SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TT IS GEMAAKT DOOR DEISYY![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Kissingbird op 26-09-2024 21:15:39 ]Smile, it's free therapy.![]()
De vorige TT was beter.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Still a day to goquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Alweer. Iedereen mag toch gewoon openen?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik liet hem open voor @:lovely maar jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had de TT al gemaaktquote:Op donderdag 26 september 2024 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik liet hem open voor @:lovely maar ja
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Behalve als ik het doe, want dan ben ik een botje schijnbaarquote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer. Iedereen mag toch gewoon openen?![]()
![]()
Ben jij een botje? Een bere botje?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Behalve als ik het doe, want dan ben ik een botje schijnbaar
Jij mag ook gewoon openen hoor. Niemand hoeft op iemand te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ONZ / [ronde 73 Het Dodetopicspel #16681] Een bende, maar ik probeer hier nu wel de allerlaagste TT ever te plaatsen. Want wat @spec kan wil ik ook kunnenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
Er zijn mensen die al weekend hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 73 Het Dodetopicspel #16681] Een bende, maar ik probeer hier nu wel de allerlaagste TT ever te plaatsen. Want wat @spec kan wil ik ook kunnenHoe laag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 73 Het Dodetopicspel #16681] Een bende, maar ik probeer hier nu wel de allerlaagste TT ever te plaatsen. Want wat @spec kan wil ik ook kunnenoh nee laat maar staan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dit moet langer kunnen
Smile, it's free therapy.![]()
Wat amy al zei in het vorige topic , hij deed het geloof ik op mobiel maken?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh nee laat maar staan hoor!
maar dit moet langer kunnenSmile, it's free therapy.![]()
Maar het lukt je nu wel!!!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, moet ik het helemaal aanpassen![]()
Straks deze serie kijken
Nobody Wants This (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDbMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wil je dat?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
Straks deze serie kijken
Nobody Wants This (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb![]()
Zo dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh nee laat maar staan hoor!
maar dit moet langer kunnenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
Straks deze serie kijken
Nobody Wants This (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb♡♡♡♡![]()
Maar alleen een mod kan dat, want zo'n lange tt maken kost tijd
nou deis lukte het een paar weken terug ook niet en ik meen dat lylt het ook nog geprobeerd heeft? er was nog een mod.. maar die lukte het ook niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:33 schreef Lovely het volgende:
Maar alleen een mod kan dat, want zo'n lange tt maken kost tijd
dus niet eens iedere mod lukt het zomaarSmile, it's free therapy.![]()
Ik vroeg me echt af hoe, maar ineens werd het duidelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Het lukt jou nu gewoon ook
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af hoe, maar ineens werd het duidelijk![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh nou wie weet mij ook wel..quote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou deis lukte het een paar weken terug ook niet en ik meen dat lylt het ook nog geprobeerd heeft? er was nog een mod.. maar die lukte het ook niet.
dus niet eens iedere mod lukt het zomaar
Interstellar 10th anniversaryquote:Op donderdag 26 september 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Man o man
Maar welke film ga je kijken?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2024 19:37:47 ]![]()
Veel kijk plezierquote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Interstellar 10th anniversary
Ik eet alleen de gele, die zijn inderdaad het lekkerstquote:
Beter de hele zak..quote:Op donderdag 26 september 2024 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet alleen de gele, die zijn inderdaad het lekkerst♡♡♡♡![]()
Zit nu in een muntdropjes periodequote:Op donderdag 26 september 2024 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang niet op
Hey ik ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Breng me nou niet in de verleiding, ik kan veel weerstaan, maar M&M's is een zwak punt.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Sorryquote:Op donderdag 26 september 2024 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Breng me nou niet in de verleiding, ik kan veel weerstaan, maar M&M's is een zwak punt.
♡♡♡♡![]()
Heb jij periodes?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit nu in een muntdropjes periodeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Is die ook alweer 10 jaar oudquote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Interstellar 10th anniversary![]()
![]()
Ik heb de zak al 3 keer in de kast gezet en elke keer pak ik weer een handjequote:
uh niet zo'n periodesquote:![]()
hiervoor was het de marie biscuit koekjes periode
Zit jij in je gele periode?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik eet alleen gele dingen vandaagIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Denk gauw aan muntdropquote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de zak al 3 keer in de kast gezet en elke keer pak ik weer een handje♡♡♡♡![]()
het is ZIJ zij heeft het gedaanquote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef D. het volgende:
*even komt kijken waarom mijn scherm ineens vol staat met 1 TT![]()
Ja en met u en uw elleboog ?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk liever niet aan regen.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan zomaar
Als je daaraan denken wilt dan kan dat
Zon!
Het zijn altijd dezelfde!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is ZIJ zij heeft het gedaan![]()
![]()
D.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef D. het volgende:
*even komt kijken waarom mijn scherm ineens vol staat met 1 TT
Omdat jij me mentiondequote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is ZIJ zij heeft het gedaan![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en met u en uw elleboog ?Fijn! Elleboog gaat goed, ben sinds deze week weer aan het werk, want kan weer rijden. Buigen en strekken gaat steeds een stukje beter, het gaat de goede kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
jaaa ik was ook benieuwd of het je nu wel zou lukken!![]()
Sp3c had het later nog een keer geprobeerd en toen lukte het niet meer.Smile, it's free therapy.![]()
Fijn Deesquote:Op donderdag 26 september 2024 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn! Elleboog gaat goed, ben sinds deze week weer aan het werk, want kan weer rijden. Buigen en strekken gaat steeds een stukje beter, het gaat de goede kant op.
En wat is de reden van geel of is het toeval?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bananen aardappelen chips vanillevlaIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hoe lang is het nu geleden dat het begon?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn! Elleboog gaat goed, ben sinds deze week weer aan het werk, want kan weer rijden. Buigen en strekken gaat steeds een stukje beter, het gaat de goede kant op.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben altijd al de blitsequote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga jij nu de blitse uithangen![]()
![]()
Heel bijzonder. Ik ben wel benieuwd wat het max. aantal karakters is die in de TT kunnenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaa ik was ook benieuwd of het je nu wel zou lukken!![]()
Sp3c had het later nog een keer geprobeerd en toen lukte het niet meer.
Zit je daar nu wel aan? of nog niet?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder. Ik ben wel benieuwd wat het max. aantal karakters is die in de TT kunnen
meen dat @Sally gister geteld had wat er bij Sp3c stond, iets van 250 ongeveerSmile, it's free therapy.![]()
Is dit dan echt de max?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder. Ik ben wel benieuwd wat het max. aantal karakters is die in de TT kunnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waar lees ik hoe het moet?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder. Ik ben wel benieuwd wat het max. aantal karakters is die in de TT kunnen![]()
![]()
Deisyy is aan het spelenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef D. het volgende:
*even komt kijken waarom mijn scherm ineens vol staat met 1 TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
25 juli gevallen, dus dat is 2 maanden geleden, de tijd vliegt.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu geleden dat het begon?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ga ik als volgende doen (mits ik de tt hebquote:)
Heb je toch best vlot gedaanquote:Op donderdag 26 september 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
25 juli gevallen, dus dat is 2 maanden geleden, de tijd vliegt.
Ze weet dat ik het niet doe 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heeft je ook bezig gehouden!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
25 juli gevallen, dus dat is 2 maanden geleden, de tijd vliegt.
Werd toen ook tegen je gezegd, 2 maanden.. staat me nog bij.
Wilde jij toen nog op vakantie gaan
Het is donderdagquote:Op donderdag 26 september 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat is de reden van geel of is het toeval?♡♡♡♡![]()
Kunnen 'wij' dat alleen?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet dat ik het niet doe 🤣🤣🤣![]()
ja maar Deis had het al eerder geprobeerd en toen lukte het niet.. sp3c zelf kon het ook niet meer..quote:Op donderdag 26 september 2024 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weet dat ik het niet doe 🤣🤣🤣
nu opeens wel weer![]()
dacht dan moet het haar wellicht ook lukken
Regen wel hèquote:Op donderdag 26 september 2024 20:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
onweerlang niet gehad hier.
![]()
Ik gok dat iedereen dat kan doen, maar dan moet je in de "debugger" van je browser de karakter limiet van 70 voor het topic titel veld weghalen. Tegen die tijd is het topic al weer gekaapt.quote:![]()
Spec had 22 tekens, en deze tt is 203quote:Op donderdag 26 september 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit je daar nu wel aan? of nog niet?
meen dat @:sally gister geteld had wat er bij Sp3c stond, iets van 250 ongeveer
Met dank aan ChatGPT
Ah, je moet het doen terwijl je gaat openen dus eigenlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat iedereen dat kan doen, maar dan moet je in de "debugger" van je browser de karakter limiet van 70 voor het topic titel veld weghalen. Tegen die tijd is het topic al weer gekaapt.![]()
![]()
Nee er kon volgens mij nog meer bij, maar ik was inspiratieloosquote:
Dat zei de chirurg gisteren ook, meestal zijn mensen met dezelfde breuk na 3-4 maanden pas in het stadium waar ik nu ben.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je toch best vlot gedaanIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee er kon volgens mij nog meer bij, maar ik was inspiratieloos![]()
Sally had gister die van sp3c geteldquote:Op donderdag 26 september 2024 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spec had 22 tekens, en deze tt is 203
Met dank aan ChatGPT
Sally had gister die van sp3c geteldquote:Op donderdag 26 september 2024 00:52 schreef Sally het volgende:
[..]
255 tekens.
Net zoveel als in een dm passenSmile, it's free therapy.![]()
Dat ging niet door, dus ik ga in november nog maar even naar de zon.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat heeft je ook bezig gehouden!
Werd toen ook tegen je gezegd, 2 maanden.. staat me nog bij.
Wilde jij toen nog op vakantie gaanIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Een klein python scriptje kan natuurlijk ook, maar dan word je direct weer beschuldigd dat je een bot bentquote:Op donderdag 26 september 2024 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, je moet het doen terwijl je gaat openen dus eigenlijk![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 00:19 schreef sp3c het volgende:
Mobiel maakt het dus geen reet uit hoelang de tt isSmile, it's free therapy.![]()
Mooi vooruitzicht. Waar ga je heen?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ging niet door, dus ik ga in november nog maar even naar de zon.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donderdag is geel? Wanneer is rood?
Ik heb pas na het ] laten tellen, dat zal het verschil zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sally had gister die van sp3c geteld
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 26 september 2024 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Donderdag is geel? Wanneer is rood?
Dit is onzin
Ik at toevallig gele dingen
♡♡♡♡![]()
Hier nu ook. De gordijnen zijn weer openquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar gaan ze weer britt en diedquote:Op donderdag 26 september 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
Ow
Even bondgenoten verder kijken
Kaapverdië, zin in!quote:Op donderdag 26 september 2024 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooi vooruitzicht. Waar ga je heen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik denk echt dat er mensen zijn die kleuren eten en dat je er één van wasquote:Op donderdag 26 september 2024 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee
Dit is onzin
Ik at toevallig gele dingen
Dat zou wel geweldig zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er mensen zijn die kleuren eten en dat je er één van was
♡♡♡♡![]()
D. Kan het ookquote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef D. het volgende:
Even een oud topic gepakt om te testen
40+ / [40+ SC #5407] Wasmachines leven langer met...eve even testen met deze test even testen met deze test even testen met deze test even testen met deze test even testen met deze testeven testen met deze test even testen met deze test even testen met deze tes
Geluktquote:Op donderdag 26 september 2024 20:14 schreef D. het volgende:
Even een oud topic gepakt om te testen
40+ / [40+ SC #5407] Wasmachines leven langer met...eve even testen met deze test even testen met deze test even testen met deze test even testen met deze test even testen met deze testeven testen met deze test even testen met deze test even testen met deze tes![]()
Klopt je ziet het wel nog bij een like dan plopt die hele tt tevoorschijn (laptop)quote:Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef D. het volgende:
Maar, ik kwam net af op de grote TT, maar als ik nu in MAT kijk nar dit topic wordt ie afgekortSmile, it's free therapy.![]()
Het verneukt wel een beetje de layout onderin. Dat kan je niet meer klikkenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef D. het volgende:
Maar, ik kwam net af op de grote TT, maar als ik nu in MAT kijk nar dit topic wordt ie afgekortIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Maar ik kwam hier via de AT of MATquote:Op donderdag 26 september 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt je ziet het wel nog bij een like dan plopt die hele tt tevoorschijn (laptop)![]()
![]()
Irritant. Denk steeds een dm te hebbenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt je ziet het wel nog bij een like dan plopt die hele tt tevoorschijn (laptop)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kwam ie weerquote:Op donderdag 26 september 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Irritant. Denk steeds een dm te hebben![]()
Bolk GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Vandaag & morgen
Enkele buien. Morgen veel wind, in het (noord)westen ook veel regen
Waarschuwingen
Eerst nog enkele onweersbuien (code geel). Vrijdag vooral in de kustgebieden zware windstoten (code geel).
Vanavond is het bewolkt en zijn er stevige buien, soms met onweer. In de loop van de avond beperkt de buiigheid zich vooral tot de kustgebieden. De wind komt uit het zuidwesten en is matig, aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard, windkracht 6 tot 7.
Komende nacht komen vooral in het westen en noordwesten buien voor, plaatselijk met onweer. Landinwaarts blijft het zo goed als droog. De minimumtemperatuur ligt rond 12°C. De wind komt uit het zuidwesten en is matig tot vrij krachtig, in de kustgebieden krachtig tot hard, windkracht 6 tot 7. In de loop van de nacht neemt de wind nog iets toe en kan deze langs de kust en op het IJsselmeer af en toe stormachtig worden, windkracht 8. In de kustgebieden komen dan zware windstoten van 75-90 km/uur voor, aan zee mogelijk 90-100 km/uur.
Morgenochtend zijn er landinwaarts perioden met zon en blijft het vrijwel overal droog. In het westen en noordwesten overheerst de bewolking en zijn er buien, mogelijk met onweer. De wind uit het zuidwesten is vrij krachtig tot krachtig, windkracht 5 tot 6, in de kustgebieden krachtig tot stormachtig, windkracht 6-8. In de kustgebieden komen zware windstoten van 75-90 km/uur voor, aan zee mogelijk 90-100 km/uur.
Morgenmiddag is de zon in het oosten en zuidoosten eerst nog te zien. Van het noordwesten uit raakt het overal bewolkt en komen er perioden met regen. Plaatselijk regent het stevig door en is ook onweer mogelijk. De maximumtemperatuur ligt rond 16°C. De zuidwestenwind is vrij krachtig tot krachtig, windkracht 5 tot 6, in de kustgebieden krachtig tot stormachtig, windkracht 6-8. In de kustgebieden komen zware windstoten van 75-90 km/uur voor, aan zee mogelijk 90-100 km/uur. Later in de middag neemt de wind iets af en draait deze in de kustprovincies naar noordwest.
Morgenavond regent het eerst nog op veel plaatsen. De regen trekt oostwaarts weg, maar in het westen vallen er dan nog enkele buien. De wind komt uit het noordwesten en neemt landinwaarts af naar matig, aan zee en op het IJsselmeer naar krachtig tot hard, windkracht 6-7.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Soms niet - gek genoeg.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:16 schreef D. het volgende:
Maar, ik kwam net af op de grote TT, maar als ik nu in MAT kijk naar dit topic wordt ie afgekort
Nog niet uitgevonden wanneer dan niet
Edit: nu zie ik wel weer de hele TT in MyAT staan![]()
Ik had wat langer gewacht. En nu ineens 3 of 4 regels hoog
Tijd voor bed
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Krijgen we nu elke keer zo'n lange TT?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Door Deisyy gemaakt aangepast
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Als de modjes er zin in hebben...quote:Op donderdag 26 september 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijgen we nu elke keer zo'n lange TT?
Of iemand hier die een trucje doet via mobiel
Kost m.i. wel veel voorbereiding.
Ik wacht wel weer op een vunzige TT van @Lovelyquote:Op donderdag 26 september 2024 20:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Als de modjes er zin in hebben...
Of iemand hier die een trucje doet via mobiel![]()
![]()
Nog 1quote:Op donderdag 26 september 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wacht wel weer op een vunzige TT van @:Lovely
Jup dat is wel het doelquote:Op donderdag 26 september 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Krijgen we nu elke keer zo'n lange TT?
Jussiequote:Op donderdag 26 september 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval wel de liefste Moon![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter
Hoi Mooon![]()
![]()
![]()
BIRTIE!!
![]()
![]()
Langer dan 255 karakters kan hij niet zijn (is gisteravond geblekenquote:)
Veel M'en en W's gebruikenquote:![]()
Bescheiden als je bent!quote:Op donderdag 26 september 2024 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
door @:deisyy gemaakt heb het maar bovenin erbij geschreven![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
en dat zijn nog maar 2 mentions, 3 passen niet op mijn scherm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die staat op mijn kijk lijstquote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hiero bezig met the resident nog maar 93 afleveringen te gaan
Leuke serie ook! kijkt lekker weg.. steeds 45 min en heel heel veeel afleveringenquote:![]()
![]()
6 seizoen indd.. veel te kijken nogquote:Op donderdag 26 september 2024 21:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Leuke serie ook! kijkt lekker weg.. steeds 45 min en heel heel veeel afleveringen![]()
![]()
![]()
Dat ben ikquote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
Of likes geven, weghalen en toch weer geven![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2024 21:23:05 ]![]()
Wist niet dat je blind wasquote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
nee, mijn zoomresolutie staat op 175![]()
![]()
![]()
![]()
Beeldscherm met braillequote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
dan had ik GEEN beeldscherm nodig![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef maily het volgende:
[..]
nee, mijn zoomresolutie staat op 175![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3640 / +80 / +80 / 8407 / 9625
2. aeque / 1872 / +125 / +94 / 3686 / 4269
3. KillemWieft / 1132 / +0 / +57 / 415 / 691
4. Lovely / 884 / +48 / +23 / 3512 / 4194
5. hemarookworst / 665 / +39 / +19 / 1591 / 2040
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 539 / +4 / +85 / 290 / 441
8. MizzezAmy / 515 / +38 / +30 / 2364 / 2777
9. mario390 / 512 / +64 / +4 / 263 / 410
10. AardappelSchotel / 471 / +17 / +24 / 2165 / 2507
11. loveyoulongtime / 456 / +14 / +6 / 1750 / 2007
12. HappyCharly / 440 / +8 / +7 / 1382 / 1598
13. Sally / 437 / +40 / +28 / 494 / 655
14. gebrokenglas / 393 / +5 / +13 / 1363 / 1695
15. Pinnenmutske / 384 / +4 / +7 / 856 / 1106
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. drakin / 322 / +4 / +0 / 741 / 941
18. maily / 301 / +6 / +1 / 1268 / 1465
19. ToT / 258 / +3 / +1 / 1592 / 1777
20. ieniminimuis / 250 / +5 / +47 / 1264 / 1479SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat je met één van je liefste vrienden belt waarvan iedereen weet dat hij snel doodgaat:
[ link | afbeelding ]
Zelfs zijn spelletje gaat dood.![]()
![]()
Ik weet hoe het voel.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat je met één van je liefste vrienden belt waarvan iedereen weet dat hij snel doodgaat:
[ link | afbeelding ]
Zelfs zijn spelletje gaat dood.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zelfs zijn spelletje gaat dood.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Gelukkig hebben ze geleerd van hun fouten, not.quote:De Dienst Toeslagen, onderdeel van het ministerie van Financiën, wil met een omstreden maatregel het enorme aantal bezwaren in de toeslagenaffaire wegwerken. Gedupeerde ouders krijgen dan eenmalig 5000 euro op voorwaarde dat zij hun bezwaar intrekken.
Dafuq? Bron?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geleerd van hun fouten, not.![]()
Dienst Toeslagen is wel behoorlijk personeel aan het werven, maar lijkt me echt niet leuk om daar te werkenUw ADH vitamine Worst
Dit kan niet echt zijn hoorquote:Op donderdag 26 september 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu bij nieuwsuur.
Maar hier staat het ook:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)eerde-ouders-afkopen![]()
[ link | afbeelding ]
Zelfs zijn spelletje gaat dood.![]()
[ link | afbeelding ]
Zelfs zijn spelletje gaat dood.wel symbolisch
Verdrietig vooruitzicht![]()
Snap ikquote:Op donderdag 26 september 2024 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan er zelf nog steeds niet bij![]()
![]()
Snap ik, ik sta daar zelf wat anders in door omstandigheden. Maar kut is het sowieso. Het 'voordeel' is wel dat je nu wel nog tijd kunt doorbrengen en diegene niet ineens spontaan zomaar weg is.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan er zelf nog steeds niet bijDat dachten we ook van het schandaal zelf al. Maar ook dat was gewoon waar helaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit kan niet echt zijn hoor
Maar dat is toch volkomen kut.quote:
Hij gaat altijd zolang als ik hem ken met een kopje koffie poepen en Simpsons spelen.
We hebben het hier over 20 jaar![]()
![]()
Spel is pas 12 jaar oud.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dat is toch volkomen kut.
Hij gaat altijd zolang als ik hem ken met een kopje koffie poepen en Simpsons spelen.
![]()
Maar ja het is helaas vaak zo dat de stekker getrokken wordt uit een game waar nog een een vaste trouwe fanbase is. Uiteindelijk leveren die niet genoeg op om het nog draaiende te houden.
Ik tikte verkeerd en te snelquote:Op donderdag 26 september 2024 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Spel is pas 12 jaar oud.![]()
![]()
Maar ja het is helaas vaak zo dat de stekker getrokken wordt uit een game waar nog een een vaste trouwe fanbase is. Uiteindelijk leveren die niet genoeg op om het nog draaiende te houden.![]()
![]()
Een vast ritueel dusquote:Op donderdag 26 september 2024 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar dat is toch volkomen kut.
Ik kende het spel geen eens..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Blijft raar dat een spel zomaar kan verdwijnen. Te weinig actie spelers en terug vallende inkomsten waarschijnlijk. Maar toch zuur voor die vriendquote:Op donderdag 26 september 2024 21:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik tikte verkeerd en te snel![]()
Altijd dringen op de wc want ik deed HayDay en drink theequote:Op donderdag 26 september 2024 21:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een vast ritueel dus![]()
Ik kende het spel geen eens..![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Altijd dringen op de wc want ik deed HayDay en drink thee![]()
moeder maria, lady in redquote:Op donderdag 26 september 2024 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Heb halve liters Oktoberfest blikken van de Laidel![]()
![]()
niet die panterprint?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
moeder maria, lady in red
[ afbeelding ]![]()
Okquote:Op donderdag 26 september 2024 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 26 september 2024 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dadelijk is HayDay ook buiten werking
Je moet het nog een keer vragenquote:Op donderdag 26 september 2024 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Moet ik nu gaan fappen mario?![]()
![]()
moet mijn broek nu uit?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Hij heeft je vast met een goede reden gequotequote:Op donderdag 26 september 2024 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Moet ik nu gaan fappen mario?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: