Twente speelt oprecht leuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van vanavond?
Vraag me oprecht af of dat goed gaat gekomen. Gun het 'm wel, maar hij lijkt alleen maar minder te worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zal uiteindelijk wel goed komen met De Ligt bij ManU maar tot op heden is het nog geen onverdeeld succes inderdaad.
Hij mist wat Ligtsnelheidquote:
Dan is de waarheid eerder dat hij gewoon nooit heel goed is geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of dat goed gaat gekomen. Gun het 'm wel, maar hij lijkt alleen maar minder te worden.
Het blijft natuurlijk Twentequote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een kutspeler die van Bergen. Geen overzicht en scoren kan hij ook niet. Met een betere speler op die positie was het al 2-0 geweest
Denk wel dat Manchester United en de Premier League bij hem past, maar absolute wereldtop zal hij niet meer worden, daarvoor heeft hij teveel gebreken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of dat goed gaat gekomen. Gun het 'm wel, maar hij lijkt alleen maar minder te worden.
Hij was relatief heel goed, voor zijn leeftijd dus. Toen konden die foutjes nog. Nu niet meer. Naarmate je ouder wordt gaat het latje omhoog en aa die hogere verwachtingen heeft hij nooit kunnen voldoen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is de waarheid eerder dat hij gewoon nooit heel goed is geweest
Nee, want het proces is nog bezig en morgen is er weer een nieuwe dag.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Het is nu toch wel klaar joh met Te Ligt en ETH?
Vanaf Juventus blundert hij er al op los. Dat is inmiddels al een jaar of 5.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij was relatief heel goed, voor zijn leeftijd dus. Toen konden die foutjes nog. Nu niet meer. Naarmate je ouder wordt gaat het latje omhoog en aan die verwachting heeft hij nooit kunnen voldoen.
Bij Ajax toch ook al? Remember Bulgarije-uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vanaf Juventus blundert hij er al op los. Dat is inmiddels al een jaar of 5.
Ja dat zeg ik. Nooit heel goed geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij was relatief heel goed, voor zijn leeftijd dus. Toen konden die foutjes nog. Nu niet meer. Naarmate je ouder wordt gaat het latje omhoog en aa die hogere verwachtingen heeft hij nooit kunnen voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |