Dus jij voelt je superieur? Of je bent een anti westerse infiltrant?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:38 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Geloof me dat westerse superioriteitscomplex zit diepgeworteld.
En iedere keer dat het wederom exposed wordt is het smullen
Lekker poepen op je eigen huis, want dat is zo lekker tegendraads en wakker. Zo van kijk mij eens speciaal zijn. Het is niks minder dan een schreeuw om aandacht. Lekker links laten liggen, geen energie insteken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij voelt je superieur? Of je bent een anti westerse infiltrant?
Jouw huis, Niet mijn huis,:Dquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker poepen op je eigen huis, want dat is zo lekker tegendraads en wakker. Zo van kijk mij eens speciaal zijn. Het is niks minder dan een schreeuw om aandacht. Lekker links laten liggen, geen energie insteken.
Enige die faalt hier is de schrijver van deze onzinquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:22 schreef Elan het volgende:
https://sputnikglobe.com/(...)eral-1120396570.html
FAAL
Dat was: retired US Army General Gordon Davis told Business Insider.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Enige die faalt hier is de schrijver van deze onzin
Natuurlijk is F16 kwetsbaar, het ontwerp is 50 jaar oud inmiddels
Dat het de Russen dun door de broek loopt van een dozijn van die dingen geeft enkel aan hoe fragiel de situatie is daar
Artikel op Business Insider leest iets anders, ook niet zonder redenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was: retired US Army General Gordon Davis told Business Insider.
Het Westen stuurt oude troep en verwacht wonderen.
Ik zou meer troep wapens sturen. Het geeft te denken dat ondanks alle Westerse steun en miljarden het conflict nog steeds niet beslecht is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Artikel op Business Insider leest iets anders, ook niet zonder reden
En niemand verwacht wonderen
Jij zou helemaal niks sturen, dat weten we nu welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zou meer troep wapens sturen. Het geeft te denken dat ondanks alle Westerse steun en miljarden het conflict nog steeds niet beslecht is.
Informatie staat lekker achter de paywal. Zoals we gewend zijn van de kapitalisten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij zou helemaal niks sturen, dat weten we nu wel
Maar die link die je plaatste was gewoon kut, dit is het origineel
https://www.businessinsid(...)general-nato-2024-10
Ja, want het idee van de F-16 is om deze te laten dogfighten met Rusland haar beste vliegtuigen. Waar ik overigens betwijfel of Rusland daar paar honderd (operationeel) van hebben. Net zoals die duizenden Armata's die nog ingezet zijn "omdat Rusland het nog niet menens genoeg is".quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:22 schreef Elan het volgende:
https://sputnikglobe.com/(...)eral-1120396570.html
FAAL
Zelfde types die een hele dag op n koffie met hun MacBook ergens ZZP'er zitten te zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker poepen op je eigen huis, want dat is zo lekker tegendraads en wakker. Zo van kijk mij eens speciaal zijn. Het is niks minder dan een schreeuw om aandacht. Lekker links laten liggen, geen energie insteken.
Dat is een wapenopslag geen luchtmachtbasis. Fake news.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:23 schreef oheng het volgende:
De russische luchtmachtbasis ten zuiden van de russische marinebasis in het Syrische plaatsje Latakia is aangevallen door Isral.
Voordeel is wel dat de kans groter is dat je onafhankelijk nieuws zit te lezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Informatie staat lekker achter de paywal. Zoals we gewend zijn van de kapitalisten.
Wapenopslag bij een vliegbasisquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een wapenopslag geen luchtmachtbasis. Fake news.
https://english.news.cn/2(...)6a8fe2b47e0fb/c.html
Wat vind je nu zelf van deze opmerking?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus geen vliegbasis aangevallen, Hans.
Wanneer is een aanval op een vliegbasis wel een aanval op een vliegbasis dan, beste Hans?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is onderdeel van de vliegbasisquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het vliegveld daadwerkelijk werd aangevallen en niet een in de buurt liggend wapendepot. Als ik op maps kijk zit er zo'n 2 kilometer tussen. Dus dat zijn twee totaal verschillende objecten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer is een aanval op een vliegbasis wel een aanval op een vliegbasis dan, beste Hans?
Omdat ik Hans tegen hem zei?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat vind je nu zelf van deze opmerking?
Nee dat is het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is onderdeel van de vliegbasis
Niet op de landingsbaan maar binnen het hek
Nee dat zal me nog het minste interesseren. Dat om je heen schoppen..nergens voor nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik Hans tegen hem zei?
Je moet eens kijken wat voor absurde beledigingen ik de hele tijd maar moet slikken. Inclusief doodsbedreigingen in dm ook richting familie. 99% reageer ik niet eens op. En jij valt over Hans? Lees dit en het vorige topic eens terug zou ik zeggen.
Welquote:
Wat is de locatie van dat depot dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het vliegveld daadwerkelijk werd aangevallen en niet een in de buurt liggend wapendepot. Als ik op maps kijk zit er zo'n 2 kilometer tussen. Dus dat zijn twee totaal verschillende objecten.
Voor de globale context wel interessant ofc. Isral is een van de weinige min of meer pro Rusland landen die het grootste deel van het sanctiepakket niet hebben ondertekend/onderkennen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:58 schreef over_hedge het volgende:
Super boeiende discussie ook echtOf ze nou een wapen depot op een vliegbasis of net er buiten aangevallen hebben
Wat is het verschil voor globale context of het nou binnen het hek van een vliegveld is of er buiten?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor de globale context wel interessant ofc. Isral is een van de weinige min of meer pro Rusland landen die het grootste deel van het sanctiepakket niet hebben ondertekend/onderkennen.
Een wapenopslag waarvan je vermoeden hebt dat die in gebruik is door terroristen of Russische infrastructuur direct aanvallen is wel ff andere koek.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is het verschil voor globale context of het nou binnen het hek van een vliegveld is of er buiten?
Daar spelen meerdere belangen. Rusland steunt Hezbollah in de regio maar tegelijkertijd willen ze ook geen conflict met Isral en andersom.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:20 schreef sp3c het volgende:
Jij denkt dat terroristen wapendepot's op (of naast zo jij wil?) Russische vliegbasis kunnen runnen??
Lol
Dat vliegveld kan nooit ongemoeid zijn gebleven op die afstandquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar spelen meerdere belangen. Rusland steunt Hezbollah in de regio maar tegelijkertijd willen ze ook geen conflict met Isral en andersom.
Als Isral Rusland hard had wilde raken dan hadden ze wel dat vliegveld direct aangevallen me dunkt. Tegelijk willen ze een signaal afgeven aan Hezbollah, hun ondermijnen.
Dan krijg je dus zo'n aanval specifiek op een wapendepot waarbij het vliegveld verder ongemoeid blijft.
Jawel wat het depot ligt naast en niet direct op het operationele gedeelte van het vliegveld. Op ca 2 kilometer afstand dus. Je begrijpt hopelijk zelf wel dat ze munitie niet opslaan pal naast vitale delen en toestellenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat vliegveld kan nooit ongemoeid zijn gebleven op die afstand
Ik begrijp waarom een vliegbasis in de regel meer dan 2 vierkante kilometer bestrijkt jaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel wat het depot ligt naast en niet direct op het operationele gedeelte van het vliegveld. Op ca 2 kilometer afstand dus. Je begrijpt hopelijk zelf wel dat ze munitie niet opslaan pal naast vitale delen en toestellen.
Dit.quote:
Waarom niet? Gewoon omkopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:20 schreef sp3c het volgende:
Jij denkt dat terroristen wapendepot's op (of naast zo jij wil?) Russische vliegbasis kunnen runnen??
Lol
ESCALATIE DERDE WERELDOORLOGquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:23 schreef oheng het volgende:
De russische luchtmachtbasis ten zuiden van de russische marinebasis in het Syrische plaatsje Latakia is aangevallen door Isral.
Nee, juist niet, want het vliegveld zelf is juist niet geraakt he.quote:
Maar is het nou een Russische wapendepot?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, juist niet, want het vliegveld zelf is juist niet geraakt he.
Ik dacht dat die smurf in het Kremlin nogal snel op de rode knop drukt wanneer er een "westers" raket in aanraking komt met Russisch spul. Vandaar dat wij ook niet eens Russische raketten vlakbij/boven NAVO grondgebied mogen onderscheppen. Dusja, vandaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
OMG OMG OMG WE GAAN ALLEMAAL KAPOTDEAUDT!!!
[ afbeelding ]
Maar ff serieus... gaan we dat nou bij elke scheet roepen?
Binnen bereik van lichte mortieren?quote:
Gelukkig maar. Wel opvallend dat deze aanval was precies op het moment van een Iraanse wapenlevering, net zoals die grote Russische munitieopslagplaats werd aangevallen door Ukraine na/tijdens een Noord-Koreaanse wapenlevering. Ik vermoed intensieve contacten tussen Ukraine en Isral.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een wapenopslag geen luchtmachtbasis. Fake news.
https://english.news.cn/2(...)6a8fe2b47e0fb/c.html
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Wel opvallend dat deze aanval was precies op het moment van een Iraanse wapenlevering, net zoals die grote Russische munitieopslagplaats werd aangevallen door Ukraine na/tijdens een Noord-Koreaanse wapenlevering. Ik vermoed intensieve contacten tussen Ukraine en Isral.
Dit is niet waar h. Lag een compound naast. Ze hebben de Russische basis niet gebombardeerd.quote:
Ik dacht dat dit kwam doordat Ruslan dan iran wat in bedwang kon houden, maar goed... het is dnek ik rusland samen met iran, wie de hele ontvoering georkestreerd hebben samen met hamas, Om Amerika in een spagaat te brengen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:01 schreef Ulx het volgende:
Isral had een soort ongeschreven afspraak met Rusland dat ze zich neutraal zouden opstellen wat betreft Oekrane.
Maar Rusland ging Iran, Hamas en de rest helpen.
Tja.
waarom zijn jullie (de rusland verdedigers), zo fel op het feit dat Israel geen russische basis heeft geraakt?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is niet waar h. Lag een compound naast. Ze hebben de Russische basis niet gebombardeerd.
Pffffffffffffftquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is niet waar h. Lag een compound naast. Ze hebben de Russische basis niet gebombardeerd.
Dit was ook een van de vele giften van Trump aan poetin en hoe hij hielp ruslands internationale positie te vesterken:quote:
Daar hebben Amerikaanse presidenten nauwelijks invloed op, de olieproductie wordt bepaald binnen de OPEC en OPEC+ vergaderingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:15 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit was ook een van de vele giften van Trump aan poetin en hoe hij hielp ruslands internationale positie te vesterken:
https://www.reuters.com/a(...)port--idUSKBN22C1V3/
Door saudi arabie te dwingen, om olie te halveren anders zou hij militairen weg trekken. Dit heeft er toegeleidt dat Saudi egen vertrouwen meer heeft in de stabiliteit avn de VS, china een gat kon invullen etc.
Alleen bijzonder hoe de protrumpers dit allemaal vergeten, maar wel voor rusland op de pro brics trom slaan....
Het westen is dan ook superieur.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:38 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Geloof me dat westerse superioriteitscomplex zit diepgeworteld.
En iedere keer dat het wederom exposed wordt is het smullen
Het is gewoon onwaar. Fake nieuws. Ze hebben een compound naast de basis geraakt waar ammunitie lag opgeslagen. Niet de Russische basis zelf. Dat heeft niks met Rusland verdedigen te maken joh.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waarom zijn jullie (de rusland verdedigers), zo fel op het feit dat Israel geen russische basis heeft geraakt?
Mogelijk omdat we zien dat Rusland niks terug durft te doen?
Denk het wel toch. Mag je berhaupt iemand executeren in oorlogstijd?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:21 schreef capricia het volgende:
Oorlogsmisdaad?
(NSFW)
https://x.com/Roadster197(...)YYFJB8fOpXqy3Cw&s=19
Einsatzgruppen in kleur.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk het wel toch. Mag je berhaupt iemand executeren in oorlogstijd?
Lees het artikel, zoek de informatie en de prijsstijging. Trump had zeker er aandeel in. maar toen kwam covidquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Daar hebben Amerikaanse presidenten nauwelijks invloed op, de olieproductie wordt bepaald binnen de OPEC en OPEC+ vergaderingen.
Van productie veranderingen van 50% is ook geen sprake, vanaf 1990 produceert Saudi Arabi tussen de 7 en 10 miljoen vaten per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |