SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Als volgend jaar de aarde zou vergaan en ik me alleen zou kunnen redden door met Elon Musk naar Mars te gaan, dan zou ik een fles wijn openen en hem hartelijk uitzwaaien. Oprottenquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:56 schreef kree het volgende:
ik zweer het je en ik maak het neit meer mee. over 100-200 jaar is de hele aarde vereneukt. en als je geluk hebt mag je nog met musk mee naar mars, wat sowieso al een Renard planddg ix.![]()
![]()
ik ben blij genoeg dat ik al die shit niet mee ga maken enzo
naar mars ook echt en dan daar? LOL waardeer wel het optisschmise enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo ga je dat niet meemaken? Je bent hier wel de oudste, maar zo oud ben je toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 28 september 2024 03:06 schreef kree het volgende:
ik ben blij genoeg dat ik al die shit niet mee ga maken enzo
naar mars ook echt en dan daar? LOL waardeer wel het optisschmise enzo.![]()
41 ben ik. want no way in mij levenstijd gaat er een kolonie zijn buiten aardequote:Op zaterdag 28 september 2024 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo ga je dat niet meemaken? Je bent hier wel de oudste, maar zo oud ben je toch ook weer niet?Do what you love, love what you do!![]()
Je bent een roker, maar 15 jaar ga je nog leven. Dus de kans is er welquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
41 ben ik. want no way in mij levenstijd gaat er een kolonie zijn buiten aarde![]()
lolquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent een roker, maar 15 jaar ga je nog leven. Dus de kans is er welDo what you love, love what you do!![]()
om vervolgens door Covid of struikelen over een afstapje het loodje te leggenquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien toch maar tijd om te stoppen met roken.
Ongelukken zitten in klein hoekje..![]()
Kan allemaal. Maar als @kree over 5 jaar met Elon Musk naar Mars wil, dan zal hij toch moeten stoppenquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:38 schreef Rob het volgende:
[..]
om vervolgens door Covid of struikelen over een afstapje het loodje te leggen
Ongelukken zitten in klein hoekje..
en let op de PI![]()
Ik neem Spanje als besluitquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:54 schreef devzero het volgende:
Ik ook niet. Dan maar niet naar Mars als dat de enige optie is![]()
![]()
als ik kinderen had gedaan. voor nu boeit me het neit zo eigenlijk. zelf weten enzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien toch maar tijd om te stoppen met roken.Do what you love, love what you do!![]()
Zolang het maar zonder Elon Musk isquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik neem Spanje als besluit![]()
![]()
haat trouwens asiocale niet rokers die overal maar denken dat ze er wat van mogen zeggen als iemand rookt?
Bedoel doe echt moeite om ze al uit de buurt te gaan enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen twitters. Wel Reddit en Telegramquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang het maar zonder Elon Musk is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2024 04:30:27 ]![]()
telegram is wel helemaal afval fout van internet denk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hen geen twitters. Wel Reddit en Telegram
maargoed nu benieuwd welke je volgt?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:28 schreef kree het volgende:
haat trouwens asiocale niet rokers die overal maar denken dat ze er wat van mogen zeggen als iemand rookt?
Bedoel doe echt moeite om ze al uit de buurt te gaan enzo.Ik blijf wel 7000 km van je uit de buurt
Je moet gebruiken wat voor je werkt. Telegram heeft een beetje slechte reputatie gekregen, maar als al je vrienden er op zitten, gewoon gebruikenquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb geen twitters. Wel Reddit en Telegram![]()
overdrijven is ook vak. je rijd wel auto en op snelweg enzo?quote:Op zaterdag 28 september 2024 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]Ik blijf wel 7000 km van je uit de buurt
[..]
Je moet gebruiken wat voor je werkt. Telegram heeft een beetje slechte reputatie gekregen, maar als al je vrienden er op zitten, gewoon gebruiken
lol wss haal je meer giftige dampen daar in als een keertje een roker ruikenDo what you love, love what you do!![]()
Hou ik voor mezelf. Je kan op myat klikken, dan wordt veel duidelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:30 schreef kree het volgende:
[..]
telegram is wel helemaal afval fout van internet denk?
maargoed nu benieuwd welke je volgt?![]()
hahaha wel benieuwd nuquote:Op zaterdag 28 september 2024 04:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou ik voor mezelf. Je kan op myat klikken, dan wordt veel duidelijkDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: