Het is ronduit walgelijk dat een kleuterschool beveiliging nodig heeft omdat er blijkbaar genoeg gekken rondlopen die Joodse kinderen als makkelijk doelwit zien vanwege de vermeende misdaden van Israël in de Gaza.quote:
Als ze er lopen dan zouden ze toch opgepakt zijn?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:28 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het is ronduit walgelijk dat een kleuterschool beveiliging nodig heeft omdat er blijkbaar genoeg gekken rondlopen die Joodse kinderen als makkelijk doelwit zien vanwege de vermeende misdaden van Israël in de Gaza.
Hou eens op met trollen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:38 schreef Origami94 het volgende:
Als ze er lopen dan zouden ze toch opgepakt zijn?
Je weet dondersgoed wat er in die post over de beveiliging van kleuterscholen staat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:42 schreef Origami94 het volgende:
De vraag die ik stelde was een serieuze vraag.
Oh, is that so.quote:Op maandag 30 september 2024 17:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://www.geenstijl.nl/(...)menten-te-beschermen
Wat de oorlog rondom Israel betreft vind ik dat Netanyahu veel te ver gaat met zijn praktijken. Maar daar moet de discussie hier niet over gaan.
En dat vind jij een legitieme reden voor Nederlandse agenten om diensten te weigeren?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:54 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Oh, is that so.
Alsof Israel het er in de decennia voorafgaand aan die aanslagen het er zelf niet naar heeft gemaakt?
Het kan me eerlijk niet schelen wie daar wint hoor. Het is wel feit dat Israel nu ongestraft genocide pleegt en VS en nederland kijken de andere kant op. We moeten ons meer gaan afvragen waarom kijken 'we' de andere kant op? Elk ander volk zou hel over zich heen krijgen. Alleen israel krijgt carte blanche. En wapens. En geld. En allerlei speciale behandeling.
Dat zeg ik letterlijk. Netanyahu is een jood. Yahu. Yahud!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:54 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Oh, is that so.
Alsof Israel het er in de decennia voorafgaand aan die aanslagen het er zelf niet naar heeft gemaakt?
Het kan me eerlijk niet schelen wie daar wint hoor. Het is wel feit dat Israel nu ongestraft genocide pleegt en VS en nederland kijken de andere kant op. We moeten ons meer gaan afvragen waarom kijken 'we' de andere kant op? Elk ander volk zou hel over zich heen krijgen. Alleen israel krijgt carte blanche. En wapens. En geld. En allerlei speciale behandeling.
Ik wel en het is misselijkmakend dat Joden buiten Israël bedreigd worden in landen waar ze vaak al hun hele leven wonen en dat hun bescherming blijkbaar 'im Frage' is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:06 schreef Nielsch het volgende:
Geloof er geen drol van. Zal wel weer een bepaalde leugenachtige lobby achter zitten.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan ben je niet geschikt voor de functie
Dat mag. Je hoeft niet blind te acteren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat je een deel van je taken niet uit wenst te voeren
Als ze aan israel gelieerde gebouwen of functiestoornissen moeten beveiliging wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat vind jij een legitieme reden voor Nederlandse agenten om diensten te weigeren?
Landennamen en dus ook Israël schrijf je met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:58 schreef Chadi het volgende:
Als ze aan israel gelieerde gebouwen of functiestoornissen moeten beveiliging wel.
Het is wat anders als het om joden in het algemeen gaat. Dan mag je ze er best even voor apart nemen.
Snap ikquote:
Als er collega's zien die het over willen nemen prima, zo niet dan heb je gewoon te gaan en heb je gewoon je werk te doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat mag. Je hoeft niet blind te acteren.
Het over laten nemen door collega's is niet prima. Als je de doel- en taakstelling van je werkgever niet onderschrijft, dan moet je maar een baan elders zoeken. Juist voor onze overheidsinstanties is dat essentieel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Als er collega's zien die het over willen nemen prima, zo niet dan heb je gewoon te gaan en heb je gewoon je werk te doen
Ach, dit soort reacties verbaast me niet eens meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ze aan israel gelieerde gebouwen of functiestoornissen moeten beveiliging wel.
Het is wat anders als het om joden in het algemeen gaat. Dan mag je ze er best even voor apart nemen.
Geef het tijd; straks moeten zaken eerst voor de religieuze sensitiviteitsballottage om vast te stellen of je overheidsfunctionarissen mag verplichten hun werk uit te voerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het over laten nemen door collega's is niet prima. Als je de doel- en taakstelling van je werkgever niet onderschrijft, dan moet je maar een baan elders zoeken. Juist voor onze overheidsinstanties is dat essentieel.
In nagenoet elke andere baan kun je gewoon tegen je collega's zeg 'hé brüür, pak jij deze ff op, ik vind dat niet leuk'quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het over laten nemen door collega's is niet prima. Als je de doel- en taakstelling van je werkgever niet onderschrijft, dan moet je maar een baan elders zoeken. Juist voor onze overheidsinstanties is dat essentieel.
Alleen hoort voor onze overheid iedereen gelijk te zijn. Zie mijn posting over weigerambtenaren: klaarblijkelijk is werkweigering niet "gewoon prima".quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
In nagenoet elke andere baan kun je gewoon tegen je collega's zeg 'hé brüür, pak jij deze ff op, ik vind dat niet leuk'
Zolang je het maar doet als je collega niet wil ruilen is dat gewoon prima
uhm neequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
In nagenoet elke andere baan kun je gewoon tegen je collega's zeg 'hé brüür, pak jij deze ff op, ik vind dat niet leuk'
Zolang je het maar doet als je collega niet wil ruilen is dat gewoon prima
quote:En als politieman of -vrouw handel je vanuit de normen en waarden van de politieorganisatie, je dient je eigen mening en vooroordelen opzij te zetten. Ben jij in staat iedereen gelijk te behandelen zonder onderscheid te maken?
Ow uhm jaquote:
Uhm ... jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |