Dus jij voelt je superieur? Of je bent een anti westerse infiltrant?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:38 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Geloof me dat westerse superioriteitscomplex zit diepgeworteld.
En iedere keer dat het wederom exposed wordt is het smullen
Lekker poepen op je eigen huis, want dat is zo lekker tegendraads en wakker. Zo van kijk mij eens speciaal zijn. Het is niks minder dan een schreeuw om aandacht. Lekker links laten liggen, geen energie insteken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij voelt je superieur? Of je bent een anti westerse infiltrant?
Jouw huis, Niet mijn huis,:Dquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker poepen op je eigen huis, want dat is zo lekker tegendraads en wakker. Zo van kijk mij eens speciaal zijn. Het is niks minder dan een schreeuw om aandacht. Lekker links laten liggen, geen energie insteken.
Enige die faalt hier is de schrijver van deze onzinquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:22 schreef Elan het volgende:
https://sputnikglobe.com/(...)eral-1120396570.html
FAAL
Dat was: retired US Army General Gordon Davis told Business Insider.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Enige die faalt hier is de schrijver van deze onzin
Natuurlijk is F16 kwetsbaar, het ontwerp is 50 jaar oud inmiddels
Dat het de Russen dun door de broek loopt van een dozijn van die dingen geeft enkel aan hoe fragiel de situatie is daar
Artikel op Business Insider leest iets anders, ook niet zonder redenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was: retired US Army General Gordon Davis told Business Insider.
Het Westen stuurt oude troep en verwacht wonderen.
Ik zou meer troep wapens sturen. Het geeft te denken dat ondanks alle Westerse steun en miljarden het conflict nog steeds niet beslecht is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Artikel op Business Insider leest iets anders, ook niet zonder reden
En niemand verwacht wonderen
Jij zou helemaal niks sturen, dat weten we nu welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zou meer troep wapens sturen. Het geeft te denken dat ondanks alle Westerse steun en miljarden het conflict nog steeds niet beslecht is.
Informatie staat lekker achter de paywal. Zoals we gewend zijn van de kapitalisten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij zou helemaal niks sturen, dat weten we nu wel
Maar die link die je plaatste was gewoon kut, dit is het origineel
https://www.businessinsid(...)general-nato-2024-10
Ja, want het idee van de F-16 is om deze te laten dogfighten met Rusland haar beste vliegtuigen. Waar ik overigens betwijfel of Rusland daar paar honderd (operationeel) van hebben. Net zoals die duizenden Armata's die nog ingezet zijn "omdat Rusland het nog niet menens genoeg is".quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:22 schreef Elan het volgende:
https://sputnikglobe.com/(...)eral-1120396570.html
FAAL
Zelfde types die een hele dag op één koffie met hun MacBook ergens ZZP'er zitten te zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker poepen op je eigen huis, want dat is zo lekker tegendraads en wakker. Zo van kijk mij eens speciaal zijn. Het is niks minder dan een schreeuw om aandacht. Lekker links laten liggen, geen energie insteken.
Dat is een wapenopslag geen luchtmachtbasis. Fake news.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:23 schreef oheng het volgende:
De russische luchtmachtbasis ten zuiden van de russische marinebasis in het Syrische plaatsje Latakia is aangevallen door Israël.
Voordeel is wel dat de kans groter is dat je onafhankelijk nieuws zit te lezen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Informatie staat lekker achter de paywal. Zoals we gewend zijn van de kapitalisten.
Wapenopslag bij een vliegbasisquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is een wapenopslag geen luchtmachtbasis. Fake news.
https://english.news.cn/2(...)6a8fe2b47e0fb/c.html
Wat vind je nu zelf van deze opmerking?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus geen vliegbasis aangevallen, Hans.
Wanneer is een aanval op een vliegbasis wel een aanval op een vliegbasis dan, beste Hans?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is onderdeel van de vliegbasisquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het vliegveld daadwerkelijk werd aangevallen en niet een in de buurt liggend wapendepot. Als ik op maps kijk zit er zo'n 2 kilometer tussen. Dus dat zijn twee totaal verschillende objecten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer is een aanval op een vliegbasis wel een aanval op een vliegbasis dan, beste Hans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |