Ja, oke, Toivonen is maximaal middelmaatquote:
Geen idee. Wel leuker dan de GGMM act.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou het iemand iets boeien wat hij vindt
Toivonen was een soort Temu Luuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, oke, Toivonen is maximaal middelmaat
2-0 Bilbo
PSV heeft het knullig verspeeld. Twente verdiende te winnen. AZ kan gebeuren. Ajax niet gezien.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
Feyenoord moet de meubelen weer eens redden voor Nederland.
Okequote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zoiets als dat een ajacied zegt dat hij Toivonen graag had gehad.
verspeeltquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
PSV heeft het knullig verspeelt. Twente verdiende te winnen. AZ kan gebeuren. Ajax niet gezien.
Dat Feyenoord deze speelronde heeft gewonnen is een godswonder.
Ik vroeg jou iets trekpopquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:41 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Geen idee. Wel leuker dan de GGMM act.
Je zou het meemaken zegquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Als AZ scoort en die andere wedstrijd blijft hetzelfde (dus 1-1) dan heb ik beide uitslagen goed voorspeld
Morgen een taartje op kantoor?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wordt er hier een behoorlijk feestje gevierd kan ik je vertellen
Nee, ik heb vorige week al taart op (nieuwe baan, oh ja @maxi-mus ter info) dus voorlopig hou ik het even zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |