Ik als PSV'er weet hoe de Turken zich voelenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Turkije in Europees voetbal is zo'n leuke rubriek
Allemaal veteranen, 0 tactiek genotquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Turkije in Europees voetbal is zo'n leuke rubriek
En Skittles?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:14 schreef Bezsen het volgende:
Eminem (51) wordt opa: dochter Hailie Jade verrast rapper in bijzonder persoonlijke clip
Switchkanaal?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Welke stagiair zit met de geluidsknoppen te spelen op de switch kanaal?
Wel een de tijd gaat snel besef momentje.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:14 schreef Bezsen het volgende:
Eminem (51) wordt opa: dochter Hailie Jade verrast rapper in bijzonder persoonlijke clip
Ik ook amice, ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tot 2 jaar geleden stelde ik me @:Alaphilippe_ zo voor
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:23 schreef Bezsen het volgende:
Turkse club Besiktas staat alweer 0-2 achter tegen Eintracht Frankfurt.
En nu niet meer?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tot 2 jaar geleden stelde ik me @:Alaphilippe_ zo voor
Schuld van Fener >1 miljard.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
Begroting
Fener 260 miljoen
Twente 45 miljoen
Laat @Caland met rustquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Er waren mensen die dachten dat Fener er wat van kon
Ik stel hem gewoon een vraag.quote:
Turken zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:29 schreef LordVoldermort het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Laten we even lachenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:53 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Slavia - Ajax | Ziggo Sport
21:00 Bilbao - AZ | Ziggo Sport
21:00 Twente - Fenerbahe | Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM x 2-1 1-1
@:PicoMMP 2-0 2-0 0-2
@:Scrummie
@:onlogisch 4-0 2-2 1-3
@:Mexicanobakker 0-2 3-0 1-1
@:Tarado
@:klaasweetalles x 1-1 2-1
@:3rr0r 1-2 2-1 1-1
@:Caland x 1-3 3-1
@:DombohetOlifantje1 0-1 2-0 1-3
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen 2-2 3-1 2-0
@:Pisces29 1-3 1-2 0-2
@:Flitsbezorger x 3-0 2-0
@:Frozen-assassin 1-3 2-0 0-2
@:WheeledWarrior 1-3 1-0 2-2
Ondurum?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turken weten ook weer waar ze staan in Europa.
Ik zit Ziggy te kijkenquote:
Wie wordt er 2e dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Twente haalt een hoger niveau dan Feyenoord.
Makkelijk 3e.
Tied om die boer te schoppenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die andere boer verstaat het toch niet.
Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien en een paar pielers.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat bijkomen in de winter.
Zal uiteindelijk wel goed komen met De Ligt bij ManU maar tot op heden is het nog geen onverdeeld succes inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:38 schreef LordVoldermort het volgende:
De Ligt wordt echt elk seizoen slechter he
Desnoods de modderquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien en een paar pielers.
In de Championship wellicht.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk wel goed komen met De Ligt bij ManU maar tot op heden is het nog geen onverdeeld succes inderdaad.
Niet schrikken, vanaf nu doet Utrecht mee om de landstitel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Utrecht gaat nu echt de top drie BESTORMEN. @:paul
Vergeet de Nederlandse aso's niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien en een paar pielers.
Ja maar niet de eckte Fredsjquote:
Mwah, met een coach die het wel kan moet er zelfs van dit ManU wel wat te brouwen vallen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de Championship wellicht.
Volgens sommige analysten (Mario Been) had Feyenoord die gast moeten halen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:42 schreef Nober het volgende:
Stuur Parrott per direct terug naar Excelsior
Net zoals Feyenoord vorig seizoen bijna net zo goed was als PSVquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord.
Maar FC Twente was wel veel beter.
Mooi, je snapt hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals Feyenoord vorig seizoen bijna net zo goed was als PSV
Dit kan niet jongensquote:
The Wire GENOTquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over Ziggy gesproken, binnenkort weer eens The Wire kijken @:GGMM
Nou nou nou...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:44 schreef Bezsen het volgende:
Tadic moeten ze strafrechtelijk executeren me dunkt
Tadic in een massagraf was mijn favoriete spreekkoor van de laatste 10 jaarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:44 schreef Bezsen het volgende:
Servische oorlogsmisdadiger.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:44 schreef Bezsen het volgende:
Wat was je minst favoriete spreekkoor?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic in een massagraf was mijn favoriete spreekkoor van de laatste 10 jaar
Ok, na Allah is een kankerjood dan
Don't take me homequote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat was je minst favoriete spreekkoor?
Zijn hier beelden vanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
YAYA YAYAYAYA KOLO KOLOquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat was je minst favoriete spreekkoor?
Ik zie geen oplossing meer voor je in deze situatie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik wil eigenlijk wel thee maar Benji ligt op schoot
@KingRoland heeft zijn buurvrouw vermoord, in stukken gesneden en is haar nu aan het opeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg Feyenoord toen ook niet een straf of boete voor die laatste? (lol)quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje koudquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van vanavond?
Twente speelt oprecht leuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van vanavond?
Vraag me oprecht af of dat goed gaat gekomen. Gun het 'm wel, maar hij lijkt alleen maar minder te worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk wel goed komen met De Ligt bij ManU maar tot op heden is het nog geen onverdeeld succes inderdaad.
Hij mist wat Ligtsnelheidquote:
Dan is de waarheid eerder dat hij gewoon nooit heel goed is geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of dat goed gaat gekomen. Gun het 'm wel, maar hij lijkt alleen maar minder te worden.
Het blijft natuurlijk Twentequote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een kutspeler die van Bergen. Geen overzicht en scoren kan hij ook niet. Met een betere speler op die positie was het al 2-0 geweest
Denk wel dat Manchester United en de Premier League bij hem past, maar absolute wereldtop zal hij niet meer worden, daarvoor heeft hij teveel gebreken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of dat goed gaat gekomen. Gun het 'm wel, maar hij lijkt alleen maar minder te worden.
Hij was relatief heel goed, voor zijn leeftijd dus. Toen konden die foutjes nog. Nu niet meer. Naarmate je ouder wordt gaat het latje omhoog en aa die hogere verwachtingen heeft hij nooit kunnen voldoen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is de waarheid eerder dat hij gewoon nooit heel goed is geweest
Nee, want het proces is nog bezig en morgen is er weer een nieuwe dag.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is nu toch wel klaar joh met Te Ligt en ETH?
Vanaf Juventus blundert hij er al op los. Dat is inmiddels al een jaar of 5.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij was relatief heel goed, voor zijn leeftijd dus. Toen konden die foutjes nog. Nu niet meer. Naarmate je ouder wordt gaat het latje omhoog en aan die verwachting heeft hij nooit kunnen voldoen.
Bij Ajax toch ook al? Remember Bulgarije-uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vanaf Juventus blundert hij er al op los. Dat is inmiddels al een jaar of 5.
Ja dat zeg ik. Nooit heel goed geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij was relatief heel goed, voor zijn leeftijd dus. Toen konden die foutjes nog. Nu niet meer. Naarmate je ouder wordt gaat het latje omhoog en aa die hogere verwachtingen heeft hij nooit kunnen voldoen.
Excelsior uit genot. Feyenoord kampioen gemaaktquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax toch ook al? Remember Bulgarije-uit.
Leek wel een handballer in het begin bij Juventus. Viel ook door de mand in dat 5-3-2 systeem van Oranje.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vanaf Juventus blundert hij er al op los. Dat is inmiddels al een jaar of 5.
Is dat de broer van Youri?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:17 schreef Bezsen het volgende:
Mert Mldr is volgens de commentator niet voor niets Turks international.
Die man kan niks
Ik deed een poging om wat nuance aan te brengen. Niet zo dominant doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Nooit heel goed geweest
Had hij niet ook een heel lelijk schilderij van zichzelf?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:17 schreef ISVV het volgende:
Wel een sympathieke Hollandsche jongen, dat wel.
Ik weet niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had hij niet ook een heel lelijk schilderij van zichzelf?
Toen was hij 12 maar moest Scholletje zo nodig stoer doen om later te kunnen zeggen dat hij de nieuwe Beckenbauer als tiener in het Nederlands elftal had laten debuteren.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Ajax toch ook al? Remember Bulgarije-uit.
Dat is inmiddels gewoon een doorsnee dinsdagavondquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:22 schreef Bezsen het volgende:
Twente supporters zingen weer over hasj, coke en pillen
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:22 schreef Bezsen het volgende:
RBF rechtsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
En de grotere versie
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet
SS-officier met Mikky als Ilsa de she-wolf.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
En de grotere versie
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet
Zo hij nu ook ook een speldje hebben van Manchester United op zijn uniform?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
En de grotere versie
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet
Mikky is van Frenkiequote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
SS-officier met Mikky als Ilsa de she-wolf.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:22 schreef Bezsen het volgende:
Ik haal die twee altijd door elkaar. Misschien doen Frenkie en Matje dat zelf ook wel.quote:
Die Kjolo ligt gewoon te slapen en hoopt op z'n keeper.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ dom, Twente gewoon pech met een wondergoal
Klojo is dan ook wel echt matigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die Kjolo ligt gewoon te slapen en hoopt op z'n keeper.
Zon wonder assist was 't nou ook weer niet
Bal valt er perfect tussen welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die Kjolo ligt gewoon te slapen en hoopt op z'n keeper.
Zon wonder assist was 't nou ook weer niet
3-2 winst op Elfsborgquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat had AZ ook alweer gedaan vorige pot?
Ja kan zo dat die op 8 of 9 punten komen. Dan moet je doelsaldo goed zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch nog steeds netjes van AZ.
3-2 gewonnenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat had AZ ook alweer gedaan vorige pot?
Goed punt, krachtig verwoord, redelijke timing. 9/10quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou het iemand iets boeien wat hij vindt
Die man heet Salah-Eddinequote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Sala-Edinne kan er weinig van
Dank voor deze correctie.quote:
Dat is absoluut een feitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank voor deze correctie.
Hij kan er alsnog niets van.
Dat is zoiets als dat een ajacied zegt dat hij Toivonen graag had gehad.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
Goddomme wat had ik die Tadic graag bij PSV gehad in die kutjaren onder Schmidt
Verschil is dat Tadic nogal goed isquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zoiets als dat een ajacied zegt dat hij Toivonen graag had gehad.
Neef Mo draait zich om in zijn sarcofaag.quote:
Ja, oke, Toivonen is maximaal middelmaatquote:
Geen idee. Wel leuker dan de GGMM act.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou het iemand iets boeien wat hij vindt
Toivonen was een soort Temu Luuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, oke, Toivonen is maximaal middelmaat
2-0 Bilbo
PSV heeft het knullig verspeeld. Twente verdiende te winnen. AZ kan gebeuren. Ajax niet gezien.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet de meubelen weer eens redden voor Nederland.
Okequote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zoiets als dat een ajacied zegt dat hij Toivonen graag had gehad.
verspeeltquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
PSV heeft het knullig verspeelt. Twente verdiende te winnen. AZ kan gebeuren. Ajax niet gezien.
Dat Feyenoord deze speelronde heeft gewonnen is een godswonder.
Ik vroeg jou iets trekpopquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Geen idee. Wel leuker dan de GGMM act.
Je zou het meemaken zegquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Als AZ scoort en die andere wedstrijd blijft hetzelfde (dus 1-1) dan heb ik beide uitslagen goed voorspeld
Morgen een taartje op kantoor?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wordt er hier een behoorlijk feestje gevierd kan ik je vertellen
Nee, ik heb vorige week al taart op (nieuwe baan, oh ja @maxi-mus ter info) dus voorlopig hou ik het even zoquote:
Er zijn mensen die 1x in de 3 weken als een cuck alleen op kantoor moeten zitten op vrijdag. Omdat de manager dat wilt. En op de weg ernaar toe naast iemand zitten, die een ei en een visje opeten in de trein.quote:
Zal die echt minder zijn dan De Ligt ?quote:
Wees blij. Turkjes kunnen er geen klote van.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
Dat Nederland tegen al die Turkse clubs moet is wel de grootste aids van deze competitie opzet.
Nu niet meer lol . De Ligt loopt er ook bij alsof die ieder moment erdoorheen kan zakken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal die echt minder zijn dan De Ligt ?
Op het YouTube-kanaal van Voetbal International werd De Ligt omschreven als een Maguire met betere marketing. Wellicht wat overtrokken, maar er zit zeker iets in.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal die echt minder zijn dan De Ligt ?
Tadic uitfluiten lijkt me altijd terechtquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:52 schreef Slobeend het volgende:
Wat was nou de achterliggende gedachte achter het uitfluiten van Tadic?
Toen hij bij Ajax speelde deed hij alsof hij zijn been wel 5 keer brak (zoals elke wedstrijd), toen ze tegen Twente speelden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:52 schreef Slobeend het volgende:
Met Ajax werd hij, nadat hij Dusan Tadic was, al altijd uitgefloten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:52 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |