quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Geen interessante mensen. Nu Ajax supporters.quote:Op maandag 30 september 2024 19:37 schreef XSbig het volgende:
Het wordt wel steeds slechter/saaier he?
Bh is zo boomerquote:Op maandag 30 september 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Je kan geen BH kopen van werken bij discriminatie bureau.
@:pisces29 report for duty
Bh's zijn overratedquote:Op maandag 30 september 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Dit begint en stopt ook altijd zonder aankondiging.quote:Op maandag 30 september 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
Ja, en de NPO zich maar afvragen waarom elk programma ten onder gaat aan bagger kijkcijfers. Je weet tegenwoordig nooit meer wanneer iets herhaling of oude afleveringen zijn. Niemand doet nog aan promo's of marketing. Heel raar.quote:Op maandag 30 september 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit begint en stopt ook altijd zonder aankondiging.![]()
Ik dacht oktober maar dat is idd morgen al.
Ze worden zelfs ondertiteldquote:Op maandag 30 september 2024 19:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat zijn alle limburgers een beetje
Ik ook snap het nog nietquote:Op maandag 30 september 2024 20:03 schreef RipCity het volgende:
Spuit giet technicus ??? Dat moet ik even googelen
Spuitgieten is een proces waarbij plastic granulaat of poeder wordt gesmolten en vervolgens onder hoge druk in een mal of matrijs wordt geïnjecteerd. Extruderen is een proces waarbij plastic granulaat of poeder wordt gesmolten en vervolgens door een opening of doorgang (meestal een doosvormige opening) wordt geperst.quote:
Werk jij met je handen?quote:Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Spuitgieten is een proces waarbij plastic granulaat of poeder wordt gesmolten en vervolgens onder hoge druk in een mal of matrijs wordt geïnjecteerd. Extruderen is een proces waarbij plastic granulaat of poeder wordt gesmolten en vervolgens door een opening of doorgang (meestal een doosvormige opening) wordt geperst.
Dit leren ze je niet op het VWO
Nee. Nog nooit gedaan. Daar huur je toch mensen voor in.quote:
Verschrompelde loempia…quote:Op maandag 30 september 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Indisch is toch als black don’t crack? Wat een wallen heeft die vrouw.
Als je maar genoeg rookt kan je zelfs een indo verpesten.quote:Op maandag 30 september 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Indisch is toch als black don’t crack? Wat een wallen heeft die vrouw.
Vooral die Juliaquote:Op maandag 30 september 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou deze meisjes geen alcohol verkopen. Dacht dat ze 16 waren.
We worden oudquote:Op maandag 30 september 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Bestaat Breezer nog?quote:Op maandag 30 september 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |