Idem van mijn huisbank naar Centraal Beheer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:26 schreef KrekelJapie het volgende:
Op Goede Vrijdag is er blijkbaar geen bankverkeer vanuit Garanti naar mijn huisbank. Dinsdag pas weer.
Gewoon op de OB site, al in maart ontvangen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:58 schreef RotatoR het volgende:
Ik wacht nog steeds op de jaaropgave van Openbank die ergens een deze weken per post moet arriveren.
Ja ik heb m'n rekening vorig jaar al opgezegd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Gewoon op de OB site, al in maart ontvangen.
Ja .....quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja ik heb m'n rekening vorig jaar al opgezegd.
Onnodig volgens mij in dit digitaal tijdperk. Ze zetten de computers toch niet uit? Aan de andere kant: op Urk kun je op zondag niet tanken bij de zelfbediening(!) benzinepompquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:26 schreef KrekelJapie het volgende:
Op Goede Vrijdag is er blijkbaar geen bankverkeer vanuit Garanti naar mijn huisbank. Dinsdag pas weer.
Ben je bijna niet meer gewend in deze tijd.
Dit komt doordat Target2 gesloten is en er dus geen interbancaire verkeer dat door de ECB gaat mogelijk is . Volgens mij komt dit vooral doordat de mensen die controles en andere werkzaamheden doen vrij zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:59 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Onnodig volgens mij in dit digitaal tijdperk. Ze zetten de computers toch niet uit? Aan de andere kant: op Urk kun je op zondag niet tanken bij de zelfbediening(!) benzinepomp
quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:58 schreef RotatoR het volgende:
Ik merk nu wel dat het steeds switchen naar banken met de hoogste rente de belastingaangifte er niet makkelijker op maakt. Ik wacht nog steeds op de jaaropgave van Openbank die ergens een deze weken per post moet arriveren.
Openbank is echt superlaat met de jaaropgave, die van mij kwam uiteindelijk ook 'al in maart' binnen op 31 maart.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Gewoon op de OB site, al in maart ontvangen.
Waar kan een mens zich al niet druk om maken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:58 schreef APK het volgende:
Ik had mijn aangifte al gedaan met het eindsaldo dat op de jaaropgave van het jaar daarvoor stond, maar het irriteert mij echt dat Openbank zo laat is met het jaaroverzicht.
Wat kan een mens irritant zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Waar kan een mens zich al niet druk om maken.
Dat komt vaker voor dan je zou verwachten. Dit is ook op meerdere plaatsen op de Veluwe/bijbelbelt het geval.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:59 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Aan de andere kant: op Urk kun je op zondag niet tanken bij de zelfbediening(!) benzinepomp
Noteer 1 mei dan ook maar vast in de agenda.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:26 schreef KrekelJapie het volgende:
Ben je bijna niet meer gewend in deze tijd.
Er zijn zelfs bepaalde winkels dat de webshop dicht is op zondag..quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:23 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor dan je zou verwachten. Dit is ook op meerdere plaatsen op de Veluwe/bijbelbelt het geval.
Opnemen als je het werkelijk rendement wilt opgeven, anders is het niet nodig.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:14 schreef AnneX het volgende:
Vraagje over IB25: wat doen jullie met een bankrek die niet bestaat en dus 0 op 1-1-25 en einde jaar wel een dep bedrag met rente opstaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |