abonnement Unibet Coolblue
pi_213236584
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 12:05 schreef Miniem het volgende:

[..]
Ok, dankje.

Weet er iemand een spaarrekening met hoog rentepercentage waar wekelijks of evt maandelijks uitbetaald wordt met Nederlands garantiestelsel?
Maandelijks oa leaseplan bank.
pi_213236744
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door blomke op 17-04-2024 13:24:15 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_213238448
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 23:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Santander 3,60% ;) Revolut is eigenlijk een belegging voor spaarrente.
Santander ken ik wel van kredieten maar hoe zit het met sparen? Loopt via Belgische dochter dus bronheffing waarvan je ontheffing kan vragen. Gaat dat wel naar wens?
pi_213238485
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:44 schreef Slingervinger het volgende:

[..]
Santander ken ik wel van kredieten maar hoe zit het met sparen? Loopt via Belgische dochter dus bronheffing waarvan je ontheffing kan vragen. Gaat dat wel naar wens?
Bij aanmelding onderteken je automatisch een document waardoor je geen bronheffing hoeft af te dragen.
pi_213240908
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 13:05 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Maandelijks oa leaseplan bank.
En Centraal Beheer (maandelijks)
pi_213245231
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 23:10 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Santander 3,60% ;)
^O^
Hebben ook maandelijkse bijschrijving van de rente.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_213285954
Aareal Bank AG 2 jaars deposito

Profiteer van de hogere rente tot 25 apr 2024
Opmerking: vanaf 25 apr 2024 wijzigt de rente van 3.5% p.j. naar 3.4% p.j. Om het huidig geldende rentetarief van 3.5% p.j. te ontvangen, dient uiterlijk de werkdag vóór 25 apr 2024 te zijn voldaan aan alle voorwaarden om uw aanvraag tijdig te kunnen doorsturen naar de bank. Vanaf 25 apr 2024 wordt uw termijndeposito geopend met het nieuwe rentetarief van 3.4% p.j.
pi_213297332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:25 schreef zeeland6 het volgende:

[..]
Duits.
Groot probleem is dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn. Alleen via een ellendig ticket systeem waar je geen antwoord krijgt op je vragen, behalve nutteloze kreten.
Bovendien zijn ze niet aangesloten bij Nederlandse toezichthouders.
Ik heb rechtsbijstand erop gezet.
Je hebt 15k in 1x van trade Republic naar je Nederlandse bank gestort en het komt niet aan?

Heb je eerder geld er van op genomen en kwam dat wel aan? Begin me een beetje zorgen te maken nu over al mijn spaargeld wat bij TR staat.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_213297344
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 13:08 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Geld niet meer uit te boeken!

Blijkbaar heel strakke controle op tenaamstelling bankrekening, bankrekening met initialen ipv hele voornamen is NIET te gebruiken om geld over te boeken, daardoor geld dat via Creditcard gestort is ook niet meer terug te boeken.
Mislukte bankbetalingen na dagen ook niet teruggestort.
Helpdesk krijg je standaard antwoorden die nergens op slaan of helemaal geen reactie.
Blijf hier weg als je zekerheid wilt dat je je geld ooit nog terugkrijgt.

Datum van ervaring: 15 maart 2024

Bij handmatig overgeboekte bedragen heb je wel een probleem dan maar deze meneer/mevrouw zou het via de cc-maatschappij kunnen oplossen.
Ik heb bij TR beide kanten op succesvolle bedragen over gemaakt. Dan zit ik dus goed? Ik heb ook eerst geld opnemen getest voordat ik er grote bedragen heen heb gestort.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_213297687
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 21:48 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ik heb bij TR beide kanten op succesvolle bedragen over gemaakt. Dan zit ik dus goed? Ik heb ook eerst geld opnemen getest voordat ik er grote bedragen heen heb gestort.
Geen idee, dit kwam ik tegen toen ik reviews ging googlen van TR.
pi_213297886
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 11:24 schreef 111210 het volgende:
Blijft natuurlijk eigen verantwoordelijkheid, maar dat Bunq zo waardeloos is qua klantenservice zegt toch wel weer wat

Zo dan, als ik dit hoor ben ik blij dat ik klantenservice zwaarder heb laten wegen dan de hoogte van de rente en zelfs of ze onder het DGS van NL vallen. Het voelde ook al heel fout toen ik zocht naar een bank met meer rente dan de Nederlandse grootbanken.
pi_213299656
Ik heb nooit problemen met Trade Republc gehad, overboekingen naar de rekening toe staan er <30min op en terug naar eigen rekening 1-2 werkdagen.

Alles valt gewoon onder DGS https://traderepublic.com/en-nl?openModal=legal& en in de app kan je zien onder welke je valt a.d.h.v. het BIC van het rekeningnummer als je geld wilt storten.

Ik begrijp wel dat het voornamelijk mis gaat met mensen die geld overboeken naar het rekeningnummer dat 0,01¤ naar je over maakt bij het aanmaken van je account. Dat komt namelijk niet vanaf je eigen rekeningnummer. Het kan dan enige tijd (soms wel een maand als ik de reviews mag geloven) duren voordat je je geld weer terug hebt. Niet netjes maar wel eigen schuld.
pi_213300867
Ik heb ook het gevoel dat de negatieve reviews voornamelijk mensen zijn met een bankrekening die ze op een andere naam hebben staan dan de Trade Republic rekening. Bij mij gaat het elke keer beide kanten op goed. Dus ik ga er dan maar vanuit dat dat zo blijft.

Heb ook zon metalen bankpas besteld bij ze btw, totaal niet nodig, wel erg leuk.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_213304583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 10:02 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik heb nooit problemen met Trade Republc gehad, overboekingen naar de rekening toe staan er <30min op en terug naar eigen rekening 1-2 werkdagen.

Alles valt gewoon onder DGS https://traderepublic.com/en-nl?openModal=legal& en in de app kan je zien onder welke je valt a.d.h.v. het BIC van het rekeningnummer als je geld wilt storten.

Ik begrijp wel dat het voornamelijk mis gaat met mensen die geld overboeken naar het rekeningnummer dat 0,01¤ naar je over maakt bij het aanmaken van je account. Dat komt namelijk niet vanaf je eigen rekeningnummer. Het kan dan enige tijd (soms wel een maand als ik de reviews mag geloven) duren voordat je je geld weer terug hebt. Niet netjes maar wel eigen schuld.
Ik blijf het toch vreemd vinden dat je bijvoorbeeld onder het Ierse stelsel zou vallen (Citi) - aangezien je een overeenkomst aangaat met Trade Republic. Dat zij dingen interbancair bij andere banken stalt moet jij als klant niets mee te maken hebben.

Er is een wezenlijk verschil met een bank als Raisin, waarbij je via Raisin daadwerkelijk overeenkomsten afsluit met de partnerbanken ipv een trade republic dat onder een escrow ergens wegzet.

Ook is bijvoorbeeld de DGS informatie die Trade Republic over Citi geeft gewoon voor een standaard overeenkomst tussen jou als persoon en citi als bank in plaats van die escrow constructie die ze aangeven. Voor mij komt dit onjuist over.
pi_213305299
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 10:02 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik heb nooit problemen met Trade Republc gehad
Wat ik her en der lees is dat de klantenservice waardeloos is. Als er onverhoopt iets misgaat wil je niet maandenlang hoeven wachten op een ticket.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')