SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Als volgend jaar de aarde zou vergaan en ik me alleen zou kunnen redden door met Elon Musk naar Mars te gaan, dan zou ik een fles wijn openen en hem hartelijk uitzwaaien. Oprottenquote:Op zaterdag 28 september 2024 02:56 schreef kree het volgende:
ik zweer het je en ik maak het neit meer mee. over 100-200 jaar is de hele aarde vereneukt. en als je geluk hebt mag je nog met musk mee naar mars, wat sowieso al een Renard planddg ix.![]()
![]()
ik ben blij genoeg dat ik al die shit niet mee ga maken enzo
naar mars ook echt en dan daar? LOL waardeer wel het optisschmise enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo ga je dat niet meemaken? Je bent hier wel de oudste, maar zo oud ben je toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 28 september 2024 03:06 schreef kree het volgende:
ik ben blij genoeg dat ik al die shit niet mee ga maken enzo
naar mars ook echt en dan daar? LOL waardeer wel het optisschmise enzo.![]()
41 ben ik. want no way in mij levenstijd gaat er een kolonie zijn buiten aardequote:Op zaterdag 28 september 2024 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo ga je dat niet meemaken? Je bent hier wel de oudste, maar zo oud ben je toch ook weer niet?Do what you love, love what you do!![]()
Je bent een roker, maar 15 jaar ga je nog leven. Dus de kans is er welquote:Op zaterdag 28 september 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
41 ben ik. want no way in mij levenstijd gaat er een kolonie zijn buiten aarde
Forum Opties Forumhop: Hop naar: