Ik ben al klant bij ING, maar zie daar geen actie met sparen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef leolinedance het volgende:
ING, NIBC en ASN acties inmiddels in stelling gebracht. 25+25+50 = 100 euro.
Toch weer een gratis etentje in april
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben al klant bij ING, maar zie daar geen actie met sparen.
Vond deze link via Google maar is niet meer actief lijkt me zo, ik kon me echter wel aanmelden....quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:37 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
ING selecteert specifieke klanten uit voor acties via MijnING. Ze hebben zelden openbare acties.
Nee die kreeg ook niet iedereen schijnbaar. Moest je 700 euro per maand op je rekening laten storten een paar maanden lang.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben al klant bij ING, maar zie daar geen actie met sparen.
quote:2,85% p.j. op de RenteBoost spaarrekening
Maak kennis met Raisin via onze exclusieve RenteBoost spaarrekening voor nieuwe klanten. De ideale start voor je spaargeld – direct, flexibel en zonder gedoe.
- 2,85% p.j. – 3 maanden gegarandeerd
- Altijd vrij opneembaar
- Geen kosten & geen bronbelasting
- Aangehouden in Duitsland
- Voor nieuwe klanten
Garantibankquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Als je de beschikking hebt over een groter bedrag dat je de komende maanden niet maar in de loop van het jaar wel nodig hebt, waar kun je dat het beste stallen nu?
Er is een aantal banken dat een mooie aanbieding heeft, zag ik al. Het geld staat op een ING rekening. Zelf heb ik al rekeningen bij ASN, maar nog niet bijvoorbeeld de depositorekening waar ze nu een actie op hebben.
Wat leolinedance zegt:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Als je de beschikking hebt over een groter bedrag dat je de komende maanden niet maar in de loop van het jaar wel nodig hebt, waar kun je dat het beste stallen nu?
Er is een aantal banken dat een mooie aanbieding heeft, zag ik al. Het geld staat op een ING rekening. Zelf heb ik al rekeningen bij ASN, maar nog niet bijvoorbeeld de depositorekening waar ze nu een actie op hebben.
Dit.quote:
Tip van flip: Zet tot max Eur 98.000,- op een rekening. Bij omvallen van een bank wordt ook de tot het faillissement opgebouwde rente uitgekeerd, tot de grens van in totaal Eur 100.000,- per bankvergunning.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:44 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dit.
Als het bedrag groter is dan 100.000 euro, spitsen over meerdere banken met verschillende bankvergunningen.
Ik heb ook een openbank rekening. Nu zag ik dat geldopnames bij Geldmaat niet meer kostenloos zijn. Je moet daar nu een aardige servicefee betalen, tenzij je meer dan 2450 euro opneemt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja, al jaren. Heb 'm standaard in de "Wallet": = gratis betaalrekening en dat bevalt uitstekend. Beter dan ING, om over de rest van die r**********s maar te zwijgen.
Op de site van Openbank staat:quote:Op zondag 11 januari 2026 11:15 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik heb ook een openbank rekening. Nu zag ik dat geldopnames bij Geldmaat niet meer kostenloos zijn. Je moet daar nu een aardige servicefee betalen, tenzij je meer dan 2450 euro opneemt.
https://www.geldmaat.nl/nl/diensten/opnemen/biljetten-opnemen/
Ik vermoed dat de kosten van GeldMaat pas bij de 6de opname in een maand in rekening worden gebracht.quote:Hoe vaak kun je geld opnemen met je Я42 Betaalpas?
Je kunt 5 keer per maand zonder kosten geld opnemen in de eurozone. Vanaf de zesde geldopname worden de kosten in rekening gebracht die de geldautomaat aangeeft.
Ik stond net voor de Geldmaat om wat geld te pinnen en er werden kosten gerekend, anders had ik het niet geweten.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:02 schreef delcielo het volgende:
[..]
Op de site van Openbank staat:
[..]
Ik vermoed dat de kosten van GeldMaat pas bij de 6de opname in een maand in rekening worden gebracht.
Als je het zeker wilt weten, morgen even bellen (of wat geld uit de automaat gaan halen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |