Gedaan en gebeld. Kunnen ze niets aan doen ze bieden alleen deze methode aan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:12 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Kijk hier eens: https://www.nexentbank.nl/service-contact/
Zo is dat even een meevaller. Begin november loopt er een deposito af bij Ayvens van 2,75%. Toch 0,05 of 0,1% meer dan de huidige percentagesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:07 schreef Essebes het volgende:
Zo, Ayvens Bank verhoogt vrijdag bij de vrij opneembare rekening de rente van 1,55 naar 1,65%.
De depositos gaan 0,05 of 0,1 omhoog, afhankelijk van de looptijd,
4 of 5 jaar gaat met 0,2% omhoog naar 2,3% respectievelijk 2,35%.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo is dat even een meevaller. Begin november loopt er een deposito af bij Ayvens van 2,75%. Toch 0,05 of 0,1% meer dan de huidige percentages![]()
Maar ook niet echt zin om nog ergens anders weer rekeningen of deposito's te openen.
Dat is een leuke verrassing.. durfde de mail al bijna niet te openen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:07 schreef Essebes het volgende:
Zo, Ayvens Bank verhoogt vrijdag bij de vrij opneembare rekening de rente van 1,55 naar 1,65%.
De depositos gaan 0,05 of 0,1 omhoog, afhankelijk van de looptijd,
Heb je hier nog naar gekeken? Wat vind je ervan? Ik kon je post in dat andere topic niet meer vinden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:44 schreef KrekelJapie het volgende:
Nu ook beleggen via Raisin. Verder nog niet in verdiept.
Je moest je toch aanmelden?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:26 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Gaat erom dat je geselecteerd moet worden. Jij krijgt die 25 euro. Anderen die niet uitgenodigd worden niet (ook al krijgen deze maandelijks meer dan 700 euro gestort).
Heb dat proces doorlopen; je kan in ETF's en indexfondsen beleggen. De annual kosten bedragen plm. 0,55% van de portefeuille waarde.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:05 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Heb je hier nog naar gekeken? Wat vind je ervan? Ik kon je post in dat andere topic niet meer vinden.
Dat is eigenlijk wel een prima rente in het huidige landschap, zeker voor een vrij opneembare rekening. Ik zie de deposito's nog niet eens daar aan tippen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:41 schreef KrekelJapie het volgende:
Nieuwe Spaarder Actie: 2,80% rente op uw spaarrekening
https://garantibank.nl/nieuwespaarderactie_particulier
Ouwe truuk: nieuwe spaarders lokken met boven de markt rente. En binnen paar maanden weer terug naar af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:41 schreef KrekelJapie het volgende:
Nieuwe Spaarder Actie: 2,80% rente op uw spaarrekening
https://garantibank.nl/nieuwespaarderactie_particulier
Als spaarder kan je ook een truc uithalen. Na half jaar de rekening opzeggen en het geld weer bij de hoogste aanbieder te stallen en met een nieuwe actie weer terug te gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:53 schreef kibo het volgende:
[..]
Ouwe truuk: nieuwe spaarders lokken met boven de markt rente. En binnen paar maanden weer terug naar af.
Ik ben wel door het proces heen. Als het goed volgende week rekeningnummerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:22 schreef snabbi het volgende:
$#@# dat ding wil maar geen mail sturen voor het aanmaken van een account
als ik een ander domein gebruik dan mijn eigen domein kom ik wel verder, blijkbaar wordt mijn domein geblokkeerd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik ben wel door het proces heen. Als het goed volgende week rekeningnummer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |