In de Championship wellicht.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk wel goed komen met De Ligt bij ManU maar tot op heden is het nog geen onverdeeld succes inderdaad.
Niet schrikken, vanaf nu doet Utrecht mee om de landstitel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Utrecht gaat nu echt de top drie BESTORMEN. @:paul
Vergeet de Nederlandse aso's niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien en een paar pielers.
Ja maar niet de eckte Fredsjquote:
Mwah, met een coach die het wel kan moet er zelfs van dit ManU wel wat te brouwen vallen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de Championship wellicht.
Volgens sommige analysten (Mario Been) had Feyenoord die gast moeten halen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:42 schreef Nober het volgende:
Stuur Parrott per direct terug naar Excelsior
Net zoals Feyenoord vorig seizoen bijna net zo goed was als PSVquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord.
Maar FC Twente was wel veel beter.
Mooi, je snapt hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals Feyenoord vorig seizoen bijna net zo goed was als PSV
Dit kan niet jongensquote:
The Wire GENOTquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over Ziggy gesproken, binnenkort weer eens The Wire kijken @:GGMM
Nou nou nou...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:44 schreef Bezsen het volgende:
Tadic moeten ze strafrechtelijk executeren me dunkt
Tadic in een massagraf was mijn favoriete spreekkoor van de laatste 10 jaarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:44 schreef Bezsen het volgende:
Servische oorlogsmisdadiger.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:44 schreef Bezsen het volgende:
Wat was je minst favoriete spreekkoor?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic in een massagraf was mijn favoriete spreekkoor van de laatste 10 jaar
Oké, na Allah is een kankerjood dan
Don't take me homequote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat was je minst favoriete spreekkoor?
Zijn hier beelden vanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
YAYA YAYAYAYA KOLO KOLOquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat was je minst favoriete spreekkoor?
Ik zie geen oplossing meer voor je in deze situatie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik wil eigenlijk wel thee maar Benji ligt op schoot
@KingRoland heeft zijn buurvrouw vermoord, in stukken gesneden en is haar nu aan het opeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg Feyenoord toen ook niet een straf of boete voor die laatste? (lol)quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje koudquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |