quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Geen interessante mensen. Nu Ajax supporters.quote:Op maandag 30 september 2024 19:37 schreef XSbig het volgende:
Het wordt wel steeds slechter/saaier he?
Bh is zo boomerquote:Op maandag 30 september 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Je kan geen BH kopen van werken bij discriminatie bureau.
@:pisces29 report for duty
Bh's zijn overratedquote:Op maandag 30 september 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Dit begint en stopt ook altijd zonder aankondiging.quote:Op maandag 30 september 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Ja, en de NPO zich maar afvragen waarom elk programma ten onder gaat aan bagger kijkcijfers. Je weet tegenwoordig nooit meer wanneer iets herhaling of oude afleveringen zijn. Niemand doet nog aan promo's of marketing. Heel raar.quote:Op maandag 30 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit begint en stopt ook altijd zonder aankondiging.![]()
Ik dacht oktober maar dat is idd morgen al.
Ze worden zelfs ondertiteldquote:Op maandag 30 september 2024 19:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat zijn alle limburgers een beetje
Ik ook snap het nog nietquote:Op maandag 30 september 2024 20:03 schreef RipCity het volgende:
Spuit giet technicus ??? Dat moet ik even googelen
Spuitgieten is een proces waarbij plastic granulaat of poeder wordt gesmolten en vervolgens onder hoge druk in een mal of matrijs wordt geïnjecteerd. Extruderen is een proces waarbij plastic granulaat of poeder wordt gesmolten en vervolgens door een opening of doorgang (meestal een doosvormige opening) wordt geperst.quote:
Werk jij met je handen?quote:Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Spuitgieten is een proces waarbij plastic granulaat of poeder wordt gesmolten en vervolgens onder hoge druk in een mal of matrijs wordt geïnjecteerd. Extruderen is een proces waarbij plastic granulaat of poeder wordt gesmolten en vervolgens door een opening of doorgang (meestal een doosvormige opening) wordt geperst.
Dit leren ze je niet op het VWO
Nee. Nog nooit gedaan. Daar huur je toch mensen voor in.quote:
Verschrompelde loempia…quote:Op maandag 30 september 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Indisch is toch als black don’t crack? Wat een wallen heeft die vrouw.
Als je maar genoeg rookt kan je zelfs een indo verpesten.quote:Op maandag 30 september 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Indisch is toch als black don’t crack? Wat een wallen heeft die vrouw.
Vooral die Juliaquote:Op maandag 30 september 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou deze meisjes geen alcohol verkopen. Dacht dat ze 16 waren.
We worden oudquote:Op maandag 30 september 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Bestaat Breezer nog?quote:Op maandag 30 september 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Het bestaat WEER. Is net weer in de markt gezet paar maanden geleden.quote:
Was die niet net weer terug op de markt?quote:
Ja, op de taxi mag je alleen nog maar als je Turk of Marokkaan bent. En op de trein alleen als je wens hebt om in elkaar geslagen te worden.quote:Op maandag 30 september 2024 20:11 schreef XSbig het volgende:
Het is ook wel een echte buschauffeur he.
Via connectbox op de TV?quote:Op maandag 30 september 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk sinds kort via Ziggo. Ben benieuwd of ik nu erg achter loop. Volgens mij iets.
Ik kijk via de odido app, loop ook heel iets achterquote:Op maandag 30 september 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk sinds kort via Ziggo. Ben benieuwd of ik nu erg achter loop. Volgens mij iets.
Die box ken ik niet.quote:Op maandag 30 september 2024 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via connectbox op de TV?
Dan loop je meestal voor, is mijn ervaring…
Die kan leuker krijgenquote:Op maandag 30 september 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
Julia in het wit is beetje teleurgesteld
Zoiets?quote:Op maandag 30 september 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die box ken ik niet.
Met voetbal was er laatst iemand die 10 seconden vooraf al ging juichen.Op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee we zijn er nogquote:
quote:Op maandag 30 september 2024 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets?Nee nieuwere kast denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net verhuisd en gezeik met aansluiting dus KPN ingeruild voor Ziggo.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Toch niet naar Limburg he? Daar lopen ze altijd achter.quote:Op maandag 30 september 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nieuwere kast denk ik.
Net verhuisd en gezeik met aansluiting dus KPN ingeruild voor Ziggo.
Thanks voor de mention. Ik dacht toevallig net nog "wanneer zou first dates weer beginnen" alleen heb niet even gekeken.quote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn geheel uit het niets gestart.![]()
@:cherrycoke @:DKUp @:Nine. @:Poefbank @:NoCigar @:KennyPowers @:Joop_W @:Coco @:alpeko @:sapstengel @:mortaxx @:mizzezamy
Next Mini dan waarschijnlijk…quote:Op maandag 30 september 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nieuwere kast denk ik.
Net verhuisd en gezeik met aansluiting dus KPN ingeruild voor Ziggo.
Bourgondisch genot!quote:Op maandag 30 september 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch niet naar Limburg he? Daar lopen ze altijd achter.
Gemistquote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
@:cherrycoke @:DKUp @:Nine. @:Poefbank @:NoCigar @:KennyPowers @:Joop_W @:Coco @:alpeko @:sapstengel @:mortaxx @:mizzezamy
Ja!quote:Op maandag 30 september 2024 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gemist
Dacht er laatst nog wel aan. Is het toch nog eerder begonnen dan ik dacht. Bedankt voor de mention, morgen kijk ik mee! Ik verwacht vele matches, na zoveel jaren zijn ze er vast beter in geworden
Terugkijken waard?quote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zeker niet. We verwachten je echter morgen op tijd!quote:
Lekker toch! Niks mis mee.quote:Op maandag 30 september 2024 21:12 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen klusbedrijf. En mijn hobby's zijn schilderen, werken, lekker klussen, gewoon werken, gewoon geld verdienen. Dat zijn mijn hobby's.oke buurman van buurman en buurman
Dit seizoen niet, ik heb bijna vakantie.quote:Op maandag 30 september 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch! Niks mis mee.
Waar zouden we zijn zonder mensen zoals jij.
Kom je ook meekijken voortaan?
Het nieuwe seizoen begint net dus we hebben wel wat maanden.quote:Op maandag 30 september 2024 21:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit seizoen niet, ik heb bijna vakantie.
Van KALISPERA YAMAS naar SALUTE CHIN CHINquote:
Ik dacht er vorige week nog over na wanneer First Dates er weer zou zijn…quote:Op maandag 30 september 2024 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van KALISPERA YAMAS naar SALUTE CHIN CHIN
Wel gvd. Kan die npo dan nietsquote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik neem een vakantie dag. PSV speelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, we gaan over ongeveer een half uur beginnen.![]()
De 2e dag van het nieuwe seizoen.
@:dkup @:Nine. @:rickocum @:Joop_W @:cherrycoke @:NoCigar @:Caland @:Hexagon @:alpeko @:sked @:Sapstengel @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:3rr0r @:NoCigar @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RipCity
@:Coco @:mortaxx @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:centenbak @:dutch_view @:gurneyisbestoke @:salina @:madmaster @:fokoffieleut @:Bugno3
Haai haaiquote:
Geen zuiden gespot nogquote:
Nee gewoon BLACKED tijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:30 schreef Poefbank het volgende:
Een negerhomo, de divibokaal gaat naar.....
Haai haaiquote:
Ja hoor frikandelletje gaat er wel inquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haai haai
Ben jij ook een beetje cultureel?
Ja. Tot er ananas op komt.quote:
Ik zat me hetzelfde af te vragenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet zonder bril
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet zonder bril
Soms geven ze het als voorkeur opquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:32 schreef Poefbank het volgende:
Tuurlijk, 2 negers matchen want die zullen elkaar vast wel leuk vinden want huidskleur.
Zonder decolleté met highlight. Even wennen.quote:
KALISPERAAAAquote:
Ga hem niet missen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"Kies vooral wat je lekker vindt"
Goede tip
YAAAAAHMAAAHSquote:
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ruben is ook niet helemaal wat ik zoek in het leven
Ik zit sinds m’n verhuizing op Ziggo. Duidelijk 7 sec vertragingquote:
Ik loop ook een minuut achterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit sinds m’n verhuizing op Ziggo. Duidelijk 7 sec vertraging
Hoe zit je in je cultuur? Is het thema.quote:
Ik kijk via de Ziggo appquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit sinds m’n verhuizing op Ziggo. Duidelijk 7 sec vertraging
Wel lekkerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe zit je in je cultuur? Is het thema.
Nu anderen helpenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
U weet wel depressief geweest en een burnout gehad.
Ik voel me beflikkerdquote:
Ik kijk ook via een vertraging hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké dan fluiten we @:dkup af en toe even terug
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef Evangelion het volgende:
Een systemisch coach helpt je om inzicht te krijgen in je plek binnen een bepaald systeem, waardoor je veel te weten komt over je eigen gedrag en dat van mensen om je heen. Ook worden knelpunten en belemmerende patronen blootgelegd die je in de weg kunnen zitten om je eigen pad te bewandelen.
Oh ja je bent spiwitueelquote:
Ze gaan niet dockenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vinden elkaar niet aantrekkelijk lol
Wat vulgair @Cocoquote:
Steentjes aaienquote:
Ik zei dat dus laatst ergens en mensen keken mij aan.quote:
Na vorig jaar b en b vol liefde kent iedereen toch de spiwitualiteitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zei dat dus laatst ergens en mensen keken mij aan.
Ging over spiritualiteit![]()
Sjakra’s
Steentjes aaien
Moon sisters
Bij 70 eur aankoop krijg je SIMBA bouwpakketquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:45 schreef DKUp het volgende:
LEGO fans, daar word ik echt totaal niet geil van.
Wat een subtiele hintquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Van lego kan je alles maken.
Ook een bril…
Beter dan een mannenlage stemquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een leuk enthousiast meisje
Alleen de stem
een vent in een jurk met een stoppelbaard gaan we hopelijk nog een keer zienquote:
Ik denk dat ze wel eens goed gematcht kunnen zijnquote:
Na 3 dates overspannenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer heeft een beetje dezelfde stem als Pieter Omtzigt.
En een vleugje uitstralingquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef XSbig het volgende:
Deze meneer heeft een beetje dezelfde stem als Pieter Omtzigt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een vent in een jurk met een stoppelbaard gaan we hopelijk nog een keer zien![]()
![]()
Echt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel eens goed gematcht kunnen zijn
Speelt de hele tijdquote:
Ze lijken me allebei een beetje wanhopigquote:
lekker houvastquote:
net als hoe gaat het me je ouders, staat ook niet op de vragenkaartquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die vraag kwam geheel uit haar zelf uiteraard terwijl ze een papiertje neergelegd
Een nightmare.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:55 schreef Evangelion het volgende:
Lelijk accent/uitspraak heeft die Mare
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |