avgquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net prinsheerlijk zitten poepen.
@:Kukelecucktsju10
Dat zal wel een kutwedstrijd worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
Avg @:drizzt_dourden bord op schoot even voorbeschouwing van Feyenoord kijken, lekker man.
Coolsingel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond misschien maccie
@:mortaxx @:tjacka @:bezsen
Jammer dat ie weer terugkomt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:59 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat moeilijks vertellen
Vrijgevochten heeft een ban
Wie?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:59 schreef GGMM het volgende:
Jongens, ik moet jullie wat moeilijks vertellen
Vrijgevochten heeft een ban
Zo lang een mens nog goed af gaat heeft een mens weinig te vrezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net prinsheerlijk zitten poepen.
@:Kukelecucktsju10
Dat snap ik...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Dit stuk stemde mij wel even droevig.
quote:Het deksel van de kist
Dit over die gedichten las ik vandaag ook. Maar dan bij een kist met een kind. Ouders waren er bewust niet. Verdrietig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Al die borden zijn alweer gejat, dat verwacht je toch ook niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De cokesingel tegenwoordig
@:gurneyisbestoke @:caland @:fetx @:rambodirk snappen deze grap
Dat had iemand aan een bureau niet voorzienquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al die borden zijn alweer gejat, dat verwacht je toch ook niet.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 500.000 anabolen gebruikers in Nederland, wtf
Ik wacht op @vrijgevochtenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:03 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie @:alpeko waar blijft de Woordle??
Wat zijn hu lampen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:14 schreef KingRoland het volgende:
Boys ik heb wat philips hu lampen besteld
Lekker je lichaam naar de klote helpenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:49 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 500.000 anabolen gebruikers in Nederland, wtf
Ik ga bij m'n moeder eten dus ik laat het absoluut later even weten! (ik laat niks weten haha)quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
KBR maatquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gepofte aardappel uit de oven, roerbakgroenten, burger, salade.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallo @Caland Graag een review van je vakantie.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat had iemand aan een bureau niet voorzien
Allemaal vuilniszakken
Toch wel een 8/10quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo @:caland Graag een review van je vakantie.
Genoteerd.quote:
Leuk, wie komen er langs?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:33 schreef Abid-Meher het volgende:
Goedeavond allemaal, ik heb vier cheeseburgers gemaakt.
Kan ik niet over meepraten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Goed gereedschap staat onder een afdak.
Wat vind jij van XXL condooms?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is goed laat maar even weten wat het geworden is
Vanaf nu ben jij dus ook een lui tokkievarkentje die zichzelf volvreet in zo’n all-in.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel een 8/10
De hele dag bediend worden door Turken, 10 dagen lang 34 graden @:nouri
Weinig mis mee, gaan we vaker doen.
Voor de afwisseling best prima eigenlijk, moet je denk ik wel een beetje aan de bovenkant qua luxe zitten. Minder dan wat ik nu had zou ik het niet voor doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij dus ook een lui tokkievarkentje die zichzelf volvreet in zo’n all-in.
Helder
Mijn zus en haar man gaan met hun kleine soms naar kleinere all-ins, iets minder decadent maar wel dat ‘alles wordt voor je geregeld’.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de afwisseling best prima eigenlijk, moet je denk ik wel een beetje aan de bovenkant qua luxe zitten. Minder dan wat ik nu had zou ik het niet voor doen.
Dat lijkt me dan weer niks.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn zus en haar man gaan met hun kleine soms naar kleinere all-ins, iets minder decadent maar wel dat ‘alles wordt voor je geregeld’.
Volgens mij vind je het gewoon heel erg leuk om simpel te zijn maar ben je net iets te intelligent om het op schaamteloze wijze te doen.quote:
Mwah, nu was het ook echt alles erop en eraan. Eetzalen van een kilometer lang met praktisch alles wat je je kan bedenken en daardoor ook geen drukte, daarbuiten ook nog een stuk of 5 prima a la carte restaurants, de hele dag bediend worden, luxe kamers, genoeg grote zwembaden dus geen bedjes reserveren in de ochtend als een Duitser, een privéstrand met van die paviljoens waar je in kan liggen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het gewoon heel erg leuk om simpel te zijn maar ben je net iets te intelligent om het op schaamteloze wijze te doen.
Er zit inderdaad echt een enorm verschil tussen die all-ins. Het beeld wat mensen hebben klopt op zich wel voor het grootste deel, maar het geldt absoluut niet voor de écht luxe all-ins. Die imo als enige een beetje te pruimen zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, nu was het ook echt alles erop en eraan. Eetzalen van een kilometer lang met praktisch alles wat je je kan bedenken en daardoor ook geen drukte, daarbuiten ook nog een stuk of 5 prima a la carte restaurants, de hele dag bediend worden, luxe kamers, genoeg grote zwembaden dus geen bedjes reserveren in de ochtend als een Duitser, een privéstrand met van die paviljoens waar je in kan liggen.
Kan me voorstellen dat het voor minder geld al direct ook een stuk minder luxe wordt. Dan kan je net zo goed op een ‘normale’ vakantie gaan.
Ik had verwacht dat ik het niks zou vinden, maar had er nog wel een weekje aan vast kunnen plakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit inderdaad echt een enorm verschil tussen die all-ins. Het beeld wat mensen hebben klopt op zich wel voor het grootste deel, maar het geldt absoluut niet voor de écht luxe all-ins. Die imo als enige een beetje te pruimen zijn.
Ik vind dat soort vakanties heerlijk voor eens in de 2-3 jaar of zo. Vaker hoeft van mij ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik het niks zou vinden, maar had er nog wel een weekje aan vast kunnen plakken
Denk ook wel dat ik het vaker ga doen, kon ook niet gek veel anders met die enkel dit keer. Dat is rond mei volgend jaar hopelijk beter.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat soort vakanties heerlijk voor eens in de 2-3 jaar of zo. Vaker hoeft van mij ook weer niet.
Van harte makker!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb vorige week al taart op (nieuwe baan, oh ja @:maxi-mus ter info) dus voorlopig hou ik het even zo
Duidelijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, nu was het ook echt alles erop en eraan. Eetzalen van een kilometer lang met praktisch alles wat je je kan bedenken en daardoor ook geen drukte, daarbuiten ook nog een stuk of 5 prima a la carte restaurants, de hele dag bediend worden, luxe kamers, genoeg grote zwembaden dus geen bedjes reserveren in de ochtend als een Duitser, een privéstrand met van die paviljoens waar je in kan liggen.
Kan me voorstellen dat het voor minder geld al direct ook een stuk minder luxe wordt. Dan kan je net zo goed op een ‘normale’ vakantie gaan.
Gohquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
Alles wat Rambodirk probeert eindigt in een totale mislukking.
Laten we maar gaan lunchen dan.
Eet smakelijk
Collega van mij gaat regelmatig naar Egypte, lyrisch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Duidelijk
Die kleinere all-ins hebben volgens mij juist als voordeel dat het meer luxe heeft (want het is daardoor geen vreetschuur meer, meer ‘persoonlijke aandacht’)
Mijn ouders zweren nu bij Egypte, daar is het nu een stuk rustiger en goedkoper omdat de buurlanden met bommen en raketten smijten maar daar merk je in het land zelf weinig van.
Ik ben zelf enkel in Dahab geweest, leuk hippie dorpje wel. Echter de omgeving erom heen is erbarmelijk. Wat een sfeerloze zandbakquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Collega van mij gaat regelmatig naar Egypte, lyrisch.
Dat mag je toch geen Egypte noemen, joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf enkel in Dahab geweest, leuk hippie dorpje wel. Echter de omgeving erom heen is erbarmelijk. Wat een sfeerloze zandbak
Kun je wel al kleine stukjes zonder krukken lopen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk ook wel dat ik het vaker ga doen, kon ook niet gek veel anders met die enkel dit keer. Dat is rond mei volgend jaar hopelijk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |