SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als ik mosselen eet kunnen die ook dierlijke geluiden maken trouwens![]()
Of is deze "TE" cheesy?Lach met een schone bips![]()
Tmiquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Of is deze "TE" cheesy?♡♡♡♡![]()
meestal maken die geluidjes voor je ze eetquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Of is deze "TE" cheesy?
bellen blazen enzo![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zolang het dierlijke geluiden maken wel ja.![]()
klinkt apart haha
Smile, it's free therapy.![]()
Ik moest beetje grinniken welquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:18 schreef maily het volgende:
[..]
meestal maken die geluidjes voor je ze eet
bellen blazen enzo
Lach met een schone bips![]()
goedzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest beetje grinniken welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een blaadje sla maakt geen geluid als ik even eraan nibble om te proeven.quote:Lach met een schone bips![]()
tenzij er een slakje op zitquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een blaadje sla maakt geen geluid als ik even eraan nibble om te proeven.
crunchquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tenzij er een slakje op zit![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tenzij er een slakje op zitVanavond nog naaktslak onder de schoen... Kutbeesten.quote:Lach met een schone bips![]()
Ieuw glibberig. Zielig dat ie dood is..quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Vanavond nog naaktslak onder de schoen... Kutbeesten.♡♡♡♡![]()
beter onder je schoen dan onder je naakte voetquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Vanavond nog naaktslak onder de schoen... Kutbeesten.![]()
paar keer gehad dit jaar blehhhhSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nouhou...... Dat wist ik wel.![]()
![]()
Uhm nee!quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ieuw glibberig. Zielig dat ie dood is..Lach met een schone bips![]()
Wasda: wat is dat?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze is wel nieuw, wasda?♡♡♡♡![]()
whaaaaaaaaaaahahahahaaa, dan zegtie "flats" toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
beter onder je schoen dan onder je naakte voet![]()
paar keer gehad dit jaar blehhhh![]()
![]()
Blehhhh echt goooor ik zei wat anders! pffquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:23 schreef maily het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaahahahahaaa, dan zegtie "flats" toch?Smile, it's free therapy.![]()
sindsdien schijn inkmet zaklamp op grond in de tuinquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg Omg Omg dat is denk ik het vreselijkste wat me is overkomen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
google is friend yourquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gij ken zo unne brabander worre ja..
Maar GIFY wasda?![]()
En daarom nooit blote voeten dames en heren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg Omg Omg dat is denk ik het vreselijkste wat me is overkomenLach met een schone bips![]()
Google is a friend of yoursquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gij ken zo unne brabander worre ja..
Maar GIFY wasda?♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sindsdien schijn inkmet zaklamp op grond in de tuinserieus?
![]()
Dat is ie heel niet, ik vind google een lul!quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Google is a friend of yoursLach met een schone bips![]()
Gelukkig kan Google je geen note geven voor Googlebashquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ie heel niet, ik vind google een lul!♡♡♡♡![]()
Zou ie eens moeten proberen, dan ga ik lekker via duckduckgo googlen...quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukkig kan Google je geen note geven voor GooglebashLach met een schone bips![]()
ook geregeld op huisjesslakken getrapt, slijmerige stukjes schelp tussen m'n tenenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
dat zal 'm lerenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou ie eens moeten proberen, dan ga ik lekker via duckduckgo googlen...![]()
![]()
Ach je hebt vast vriendjes in hoge kringenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou ie eens moeten proberen, dan ga ik lekker via duckduckgo googlen...♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach je hebt vast vriendjes in hoge kringen![]()
![]()
Dood??quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook geregeld op huisjesslakken getrapt, slijmerige stukjes schelp tussen m'n tenen
Zielig
♡♡♡♡![]()
Heb je daar geen foto's van?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook geregeld op huisjesslakken getrapt, slijmerige stukjes schelp tussen m'n tenen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
kraken lekker onder de schoenenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom geniet je van n dier doodmaken?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kraken lekker onder de schoenen♡♡♡♡![]()
de een trapt slakken dood, de ander mept muggenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom geniet je van n dier doodmaken?![]()
muggen laat ik altijd levenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
de een trapt slakken dood, de ander mept muggenSmile, it's free therapy.![]()
Ohja precies zelfde iddquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
de een trapt slakken dood, de ander mept muggen
De ander doodt varkentjes
Maakt niks uit idd
♡♡♡♡![]()
ik heb alleen slakken in mijn ouderlijk huis meegemaakt. Eén keer in de 49 jaar dat ik er ben op gaan staan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Never nooit dat me zoiets nog overkomt.
Maar ranzig is het wel.![]()
al bijna 50 jij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik heb alleen slakken in mijn ouderlijk huis meegemaakt. Eén keer in de 49 jaar dat ik er ben op gaan staan.
Never nooit dat me zoiets nog overkomt.
Maar ranzig is het wel.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Serieus HC, die heb ik niet en hier ga ik vast en zeker voor genote en een ban voor krijgen. Maar kap godverdomme eens met je gedoe. Ik heb heel veel geduld met iedereen maar als ik je al moe ben door al je gezeur en gedram ben je echt wel heel ver gegaan. Kijk eens in de spiegel en lees de kutposts die je maakt waarbij je gezellige gesprekken compleet ontregeld door alles naar jezelf toe te willen trekken?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach je hebt vast vriendjes in hoge kringen
Lees die shit eens na. Je verpest heel vaak op avonden een gezellig topic door alleen jouw eigen gedram en gezeur. Pak eens een spiegel en ga eens tegen jezelf aan zeiken zodat je ziet hoe je het moeilijk voor jezelf maakt en ook plezier van anderen verpest.
Sorry dit soort posts heb ik niet vaak gemaakt, maar voor mij is de emmer nu ook vol. Je kan zo leuk zijn HC maar vaak ben je gewoon onmogelijk.
Ik wil ook niet dat anderen op deze post ingaan, of erop doorgaan. Dit is even nu mijn mening. En laten we het daarbij laten.Lach met een schone bips![]()
Ik gleed daarstraks nog uit over een slak en daarnet heb ik nog een vervelende zoemert naar de eeuwige bloedbank gemept.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
de een trapt slakken dood, de ander mept muggen
Komt wel dichtbij zo.![]()
Ik zweer het, dit is de oudjes sc hoor.
Ik haat helemaal niet op @Koen66quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet haten op Koen hoor.
Ik zeg juist dat ik slakken lief vind♡♡♡♡![]()
jij ziet er serieus echt jonger uitquote:
(althans 2 jaar geleden)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Waar je juist op moet stampenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niet op @:koen66
Ik zeg juist dat ik slakken lief vind![]()
Ik vind slakken liefquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar je juist op moet stampen
Ik stamp nooit op slakken
Hoe kom je daar nou bij♡♡♡♡![]()
Op Koen of die slakken?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar je juist op moet stampen
Dat Koen die fetish heeft kan nog, maar ik gok dat slakken niet zo ver ontwikkeld zijn dat ze trampling kennen.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Op Koen of die slakken?
Dat Koen die fetish heeft kan nog, maar ik gok dat slakken niet zo ver ontwikkeld zijn dat ze trampling kennen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En laten we het daarbij laten.
♡♡♡♡![]()
Heb ik nu het topic gekilled?
Alleen als ik dan de laatste post heb natuurlijk.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En doe je wel redelijk professioneel ook
♡♡♡♡![]()
Ik ben het een keer niet.
Heel eerlijk ben je best wel tof hoor, zo eerlijk ben ik dan ook weer. Wel beetje raar als rivellaquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Op Koen of die slakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wou bruls maken die de microfoon op at, maar dat begreep AI nietquote:heeft ie dit van gemaakt
https://s15-def.ap4r.com/(...)f-5db1bc7f65f4/0.mp4Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
*Vreemdquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk ben je best wel tof hoor, zo eerlijk ben ik dan ook weer. Wel beetje raar als rivellaquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er kan maar 1 zwart schaap zijnIk zag er laatst nog 2 naast elkaar in de wei staan. Dus kunnen er meer zijn.
is TOCH leuk hemaquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wou bruls maken die de microfoon op at, maar dat begreep AI nietheeft ie dit van gemaakt
https://s15-def.ap4r.com/(...)f-5db1bc7f65f4/0.mp4![]()
![]()
![]()
Mijn foto in dm beviel ja?quote:
ja, jammer dat die meets history zijnquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De rest ook hoor. Natuurlijk oma en silverfox
Same shit, different day
SC hopper present![]()
gelukkig heb je de herinneringen nogquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, jammer dat die meets history zijn![]()
![]()
@Lovely en ik hebben alleen maar een liefde voor dezelfde gifjes serie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:50 schreef maily het volgende:
[..]
laat @:Lovely dat maar niet lezen ....
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:48 schreef aeque het volgende:
[..]
*Vreemd
[..]Ik zag er laatst nog 2 naast elkaar in de wei staan. Dus kunnen er meer zijn.
♡♡♡♡![]()
je brengt zelf die negativiteit hequote:
nou doei dan
Uw ADH vitamine Worst
Aan mij. Toen ik nog jong leekquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:51 schreef maily het volgende:
[..]
gelukkig heb je de herinneringen nog![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aan mij. Toen ik nog jong leek![]()
![]()
And with that bombshell....
Goodnight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zzzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Is wel snel gegaan dan in 2 jaar als ik het zo hoor?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Aan mij. Toen ik nog jong leek
Zoveel zorgenquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Is wel snel gegaan dan in 2 jaar als ik het zo hoor?![]()
![]()
age is just a numberquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je bent nog een puppy... Niet zo raar doen ouwequote:Op zaterdag 28 september 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je brengt zelf die negativiteit he
nou doei dan
Makkelijkste reactie.
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent nog een puppy... Niet zo raar doen ouwe![]()
![]()
Zorgen stapelen zich op. Vertel ik niet op FB, FOK! en Whatsapp. Zelfs tegen jou niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:57 schreef maily het volgende:
[..]
ja die heb je wel gehad .... TEveel helaas .....![]()
dat hoeft helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zorgen stapelen zich op. Vertel ik niet op FB, FOK! en Whatsapp. Zelfs tegen jou niet.
![]()
![]()
doe niet meer zo aan de heftige shit. LOL mss heb ik iets dan geleerd denk ik maarquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Zeggen alle mensen die oud zijn.quote:
Moeten we iemand in elkaar slaan voor je?quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zorgen stapelen zich op. Vertel ik niet op FB, FOK! en Whatsapp. Zelfs tegen jou niet.
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten we iemand in elkaar slaan voor je?Zou je het doen voor me
![]()
![]()
sowieso denk ik dat de hele jeugd nu vernuekjt wordt door de maatschappij. want teveel verwachtingen en blabla.
maargoed denk serieus je bent nu geen leuk kind meer ofzo zoals ik het had vroeger.Do what you love, love what you do!![]()
Klodderke van me, iig dikke knuffelquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee hoorZou je het doen voor me
jij had vroeger een leuk kind? wtf kreequote:Op zaterdag 28 september 2024 01:04 schreef kree het volgende:
sowieso denk ik dat de hele jeugd nu vernuekjt wordt door de maatschappij. want teveel verwachtingen en blabla.
maargoed denk serieus je bent nu geen leuk kind meer ofzo zoals ik het had vroeger.![]()
![]()
ik heb een aardige voorraad en over 2 maanden staat het weer op m'n verlanglijstje voor verjaardagquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gaat bij Koen66 wonen. Als zijn vrouw dat goed vindt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
@amy we hebben een tolk nodig!quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:04 schreef kree het volgende:
maargoed denk serieus je bent nu geen leuk kind meer ofzo zoals ik het had vroeger.
Gewoon Jeroentje meenemen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gaat bij Koen66 wonen. Als zijn vrouw dat goed vindt
Dan smelt ze wel.![]()
![]()
ik deed een poging #167quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:amy we hebben een tolk nodig!![]()
![]()
Jeroentje, zo cutequote:Op zaterdag 28 september 2024 01:08 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon Jeroentje meenemen.
Dan smelt ze wel.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die is loops. Geen land mee te bezeilenquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:08 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon Jeroentje meenemen.
Dan smelt ze wel.![]()
![]()
zijn er meer die daar last van hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is loops. Geen land mee te bezeilen
kan koentje haar mooi uitlaten, en jij aan de rumquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is loops. Geen land mee te bezeilen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo erg blij dat ik haar een week kan achterlaten![]()
Met zijn vrouwquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:10 schreef maily het volgende:
[..]
kan koentje haar mooi uitlaten, en jij aan de rum![]()
hopelijk is het daarna overquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo erg blij dat ik haar een week kan achterlaten![]()
![]()
allle buurthonden achter me aanquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:10 schreef maily het volgende:
[..]
kan koentje haar mooi uitlaten, en jij aan de rum
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kom uiteraard zelf niet van mijn zolderkamer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee hoorZou je het doen voor me
Maar er is vast wel een fok knokploeg.
jij zou ze aansturen zeg maar?quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kom uiteraard zelf niet van mijn zolderkamer.
Maar er is vast wel een fok knokploeg.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:amy we hebben een tolk nodig!
mevr Koen drinkt geen rumquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
gezel
aan de rum in je ploro, bopla erbij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar serieus, ik vind het best lastig om een ongestelde hond met kuthumeur hier achter te laten terwijl ik met mijn dikke reet in zuid-Spanje leef![]()
![]()
oeh nicequote:Op zaterdag 28 september 2024 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar serieus, ik vind het best lastig om een ongestelde hond met kuthumeur hier achter te laten terwijl ik met mijn dikke reet in zuid-Spanje leefSame shit, different day
SC hopper present![]()
dat had nog wat geworden in dat vliegtuigquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is loops. Geen land mee te bezeilen![]()
![]()
![]()
dan blijf je thuisquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar serieus, ik vind het best lastig om een ongestelde hond met kuthumeur hier achter te laten terwijl ik met mijn dikke reet in zuid-Spanje leef![]()
Geen idee meer wat je precies zei. Mijn mannenbrein werd afgeleid.quote:
Zet er een rotweiler met 30cm bij. Fun voor je teckel gegarandeerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar serieus, ik vind het best lastig om een ongestelde hond met kuthumeur hier achter te laten terwijl ik met mijn dikke reet in zuid-Spanje leef
in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zet er een rotweiler met 30cm bij. Fun voor je teckel gegarandeerd![]()
![]()
Hier had ik nog nieteens over nagedacht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:14 schreef maily het volgende:
[..]
dat had nog wat geworden in dat vliegtuig![]()
Ze is meestal als ik geopereerd moet worden loops. November/december.![]()
Koen kan je precies zeggen hoe slank ik benquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee meer wat je precies zei. Mijn mannenbrein werd afgeleid.![]()
![]()
Tja, en ik kan dan weer zeggen dat je echt wel liever bent dan je je vaak voor doetquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Koen kan je precies zeggen hoe slank ik ben
Net in het Hezbollah topic gereageerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, en ik kan dan weer zeggen dat je echt wel liever bent dan je je vaak voor doet![]()
![]()
Slanke dames kunnen ook een dikke reet hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Koen kan je precies zeggen hoe slank ik ben
Soms jijquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Net in het Hezbollah topic gereageerd![]()
Maar herinner je je nog dat ik een plekje op de tong had en misschien voor de uitslag naar ziekenhuis moest komen? Als compleet onbekende toen voor mij want we spraken toen nog maar een beetje bood je meteen aan om als ik voor de uitslag niet alleen wilde gaan om met mij mee te gaan. En dat is lief, jij bent heel geen kutwijf als wat je denkt te zijn. Jij bent een mandarijntje met een grote bek denkend een sinaasappel te zijn.
Je bent gewoon een schatje
Ik lees graag wat ik wil lezen.
Hoezo zou je denken dat ik dat vergeten ben? Ik meende het ook echt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms jij![]()
Maar herinner je je nog dat ik een plekje op de tong had en misschien voor de uitslag naar ziekenhuis moest komen? Als compleet onbekende toen voor mij want we spraken toen nog maar een beetje bood je meteen aan om als ik voor de uitslag niet alleen wilde gaan om met mij mee te gaan. En dat is lief, jij bent heel geen kutwijf als wat je denkt te zijn. Jij bent een mandarijntje met een grote bek denkend een sinaasappel te zijn.
Je bent gewoon een schatje![]()
1 mention van Hezbollah en gelijk iedereen is weg.
Israëlquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:29 schreef aeque het volgende:
1 mention van Hezbollah en gelijk iedereen is weg.![]()
![]()
Gewoon beide kanten in een afvoerputje gooien.quote:
Dat zou de beste strategie zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon beide kanten in een afvoerputje gooien.![]()
Nee bedoelde niet zozeer dat je het vergeten zou zijn, meer dat het staat voor de lieverd die je eigenlijk bent. Wel met grote bek soms op forum, Maar jij gewoon bent echt een schatje. Je bent niet zo boos als je soms doet voorkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoezo zou je denken dat ik dat vergeten ben? Ik meende het ook echt.
En heel eerlijk moet ik soms wel heel hard om jouw opmerkingen lachen, al snappen de meeste mensen niet dat je eigenlijk echt wel een zacht ei bent met veel liefde en gevoel voor anderen.Lach met een schone bips![]()
Nou ik bolk jullie gewoon allemaal de moeder.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bück dich schwester!quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:33 schreef aeque het volgende:
Nou ik bolk jullie gewoon allemaal de moeder.Lach met een schone bips![]()
Ik zou er bijna weer bier door gaan drinken.
LYLT kijkt even naar beneden en denkt, beter ook nooit meer bier drinken... Kleine LYLT where are you????quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:35 schreef aeque het volgende:
Ik zou er bijna weer bier door gaan drinken.Lach met een schone bips![]()
Maar jij drinkt niet meer?quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:35 schreef aeque het volgende:
Ik zou er bijna weer bier door gaan drinken.Lach met een schone bips![]()
Nope, mijn lichaam accepteert alcohol niet zo goed meer sinds een aantal jaar. Dus dan maar niet.
Prima danquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:43 schreef aeque het volgende:
Nope, mijn lichaam accepteert alcohol niet zo goed meer sinds een aantal jaar. Dus dan maar niet.Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet veel drink. Sterke drank lust ik gewoon niet, biertjes wel. En als ik er een stuk of 6 drink in de week is het veel. Al wil ik in weekend nog wel eens beetje meer drinken. Maar dan nog alleen bier.
geen idee, heb het niet gewogenquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt me een zwaar biertjeUw ADH vitamine Worst
Lag ie wel zwaar op de maag?quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, heb het niet gewogenLach met een schone bips![]()
Vind je dat vervelend?quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
wat stel je steeds veel vragen manLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
wat stel je steeds veel vragen man![]()
Ik denk dat hij daarom op zwart is gegaan. Undercover actie van de FA's om zoveel mogelijk informatie te verzamelen over ons. Dat kan natuurlijk beter als hij 'one of us' is.
Even mijn aluhoedje erbij pakken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wowquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:54 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat hij daarom op zwart is gegaan. Undercover actie van de FA's om zoveel mogelijk informatie te verzamelen over ons. Dat kan natuurlijk beter als hij 'one of us' is.
Even mijn aluhoedje erbij pakken.
Het is meer van de grap is afgesloten en dat jij dan steevast een vraag achteraan steltquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft niet te antwoorden hoorUw ADH vitamine Worst
Verhaal van mijn leven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is meer van de grap is afgesloten en dat jij dan steevast een vraag achteraan steltLach met een schone bips![]()
vind je het confronterend? om maar een vraag achteraan te stellenquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verhaal van mijn leven.Uw ADH vitamine Worst
Nee niet echt, jij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind je het confronterend? om maar een vraag achteraan te stellenLach met een schone bips![]()
Godver. Gaan jullie lekker.
neeeheee ik had geen kind ofzo, maar zie het met mijn neefjes nu enzo/. tis allemaal zo dwang en gecontroleerd/. geen fikkie steken meer enzo in bosjes want gelijk gezeik,,, dat soort bedoel ik. ben je dan nog luek kindquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:06 schreef maily het volgende:
[..]
jij had vroeger een leuk kind? wtf kreeDo what you love, love what you do!![]()
In mijn contract met Justin staan helaas vaste uren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
Je mag dat helemaal zelf bepalen
ja mijn contract met fok laat me ook niet zoveel overquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:13 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn contract met Justin staan helaas vaste uren.Do what you love, love what you do!![]()
Wat ben je vrolijk vandaag
maar dat t maar duidelijk is, ik denk dat kinderen echt een kut leven hebben nu tov van wat ik had nog.Do what you love, love what you do!![]()
wij (vroeger) konden nog het parkje in de fik steken. of op strand spuitbussen opblazen etc als kind.
Moet je nu eens proberen....... jaren lang juridisch etc en bekeuringen van 10000 ofzoDo what you love, love what you do!![]()
je mag zeg maar niks meer ook niet als kind. rnja, ik ben daar niet zo ok meeDo what you love, love what you do!![]()
Misschien wegen ze wel niet zoveel.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
kattenkwaad= niet ellende veroorzaken he? maargoed politie en boa doet t daarop goed ipv echt aan te pakken enzoDo what you love, love what you do!![]()
ja nu hebben jongerne ipv kattenkwaad messen of machetes op zakUw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3761 / +108 / +0 / 8572 / 9837
2. aeque / 2054 / +164 / +14 / 3910 / 4533
3. KillemWieft / 1151 / +19 / +0 / 438 / 724
4. Lovely / 983 / +96 / +0 / 3658 / 4393
5. hemarookworst / 759 / +88 / +4 / 1673 / 2155
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 551 / +12 / +0 / 309 / 471
8. mario390 / 527 / +12 / +0 / 278 / 434
9. loveyoulongtime / 521 / +13 / +24 / 1914 / 2202
10. MizzezAmy / 519 / +3 / +0 / 2372 / 2791
11. Sally / 505 / +59 / +0 / 599 / 789
12. AardappelSchotel / 491 / +19 / +0 / 2296 / 2665
13. HappyCharly / 454 / +10 / +3 / 1537 / 1765
14. gebrokenglas / 402 / +6 / +0 / 1449 / 1787
15. Pinnenmutske / 395 / +11 / +0 / 889 / 1144
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. drakin / 322 / +0 / +0 / 741 / 941
18. maily / 314 / +6 / +5 / 1364 / 1577
19. ieniminimuis / 262 / +12 / +0 / 1291 / 1519
20. ToT / 261 / +3 / +0 / 1601 / 1788SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
weet als jij niet genoeg likes hebt dan ben je straks outcast ook en wordt je opgepakt door de politie die kijkt naar wat je score is>quote:
is zo al nu trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Uiteraard. Waar moet je anders een appeltje mee schillen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
ja nu hebben jongerne ipv kattenkwaad messen of machetes op zak![]()
True fact.quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
weet als jij niet genoeg likes hebt dan ben je straks outcast ook en wordt je opgepakt door de politie die kijkt naar wat je score is>
is zo al nu trouwens.![]()
ik ben eigenlijk nog heel serieus????? ze hebben van iedereen profiel. en ok als je afwijkt ben je wel verdachte gelijkquote:Do what you love, love what you do!![]()
Zonde wel want in de schil zitten veel vitamientjes.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja en vezels. Ik eet daarom een appel met schil en al. Maar ik ben geen Gen Zquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:35 schreef aeque het volgende:
Zonde wel want in de schil zitten veel vitamientjes.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
weet als jij niet genoeg likes hebt dan ben je straks outcast ook en wordt je opgepakt door de politie die kijkt naar wat je score is>
is zo al nu trouwens.![]()
![]()
Ja als ze een appeltje met elkaar te schillen hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Waar moet je anders een appeltje mee schillen?
Uw ADH vitamine Worst
zo'n mooi plaatje, ik ga het aan de muur hangenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik ga ermee behangen denk ik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo'n mooi plaatje, ik ga het aan de muur hangenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
wie linkt nu ff die aflevering van black mirror. van dat je nergens meer komt of mag om dat je niet genoeg likes hebt?Do what you love, love what you do!![]()
jij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:39 schreef kree het volgende:
wie linkt nu ff die aflevering van black mirror. van dat je nergens meer komt of mag om dat je niet genoeg likes hebt?![]()
Maar je denkt dat wij die wel weten? Ik ga je geen like geven hoor! Je komt er wel achter wat dat betekendquote:![]()
![]()
neeeeeee bedoel dan ook voor kinderen nu. niet zo zeer voor mijquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je denkt dat wij die wel weten? Ik ga je geen like geven hoor! Je komt er wel achter wat dat betekend
tis best fucked upp toch?Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet dat niemand dit wil weten, maar inderdaad 2 pizza's gemaakt. Eentje met (drumrol) ananas en bacon, en een andere met paprika, olijven en rode ui. Niet helemaal zelf gemaakt: bij de supermarkt hier verkopen ze zakjes met deeg en daar 2 pizza's van gemaaktquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook prima
Nu heb ik wel trek gekregen in pizza. Misschien vanavond maar gaan maken![]()
Black Mirror is een leuke serie en zet je soms tot denken aan. Maar je moet er ook weer niet te veel waarde aan hechtenquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeeee bedoel dan ook voor kinderen nu. niet zo zeer voor mij
tis best fucked upp toch?![]()
klopt en doe ik ook niet. maar soms. hmmmm zo ver gezocht is het niet eens denk ik wel eens?quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Black Mirror is een leuke serie en zet je soms tot denken aan. Maar je moet er ook weer niet te veel waarde aan hechtenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Plaatje is uit een aflevering van The Orville, Majority Rule, waarin de bemanning een maatschappij tegenkomt, waar iedereen met een stembutton rondloopt.
Met die stembutton kan je geliked en gedisliked worden.
Als je dislikes een bepaalde score halen, wordt je in het beste geval publiekelijk gecanceld.
In het slechtste krijg je de doodstraf.![]()
Dat is natuurlijk het hele idee achter die serie. Dat je gaat twijfelen of het echt kan gebeuren binnen een paar jaarquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en doe ik ook niet. maar soms. hmmmm zo ver gezocht is het niet eens denk ik wel eens?![]()
voor mij maakt het niet zoveel uit want toch geen kids enzo. maar denk wel eens hoe. niet leuk is het nu voor kinderen enzo?Do what you love, love what you do!![]()
meerendeel en zeg ik dan als technisch. wss wel dus/.quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het hele idee achter die serie. Dat je gaat twijfelen of het echt kan gebeuren binnen een paar jaarDo what you love, love what you do!![]()
Er is waarschijnlijk een reden waarom Danny alleen een like en geen dislike button heeft geïmplementeerd. Maar ik zal straks een gaan zoeken naar die aflevering/seriequote:Op zaterdag 28 september 2024 02:48 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje is uit een aflevering van The Orville, Majority Rule, waarin de bemanning een maatschappij tegenkomt, waar iedereen met een stembutton rondloopt.
Met die stembutton kan je geliked en gedisliked worden.
Als je dislikes een bepaalde score halen, wordt je in het beste geval publiekelijk gecanceld.
In het slechtste krijg je de doodstraf.![]()
wat is het voordeel dan? dat je neit zelf meer iets moet bedenken?quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
wat is het voordeel dan? dat je neit zelf meer iets moet bedenken?![]()
![]()
ik zweer het je en ik maak het neit meer mee. over 100-200 jaar is de hele aarde vereneukt. en als je geluk hebt mag je nog met musk mee naar mars, wat sowieso al een Renard planddg ix.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: