abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215159542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 17:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja en besef dat het twee kanten op werkt. Ukraine gaat maar wat prat op delen hoe killerdrones mensenlevens verwoesten.
Elan vind dat oorlogshandelingen gelijk staan aan oorlogsmisdaden gepleegt door Rusland. Niet echt verbazingwekkend.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator woensdag 2 oktober 2024 @ 18:05:43 #202
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215159552
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Elan vind dat oorlogshandelingen gelijk staan aan oorlogsmisdaden gepleegt door Rusland. Niet echt verbazingwekkend.
Ja maar in de Russische staatsmedia zeggen ze dat Oekraïne stom doet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215159561
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Die scheidingslijn is flinterdun. Zie de oorlogsmisdaden van je Amerikaanse vrienden tegen Irak. Of die van Israël in Gaza.
blablablabla
  Moderator woensdag 2 oktober 2024 @ 18:08:51 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215159581
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Die scheidingslijn is flinterdun. Zie de oorlogsmisdaden van je Amerikaanse vrienden tegen Irak. Of die van Israël in Gaza.
Welke?

Van gewoon roepen dat het vast wel gebeurt en met vage whataboutisms strooien krijgen we geen mooie discussie natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215159622
Een whataboutism is geen whataboutism als het gewoon gebruikt wordt als voorbeeld. Whataboutism is het alleen als er een argument mee wordt gemaakt.

Israel maakt ook burgerslachtoffers = geen whataboutism
Rusland maakt burgerslachtoffers, dus mag Oekraïne dat ook = whataboutism
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 18:21:48 #206
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215159709
Rutte neemt de NAFO mee.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215159738
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Jawel hoor, we hebben er weer eentje. _O-
pi_215159765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:41 schreef Elan het volgende:

[..]
De ontwikkelingen aan het front zorgen wel voor een goede nachtrust. De speciale operatie verloopt beter dan menig Rus had durven dromen na de moeizame start.
En het dan over propaganda en zoete koek durven hebben....
pi_215159925
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Welke?

Van gewoon roepen dat het vast wel gebeurt en met vage whataboutisms strooien krijgen we geen mooie discussie natuurlijk
Alle doden in Irak?

De hele Amerikaanse inval was gebaseerd op leugens _O- .

Wat Israël doet is genocide plegen.
blablablabla
pi_215160065
Open er een topic over zou ik zeggen. Met de bloedige inval van Oekraïne door Rusland heeft het weinig te maken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215160092
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Open er een topic over zou ik zeggen. Met de bloedige inval van Oekraïne door Rusland heeft het weinig te maken.
Ik heb hem maar gewoon toegevoegd aan mijn blocklijstje. Geen zin in dit soort types
A mind with a heart of it's own
  woensdag 2 oktober 2024 @ 21:54:26 #212
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215162928
De ECB is een beetje klaar met de hongaarse HUF , de valuta support is wel weg, de HUF die blijft maar zakken
https://www.hungarybudape(...)converter-hufeurusd/

12 jr terug 250 huf voor een euro nu 400 Huf /forint hij zakt met de ruble mee nu , kunne ze vast wennen
quote:
The HUF compared to other currencies.
Hungary joined the European Union in 2004. At that time, you could buy one Euro for approximately 250 HUF. It was at its strongest in 2008 when you “only” had to pay 230 HUF for one Euro. Since then, however, the general trend is pointing downwards (meaning that the Hungarians don’t like the trend). As a result, you must pay more to buy euros in Hungary.

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 02-10-2024 22:21:11 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215163098
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Lees de Russische staatsmedia maar. Genoeg oorlogsmisdaden onder de Ukrainers, staan ze tenslotte bekend om.
Geen bron dus. Waarom kom jij om de 5 dagen alles onder schijten om dan met de staart tussen de benen te vertrekken vanwege je onzin om het een paar dagen later weer te herhalen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215163175
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Lees de Russische staatsmedia maar. Genoeg oorlogsmisdaden onder de Ukrainers, staan ze tenslotte bekend om.
Ik lees de hele dag de russische staatsmedia. Zo las ik vandaag dat "Mishustin announced a record harvest", dit na de vorst in mei, en de droogtes en overstromingen die grote delen van de oogst hadden vernietigd. Doet me een beetje denken aan de berichtgeving tijdens De Grote Sprong Voorwaarts.

En ik las vandaag ook dat "Russia Enters Top Four Largest Meat Producers"

Gek genoeg is zelfs de patriottische comment sectie daar zeer sceptisch over de geloofwaardigheid van de staatsmedia.

RIP trouwens an alle mensen met een hypotheek bij de Sverbank, met hun 21,9% hypotheekrente.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 08:39:18 #215
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215164497
quote:

[..]
De ontwikkelingen aan het front zorgen wel voor een goede nachtrust. De speciale operatie verloopt beter dan menig Rus had durven dromen na de moeizame start.
Ik zou me doodschamen als leider en als mens. Maar goed, op het moment dat je het intentioneel en systematisch verkrachten en vermoorden van burgers die je meent te bevrijden normaal vindt, zal het ook wel normaal zijn dat een campagne van drie dagen ineens drie jaar kan duren.

Maar gelukkig zijn de politieke doelen van de oorlog inderdaad dichtbij: het land is weer een gerespecteerd lid van de internationale gemeenschap, heeft het respect afgedwongen van zowel systemisch voor- als tegenstanders, de economie ligt er dankzij de handelsrelaties rooskleurig bij en de veiligheidssituatie van het land is aanzienlijk verbeterd nu de buurlanden overtuigd zijn van de vredige intenties. Die zien daarmee ook niet langer de noodzaak van de NAVO in, laat staan dat ze in de rij staan om lid te worden, dus effectief is de NAVO eigenlijk buiten spel gezet. Dat zie je ook terug bij NAVO leden zelf, die allemaal besloten hebben hun defensie verder uit te kleden. Welk een strategische overwinning!
Als kroon op de overwinning nu enkel nog even Vovchansk binnenrijden en waarlijk liggen de zeven jaren van Bijbelse voorspoed in het vooruitzicht. Well done indeed. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door AgLarrr op 03-10-2024 08:45:52 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_215164534
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 17:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja en besef dat het twee kanten op werkt. Ukraine gaat maar wat prat op delen hoe killerdrones mensenlevens verwoesten.
Die soldaten hebben niets te zoeken in Oekraïne.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215164616
quote:

[..]
Klopt, elke dag sterven er honderden Russische soldaten.
Gaat goed ^O^
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215164706
Gunstig.

twitter
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 09:25:40 #219
38496 Perrin
pi_215164727
Wel dapper, die Russen.
twitter
pi_215164804
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Alle doden in Irak?

Geloof me dat westerse superioriteitscomplex zit diepgeworteld.

En iedere keer dat het wederom exposed wordt is het smullen :P
Heel veel sambal
  donderdag 3 oktober 2024 @ 09:46:02 #221
38496 Perrin
pi_215164863
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 09:38 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Geloof me dat westerse superioriteitscomplex zit diepgeworteld.

En iedere keer dat het wederom exposed wordt is het smullen :P
Verhuis lekker naar een land waar het zoveel beter is.

donderdag 3 oktober 2024 @ 10:01:32 #222
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215164958
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 09:25 schreef Perrin het volgende:
Wel dapper, die Russen.
[ x ]
Dat durf jij ook als je stijf staat van de pillen ;)
pi_215165009
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Alle doden in Irak?

Jij was het toch die een paar jaar geleden toch keihard op je harsses gevallen, en foto's poste op fok van je schedel?
Hoe is het herstel gegaan?
pi_215165011
Wat een vreselijke shitshow is die oorlog toch voor de orcs. Gooi er gewoon nog ff tientallen miljoenen pieces of meat tegenaan, dan loop je heel oekraine vast wel onder de voet.

While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_215165418
Zal vast niets te maken hebben met de Oekraïense 'opmars' :X
twitter
Heel veel sambal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')