SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TT IS GEMAAKT DOOR DEISYY![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Kissingbird op 26-09-2024 21:15:39 ]Smile, it's free therapy.![]()
De vorige TT was beter.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Still a day to goquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Alweer. Iedereen mag toch gewoon openen?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik liet hem open voor @:lovely maar jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had de TT al gemaaktquote:Op donderdag 26 september 2024 19:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik liet hem open voor @:lovely maar ja
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Behalve als ik het doe, want dan ben ik een botje schijnbaarquote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alweer. Iedereen mag toch gewoon openen?![]()
![]()
Ben jij een botje? Een bere botje?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Behalve als ik het doe, want dan ben ik een botje schijnbaar
Jij mag ook gewoon openen hoor. Niemand hoeft op iemand te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ONZ / [ronde 73 Het Dodetopicspel #16681] Een bende, maar ik probeer hier nu wel de allerlaagste TT ever te plaatsen. Want wat @spec kan wil ik ook kunnenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:24 schreef Kissingbird het volgende:
Er zijn mensen die al weekend hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 73 Het Dodetopicspel #16681] Een bende, maar ik probeer hier nu wel de allerlaagste TT ever te plaatsen. Want wat @spec kan wil ik ook kunnenHoe laag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 73 Het Dodetopicspel #16681] Een bende, maar ik probeer hier nu wel de allerlaagste TT ever te plaatsen. Want wat @spec kan wil ik ook kunnenoh nee laat maar staan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dit moet langer kunnen
Smile, it's free therapy.![]()
Wat amy al zei in het vorige topic , hij deed het geloof ik op mobiel maken?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh nee laat maar staan hoor!
maar dit moet langer kunnenSmile, it's free therapy.![]()
Maar het lukt je nu wel!!!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, moet ik het helemaal aanpassen![]()
Straks deze serie kijken
Nobody Wants This (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDbMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wil je dat?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
Straks deze serie kijken
Nobody Wants This (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb![]()
Zo dan?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh nee laat maar staan hoor!
maar dit moet langer kunnenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 26 september 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
Straks deze serie kijken
Nobody Wants This (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb♡♡♡♡![]()
Maar alleen een mod kan dat, want zo'n lange tt maken kost tijd
nou deis lukte het een paar weken terug ook niet en ik meen dat lylt het ook nog geprobeerd heeft? er was nog een mod.. maar die lukte het ook niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:33 schreef Lovely het volgende:
Maar alleen een mod kan dat, want zo'n lange tt maken kost tijd
dus niet eens iedere mod lukt het zomaarSmile, it's free therapy.![]()
Ik vroeg me echt af hoe, maar ineens werd het duidelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Het lukt jou nu gewoon ook
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg me echt af hoe, maar ineens werd het duidelijk![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh nou wie weet mij ook wel..quote:Op donderdag 26 september 2024 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou deis lukte het een paar weken terug ook niet en ik meen dat lylt het ook nog geprobeerd heeft? er was nog een mod.. maar die lukte het ook niet.
dus niet eens iedere mod lukt het zomaar
Interstellar 10th anniversaryquote:Op donderdag 26 september 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Man o man
Maar welke film ga je kijken?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2024 19:37:47 ]![]()
Veel kijk plezierquote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Interstellar 10th anniversary
Ik eet alleen de gele, die zijn inderdaad het lekkerstquote:
Beter de hele zak..quote:Op donderdag 26 september 2024 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet alleen de gele, die zijn inderdaad het lekkerst♡♡♡♡![]()
Zit nu in een muntdropjes periodequote:Op donderdag 26 september 2024 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik al heel lang niet op
Hey ik ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Breng me nou niet in de verleiding, ik kan veel weerstaan, maar M&M's is een zwak punt.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Sorryquote:Op donderdag 26 september 2024 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Breng me nou niet in de verleiding, ik kan veel weerstaan, maar M&M's is een zwak punt.
♡♡♡♡![]()
Heb jij periodes?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit nu in een muntdropjes periodeIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Is die ook alweer 10 jaar oudquote:Op donderdag 26 september 2024 19:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Interstellar 10th anniversary![]()
![]()
Ik heb de zak al 3 keer in de kast gezet en elke keer pak ik weer een handjequote:
uh niet zo'n periodesquote:![]()
hiervoor was het de marie biscuit koekjes periode
Zit jij in je gele periode?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ik eet alleen gele dingen vandaagIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Denk gauw aan muntdropquote:Op donderdag 26 september 2024 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de zak al 3 keer in de kast gezet en elke keer pak ik weer een handje♡♡♡♡![]()
het is ZIJ zij heeft het gedaanquote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef D. het volgende:
*even komt kijken waarom mijn scherm ineens vol staat met 1 TT![]()
Ja en met u en uw elleboog ?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk liever niet aan regen.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan zomaar
Als je daaraan denken wilt dan kan dat
Zon!
Het zijn altijd dezelfde!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is ZIJ zij heeft het gedaan![]()
![]()
D.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:53 schreef D. het volgende:
*even komt kijken waarom mijn scherm ineens vol staat met 1 TT
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat jij me mentiondequote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is ZIJ zij heeft het gedaan![]()
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en met u en uw elleboog ?Fijn! Elleboog gaat goed, ben sinds deze week weer aan het werk, want kan weer rijden. Buigen en strekken gaat steeds een stukje beter, het gaat de goede kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
jaaa ik was ook benieuwd of het je nu wel zou lukken!![]()
Sp3c had het later nog een keer geprobeerd en toen lukte het niet meer.Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: