Ja, oke, Toivonen is maximaal middelmaatquote:
Geen idee. Wel leuker dan de GGMM act.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou het iemand iets boeien wat hij vindt
Toivonen was een soort Temu Luuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, oke, Toivonen is maximaal middelmaat
2-0 Bilbo
PSV heeft het knullig verspeeld. Twente verdiende te winnen. AZ kan gebeuren. Ajax niet gezien.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet de meubelen weer eens redden voor Nederland.
Okequote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zoiets als dat een ajacied zegt dat hij Toivonen graag had gehad.
verspeeltquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
PSV heeft het knullig verspeelt. Twente verdiende te winnen. AZ kan gebeuren. Ajax niet gezien.
Dat Feyenoord deze speelronde heeft gewonnen is een godswonder.
Ik vroeg jou iets trekpopquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Geen idee. Wel leuker dan de GGMM act.
Je zou het meemaken zegquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Als AZ scoort en die andere wedstrijd blijft hetzelfde (dus 1-1) dan heb ik beide uitslagen goed voorspeld
quote:
Dan wordt er hier een behoorlijk feestje gevierd kan ik je vertellenquote:
Morgen een taartje op kantoor?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wordt er hier een behoorlijk feestje gevierd kan ik je vertellen
Ik werk thuis morgenquote:
Nee, ik heb vorige week al taart op (nieuwe baan, oh ja @maxi-mus ter info) dus voorlopig hou ik het even zoquote:
Er zijn mensen die 1x in de 3 weken als een cuck alleen op kantoor moeten zitten op vrijdag. Omdat de manager dat wilt. En op de weg ernaar toe naast iemand zitten, die een ei en een visje opeten in de trein.quote:
Zal die echt minder zijn dan De Ligt ?quote:
Wees blij. Turkjes kunnen er geen klote van.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:58 schreef RamboDirk het volgende:
Dat Nederland tegen al die Turkse clubs moet is wel de grootste aids van deze competitie opzet.
Nu niet meer lol . De Ligt loopt er ook bij alsof die ieder moment erdoorheen kan zakken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal die echt minder zijn dan De Ligt ?
Op het YouTube-kanaal van Voetbal International werd De Ligt omschreven als een Maguire met betere marketing. Wellicht wat overtrokken, maar er zit zeker iets in.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal die echt minder zijn dan De Ligt ?
Tadic uitfluiten lijkt me altijd terechtquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:52 schreef Slobeend het volgende:
Wat was nou de achterliggende gedachte achter het uitfluiten van Tadic?
Toen hij bij Ajax speelde deed hij alsof hij zijn been wel 5 keer brak (zoals elke wedstrijd), toen ze tegen Twente speelden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:52 schreef Slobeend het volgende:
Met Ajax werd hij, nadat hij Dusan Tadic was, al altijd uitgefloten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:52 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |