Ik had m begin december leeggehaald en heb er niks op staan sindsdien maar heb nog steeds maar recht op 1,51% over dat bedrag wat ik er toen op had staan.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:50 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je ieder jaar op 31-12 en op 30-06 de rekening helemaal leeg getrokken hebt en op 02-01 resp. 02-07 weer vol stort, houd je altijd de hoogste rente. Bij de instellingen wel ff. zorgen dat grote opnames direct worden uitgevoerd i.p.v. met een vertraging van een paar dagen.
Wat is er mis met Bunq?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 01:14 schreef leolinedance het volgende:
Ik wilde een rekening openen bij Bigbank, maar krijg een mail dat ze langs moeten komen ter identificatie
We leven niet meer in de 00's, laat maar zitten dan.
Naast ASN en Bunq weer een bank die het niet begrepen heeft.
Garantibank is overigens prima, geen klachten over
Bij ASN kun je een rekening openen zonder dat er iemand langs hoeft te komen. Alleen als je de app niet wilt gebruiken is het nodig dat er iemand langskomt om je identiteit vast te stellen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 01:14 schreef leolinedance het volgende:
Ik wilde een rekening openen bij Bigbank, maar krijg een mail dat ze langs moeten komen ter identificatie
We leven niet meer in de 00's, laat maar zitten dan.
Naast ASN en Bunq weer een bank die het niet begrepen heeft.
Garantibank is overigens prima, geen klachten over
ASN is op diverse andere vlakken waardeloos.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ASN kun je een rekening openen zonder dat er iemand langs hoeft te komen. Alleen als je de app niet wilt gebruiken is het nodig dat er iemand langskomt om je identiteit vast te stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |