qua regen meer belgie.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
Stelletje gekken hier. Bij Belgi of Duitsland willen horen. Jezus zeg.
Meh, maar als ik moest kiezen tussen DE of BE..quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat? Deutschland ber alles? 🇩🇪.
Zou echt bij geen van beide willen horen. Alleen qua natuur zijn beide landen mooier. Eigenlijk vooral Duitsland met Schwarzwald, Allgu en Bergtesgaden land
Dat daar bij jou in de buurt is sowieso al een soort vrijstaatquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik ben er blij mee hoor. Zou liever bij Belgi horen dan bij Nederland.
Haha, ik moest even opzoeken wat dat was, maar vind het een hele mooie vergelijking. Inderdaad een hele aparte eigen wereld hier, bijna autonoom. Ik kan er goed aarden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat daar bij jou in de buurt is sowieso al een soort vrijstaat
Het doet me altijd wat denken aan Neutraal Moresnetalleen dan met turf in plaats van zink
Goed tegen het stofquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Berekeningen zaten er goed op: 20-50mm in het ZO gemeten.
We zullen het stookseizoen tot december uitstellenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:17 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week weer paar dagen 17-20 graden. Beter wel![]()
Hoe langer mild/zacht hoe beter natuurlijk
De historie wil z’n Haarlemmermeer terug.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:24 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zekers!
[ afbeelding ]
Maar wie of wat heeft de regenmeter in Amsterdam/Schiphol zo gevuld?
24.7 gemeten gisteren en vandaagquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Berekeningen zaten er goed op: 20-50mm in het ZO gemeten.
Hier ruim 10 graden minder vandaagquote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
24.7 gemeten gisteren en vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |