BNW op NWSquote:Op donderdag 26 september 2024 13:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De indoctrinatie van de kleine Eva, de jury die dan toevallig vindt dat zij gewonnen heeft, en de hoge inflatie, oorlogen en verziekte woningmarkt komen allemaal uit dezelfde koker.
Letterlijk een feit? Hoe kan iets dan figuurlijk een feit zijn?quote:Op donderdag 26 september 2024 16:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is letterlijk een feit dat mijn huid niet wit is.
Net als de huid van iemand uit Marokko niet zwart is.
We leven niet in Amerika. We hebben hier geen witte mensen en zwarte mensen.
Wat een ander vindt, staat verder los van de feiten. Mijn huid is niet wit.
Het is meer de enorme ophef van jou over een nieuw karakter in Duckstad die kennelijk buiten jouw comfortzone valt.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar is die ideologische taalverandering voor, om makkelijke beinvloedbare types als @:Wantie te conditioneren in zwart-witdenken. Wat hij nu in eenden ziet, ziet hij ook in de Nederlandse samenleving, en het Amerikaanse racismegebeuren kan daar zo op geprojecteerd.
Dus omdat het woord blank meerdere betekenissen heeft mag je het niet gebruiken om de kleur van een eend aan te duiden?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of glimmend, weerkaatsend, leeg, lichtgekleurd, het noemt zelfs 'blanke slavinnen' als voorbeeld. Dus het is geen prima vervanging van blank en zeker niet als huidskleur omdat wit een toestand is die de blanke huidskleur kan hebben.
Klopt, Donald en Katrien zijn per direct uitgeschreven.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:45 schreef KingRadler het volgende:
Het was blijkbaar niet toegestaan een witte mannelijke eend of een witte vrouwelijke eend.
Ik zie het niet. Kinderen worden altijd en overal al voor gebruikt. Of denk je dat de miniplaybackshow deelnemertjes het voor zichzelf doenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een simpele ben je soms ook he. Zie je nou echt de politiek achter deze keuze niet of wil je het niet zien?
Het punt is natuurlijk dat er weer *surprise surprise* voor een donker karakter wordt gekozen. Of denk jij dat dit figuurtje ook zou zijn gekozen als het gewoon een blank karakter zou zijn geweest?quote:Op donderdag 26 september 2024 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Kinderen worden altijd en overal al voor gebruikt. Of denk je dat de miniplaybackshow deelnemertjes het voor zichzelf doen
Ik probeer niks. Ik pleur met m'n zatte harses gewoon maar een onsamenhangend zinnetje zonder onderbouwing op het net. FF een nieuwe fles ontkurken.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:04 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Ben je dronken ofzo?
De volwassenen die dit 9 jarige meisje bij hun identiteitspolitiek betrekken zijn schuldig. De onwil van sommigen dit te herkennen maakt ze onderdeel van dit probleem. Helemaal wanneer ze de boel proberen te verdraaien zoals jij nou probeert.
Nee natuurlijk niet. Er zijn al te veel gewone eenden met een blank karakter. Vertel mij wat. Het wordt trouwens ook tijd voor een oprecht gele eend. Noemen we hem Peking.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat er weer *surprise surprise* voor een donker karakter wordt gekozen. Of denk jij dat dit figuurtje ook zou zijn gekozen als het gewoon een blank karakter zou zijn geweest?
Raar, een eend met kroeshaar.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:30 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Verdomme wat woke
Mede door meerdere posts van jou.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:13 schreef Harvest89 het volgende:
Twee topics bijna vol vanwege een bruine eend in de Donald Duck.![]()
![]()
Nee dat is best op een aparte stijl getekend. Zag er niet uit.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:18 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Onzin. De serie heeft een 100% op Rotten tomatoes (audience score 92%).
DuckTales reboot is verre weg superieur aan het origineel. Het wist zelfs Darkwin Duck op een originele manier terug te halen.
Oh, hahaquote:Op donderdag 26 september 2024 18:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
NWS / 'Donald Duck wordt inclusief'
Overschat Fok! niet
Ik vind Schotse eenden met bakkebaarden ook wel raar.quote:
Met slobkousen ook nog.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind Schotse eenden met bakkebaarden ook wel raar.
Nog nooit gezien.
Het genieten is er voor mij wel een beetje af. Zwakzinnig gedoe.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
Echt genieten dat we ons druk kunnen maken over het inkleuren van een getekende eend.
Ik won er ooit een inkleurwedstrijd mee voor m'n jongere broertje.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:18 schreef Ludachrist het volgende:
Echt genieten dat we ons druk kunnen maken over het inkleuren van een getekende eend.
Precies, ik ga er over twijfelen voordat het te laat is heb ik 800.000 posts.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:21 schreef MoreDakka het volgende:
Altijd grappig dit soort topics. Posters maken zich druk over niet-bestaande andere posters die ze beschuldigen van het druk maken over iets. Het zal je hobby maar zijn.
Woest omdat het niet Snatertuber of Greetje Gluur geworden isquote:Op donderdag 26 september 2024 18:47 schreef tong80 het volgende:
Gaan ze hier een 9jarige zwart maken over een stripfiguur.Jan Roos is er niks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |