Ik vind het dapper, ze stelt zich kwetsbaar op en vertelt wat de psychische gevolgen zijn van zoietsquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:21 schreef Zoddie het volgende:
Dat banga lijstjes slecht zijn klopt helemaal.
Denk alleen dat de meesten hier struikelen over deze ene meid die met voor en achternaam of in ieder geval haar influencer naam + foto in de media staat.
Dan zou je dat iets meer anoniem verwachten als ze echt niet mee geconfronteerd wilt worden.
Nu voelt het meer alsof ze het gebruikt voor meer volgers.
Ja ze staat nu op een publieke bangalijst.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef raptorix het volgende:
"Ontzettend veel last"
https://www.instagram.com/kellymexy/
106K followers
Manmanman...quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een serieus probleem, met in dit geval niet zo'n geschikte ambassadrice. Als Kelly niet ongevraagd lastig gevallen wil worden (opzich geen gek verzoek) is het misschien wel zo redelijk als zij op haar beurt voorbijgangers niet ook ongevraagd in haar seksueel getinte influencer-"carriere" betrekt.
https://p-magazine.com/nl(...)nheer-de-agent-video
Zo'n agent moet zich ook gaan schamen, trouwens. Je bent verdomme in functie man.
Sommigen zijn echt geboren voor zo'n lijst. Wat een ordinaire skank zegquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Manmanman...
Overigens opent die link niet als ik hem aanklik, copy/paste werkt wel...
Over het algemeen gesproken zal een meisje/vrouw minder geneigd zijn om de tegenpartij te vermoorden (zoals bij jongens/mannen weleens het geval is; zoals dat meisje dat was omgelegd door die 2 broers een paar jaar terug).quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
En nee, daarmee keur ik niets goed. Wat dat betreft zou het ook eens goed zijn dat vrouwen (geanonimiseerd met een nummer, waarbij de persoon waar het over gaat duidelijk gemaakt wordt wie hij is op de lijst) een bangalijst gaan maken met daarop 'kwam na twee keer stoten klaar', 'heb maar gefaked om er vanaf te zijn', 'rare penis', 'stinkt', 'heeft een kleintje', enz. zodat de heren corpsballen even kunnen voelen hoe het is...
jawel hoor, het betekent dat als je daar toen op stond, je nu inmiddels verlept bent. (je zou zeggen: nu dus veilig...maar helaas)quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:47 schreef KingRadler het volgende:
Bangalijsten zijn toch niet meer actueel?
En wat dacht je van de neanderthalers in dit topic? Er post nota bene een mod mee en die grijp niet in bij bepaalde postings. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 16:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het dapper, ze stelt zich kwetsbaar op en vertelt wat de psychische gevolgen zijn van zoiets
Hopelijk gaan de neanderthalers die deze lijsten maken daar ook eens over nadenken
Ik geloof niet dat ze hier meer volgers door krijgt
Ongelooflijk dat er mannen zijn zoals jij zonder respect voor dames.quote:Op zondag 6 oktober 2024 03:19 schreef MeneerPresident het volgende:
Moet gewoon kunnen hoor. Zolang het een lijstje is met naam en leeftijd oid. Als er echt adressen bij komen is het een ander verhaal. Bovendien de sloerie in kwestie is gewoon influencer. Lijkt me dat je dan het liefst op alle lijstjes staat
En kinderen, want als niet-seksueel actieve veertienjarige ben je meer kind dan dame. Het morele kompas van @MeneerPresident staat verkeerd afgesteld.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er mannen zijn zoals jij zonder respect voor dames.
Wat een aandachtshoer, mijn god zegquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:30 schreef raptorix het volgende:
"Ontzettend veel last"
https://www.instagram.com/kellymexy/
106K followers
Heb je haar IG nog niet gezien ofzo?quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er mannen zijn zoals jij zonder respect voor dames.
En waarom is ze een sloerie?
Neanderthaler!!
Ja die heb ik gezien, veel dames hebben wat gewaagdere kiekjes en loop op een zomerdag maar eens door een stadscentrum , dan zijn er veel sloeries zeg, wat bloter kleden betekend niet gelijk dat je een sloerie bentquote:Op zondag 6 oktober 2024 10:57 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Heb je haar IG nog niet gezien ofzo?
Pffquote:Op zondag 6 oktober 2024 13:41 schreef KingRadler het volgende:
IG is de nieuwe vorm van Bangalijsten: je lichaam verkopen voor volgers.
En dan de overstap maken naar Only Fans.
Bangalijsten heeft voor sommige vrouwen ook goede inkomsten gebracht, maar daar mag je niet over praten.
Wel als je het allemaal online gooit voor de moneyzquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja die heb ik gezien, veel dames hebben wat gewaagdere kiekjes en loop op een zomerdag maar eens door een stadscentrum , dan zijn er veel sloeries zeg, wat bloter kleden betekend niet gelijk dat je een sloerie bent
Ik zie gewoon een leuke vlotte jongedame
Als je haar insta bekijkt zijn de meeste foto's gewoon leuk het aanval foto's die wat bloter zijn is waar in de minderheidquote:Op maandag 7 oktober 2024 04:10 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Wel als je het allemaal online gooit voor de moneyz
Sorry hoor, maar 5 verschillende nummers hebben is gewoon onzin. Als ik nu mijn nummer verander heeft niemand waar ik 18 jaar geleden mee omging dat nummer, alleen de mensen aan wie ik het nu geef.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk dat je het bij vrienden uit die tijd moet zoeken
minimaal 1 daarvan is een eikel
Ok?quote:Op maandag 7 oktober 2024 05:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 5 verschillende nummers hebben is gewoon onzin. Als ik nu mijn nummer verander heeft niemand waar ik 18 jaar geleden mee omging dat nummer, alleen de mensen aan wie ik het nu geef.
Ze zegt ook: "in mijn omgeving worden nog steeds veel gegevens anoniem gedeeld."
Dat zegt denk ik veel over de omgeving waar je in verkeert als 32 jarige, nooit de middelbare school ontgroeid blijkbaar.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja. Iedereen zet weleens een foto van zichzelf op socialmedia in de badkamer met alleen een handdoek om.
Ook deze meiden blijken op de bangalijst te staan. Die willen absoluut niet op de lijst en vragen daar ook niet om:Ai vraagt niet zoveel nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is een aandachtshoer, maar nee: dan nog hoef je geen bangalijst te maken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat een aandachtshoer, mijn god zeg
De spijker op zijn kop.quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Kunnen we het niet gewoon eens zijn dat bangalijsten met telefoonnummers stom zijn en dat tegelijkertijd deze mevrouw in de nadagen van haar jeugd wanhopig op zoek naar aandacht is?
Simpquote:Op maandag 7 oktober 2024 05:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je haar insta bekijkt zijn de meeste foto's gewoon leuk het aanval foto's die wat bloter zijn is waar in de minderheid
Nee, dat is een reële, genuanceerde, volwassen reactie. Daar doen we niet aan op FOK!quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Kunnen we het niet gewoon eens zijn dat bangalijsten met telefoonnummers stom zijn en dat tegelijkertijd deze mevrouw in de nadagen van haar jeugd wanhopig op zoek naar aandacht is?
Dat is wel duidelijk ja.quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:56 schreef Glazenmaker het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |