quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:28 schreef delcielo het volgende:
Voorjaarsactie Yapi Kredi:Dus 2,55% bij 1 jaar deposito?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het goed lees en begrijp, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dus 2,55% bij 1 jaar deposito?
Inderdaad, 2,55 %. Werkt goed, net een deposito geopend, vergeet de BLOEI code niet!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef delcielo het volgende:
[..]
Als ik het goed lees en begrijp, inderdaad.
Wat geeft deze code voor extra's?quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:12 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Inderdaad, 2,55 %. Werkt goed, net een deposito geopend, vergeet de BLOEI code niet!
Ik zou even de tekst lezen nadat je op het linkje gedrukt hebtquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:22 schreef Lezer8857 het volgende:
[..]
Wat geeft deze code voor extra's?
Gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:14 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zou even de tekst lezen nadat je op het linkje gedrukt hebt
quote:Actie: Open een 6-maands Spaardeposito met 2,20% rente op nieuw spaargeld.
Zet je spaargeld slim vast met een tijdelijk hogere rente. Heb je nog spaargeld verspreid over verschillende rekeningen bij andere banken? Breng het samen bij ING en profiteer nu van een vaste actierente van 2,20% op jaarbasis. Deze actie geldt alleen voor nieuw spaargeld dat tijdens de actieperiode binnenkomt op je ING-rekeningen. De minimale inleg is ¤500.
Tijdens de actieperiode van 16 februari t/m 2 maart 2026 kun je dit nieuwe spaargeld inleggen in een 6-maands Spaardeposito. Bekijk de actievoorwaarden.
Ik gebruik Brave browser en ook VPN op Amsterdam. Ik kom gewoon op de website en kan naar het inlogscherm gaan. Ik heb niet geprobeerd om in te loggen omdat ik die gegevens niet bij de hand heb nu. Maar ervaar in principe geen problemen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:20 schreef Groepfunder het volgende:
De website van Raisin is bij mij niet te bereiken als ik VPN gebruik (locatie: Amsterdam) en advertenties en trackers laat blokkeren. Dat vind ik best bijzonder. Zodra ik de VPN-verbinding uitschakel, mag ik de website wel bezoeken. Herkennen mensen dit?
Vorig jaar bij een vergelijkbare actie was de rente 2.35% en heb ik mee gedaan. Nu is de rente lager, terwijl bij andere banken de rentetrend omhoog gaat. Bijvoorbeeld een jaardeposito bij Ayvens is ook 2.2%. Deze keer doe ik dus niet mee bij de ING.quote:
Garantibank dus nu een spaarrekening met 2,8% voor 6 maanden. Het is eindelijk gelukt met het openen ervan. 🥳quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vorig jaar bij een vergelijkbare actie was de rente 2.35% en heb ik mee gedaan. Nu is de rente lager, terwijl bij andere banken de rentetrend omhoog gaat. Bijvoorbeeld een jaardeposito bij Ayvens is ook 2.2%. Deze keer doe ik dus niet mee bij de ING.
Grote meid!quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:37 schreef laziness het volgende:
Ik heb een vrijgevallen deposito bij garantibank net weer voor 2,5% voor een jaar bij hen weg gezet.
Ja, dit had ik een jaar geleden ook toen ik tijdelijk in India woonde.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:20 schreef Groepfunder het volgende:
De website van Raisin is bij mij niet te bereiken als ik VPN gebruik (locatie: Amsterdam) en advertenties en trackers laat blokkeren. Dat vind ik best bijzonder. Zodra ik de VPN-verbinding uitschakel, mag ik de website wel bezoeken. Herkennen mensen dit?
Net geprobeerd met VPN aan: geen probleem.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:20 schreef Groepfunder het volgende:
Bij een inflatie van 2,4% in 2026 ......quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:37 schreef laziness het volgende:
Ik heb een vrijgevallen deposito bij garantibank net weer voor 2,5% voor een jaar bij hen weg gezet.
Kan het niet verklaren.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:55 schreef Groepfunder het volgende:
Dank voor jullie reacties @:Lezer8857 , @:Essebes en @:Blomke. Ik vroeg het omdat mij maandag en vanochtend de toegang tot de website werd onthouden, maar inmiddels kan ik er wél in. Ook als mijn VPN-verbinding actief is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |