SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Als volgend jaar de aarde zou vergaan en ik me alleen zou kunnen redden door met Elon Musk naar Mars te gaan, dan zou ik een fles wijn openen en hem hartelijk uitzwaaien. Oprottenquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:56 schreef kree het volgende:
ik zweer het je en ik maak het neit meer mee. over 100-200 jaar is de hele aarde vereneukt. en als je geluk hebt mag je nog met musk mee naar mars, wat sowieso al een Renard planddg ix.![]()
![]()
ik ben blij genoeg dat ik al die shit niet mee ga maken enzo
naar mars ook echt en dan daar? LOL waardeer wel het optisschmise enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo ga je dat niet meemaken? Je bent hier wel de oudste, maar zo oud ben je toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 28 september 2024 03:06 schreef kree het volgende:
ik ben blij genoeg dat ik al die shit niet mee ga maken enzo
naar mars ook echt en dan daar? LOL waardeer wel het optisschmise enzo.![]()
41 ben ik. want no way in mij levenstijd gaat er een kolonie zijn buiten aardequote:Op zaterdag 28 september 2024 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo ga je dat niet meemaken? Je bent hier wel de oudste, maar zo oud ben je toch ook weer niet?Do what you love, love what you do!![]()
Je bent een roker, maar 15 jaar ga je nog leven. Dus de kans is er welquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
41 ben ik. want no way in mij levenstijd gaat er een kolonie zijn buiten aarde![]()
lolquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent een roker, maar 15 jaar ga je nog leven. Dus de kans is er welDo what you love, love what you do!![]()
om vervolgens door Covid of struikelen over een afstapje het loodje te leggenquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien toch maar tijd om te stoppen met roken.
Ongelukken zitten in klein hoekje..![]()
Kan allemaal. Maar als @kree over 5 jaar met Elon Musk naar Mars wil, dan zal hij toch moeten stoppenquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:38 schreef Rob het volgende:
[..]
om vervolgens door Covid of struikelen over een afstapje het loodje te leggen
Ongelukken zitten in klein hoekje..
en let op de PI![]()
Ik neem Spanje als besluitquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:54 schreef devzero het volgende:
Ik ook niet. Dan maar niet naar Mars als dat de enige optie is![]()
![]()
als ik kinderen had gedaan. voor nu boeit me het neit zo eigenlijk. zelf weten enzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien toch maar tijd om te stoppen met roken.Do what you love, love what you do!![]()
Zolang het maar zonder Elon Musk isquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik neem Spanje als besluit![]()
![]()
haat trouwens asiocale niet rokers die overal maar denken dat ze er wat van mogen zeggen als iemand rookt?
Bedoel doe echt moeite om ze al uit de buurt te gaan enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen twitters. Wel Reddit en Telegramquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang het maar zonder Elon Musk is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2024 04:30:27 ]![]()
telegram is wel helemaal afval fout van internet denk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hen geen twitters. Wel Reddit en Telegram
maargoed nu benieuwd welke je volgt?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:28 schreef kree het volgende:
haat trouwens asiocale niet rokers die overal maar denken dat ze er wat van mogen zeggen als iemand rookt?
Bedoel doe echt moeite om ze al uit de buurt te gaan enzo.Ik blijf wel 7000 km van je uit de buurt
Je moet gebruiken wat voor je werkt. Telegram heeft een beetje slechte reputatie gekregen, maar als al je vrienden er op zitten, gewoon gebruikenquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen twitters. Wel Reddit en Telegram![]()
overdrijven is ook vak. je rijd wel auto en op snelweg enzo?quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]Ik blijf wel 7000 km van je uit de buurt
[..]
Je moet gebruiken wat voor je werkt. Telegram heeft een beetje slechte reputatie gekregen, maar als al je vrienden er op zitten, gewoon gebruiken
lol wss haal je meer giftige dampen daar in als een keertje een roker ruikenDo what you love, love what you do!![]()
Hou ik voor mezelf. Je kan op myat klikken, dan wordt veel duidelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:30 schreef kree het volgende:
[..]
telegram is wel helemaal afval fout van internet denk?
maargoed nu benieuwd welke je volgt?![]()
hahaha wel benieuwd nuquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou ik voor mezelf. Je kan op myat klikken, dan wordt veel duidelijkDo what you love, love what you do!![]()
ja kon het niet laten dus ff doorgescrolled. niet posts opgezocht maar beetje rechts dan?Do what you love, love what you do!![]()
Je bedoelt dat botox topic?quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou ik voor mezelf. Je kan op myat klikken, dan wordt veel duidelijk![]()
Je gaat wel overal heel serieus op in. Gelukkig neemt 1 persoon me nog serieusquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
overdrijven is ook vak. je rijd wel auto en op snelweg enzo?
lol wss haal je meer giftige dampen daar in als een keertje een roker ruiken![]()
![]()
Ik ga niet lopen vissen, maar heb wel een idee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou ik voor mezelf. Je kan op myat klikken, dan wordt veel duidelijk
En daarmee uit, want straks weer vroeg op![]()
![]()
![]()
![]()
lol dit roken ding is gewoon een punt voor me omdat ik het heel hypocriet vind van niet rokers. erger nog zijn die dan gestopt zijn ofzo en dan drama maken. laat me. met rust. hahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat wel overal heel serieus op in. Gelukkig neemt 1 persoon me nog serieusDo what you love, love what you do!![]()
ik probeer al van jullie niet rokers weg te gaan etc etc. en iedere roker wordt weg gedrongen.
Ok is dat niet genoeg dan?Do what you love, love what you do!![]()
ik ben btw ook tegen fruit in trein. of snacks enzo. denk die moeten ook verbannen worden. irriteer me best aan die reuk enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Of mensen die bellen in de trein.quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:48 schreef kree het volgende:
ik ben btw ook tegen fruit in trein. of snacks enzo. denk die moeten ook verbannen worden. irriteer me best aan die reuk enzo.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja, want de geur van appels kan ook kanker veroorzaken bij omstanders.quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:48 schreef kree het volgende:
ik ben btw ook tegen fruit in trein. of snacks enzo. denk die moeten ook verbannen worden. irriteer me best aan die reuk enzo.![]()
valt me nog mee. met stilte coupe. maar reis niet heel veer met trein.quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:51 schreef engine het volgende:
[..]
Of mensen die bellen in de trein.
Maargoed als ik net wakker ben en iemand een mandarijn ofzo gaat open pellen, dat is fucked up. of een 200 knoflook shoarma ofzo ook. erger als dat iemand ver weg ff rookt he?Do what you love, love what you do!![]()
de geur van in auto rijden op snelweg kan ook kanker veroorzaken., doe je dan nooit denk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, want de geur van appels kan ook kanker veroorzaken bij omstanders.Do what you love, love what you do!![]()
En alle fabrieken moeten ook per direct gesloten worden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
JawelEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
denk jij dan is de optie het verbannen? of denk ik komen we alleen in meer problemen zo?Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt het niet verbannen. In ieder geval zijn we daar nu nog ver weg van.
Maar ik bedoel meer dat ik dat heilige boontjes gedrag vind. Er is zoveel wat slecht of ongezond is. Je kunt oneindig doorgaan met elkaar bekritiseren.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hey Engine. Jij hierquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:20 schreef engine het volgende:
Maar ik bedoel meer dat ik dat heilige boontjes gedrag vind. Er is zoveel wat slecht of ongezond is. Je kunt oneindig doorgaan met elkaar bekritiseren.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoi Dotquote:Goedemorgen denk ik
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja voor mij is het goedemorgen voor jou nog niet??quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja dan zijn we het min of meer met elkaar eens dus. Ik ben vooral tegen iedereen veroordelen ofzo om iets.quote:Op zaterdag 28 september 2024 05:20 schreef engine het volgende:
Maar ik bedoel meer dat ik dat heilige boontjes gedrag vind. Er is zoveel wat slecht of ongezond is. Je kunt oneindig doorgaan met elkaar bekritiseren.
En dat kan roken zijn maar ook alle andere dingen.
Zo bedoel ik hetDo what you love, love what you do!![]()
morning dotquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mij is het goedemorgen voor jou nog niet??Do what you love, love what you do!![]()
Morguh heren
Hier een graadje lager, 20 gradenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hier is het nog 21 graden in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu kwam ik die tegen in mijn YouTube feed??? nog niet gekeken alleenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vind ik echt iets voor jou.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Heb je wat te doen als je het niet druk hebt met de band.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
nu kwam ik die tegen in mijn YouTube feed??? nog niet gekeken alleenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kijk het ff onder koffie. nou ben ik genoeg tip de hoogte LOL lithium batterij maar ff weg gehaald toen me neefjes dingen gingen demonterenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je wat te doen als je het niet druk hebt met de band.
Do what you love, love what you do!![]()
trouwens meeste kinderen verdrijf gevonden, dingen zoveel mogelijk slopenDo what you love, love what you do!![]()
tis altijd nog beter als ze achter iPad ofzo zetten. hahahaha. herinner mezelf erin vroeger wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik haalde alles uit elkaar omdat ik wilde weten hoe het werkte maar had nooit zin om het weer in elkaar te zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:21 schreef kree het volgende:
trouwens meeste kinderen verdrijf gevonden, dingen zoveel mogelijk slopenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou zelfde ik dus vroeger want geen entertainment ofzo op schermpje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik haalde alles uit elkaar omdat ik wilde weten hoe het werkte maar had nooit zin om het weer in elkaar te zetten.
Maar die kinderen vinden dat prachtig schrootjes uitdraaien enzo. en daarna het naar de tering rammen. maar goed. hahahahaha ze zijn nog jong heDo what you love, love what you do!![]()
Tegenwoordig trekt kree alleen geile jonge vrouwen uit elkaar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hoho niet waar, rustig aan jongemanquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:26 schreef KillemWieft het volgende:
Tegenwoordig trekt kree alleen geile jonge vrouwen uit elkaar.
Zat altijd te kloten met batterijen en motortjes.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou zelfde ik dus vroeger want geen entertainment ofzo op schermpje.
Maar die kinderen vinden dat prachtig schrootjes uitdraaien enzo. en daarna het naar de tering rammen. maar goed. hahahahaha ze zijn nog jong heProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ook vroeger en met mn opa toen nog. nu is het onderhand toch anders, maar nog steeds vinden mijn neefjes dat leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zat altijd te kloten met batterijen en motortjes.Do what you love, love what you do!![]()
wil je niet weten wat ik en mijn broertje deden, LOL echt alles uit elkaar halen en dan draadjes in stopcontact steken en ff kijken wat er gebeurt. Nog wonder dat ik nog leef enzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zat altijd te kloten met batterijen en motortjes.
maar goed dat mijn ouders niet alles wisten ofzoDo what you love, love what you do!![]()
in het parkje en toen nog zonder er gelijk boa bij je stond.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:32 schreef KillemWieft het volgende:
Buiten fikkie stoken vond ik trouwens het leukst.Do what you love, love what you do!![]()
Hey GGquote:
Had toen ik een jaar of 6 was een keer de gloeilamp uit de fitting van m’n nachtlamp gedraaid en m’n vinger erin gestopt. Dat brommende geluid in m’n oren vergeet ik nooit meer. Ik stond naast m’n bed en toen lag ik opeens op m’n rug op het matras.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:32 schreef kree het volgende:
[..]
wil je niet weten wat ik en mijn broertje deden, LOL echt alles uit elkaar halen en dan draadjes in stopcontact steken en ff kijken wat er gebeurt. Nog wonder dat ik nog leef enzoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
tis wel jammer ik herken weinig terug nu van mijn neefjes bv. of sowieso kinderen. hoeveel wij kloten op straat en nu zie je dat nooit meer eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had toen ik een jaar of 6 was een keer de gloeilamp uit de fitting van m’n nachtlamp gedraaid en m’n vinger erin gestopt. Dat brommende geluid in m’n oren vergeet ik nooit meer. Ik stond naast m’n bed en toen lag ik opeens op m’n rug op het matras.![]()
![]()
hahahaha ik herinner me nog wel aantal dingen ook die we toen deden ofzo. en was ik denk 7 ofzo, beetje leeftijd van mijn neefjes nu. Maaaaaaar nu is het allemaal stukken veiliger. LOL mss gelukkig wel ook. Maargoed beste leerschool. mss ben ik daarom nog wel elektrotechnieker geworden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had toen ik een jaar of 6 was een keer de gloeilamp uit de fitting van m’n nachtlamp gedraaid en m’n vinger erin gestopt. Dat brommende geluid in m’n oren vergeet ik nooit meer. Ik stond naast m’n bed en toen lag ik opeens op m’n rug op het matras.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had toen ik een jaar of 6 was een keer de gloeilamp uit de fitting van m’n nachtlamp gedraaid en m’n vinger erin gestopt. Dat brommende geluid in m’n oren vergeet ik nooit meer. Ik stond naast m’n bed en toen lag ik opeens op m’n rug op het matras.jij bent er ook een
en daarom ging je de elektrotechniek in ofzo. hahahaha. of industrie.Do what you love, love what you do!![]()
voor mij is het wel herkenbaar, wat mijn neefjes nu doen deed ik ook LOL
Maarja zijn niet mijn kinderen he dus je moet beetje voorzichtig met ze zijn nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
wat voor mij het meest "schokkende". is letterlijk en figuurlijk, want krijgen we allemaal cursus op werk.
Dat er toen gevraagd werd wie heeft wel eens een schok gehad en dat meer als de helft geen vinger opstak.
LOL. ik kan ze niet eens tellen denk, maarja mss heb ik er dan te lang in gewerkt. Ging vroeger ook wat simpeler allemaal.Do what you love, love what you do!![]()
Dotteke, en anderenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik ging naar de computerwinkel om dit soort shit te doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:40 schreef kree het volgende:
en daarom ging je de elektrotechniek in ofzo. hahahaha. of industrie.
Maar dan met vieze woorden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:![]()
ik vond programmeren ook wel leuk in C en toen C++quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ging naar de computerwinkel om dit soort shit te doen.
[ afbeelding ]
Maar dan met vieze woorden.
maarhgoed toch weer beetje paneelbouw in gegaan en PLC omdat ijk hbo niet trok enzo en nooit gehaald.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Mutskequote:
tis wel grappig want post hier onwijs al dus sinds dat hele begin. tja. soms denk ik word oud
Nou je bent al 40+quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:51 schreef kree het volgende:
tis wel grappig want post hier onwijs al dus sinds dat hele begin. tja. soms denk ik word oud
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
20 jaar geledenquote:Op zaterdag 28 september 2024 06:53 schreef kree het volgende:
hou oud waren jullie eigenlijk toen je op fok begon te posten?![]()
Ja, ook zoiets.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op het forum pas in 2003. Was toen 25/26.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:53 schreef kree het volgende:
hou oud waren jullie eigenlijk toen je op fok begon te posten?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou dat scheelt niet veel met mij, nu hebben sommigen natuurlijk usernames veranderd enzo. maar denk eigenlijk ik was denk 17 toen ofzo, mss iets ouder toen ik op fok kwam.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Rijd je al motor?quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
thx voor het benadrukken van mijn midlifge crisis.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komt nog welquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nog een vraag want is wel grappig, door wat of wat voor onderwerp kwamen jullie op fok? en ging meeposten?Do what you love, love what you do!![]()
Foto’s kijken van geile meiden die hier postten. Tip van users op dutchbodybuilding.com.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:56 schreef kree het volgende:
nog een vraag want is wel grappig, door wat of wat voor onderwerp kwamen jullie op fok? en ging meeposten?
Geen idee, weet niet eens hoelang ik hier al post.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:53 schreef kree het volgende:
hou oud waren jullie eigenlijk toen je op fok begon te posten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Foto’s kijken van geile meiden die hier postten. Tip van users op dutchbodybuilding.com.![]()
ik herinner me nog heel vaag ICQ ofzo. maar dat was echt in het begin ook wel van fok.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Foto’s kijken van geile meiden die hier postten. Tip van users op dutchbodybuilding.com.
Maar vrij snel erna kwam ik AVNZM gaat topicDo what you love, love what you do!![]()
nou dat maakt niet uit maar wat ik dan wel grappig vind? je hebt ooit eens de keuze gemaakt om te registeren en om mee te posten. wat was dat voor jou?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet eens hoelang ik hier al post.Do what you love, love what you do!![]()
Hopelijk heb je de foto's van toen niet opgeslagenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja Dot, ik ken jou nog van vroeger.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk heb je de foto's van toen niet opgeslagen
lol geen zorgen hoor heb dat allemaal niet meer. zal vast nog te vinden zijn als je de analen van fok gaat zoeken. maar ik doe er de moeite niet voor
Volgens mij was dat voor een of andere RLS.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat maakt niet uit maar wat ik dan wel grappig vind? je hebt ooit eens de keuze gemaakt om te registeren en om mee te posten. wat was dat voor jou?
Ik zat elders en daar had men het over FOK! heb mij toen geregistreerd onder mijn eigen naam.
Maar ik was verbaasd hoe het er hier aan toe ging en ben toen weer weggegaan
Veel later ben ik door BeeQueenovergehaald om terug te komen
ZOveel ervaringen op het internet rijker ben ik onder een andere naam terug gekomen.
Was mijn login ook kwijt van mijn eerste account. Maar een ding heb ik geleerd, nooit met mijn eigen naam op internetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg je nu dat ik een ouwe koe benquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een ouwe koe ben
Oeh, neenee!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
hoop kwamen er denk rond tijd van big brother ook? eerste editiequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was dat voor een of andere RLS.
Ik zat elders en daar had men het over FOK! heb mij toen geregistreerd onder mijn eigen naam.
Maar ik was verbaasd hoe het er hier aan toe ging en ben toen weer weggegaan
Veel later ben ik door BeeQueenovergehaald om terug te komen
ZOveel ervaringen op het internet rijker ben ik onder een andere naam terug gekomen.
Was mijn login ook kwijt van mijn eerste account. Maar een ding heb ik geleerd, nooit met mijn eigen naam op internetDo what you love, love what you do!![]()
Dat waren nog eens tijden hequote:
Nee, niet de eerste editie, die heb ik niet gestreamd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:09 schreef kree het volgende:
[..]
hoop kwamen er denk rond tijd van big brother ook? eerste editie
Ik was ook laat met een computer, zo 20 jaar geleden ben ik overgehaald door mijn dochter. Kon ze ik dacht via Whatss App de kleine steeds laten zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmmmm. dat ging toen iets makkelijker wel ja, kan me nog aantal .jpg herinneren wel die zonder moeite met iedereen gedeeld werden.quote:
Maar ok mss toen was dat wel raar of bijzonder, nu doet hele jeugd het. Dus naja laten we geen oude koeien maar uit de sloot halen.Do what you love, love what you do!![]()
moet ik ff terugrekenen, maar ff kijken ben nu 41. ik had mobiel toen ik 16 was echt voor het eerst en die kon alleen sms. whatsapp is van toch een tijd later wel toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet de eerste editie, die heb ik niet gestreamd.
Ik was ook laat met een computer, zo 20 jaar geleden ben ik overgehaald door mijn dochter. Kon ze ik dacht via Whatss App de kleine steeds laten zien.Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas zet een pot vol.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
als versieren niet zo makkelijk gaat, zo kwam ik bij fok na wat meelezen.
naja gaat dat nog ent niet zo makkelijk. LOL zou dat topic wel weer eens willen openen. maar weet niet of ik nog durfDo what you love, love what you do!![]()
Dan was het misschien smssen, ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:13 schreef kree het volgende:
[..]
moet ik ff terugrekenen, maar ff kijken ben nu 41. ik had mobiel toen ik 16 was echt voor het eerst en die kon alleen sms. whatsapp is van toch een tijd later wel toch?
Ik sta nooit zo lang bij die dingen stil
Het was in ieder geval zo dat ze zei mam neem dat nou dan kan ik als de kleine geboren is de kleine vaak laten zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh, punten jagertquote:
Welk topic?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:17 schreef kree het volgende:
naja gaat dat nog ent niet zo makkelijk. LOL zou dat topic wel weer eens willen openen. maar weet niet of ik nog durfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het is ook best lang terug, toen was sms nog normaal met 25 cent per bericht. maar is zo snel gegaan daarna.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan was het misschien smssen, ik heb geen idee
Ik sta nooit zo lang bij die dingen stil
Het was in ieder geval zo dat ze zei mam neem dat nou dan kan ik als de kleine geboren is de kleine vaak laten zien.Do what you love, love what you do!![]()
» Er is al 724 weken niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:17 schreef kree het volgende:
naja gaat dat nog ent niet zo makkelijk. LOL zou dat topic wel weer eens willen openen. maar weet niet of ik nog durfAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja weet ik veel heb geen link want zo lang terug...quote:. als versieren niet zo makkelijk gaat iig. in R&P
maar moet je jaren en jaren terug. ik helemaal nog verliefd enzo op meisje die eigenlijk dat te jong was. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Laat maar rusten...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op een Gijp toontje: "Laat gaan joh"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
whah. tis grappige geschiedenis hoor? nu natuurlijk jaren wijzer enzo. maar ok opgehangen werd ik door fok toen om dat en verschilde we niet eens zoveel in leeftijd. LOLDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-09-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3761 / +108 / +0 / 8572 / 9837
2. aeque / 2077 / +164 / +37 / 3933 / 4561
3. KillemWieft / 1163 / +19 / +12 / 452 / 745
4. Lovely / 983 / +96 / +0 / 3658 / 4393
5. hemarookworst / 759 / +88 / +4 / 1676 / 2159
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 551 / +12 / +0 / 314 / 477
8. mario390 / 527 / +12 / +0 / 278 / 434
9. loveyoulongtime / 521 / +13 / +24 / 1914 / 2202
10. MizzezAmy / 519 / +3 / +0 / 2372 / 2791
11. Sally / 505 / +59 / +0 / 599 / 789
12. AardappelSchotel / 499 / +19 / +8 / 2304 / 2679
13. HappyCharly / 454 / +10 / +3 / 1537 / 1765
14. gebrokenglas / 403 / +6 / +1 / 1459 / 1799
15. Pinnenmutske / 396 / +11 / +1 / 892 / 1148
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. drakin / 322 / +0 / +0 / 741 / 941
18. maily / 314 / +6 / +5 / 1364 / 1577
19. devzero / 272 / +98 / +40 / 236 / 321
20. ieniminimuis / 262 / +12 / +0 / 1291 / 1519SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Viel vandaag wel mee hoor.quote:
als het om mij gaat,,, maakt me niet uit he, ben de wijste toen geweest en er is ook echt nooit wat gebeurt behalve heel veel kletsen enzo. Dus wil er best open over zijn. Maarja dat was 20 jaar terug toen ik ook op elke meid geilde ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Hier zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:33 schreef kree het volgende:
als het om mij gaat,,, maakt me niet uit he, ben de wijste toen geweest en er is ook echt nooit wat gebeurt behalve heel veel kletsen enzo. Dus wil er best open over zijn. Maarja dat was 20 jaar terug toen ik ook op elke meid geilde ofzo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
geen idee ik zie een soort open vraag. en ok als t kan reageer ik er wel op hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hier zit niemand op te wachten.
quote:
O toen had ik nog geen mobiel of internet weet daar niets van dat je daar voor moest b etalenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
het is ook best lang terug, toen was sms nog normaal met 25 cent per bericht. maar is zo snel gegaan daarna.
Ik heb ook heel lang alleen een mobiel gehad waar je alleen maar mee kon bellen, een krijgertje
Ik heb nog n ooit een mobiel gekocht alstijd de afdankertjes van de kids
O jee je kan het altijd proberen wie niet waagt wie niet wintquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik veel heb geen link want zo lang terug.... als versieren niet zo makkelijk gaat iig. in R&P
maar moet je jaren en jaren terug. ik helemaal nog verliefd enzo op meisje die eigenlijk dat te jong was. LOL
De dag is ook nog niet voorbijquote:
Het is nog lekker vroeg. Ook nog maar het 2e bakkie koffie.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft wel gelijk kree. Jij hebt het nachtpubliek voor je show en AS het dagpubliek.
Nr4 staat hier al naast mijquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is nog lekker vroeg. Ook nog maar het 2e bakkie koffie.
En jou voor de dag en nachtquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:41 schreef aeque het volgende:
Hij heeft wel gelijk kree. Jij hebt het nachtpubliek voor je show en AS het dagpubliek.
Is ook wel zo. Eerst nog even bejaarden ontwijken in de supermarkt straks.quote:
Soms wel, soms niet, soms veel, soms weinig. Nooit genoeg maar toch altijd teveel.quote:
Wel jammer trouwens dat jij gestopt bent met je shows. Dot in d'r gouden dagen als bolkert. Dat had ik wel mee willen maken.quote:
het gekke is dat ik nog gedate heb daarna met nicht van haar die overigens jaar ouder is als mij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee je kan het altijd proberen wie niet waagt wie niet wint
maarja is allemaal op niks uitgelopen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja eens moet een groot artiest stoppen met de shows en andere een kans gevenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel jammer trouwens dat jij gestopt bent met je shows. Dot in d'r gouden dagen als bolkert. Dat had ik wel mee willen maken.
Vrouwen, je kunt beter kippen houden.
Ergens op deze aardbol loopt jou dekseltje wel rond, goed zoeken en gij zult vindenquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:48 schreef kree het volgende:
[..]
het gekke is dat ik nog gedate heb daarna met nicht van haar die overigens jaar ouder is als mij.
maarja is allemaal op niks uitgelopen.
het maakt altijd voor mooi praatje iig. maar willen geen show van mij van maken eigenlijk, tis beetje zoals gegaan is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:41 schreef aeque het volgende:
Hij heeft wel gelijk kree. Jij hebt het nachtpubliek voor je show en AS het dagpubliek.Do what you love, love what you do!![]()
Net als in de muziekbusiness is de kwaliteit maar matigjes nu. Allemaal botjes waar mensen dan weer ziedend op reageren of dmen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eens moet een groot artiest stoppen met de shows en andere een kans geven
wel waar denk, maar ok ik ben nu redelijk ok als vrij gezel denk wel. maar open voor, ja dat welquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens op deze aardbol loopt jou dekseltje wel rond, goed zoeken en gij zult vindenDo what you love, love what you do!![]()
Botjes? En mensen kan je blokeren in je DM he als je er niet van gediend bent?quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Net als in de muziekbusiness is de kwaliteit maar matigjes nu. Allemaal botjes waar mensen dan weer ziedend op reageren of dmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nee ik heb het over wat ik hier de laatste tijd lees.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Botjes? En mensen kan je blokeren in je DM he als je er niet van gediend bent?
hij doelt op AI wss met muziek, ik ben er sowieso geen voorstander van.Do what you love, love what you do!![]()
Laat vrouwen maar net kippen zijn is altijd nog beter dan mannen met haantjes gedragquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:49 schreef aeque het volgende:
Vrouwen, je kunt beter kippen houden.
Wowowowowquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat vrouwen maar net kippen zijn is altijd nog beter dan mannen met haantjes gedrag![]()
Tr gemacht voor groepsbelediging.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O okequote:Op zaterdag 28 september 2024 07:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh nee ik heb het over wat ik hier de laatste tijd lees.
Dingen die je niet aanstaan gewoon niet op reageren en doorscrollen
Zo makkelijk is het is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar....quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke
Zo makkelijk is het is.
ikik vind dus wel dat je er wat van mag zeggen, maar tegenwoordig krijg je daar ban voor ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke
Zo makkelijk is het is.
Nee hoorr als je het netjes houdt krijg je vast geen ban.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:56 schreef kree het volgende:
ik
[..]
ik vind dus wel dat je er wat van mag zeggen, maar tegenwoordig krijg je daar ban voor ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je het doet kun je het net zo goed een keer goed doen met krachttermen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoorr als je het netjes houdt krijg je vast geen ban.
vertel maar ff beetje mijn verhaal en zoals Julie weten want heb best veel verteld.
Tja als dat niet meer mag, dan zie ik geen nut om op fok sowieso te zijn,.
Mag wel. Het boeit alleen velen niet zoveel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:59 schreef kree het volgende:
vertel maar ff beetje mijn verhaal en zoals Julie weten want heb best veel verteld.
Brood met kaas vandaag.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja zou je zeggen, ware het neit dat alles wat ik vertelde aan 100000 tallen lopen die het toch wel boeiend vonden. want is eerlijk verhaal enzo. en ik vertel het gewoon zoals het is, eens of niet mee eens maakt niet uit. maar is verhaalquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag wel. Het boeit alleen velen niet zoveel.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je ze geteld ja?quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja zou je zeggen, ware het neit dat alles wat ik vertelde aan 100000 tallen lopen die het toch wel boeiend vonden. want is eerlijk verhaal enzo. en ik vertel het gewoon zoals het is, eens of niet mee eens maakt niet uit. maar is verhaalOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan moet men ook niet piepen als je dan een ban krijgt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je het doet kun je het net zo goed een keer goed doen met krachttermen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zou willen voor elke view 10 cent enzo en was ik nu rijk, laat ik het daar maar op houdenquote:
Heb echt al heel lang geen zoet op brood gehadquote:
Ik heb toevallig vorige week een pot jam gekocht, maar was meer om een taart mee te vullen.
Laagje jam, laagje bakkersroom en een laagje slagroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:49 schreef kree het volgende:
[..]
het maakt altijd voor mooi praatje iig. maar willen geen show van mij van maken eigenlijk, tis beetje zoals gegaan is.![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat blijft ook gewoon lekkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
moet niemand ook doen, ik heb wel gevraagd bij de mods na weer eens een ban enzo. Enne denk ook ben ook niet de onwijze klootzak die ik soms lijk denk. dus naja mss Hadden ze het beetje met me te doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet men ook niet piepen als je dan een ban krijgt.Do what you love, love what you do!![]()
Wat doe je er dan op?quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb echt al heel lang geen zoet op brood gehad
Ik heb toevallig vorige week een pot jam gekocht, maar was meer om een taart mee te vullen.
Laagje jam, laagje bakkersroom en een laagje slagroomAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hoe moet ik anders in mijn slachtofferrol hangen Dot.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet men ook niet piepen als je dan een ban krijgt.
Je mag gewoon je verhaal vertellen hoor, maar je kan niet verwachten dat mensen er op ingaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:59 schreef kree het volgende:
Er zijn zoveel forums waar mensen dan misschien belangstelling hebben.
Hier in DTS vaak niet, daar gaat men niet voor de lange verhalen over het algemeen.
Ik ben wel van het gezellig kletsen, maar deze nieuwe groep bolkers niet zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jij bent er sowieso nog te kort om er een mening over te kunnen hebben. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
jij bent er sowieso nog te kort om er een mening over te kunnen hebben. hahahaha![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Klootzak vind ik je niet, maar soms wel heel lang van stof. En je blijft vaak doorgaan en doorgaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
moet niemand ook doen, ik heb wel gevraagd bij de mods na weer eens een ban enzo. Enne denk ook ben ook niet de onwijze klootzak die ik soms lijk denk. dus naja mss Hadden ze het beetje met me te doen.
Maar nee geen klootzakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Elke keer als je refresht komt er zeker 1 view bij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
zou willen voor elke view 10 cent enzo en was ik nu rijk, laat ik het daar maar op houden
DTS is daar niet voor bedoeld, R&P of ONZ SC is wellicht geschikter.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag gewoon je verhaal vertellen hoor, maar je kan niet verwachten dat mensen er op ingaan.
Hier in DTS vaak niet, daar gaat men niet voor de lange verhalen over het algemeen.
Je gaat ook niet op een autoshow praten over boten.
Hier wordt gebolkt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[quote]Op zaterdag 28 september 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag gewoon je verhaal vertellen hoor, maar je kan niet verwachten dat mensen er op ingaan.
Ik ben wel van het gezellig kletsen, maar deze nieuwe groep bolkers niet zo
[/quote?.
klopt dat is mijn doel ook he?
daarom vroeg ik ook want begon weer saai te worden. maar maakt niet uit he? hoeft niet over mij te gaan?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:06 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
Ben ik nog op tijd voor de grote show?
Ontbijtpopcorn?
[quote]Op zaterdag 28 september 2024 08:08 schreef kree het volgende:
Kwoot verklootquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 28 september 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben wel van het gezellig kletsen, maar deze nieuwe groep bolkers niet zo
[/quote?.
klopt dat is mijn doel ook he?
daarom vroeg ik ook want begon weer saai te worden. maar maakt niet uit he? hoeft niet over mij te gaan?
Ach een beetje over je leven praten en interesse in elkaar tonen is hier juist ook wel fijn!quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS is daar niet voor bedoeld, R&P of ONZ SC is wellicht geschikter.
Hier wordt gebolkt.
Maar geen ongevraagde ellenlange verhalen waar niemand iets mee kan en niemand op zit te wachten.![]()
Zoals ik al zegquote:
ik maark een taart snijd hem door. Heb er een laagje jam op gedaan, toen een laag bakkersroom, toen een laat slagroom en boven op het ik roze glazuur ( tompouce glazuur) gedaan. Had ook slagroom boven op willen doen met aardbeien, maar de slagroom gleed er zo van af![]()
Het moest een makkelijke taart worden omdat ik het met Max en Luna wilde maken. ALleen daar is niet veel van gekomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee kerel. ☕️quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:06 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
Ben ik nog op tijd voor de grote show?
Nou ik heb geen zin in een show, dan ga ik wat anders doen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij lijkt een eerste poging te maken z'n verhaal af te kappen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee kerel. ☕️
Nou ik heb geen zin in een show, dan ga ik wat anders doen![]()
Nee, ik bedoel: wat doe je op je brood?quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg
ik maark een taart snijd hem door. Heb er een laagje jam op gedaan, toen een laag bakkersroom, toen een laat slagroom en boven op het ik roze glazuur ( tompouce glazuur) gedaan. Had ook slagroom boven op willen doen met aardbeien, maar de slagroom gleed er zo van af![]()
Het moest een makkelijke taart worden omdat ik het met Max en Luna wilde maken. ALleen daar is niet veel van gekomen
Maar lekker, die taart. Ik wil wel proeven.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja lol die ging beetje verkeerd, geen zin om aan te passen want denk nog leesbaar. ergens haakje vergeten ofzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee kerel. ☕️
Nou ik heb geen zin in een show, dan ga ik wat anders doenHij is al de hele nacht wakker dus ik gok dat hij zo vanzelf omvalt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij lijkt een eerste poging te maken z'n verhaal af te kappen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
lol. ok dan maar ander onderwerp voor ik ban krijg.![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb echt al heel lang geen zoet op brood gehad
Laagje jam, laagje bakkersroom en een laagje slagroom![]()
![]()
althans niet direct. maar zo'n gedoe weer met FA dm sturen en etc om me weer te unbannen.quote:
Terecht wel. Met Limbabwanen moet je niet sollen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dus we hebben nog zo'n 12 uur te gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij lijkt een eerste poging te maken z'n verhaal af te kappen.![]()
ik hou op, moderatie moet fok maar weten hoe ze dat doen.
Maarre vertel gerust over jezelf ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus we hebben nog zo'n 12 uur te gaan.Juist!
"Nu jullie er toch over beginnen..."![]()
![]()
Hallo, ik ben ToT en ik doe Donald Duck na, kwek kwek kwek!quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:16 schreef kree het volgende:
Maarre vertel gerust over jezelf ofzo?![]()
Ik wil slapen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:16 schreef kree het volgende:
Maarre vertel gerust over jezelf ofzo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ga niet door hoor, hangt er meer vanaf of er komend uur nog meer uit komt als bolk achtige.
"Ik ga nu echt stoppen, want .... "quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]Juist!
"Nu jullie er toch over beginnen..."F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik vond je Daffy imitatie beterquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hallo, ik ben ToT en ik doe Donald Duck na, kwek kwek kwek!
![]()
![]()
"Wat ik alleen nog wil zeggen hierover ..."quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]Juist!
"Alleen dit nog en dan stop ik hierover ..."quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]Juist!
Jij hebt liever dat ie weer staat te fappen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vond je Daffy imitatie beter
ik Bolk soms, maar het gaat mijn totaal niet om punten ofzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
Hee Jus!quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:20 schreef JustinK het volgende:
Ow is het weer korte verhaaltjes tijd?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
"Zeg al niets meer anders is het weer mijn show.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]Juist!
"Nu jullie er toch over beginnen..."
Maar ...."F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ie weer staat te fappen?![]()
![]()
jaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:20 schreef JustinK het volgende:
Ow is het weer korte verhaaltjes tijd?Do what you love, love what you do!![]()
ONZ / [ONZ SC]quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik Bolk soms, maar het gaat mijn totaal niet om punten ofzo
"Het is hier zo saai ik heb niet door dat dit een spel is ik vind dat dit anders moet en wat ik wil gaat gebeuren dus ik ga nu gewoon verder met mn verhaal en vind dat jullie dat ook moeten doen anders zijn jullie stom maar dit is niet mijn show he"quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]Juist!
Kwak! Kwak! Kwak!quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vond je Daffy imitatie beter
![]()
![]()
Hier mag alles behalve elkaar afmakenquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS is daar niet voor bedoeld, R&P of ONZ SC is wellicht geschikter.
Hier wordt gebolkt.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: