Een dag niet geklaagd, is een dag niet geleefd!quote:Op donderdag 26 september 2024 14:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht dat ik op FOK! al heel wat rariteiten voorbij had zien komen, maar de idiote woede over een paar nieuwe fictieve personages in een stad vol fictieve pratende dieren in matrozenpakjes slaat werkelijk waar alles.
Denk aan mij morgenochtendquote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer niks. Ik pleur met m'n zatte harses gewoon maar een onsamenhangend zinnetje zonder onderbouwing op het net. FF een nieuwe fles ontkurken.
Tijd voor een inzamelingsactie voor deze "verliezers¨!quote:Op donderdag 26 september 2024 19:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Woest omdat het niet Snatertuber of Greetje Gluur geworden is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je het nodig vind een dergelijk wit-zwart onderscheid te maken kun je net zo goed blank en niet blank, of wit en niet wit gebruiken. Dekt de lading van dergelijk onderscheid willen maken beter.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zoiets onnozels om je druk over te maken. Wat maakt het uit, je snapt toch wat er wordt bedoeld?
Maar dan wordt het mensen van kleur en mensen zonder kleur? Beige en bruin? Licht en donker?
Want wat is het tegenovergestelde van blank dan en hoe vang je daar al die huidskleuren onder die niet het door jou bedoelde blank van huidskleur zijn?
voel me hier niet meer veilig nuquote:Op donderdag 26 september 2024 20:36 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Als je het nodig vind een dergelijk wit-zwart onderscheid te maken kun je net zo goed blank en niet blank, of wit en niet wit gebruiken. Dekt de lading van dergelijk onderscheid willen maken beter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat snap ik, eenden zijn notoire verkrachters.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:40 schreef Loverboii het volgende:
[..]
voel me hier niet meer veilig nu
Wist je dat een varken het meest op een mens lijkt qua ingewanden ?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:50 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat snap ik, eenden zijn notoire verkrachters.
Maar wel divers, homoseksuele necrofilie hoort er ook bij in de eendenseksualiteit.
Uiteraard, het is een nuttig veelzijdig dier wat op meerdere manieren de mensenbuik in kan.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat een varken het meest op een mens lijkt qua ingewanden ?
Wel vreemd dat je niet valt over een eend met kleren aan.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Raar, een eend met kroeshaar.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd voor de mensen met een raciaal essentialistische bril. Staat die gele eend links dan ook voor iemand die blank is, of is geel dan weer een andere etniciteit? Aziatisch of zo?
[..]
Mede door meerdere posts van jou.
Ik wilde precies dit posten, wat de Donald Duck al niet los maakt.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:13 schreef Harvest89 het volgende:
Twee topics bijna vol vanwege een bruine eend in de Donald Duck.![]()
![]()
Dit is een klassieker. Hij is sowieso erg goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik wilde precies dit posten, wat de Donald Duck al niet los maakt.![]()
![]()
![]()
Moet gelijk aan Harrie Jekkers denken.
Vooral veel reacties die ook al in het eerste deel te lezen waren.quote:
Tja veel figuren vinden een nieuw stripfiguur met Afro-roots blijkbaar ontzettend bedreigend en beangstigend.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
Echt genieten dat we ons druk kunnen maken over het inkleuren van een getekende eend.
Nee meer dat een klein kind wordt misbruikt om een ideologie te pushen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja veel figuren vinden een nieuw stripfiguur met Afro-roots blijkbaar ontzettend bedreigend en beangstigend.
Nee, dat is het excuus dat gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee meer dat een klein kind wordt misbruikt om een ideologie te pushen.
Kinderen houden zich hier niet mee bezig, laat een kind een kind zijn.
Heb je enig bewijs voor dat misbruik?quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat sommigen hier misschien toch iets racistischer zijn dan ze van zichzelf denken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat is het excuus dat gebruikt wordt.
Maar daar trappen we niet meer in.
9 jaar is geen klein kind. Dat is een kind dat prima na kan denken en een mening kan vormen. Sommige kinderen zijn daar op die leeftijd nog niet mee bezig, andere wel. Kinderen zijn geen eenheidsworst.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:04 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Voorspelbaar dus.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vooral veel reacties die ook al in het eerste deel te lezen waren.
Kinderen van die leeftijd zijn anders wel enorm beïnvloedbaar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
9 jaar is geen klein kind. Dat is een kind dat prima na kan denken en een mening kan vormen. Sommige kinderen zijn daar op die leeftijd nog niet mee bezig, andere wel. Kinderen zijn geen eenheidsworst.
Henk je gaat het niet geloven ze hebben een eend bruin gemaakt in de Donald Duck, hier zit het WEF achter wat ik je brom!!!!quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja veel figuren vinden een nieuw stripfiguur met Afro-roots blijkbaar ontzettend bedreigend en beangstigend.
Wellicht goed dat we samen de mening politie gaan bellen. Die hebben een wetboek met welke mening je hier wel en niet hoeft te geven en welke manieren goed en niet zo goed zijn, of in elk geval aan jouw standaard voldoen.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:14 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen mag een mening geven. Niet iedere mening hoeft gegeven. De manier waarop je je mening geeft is ook van belang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |