Misschien is het ook wel beleid om dit zo lastig mogelijk te maken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:55 schreef leolinedance het volgende:
Ook het opzeggen van je spaarrekening bij ASN is een drama. Wat een waardeloze user experience, dit test je toch als bedrijf en dan merk je dat het volkomen ruk is
quote:Profiteer van 1% actierente op het deel van je spaargeld dat gelijk is aan je inleg in je beleggingsportefeuille, voor maximaal 12 maanden. Bovenop de variabele rente van de Oranje Spaarrekening (tot 1,25%) kan je totale spaarrente tijdelijk oplopen tot 2,25% op jaarbasis. Let op: beleggen kent risico’s en kosten.
Ik heb eens geprobeerd om mijn reisverzekering daar op te zeggen. Alleen was niet duidelijk waar ik die nu precies had. Want die had ik eerst bij NN, wat vervolgens SNS Reisverzekering werd en daarna ASN Reisverzekering. Alleen had de ASN de administratie daarover niet op orde. Het is geen goed georganiseerd clubje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:55 schreef leolinedance het volgende:
Ook het opzeggen van je spaarrekening bij ASN is een drama. Wat een waardeloze user experience, dit test je toch als bedrijf en dan merk je dat het volkomen ruk is
Iemand bekend met deze?quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:41 schreef Fompe het volgende:
https://www.advanziakonto.com/?lang=EN
Advanzia Bank heeft hun actie van 3 maanden 3,97% rente verlengd tot 31/07/2026
Ingaand vanaf het moment dat je minimaal ¤ 5.000,- stort. Daarna val je terug op de normale rente van 1,51%.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:41 schreef Fompe het volgende:
https://www.advanziakonto.com/?lang=EN
Advanzia Bank heeft hun actie van 3 maanden 3,97% rente verlengd tot 31/07/2026
Zou dit ook gelden als je er ooit een rekening had en vorig jaar hebt opgezegd?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ingaand vanaf het moment dat je minimaal ¤ 5.000,- stort. Daarna val je terug op de normale rente van 1,51%.
Waarschijnlijk niet. Als je de rekening hebt opgezegd, dan ben je nu weer een nieuwe klant.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Zou dit ook gelden als je er ooit een rekening had en vorig jaar hebt opgezegd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |