Het geld moet er uiterlijk 11 februari opstaan en kan er 1 maart weer vanaf .Dat is nog geen 3 weken. Nergens staat dat het er een volle maand op moet staan. Ik denk dat ik het ga doen. Ik zie ook de nationale keuzekaart staan. Daar doen winkels aan mee waar ik wel koop.quote:Op donderdag 29 januari 2026 04:30 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dan kom je ongeveer op 3,5% 'rente' uit obv 5/6 weken. Niet heel veel meer dan garantibank mij nu biedt. Actie zal misschien 8 euro extra opleveren.
Doe ik misschien ook wel. Bon van bol.com komt altijd wel op.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:57 schreef Roesssst het volgende:
[..]
Het geld moet er uiterlijk 11 februari opstaan en kan er 1 maart weer vanaf .Dat is nog geen 3 weken. Nergens staat dat het er een volle maand op moet staan. Ik denk dat ik het ga doen. Ik zie ook de nationale keuzekaart staan. Daar doen winkels aan mee waar ik wel koop.
Ik vraag mij alleen af of je die kunt kiezen. Ik zie op de afbeelding die ik ergens tegenkwam alleen maar b merk bonnen staan.quote:Op zondag 1 februari 2026 18:07 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Doe ik misschien ook wel. Bon van bol.com komt altijd wel op.
https://www.keuzekaart.nl/quote:Op zondag 1 februari 2026 21:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af of je die kunt kiezen. Ik zie op de afbeelding die ik ergens tegenkwam alleen maar b merk bonnen staan.
Beleggen is niet zonder risico en geen sparen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:38 schreef blomke het volgende:
[..]
ETF S&P500: +14% in 2025,
VanEck Semiconductor ETF: +50% "" ""
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |