abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218514125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 20:41 schreef snabbi het volgende:

[..]
Dit klopt, maar dan In ieder geval onder het Nederlandse DGS en ook een woning die gebruikt werd als eigen woning onder de Nederlandse wetgeving. Ook moet je aantonen dat het geld komt van die verkoop van de woning (dus bijv de storting vanuit een notaris - en het geldt niet wanneer je dat dan zelf weer verder overmaakt naar een volgende rekening).
Er zijn overigens nog meer van dit soort uitzonderingen zoals een uitkering van pensioenvoorziening, arbeidsongeschiktheids uitkering, ontslagvergoeding, de vergoeding om de boedel te verdelen bij een scheiding en tot slot nog wat specifieke type schadevergoedingen.

De reden waarom ik het typ is, dat HiZ zover ik het mij kan herinneren ook wat dingen deed in Turkije.
Klopt, en de Belastingdienst weet dat ook 🤪. Het gaat allemaal heel erg via de koninklijke weg en de notaris gaat over het geld. Maar voor mij is geld op de bank 'contant' in deze context.

Geen sporttassen met geld onder mijn bed dus.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 00:24:03 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_218515169
Ik kan mij voorstellen dat er de komende jaren meer mensen in een soortgelijke situatie komen (veel geld op de bank) wegens de vergrijzing en kapitaal dat daardoor bij vaak ook al goedverdienende kinderen terecht komt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')