Weer een prachtige dag.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:40 schreef bloodymary1 het volgende:
In plaats van storm en regen hier momenteel zon en windstil. Beter ook.
Nou het is een stuk grijzer in het zuiden.. en regen komt er aan.quote:
En binnen aan het werk zijn weer.quote:
Mooi, alles naar die lui die nu stoer doen met hun mooie weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:00 schreef INViCTuS het volgende:
Meeste valt mooi buiten de landsgrenzen
[ x ]
Haha, ik heb hem door hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, alles naar die lui die nu stoer doen met hun mooie weer.
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, alles naar die lui die nu stoer doen met hun mooie weer.
Limburg buiten de landsgrenzen iddquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik heb hem door hoor.
Buiten de landsgrenzen.
Zink terug de zee in jij.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Limburg buiten de landsgrenzen idd
Deelsquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wacht, ligt Leiden boven de zeespiegel? 🤔
Ik zie het jaquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik ben er blij mee hoor. Zou liever bij Belgi horen dan bij Nederland.
Ja dat had ik van jou wel verwacht. Maar nee, liever niet. Belgi heeft betere muziek, lekkerder eten, gemoedelijker, niks mis mee.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik van jou wel verwacht. Maar nee, liever niet. Belgi heeft betere muziek , lekkerder eten, gemoedelijker, niks mis mee.
Precies wat ik over Duitsland zou zeggenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat had ik van jou wel verwacht. Maar nee, liever niet. Belgi heeft betere muziek, lekkerder eten, gemoedelijker, niks mis mee.
Jeetje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik ben er blij mee hoor. Zou liever bij Belgi horen dan bij Nederland.
Wat? Deutschland ber alles? 🇩🇪.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Precies wat ik over Duitsland zou zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |