Voorzichtig met kritiek op Bunq, want ze weten je altijd op te sporen. Ook al waan je jezelf anoniem.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:06 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met al die wijzigingen steeds bij Bunq. Ik wil gewoon een standaard spaarrekening met een goede rente.
Goed moment om zelf een andere bank op te zoeken.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:06 schreef Stansfield het volgende:
Mijn gezamenlijke spaarrekening bij Bunq verandert weer. Na de rentewijziging van een aantal maanden geleden toen het ook weer wat vaag was met 2,01% over het maximale saldo en 3,36% over het saldo boven dit bedrag.
Nu hebben ze weer een wijziging in de rekeningsoorten waarbij easy savings overgaat in Bung Free. Maar als ik dat wil overzetten in de app krijg ik weer dat een gezamelijke rekening niet mogelijk is bij Bung Free.
Hebben meer mensen hier last van? Ik ben wel een beetje klaar met al die wijzigingen steeds bij Bunq. Ik wil gewoon een standaard spaarrekening met een goede rente.
Graag dit topic sluiten.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goed moment om zelf een andere bank op te zoeken.
NWS / Internetbank dreigt klanten met opzeggen rekening
Onzin. Hier is in 2010 even sprake van geweest, maar de wet is er nooit gekomen.quote:Op donderdag 19 december 2024 19:26 schreef achtja het volgende:
[..]
Letop, het oproepen tot een bankrun is VERBODEN.
Ik zit ook al bij ayvens waar ik maandelijks een potje maak voor de studiekosten omdat ik bij Bunq geen spaarpotje kon maken. Dus de kans is best groot.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goed moment om zelf een andere bank op te zoeken.
NWS / Internetbank dreigt klanten met opzeggen rekening
Nou idd. Uitkijkenquote:Op donderdag 19 december 2024 15:51 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Voorzichtig met kritiek op Bunq, want ze weten je altijd op te sporen. Ook al waan je jezelf anoniem.
MWoah, niet onsoortig. Mijn vorige spaardeposito liep daar recent af: aardige rente gevangen, > 4%quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:17 schreef zeeland6 het volgende:
Rente Klarna sparen (direct) weer omhoog van 3.0 naar 3.05% per vandaag.
Bij Riasin juist omlaag naar 2,83 per 27-12quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:17 schreef zeeland6 het volgende:
Rente Klarna sparen (direct) weer omhoog van 3.0 naar 3.05% per vandaag.
Dezelfde viel hier ook vrij. Maar weer een jaartje vastgezet tegen 3,05% bij CA Auto bank in Italië. Verwachting is dat de rentes verder gaan dalen komend jaar dus speel maar op safe.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:21 schreef blomke het volgende:
[..]
MWoah, niet onsoortig. Mijn vorige spaardeposito liep daar recent af: aardige rente gevangen, > 4%
Geldig t/m 27 decquote:Op dinsdag 24 december 2024 23:18 schreef zeeland6 het volgende:
Yapi spaarrekening van 2.6 naar 2.5%
Vrijdag hadden ze telefoon problemen (was als pop up op de website) en was het zinnetje tm 27 december ook weer van de website verdwenen. Lijkt nu dan ook nog steeds op de hogere rentepercentages te staan.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:48 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Geldig t/m 27 dec
Ik heb het idee dat dit ook voor de deposito's is, 1 jaar vast is daar nu nog 3%
En in jouw situatie kan ik me ook voorstellen dat het geen kwaad kan om deze speculatie te doen - immers had je aangegeven Turkse vaste lasten te betalen. Het ergste wat je kan gebeuren is dat die vaste lasten lager hadden kunnen zijn wanneer je op een ander moment de euro's naar lira's had omgezet.quote:Op maandag 30 december 2024 09:12 schreef HiZ het volgende:
Voor mensen met heel veel lef wil ik toch even herhalen dat ik op het moment in Turkije (om andere redenen) wat kleine deposito's van 32 dagen heb lopen met rentes van 48,5% en 50%.
Ik durf het zelf niet aan om meer dan de ¤11.000 die ik nu in Turkse lira's heb staan, maar dat levert me wel rondom de ¤400 per maand in rente op. Mede omdat de TL wonderbaarlijk stabiel is voor een munt die aan extreem hoge inflatie onderhevig is binnenlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |