Demo staat op Psn, is lang en saves kan je meenemen naar de full gamequote:Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo even checken nooit van gehoord
Kuch voor de nieuwe pagina jwzquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
Game of the year komt eraan jongens
Veel perfecte scores!!
Ben je op zoek naar een nieuwe, frisse, originele RPG wat niet een remake of sequel of prequel of remaster is, koop dan Metaphor ReFantazio op ps5
Masterpiece, must play etc.
Royalquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Evangelion het volgende:
We wachten op de complete edition aka re-release girl
[ afbeelding ]
Gewoon nieuwe IP steunen fuck wachten denk dat er ook geen nieuwe release komt, maar juist meer dlc. Maar het is idd atlus.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Evangelion het volgende:
We wachten op de complete edition aka re-release girl
[ afbeelding ]
Is geen persona spinoff!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
Persona spinoff nog meer anime genot wat eindeloos lijkt te duren
Zat die Pikachu tattoo op je linker of rechter been?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef Jimbo het volgende:
Als gezonde jongenman van 15+ speel je dit soort meuk toch niet meer
Japanse tekenfilm (games)
Je had ook niet moeten schreeuwen maar m gewoon moeten klappen. Nu doet ie het volgende keer weer, en dan kom je niet net aanlopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet niet eens wie het is. Rare snuiter :/
quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zat die Pikachu tattoo op je linker of rechter been?
Jup eigenlijk welquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten schreeuwen maar m gewoon moeten klappen. Nu doet ie het volgende keer weer, en dan kom je niet net aanlopen.
Maar het heeft letterlijk niks met persona te makenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er precies hetzelfde uit maar dan in een andere setting en dingetjes.
Net video proberen te kijken maar de grafische stijl staat me niet aan. Vond P5 nog wel te pruimen maar het ziet er allemaal hetzelfde uit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
Persona spinoff nog meer anime genot wat eindeloos lijkt te duren
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net video proberen te kijken maar de grafische stijl staat me niet aan. Vond P5 nog wel te pruimen maar het ziet er allemaal hetzelfde uit.
Dat snap ik maar het ziet er enorm hetzelfde uit buiten dat het een andere game is,quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar het heeft letterlijk niks met persona te maken
Is Need for Speed ook een spinoff van Driver?
Geen tieners
Geen school
Geen Pokemon/demon collecting
Geen romantiek met vrouwkes
Is het een game die veel mechanics heeft die ook in andere Atlus games zitten? Jazeker.
Soort van we doen het net iets anders maar ook goed.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net video proberen te kijken maar de grafische stijl staat me niet aan. Vond P5 nog wel te pruimen maar het ziet er allemaal hetzelfde uit.
Het voelt alsof je het over mij hebt, maar ik speel 0 Ubi games buiten één AC in de vier jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:35 schreef Drankster het volgende:
Maar ondertussen wel alle Assassins Creeds en andere Ubisoft open world games als zoete koek happen. :’) over exact hetzelfde gesproken.
Iedereen zo zijn smaak, maar idd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:35 schreef Drankster het volgende:
Maar ondertussen wel alle Assassins Creeds en andere Ubisoft open world games als zoete koek happen. :’) over exact hetzelfde gesproken.
Volgens mij doelt die op DKUpquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het voelt alsof je het over mij hebt, maar ik speel 0 Ubi games buiten één AC in de vier jaar.
Nee maar ik kan je wel meenemen: elke 2D Mario game is hetzelfde: je loopt van links naar rechts, verzameld muntjes en springt op Koopas. Elke 3D Mario is ook hetzelfde: je loopt rondjes en verzameld sterren en springt op koopas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het voelt alsof je het over mij hebt, maar ik speel 0 Ubi games buiten één AC in de vier jaar.
Ja, en daarom komen ze slechts eens in de drie / vier jaar. Atlus poept dezelfde games tig keer uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee maar ik kan je wel meenemen: elke 2D Mario game is hetzelfde: je loopt van links naar rechts, verzameld muntjes en springt op Koopas. Elke 3D Mario is ook hetzelfde: je loopt rondjes en verzameld sterren en springt op koopas.
Dit spel is letterlijk 8 jaar in ontwikkeling geweestquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en daarom komen ze slechts eens in de drie / vier jaar. Atlus poept dezelfde games tig keer uit.
Treyarch ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en daarom komen ze slechts eens in de drie / vier jaar. Atlus poept dezelfde games tig keer uit.
Ik denk als je na het spelen van de demo nog niet overtuigd bent dan is het zeker niet je ding.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil het tzt wel een kans geven, Persona ben ik eerder wel op afgehaakt.
Ik weet niet eens wat zij makenquote:
Call of dutyquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat zij maken
Dat is altijd wel als je met een game start of verder gaat na een lange tijd. Had ik met Witcher 3 en haar DLC ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Met de Cyberpunk 2077: Phantom Liberty DLC gestart.
Oef. Het was de keuze met je origineele karakter door te gaan (maar dat is een uitgespeelde versie dus high level), een volledig nieuwe of vanaf level 10 meteen de DLC.
De laatste optie gekozen, maar dan nog steeds is het zonder tutorial en het is al bijzonder lang geleden dat ik t originele speelde. Dat wordt weer ff oefenen zeg
Als ze voor release al aangeven dat een game x aantal expansions krijgt icm een season pass dan wacht ik meestal op de complete edition. Exact om deze reden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Met de Cyberpunk 2077: Phantom Liberty DLC gestart.
Oef. Het was de keuze met je origineele karakter door te gaan (maar dat is een uitgespeelde versie dus high level), een volledig nieuwe of vanaf level 10 meteen de DLC.
De laatste optie gekozen, maar dan nog steeds is het zonder tutorial en het is al bijzonder lang geleden dat ik t originele speelde. Dat wordt weer ff oefenen zeg
Ik had er bij Horizon zero dawn ook wel wat last van, maar die heb ik sneller op elkaar gespeeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Als ze voor release al aangeven dat een game x aantal expansions krijgt icm een season pass dan wacht ik meestal op de complete edition. Exact om deze reden.
RE Village en RE8 compleet met alle DLC voor ¤20 genot
hij zit naast de smilie op mn grote teenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zat die Pikachu tattoo op je linker of rechter been?
No thxquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:37 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
10-15 hours of additional content
New story
New side quests
New activities
New outfits
May launch in 2025
Suggested to be priced $20-30
Players who own the base game can be buy the extra content as DLC
Gooi er New Game Plus en dat je de seizoenen kan aanpassen in en we zijn terug![]()
Het is DLC…….quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
No thx
Ga niet elke x een spel spelen die ik al heb gespeeld en dan er opnieuw voor betalen
maak een x wat nieuws
Dat gezegd hebbende
Metaphor ReFantazio is echt heel erg goed tot nu toe (7 uur)
Mja net zoals wat Ang3l zegt dan moet je wel weer helemaal in die game duikenquote:
Als het een goede game is totaal geen straf.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja net zoals wat Ang3l zegt dan moet je wel weer helemaal in die game duiken
Als je fan bent van de Harry Potter wereld ga je het tof vinden en als je nog extra content gaat krijgen zeker een goede deal. Spel is nu eigenlijk al prima alleen wat stukken van de wereld een beetje leeg/doelloos aan het einde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke wachten op de definitive edition voor ik die eens probeer
Ja ik denk dat ik mij er wel mee ga vermaken, geen hardcore fan maar wel een groot aantal van de films in de bioscoop gezien.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je fan bent van de Harry Potter wereld ga je het tof vinden en als je nog extra content gaat krijgen zeker een goede deal. Spel is nu eigenlijk al prima alleen wat stukken van de wereld een beetje leeg/doelloos aan het einde.
De wereld en combat zijn in ieder geval goed.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik mij er wel mee ga vermaken, geen hardcore fan maar wel een groot aantal van de films in de bioscoop gezien.
Dit wordt een toppertje jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:29 schreef Drankster het volgende:
Godverdomme die muziek op 1:25![]()
![]()
Origineel:
THE ENEMY ARE DEFEATEDquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:29 schreef Drankster het volgende:
Godverdomme die muziek op 1:25![]()
![]()
Origineel:
En dat kostte me 2x spelen. Nu heb ik t wel weer ongeveer onder de knie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja net zoals wat Ang3l zegt dan moet je wel weer helemaal in die game duiken
Waar het hart vol van is, ik heb geen dildo gezien tijdens mijn playthrough.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat kostte me 2x spelen. Nu heb ik t wel weer ongeveer onder de knie.
Lekker sfeertje in die Phantom Liberty.
Alleen vraag me wel af of iemand betaald kreeg per dildo, want die krengen zijn overal in de stad.
Press X to doubtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, ik heb geen dildo gezien tijdens mijn playthrough.
Google het en heel reddit zit er vol van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Normaal zit niet je hart er dan vol vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik koop het direct!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat kostte me 2x spelen. Nu heb ik t wel weer ongeveer onder de knie.
Lekker sfeertje in die Phantom Liberty.
Alleen vraag me wel af of iemand betaald kreeg per dildo, want die krengen zijn overal in de stad.
Genre krijgt wel standaard de +2 Kensuke bonus natuurlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:23 schreef Evangelion het volgende:
FOK! Review: Metaphor: ReFantazio
koekoek
(wait for Atlus rerelease girl)
Je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Genre krijgt wel standaard de +2 Kensuke bonus natuurlijk
Niet slecht.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:23 schreef Evangelion het volgende:
FOK! Review: Metaphor: ReFantazio
koekoek
(wait for Atlus rerelease girl)
Ja dat is niet mis, goed dat er ook een demo is voor mensen die zich afvragen is het iets voor mijquote:
Zoals ik. Meteen ff vanaf mn telefoon de demo aangelikt om te downloadenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat is niet mis, goed dat er ook een demo is voor mensen die zich afvragen is het iets voor mij
Ik snap dit wel. Waar je bij Persona vooral op dezelfde locaties komt en blijft lijkt Metaphor daarvan af te stappen met verbeterde SMT/Persona mechanics. Sowieso hyped maar na een aantal jaar verschillende Personas (5, 5Royal, 4Golden en nu 3Reload) gespeeld te hebben wacht ik nog even met deze, misschien eerst SMT5 Vengeance nog spelen. Atlus kennende komt er over 2/3 jaar weer een verbeterde PS5 Pro Enhanced Metaphor ReReFantazio uit dus sowieso geen haast.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Persona 5 vooraf "niks voor mij", uiteindelijk gespeeld en in t begin wennen maar daarna redelijk hooked,
.... en dan vervolgens toch echt te veel van hetzelfde met al die tienerdrama's op school en nooit utgespeeld
Wanneer is dat ook alweer? Eind oktober toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen al z'n Black Friday-lijstje klaar? Vooralsnog heb ik er twee games op staan voor de PS5: Stellar Blade en Astro Bot. Die wil ik scoren voor 30 of minder.
Suikoden en Star Ocean 2 staan ook op de lijst, maar wil ik beide toch voor Switch vanwege de portability. Dat is in m'n huidige thuissituatie het handigst.
29 november pas, we moeten nog ff wachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wanneer is dat ook alweer? Eind oktober toch?
Ik denk ook Astrobot. Als Elden Ring DLC in de aanbieding is die, en ik wil ook Gran Turismo 7 halen.
oh okequote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
29 november pas, we moeten nog ff wachten
iPhone 15 Pro.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen al z'n Black Friday-lijstje klaar? Vooralsnog heb ik er twee games op staan voor de PS5: Stellar Blade en Astro Bot. Die wil ik scoren voor 30 of minder.
Suikoden en Star Ocean 2 staan ook op de lijst, maar wil ik beide toch voor Switch vanwege de portability. Dat is in m'n huidige thuissituatie het handigst.
Verwacht je daar een goede price drop voor?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
iPhone 15 Pro.
Qua games wel een wishlist maar ga denk ik niks kopen. Dragon Quest 3 2D HD en Kingdom Come 2 al in de pre order.
Stalker 2 en Indiana Jones komen beide dit jaar nog via GamePass. Zie het dus ergens halverwege 2025 wel weer.Stellar Blade koop ik wanneer de NieR DLC er is.
@DKUpquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verwacht je daar een goede price drop voor?
Nu al rond de 1000 euro te vinden. Media Markt had een paar maanden ook goede 14 Pro Max aanbiedingen.quote:
Ik zou een goede aanbieding voor een ipad wel overwegenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu al rond de 1000 euro te vinden. Media Markt had een paar maanden ook goede 14 Pro Max aanbiedingen.
Welke iPad?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou een goede aanbieding voor een ipad wel overwegen
Nou een m1 pro zou top zijn voor een lagere prijs bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Welke iPad?
We dwalen af hier mijn lijstje.
[ afbeelding ]
Die heb ik sinds release. Echt een top ding en de iPad Mini A15/zesde generatie gebruik ik ook veel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou een m1 pro zou top zijn voor een lagere prijs bijvoorbeeld
De graphics (en dan niet de stijl) zijn matig en met name de dungeon level design lijkt wel uit een oude Playstation 3 game. Maar goed dat is vaak typisch voor jrpgs. (zie je ook bij Tales series bv) Probleem had ik ook bij Persona 5.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik snap dit wel. Waar je bij Persona vooral op dezelfde locaties komt en blijft lijkt Metaphor daarvan af te stappen met verbeterde SMT/Persona mechanics. Sowieso hyped maar na een aantal jaar verschillende Personas (5, 5Royal, 4Golden en nu 3Reload) gespeeld te hebben wacht ik nog even met deze, misschien eerst SMT5 Vengeance nog spelen. Atlus kennende komt er over 2/3 jaar weer een verbeterde PS5 Pro Enhanced Metaphor ReReFantazio uit dus sowieso geen haast.
Ik zie het al, geen man of culture dit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:34 schreef Coco het volgende:
[..]
De graphics (en dan niet de stijl) zijn matig en met name de dungeon level design lijkt wel uit een oude Playstation 3 game. Maar goed dat is vaak typisch voor jrpgs. (zie je ook bij Tales series bv) Probleem had ik ook bij Persona 5.
De verschillende 'rassen' design is heel visueel minimalistisch en lijken wel standaard npc's. Zelfs party members (zie Strohl) en de main character is al helemaal een nobuddy design.
Hoezo geen man of culture?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik zie het al, geen man of culture dit.
Wel mee eens dat de main characters er nietszeggend uitzien.
Heb je Strohl gezien? Main character?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:18 schreef MMaRsu het volgende:
Lol Hulkenberg ziet er zeker niet nietszeggend uit. Om nog maar niets te spreken van een andere party members die je daarna krijgt.
Strohl, who caresquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je Strohl gezien? Main character?
Vergeleken met Persona 5 is het een stuk minder.
Gewoon omdat je geen smaak hebt bedoelt die denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik ken de meme, maar ik zie de relevantie niet?
Persona 5 royal was bijna een meesterwerkje. En ik ben gek op de Tales games.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon omdat je geen smaak hebt bedoelt die denk ik
Het kwam op mij over alsof je sowieso geen fan bent van jrpgs.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik ken de meme, maar ik zie de relevantie niet?
Je kan er niet verder naast zittenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof je sowieso geen fan bent van jrpgs.
Zeker! Maar hoe ver ben je met Metaphor? Ik vindt het met 25 uur op de klok ofzo ook al echt een hele vette game. Kan nog niet oordelen over het volledige spel. Er is nog zoveel te zien en te beleven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Persona 5 royal was bijna een meesterwerkje. En ik ben gek op de Tales games.
Ik zie alleen verbeterpuntjes voor de volgende.
Ja oke alleen Strohl valt tegen, vooral omdat je die ook als eerste erbij krijgt als buddy.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker! Maar hoe ver ben je met Metaphor? Ik vindt het met 25 uur op de klok ofzo ook al echt een hele vette game. Kan nog niet oordelen over het volledige spel. Er is nog zoveel te zien en te beleven.
Verder niet eens over de party members, alleen Strohl is een beetje een grijze mus qua looks maar qua backstory vindt ik hem wel goed uitgewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Coco op 17-10-2024 21:35:54 ]What can change the nature of a man?
Echt fuck die lui en fuck Tekken man. Verneuken het hele spel met dat hebberige gedrag van ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |