Elan vind dat oorlogshandelingen gelijk staan aan oorlogsmisdaden gepleegt door Rusland. Niet echt verbazingwekkend.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en besef dat het twee kanten op werkt. Ukraine gaat maar wat prat op delen hoe killerdrones mensenlevens verwoesten.
Ja maar in de Russische staatsmedia zeggen ze dat Oekraïne stom doet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Elan vind dat oorlogshandelingen gelijk staan aan oorlogsmisdaden gepleegt door Rusland. Niet echt verbazingwekkend.
Die scheidingslijn is flinterdun. Zie de oorlogsmisdaden van je Amerikaanse vrienden tegen Irak. Of die van Israël in Gaza.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Elan vind dat oorlogshandelingen gelijk staan aan oorlogsmisdaden gepleegt door Rusland. Niet echt verbazingwekkend.
Welke?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Die scheidingslijn is flinterdun. Zie de oorlogsmisdaden van je Amerikaanse vrienden tegen Irak. Of die van Israël in Gaza.
Jawel hoor, we hebben er weer eentje.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Die scheidingslijn is flinterdun. Zie de oorlogsmisdaden van je Amerikaanse vrienden tegen Irak. Of die van Israël in Gaza.
En het dan over propaganda en zoete koek durven hebben....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
De ontwikkelingen aan het front zorgen wel voor een goede nachtrust. De speciale operatie verloopt beter dan menig Rus had durven dromen na de moeizame start.
Alle doden in Irak?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Welke?
Van gewoon roepen dat het vast wel gebeurt en met vage whataboutisms strooien krijgen we geen mooie discussie natuurlijk
Ik heb hem maar gewoon toegevoegd aan mijn blocklijstje. Geen zin in dit soort typesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:56 schreef Barbusse het volgende:
Open er een topic over zou ik zeggen. Met de bloedige inval van Oekraïne door Rusland heeft het weinig te maken.
quote:The HUF compared to other currencies.
Hungary joined the European Union in 2004. At that time, you could buy one Euro for approximately 250 HUF. It was at its strongest in 2008 when you “only” had to pay 230 HUF for one Euro. Since then, however, the general trend is pointing downwards (meaning that the Hungarians don’t like the trend). As a result, you must pay more to buy euros in Hungary.
Geen bron dus. Waarom kom jij om de 5 dagen alles onder schijten om dan met de staart tussen de benen te vertrekken vanwege je onzin om het een paar dagen later weer te herhalen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees de Russische staatsmedia maar. Genoeg oorlogsmisdaden onder de Ukrainers, staan ze tenslotte bekend om.
Ik lees de hele dag de russische staatsmedia. Zo las ik vandaag dat "Mishustin announced a record harvest", dit na de vorst in mei, en de droogtes en overstromingen die grote delen van de oogst hadden vernietigd. Doet me een beetje denken aan de berichtgeving tijdens De Grote Sprong Voorwaarts.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees de Russische staatsmedia maar. Genoeg oorlogsmisdaden onder de Ukrainers, staan ze tenslotte bekend om.
Ik zou me doodschamen als leider en als mens. Maar goed, op het moment dat je het intentioneel en systematisch verkrachten en vermoorden van burgers die je meent te bevrijden normaal vindt, zal het ook wel normaal zijn dat een campagne van drie dagen ineens drie jaar kan duren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
De ontwikkelingen aan het front zorgen wel voor een goede nachtrust. De speciale operatie verloopt beter dan menig Rus had durven dromen na de moeizame start.
Die soldaten hebben niets te zoeken in Oekraïne.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en besef dat het twee kanten op werkt. Ukraine gaat maar wat prat op delen hoe killerdrones mensenlevens verwoesten.
Klopt, elke dag sterven er honderden Russische soldaten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof me dat westerse superioriteitscomplex zit diepgeworteld.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Alle doden in Irak?
De hele Amerikaanse inval was gebaseerd op leugens.
Wat Israël doet is genocide plegen.
Verhuis lekker naar een land waar het zoveel beter is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:38 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Geloof me dat westerse superioriteitscomplex zit diepgeworteld.
En iedere keer dat het wederom exposed wordt is het smullen
Jij was het toch die een paar jaar geleden toch keihard op je harsses gevallen, en foto's poste op fok van je schedel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Alle doden in Irak?
De hele Amerikaanse inval was gebaseerd op leugens.
Wat Israël doet is genocide plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |