar zover ik het kan zien zijn vrouwen veel meer van kiss and tell dan mannen. Alleen zijn vrouwen gemiddeld wat verstandiger als ze net volwassen zijn en flikkeren ze die zooi niet op social media.

En nee, daarmee keur ik niets goed. Wat dat betreft zou het ook eens goed zijn dat vrouwen (geanonimiseerd met een nummer, waarbij de persoon waar het over gaat duidelijk gemaakt wordt wie hij is op de lijst) een bangalijst gaan maken met daarop 'kwam na twee keer stoten klaar', 'heb maar gefaked om er vanaf te zijn', 'rare penis', 'stinkt', 'heeft een kleintje', enz. zodat de heren corpsballen even kunnen voelen hoe het is...

Maar strikt genomen... in de eigen sociale kringen wordt het al lang en breed gedeeld (tenminste, ik ga er vanuit dat er nog steeds onderling wordt geroddeld, want waarom zou dat ineens zijn gestopt).
pi_215183936
Mijn god wat een hoop sneue, onzekere mannetjes zitten er toch op fok :')
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:09:48 #31
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215184065
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:20 schreef probeer het volgende:
Ow, als ze een insta hebben is het natuurlijk OK om een destijds 14-jarige seksueel te belagen.

Toch?
Ik reageer op de "ontzettend veel last" opmerking van @raptorix .

Als je de OP even kritisch leest en de volgende alinea eruit pakt:

quote:
Persoonlijke gegevens

Ze verschijnt niet meer op bangalijsten, maar nog steeds heeft ze er elke dag last van. “In mijn omgeving worden nog steeds veel gegevens gedeeld via Telegram – ook die van mij. Daarom heb iets van vijf verschillende nummers. Toch word ik elke dag minstens één keer anoniem gebeld door één of andere sukkel die vraagt: ‘Dit is Kelly toch?’. Ik ben eigenlijk altijd slachtoffer geweest van het delen van persoonlijke gegevens.”
Je hele flikkerse leven en zoveel mogelijk strand- en "zo weinig mogelijk kleren aan" foto's op IG zetten onder je eigen naam en dan de surprised Pikachu uithangen en net doen of je er "last van hebt"...

Ik wil aandacht en nog meer volgers deel #58796.

[ Bericht 2% gewijzigd door AchJa op 05-10-2024 13:20:05 ]
pi_215184209
Toch wel opmerkelijk dat je helemaal geen moslims nodig hebt om Nederland te islamiseren, we doen het gewoon lekker zelf door alle jonge vrouwen die niet in een boerka op IG staan alsnog dat kledingstuk in te slutshamen.
pi_215184266
Het probleem van deze lijsten is niet zozeer wat geroddel.
Maar fotos en persoonlijke gegevens.

Die maken dat die vrouwen door random gasten lastig gevallen worden.
En dat dus soms tot jaren lang blijkbaar.

Dat is echt kwalijk. Dat iemand dus nergens meer 'veilig' is. Je niet kan zeggen Ach dat groepje laat ik links liggen, die ex negeer ik of iets in die geest.
Maar dat je tijden lang door wildvreemden sexueel benaderd wordt vanuit allerlei hoeken in je prive leven.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:42:43 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215184278
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:41 schreef Aberkullie het volgende:
Mijn god wat een hoop sneue, onzekere mannetjes zitten er toch op fok :')
Ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:43:41 #35
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215184284
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 13:34 schreef Tocadisco het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat je helemaal geen moslims nodig hebt om Nederland te islamiseren, we doen het gewoon lekker zelf door alle jonge vrouwen die niet in een boerka op IG staan alsnog dat kledingstuk in te slutshamen.
Het interesseert me werkelijk waar helemaal niets hoe ze zichzelf presenteren op IG of wat voor platform dan ook dat moeten ze helemaal zelf weten. Ik vind alleen die geveinsde verbaasdheid van dat soort figuren nogal opmerkelijk (understatement).
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:46:30 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215184306
Het werkelijke probleem is dat je als vader van zulke lui tegenwoordig niet meer een paar klappen mag verkopen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215184310
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 13:41 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Het probleem van deze lijsten is niet zozeer wat geroddel.
Maar fotos en persoonlijke gegevens.

Die maken dat die vrouwen door random gasten lastig gevallen worden.
En dat dus soms tot jaren lang blijkbaar.

Dat is echt kwalijk. Dat iemand dus nergens meer 'veilig' is. Je niet kan zeggen Ach dat groepje laat ik links liggen, die ex negeer ik of iets in die geest.
Maar dat je tijden lang door wildvreemden sexueel benaderd wordt vanuit allerlei hoeken in je prive leven.
Goede aanvulling. Had ik mij zo niet gerealiseerd dat doxing het kernprobleem is hier. Dat is inmiddels strafbaar overigens.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:46:57 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215184312
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 13:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het interesseert me werkelijk waar helemaal niets hoe ze zichzelf presenteren op IG of wat voor platform dan ook dat moeten ze helemaal zelf weten. Ik vind alleen die geveinsde verbaasdheid van dat soort figuren nogal opmerkelijk (understatement).
als ze op dr veertiende al halfnaakt op Instagram interessant zat te doen ok maar volgens mij staan die twee los van elkaar hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2024 @ 13:48:02 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215184320
en dan nog vind ik het eigenlijk een beetje lame
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:05:03 #40
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215184473
quote:
88s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 13:46 schreef sp3c het volgende:
als ze op dr veertiende al halfnaakt op Instagram interessant zat te doen ok maar volgens mij staan die twee los van elkaar hier
Ze zegt:

quote:
Nog steeds heeft ze er elke dag last van. "In mijn omgeving worden nog steeds veel gegevens gedeeld via Telegram – ook die van mij"
Dat er nog steeds "veel gegevens" (wat voor gegevens dat dan ook maar mogen zijn) rondgaan heeft dat te maken met een lijst van 18 jaar geleden? Of komt dat door haar huidige social media gebruik?
  Moderator zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:32:47 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215184663
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:05 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ze zegt:
[..]
Dat er nog steeds "veel gegevens" (wat voor gegevens dat dan ook maar mogen zijn) rondgaan heeft dat te maken met een lijst van 18 jaar geleden? Of komt dat door haar huidige social media gebruik?
als ze dr telefoonnummer op dr instagram met 100.000 volgers dan krijg je wat meer gezeur denk ik
pi_215184715
quote:
88s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
als ze dr telefoonnummer op dr instagram met 100.000 volgers dan krijg je wat meer gezeur denk ik
zo'n meisje is totaal niet bezig met negatieve gevolgen van wat ze op internet plaatst.
alsof ze in een yoghurtreclame leeft.

als er dan ook maar iets tegen zit, dan gaat er een e-mail naar de Linda.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:48:50 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215184785
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:40 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
zo'n meisje is totaal niet bezig met negatieve gevolgen van wat ze op internet plaatst.
alsof ze in een yoghurtreclame leeft.

als er dan ook maar iets tegen zit, dan gaat er een e-mail naar de Linda.
ow ok dan moet je idd dr telefoonnummer verspreiden
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:01:00 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215184893
quote:
88s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:32 schreef sp3c het volgende:
Ze heeft vijf verschillende tel. nummers atm... Het lijkt me enorm onwaarschijnlijk dat haar nummer uit de Blackberry tijd daar ook nog tussen zit...
pi_215185101
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat ze 100k plus volgers heeft zal dan ook vast komen door al die foto's van kringverjaardagen en klaverjasavonden... :')
Doet dat er toe?
Die bangalijsten zijn vrouwonvriendelijk en zeker voor een meisje van 14, gewoon enorm pest gedrag van de makers van de lijst, ik ken de dame verder niet dus geen idee wat ze op haar insta zet
  Moderator zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:39:05 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215185119
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ze heeft vijf verschillende tel. nummers atm... Het lijkt me enorm onwaarschijnlijk dat haar nummer uit de Blackberry tijd daar ook nog tussen zit...
denk dat je het bij vrienden uit die tijd moet zoeken

minimaal 1 daarvan is een eikel
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 15:44:43 #47
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215185158
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:36 schreef Cupfighter het volgende:

Doet dat er toe?
Die bangalijsten zijn vrouwonvriendelijk en zeker voor een meisje van 14, gewoon enorm pest gedrag van de makers van de lijst, ik ken de dame verder niet dus geen idee wat ze op haar insta zet
Post #2: raptorix in NWS / Bangalijsten nog steeds gedeeld
pi_215185221
quote:
Gevonden, ik zie het probleem niet zo, mag ze geen sexy foto plaatsen omdat ze een trauma heeft van de bangalijsten?
pi_215185237
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef AchJa het volgende:

[..]
dat klinkt kan alsof ze het oude nummer aanhoud en een nieuwe erbij?
pi_215185284
ouders hebben een verantwoordelijkheid op die leeftijd. als mijn dochter een foto op internet plaatst van zichzelf met alleen een handdoek om, dan gaan we even een gesprekje aan. maar hedendaags moedigen ouders dit initiatief aan? want ze kon nog weleens doorbreken tot model, ofzo. ik zal wel van de oude stempel zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')