Demo staat op Psn, is lang en saves kan je meenemen naar de full gamequote:Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo even checken nooit van gehoord
Kuch voor de nieuwe pagina jwzquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
Game of the year komt eraan jongens
Veel perfecte scores!!
Ben je op zoek naar een nieuwe, frisse, originele RPG wat niet een remake of sequel of prequel of remaster is, koop dan Metaphor ReFantazio op ps5
Masterpiece, must play etc.
Royalquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Evangelion het volgende:
We wachten op de complete edition aka re-release girl
[ afbeelding ]
Gewoon nieuwe IP steunen fuck wachten denk dat er ook geen nieuwe release komt, maar juist meer dlc. Maar het is idd atlus.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Evangelion het volgende:
We wachten op de complete edition aka re-release girl
[ afbeelding ]
Is geen persona spinoff!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
Persona spinoff nog meer anime genot wat eindeloos lijkt te duren
Zat die Pikachu tattoo op je linker of rechter been?quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef Jimbo het volgende:
Als gezonde jongenman van 15+ speel je dit soort meuk toch niet meer
Japanse tekenfilm (games)
Je had ook niet moeten schreeuwen maar m gewoon moeten klappen. Nu doet ie het volgende keer weer, en dan kom je niet net aanlopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Weet niet eens wie het is. Rare snuiter :/
quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zat die Pikachu tattoo op je linker of rechter been?
Jup eigenlijk welquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten schreeuwen maar m gewoon moeten klappen. Nu doet ie het volgende keer weer, en dan kom je niet net aanlopen.
Maar het heeft letterlijk niks met persona te makenquote:Op maandag 7 oktober 2024 20:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er precies hetzelfde uit maar dan in een andere setting en dingetjes.
Net video proberen te kijken maar de grafische stijl staat me niet aan. Vond P5 nog wel te pruimen maar het ziet er allemaal hetzelfde uit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
Persona spinoff nog meer anime genot wat eindeloos lijkt te duren
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net video proberen te kijken maar de grafische stijl staat me niet aan. Vond P5 nog wel te pruimen maar het ziet er allemaal hetzelfde uit.
Dat snap ik maar het ziet er enorm hetzelfde uit buiten dat het een andere game is,quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar het heeft letterlijk niks met persona te maken
Is Need for Speed ook een spinoff van Driver?
Geen tieners
Geen school
Geen Pokemon/demon collecting
Geen romantiek met vrouwkes
Is het een game die veel mechanics heeft die ook in andere Atlus games zitten? Jazeker.
Soort van we doen het net iets anders maar ook goed.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net video proberen te kijken maar de grafische stijl staat me niet aan. Vond P5 nog wel te pruimen maar het ziet er allemaal hetzelfde uit.
Het voelt alsof je het over mij hebt, maar ik speel 0 Ubi games buiten één AC in de vier jaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:35 schreef Drankster het volgende:
Maar ondertussen wel alle Assassins Creeds en andere Ubisoft open world games als zoete koek happen. :’) over exact hetzelfde gesproken.
Iedereen zo zijn smaak, maar idd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:35 schreef Drankster het volgende:
Maar ondertussen wel alle Assassins Creeds en andere Ubisoft open world games als zoete koek happen. :’) over exact hetzelfde gesproken.
Volgens mij doelt die op DKUpquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het voelt alsof je het over mij hebt, maar ik speel 0 Ubi games buiten één AC in de vier jaar.
Nee maar ik kan je wel meenemen: elke 2D Mario game is hetzelfde: je loopt van links naar rechts, verzameld muntjes en springt op Koopas. Elke 3D Mario is ook hetzelfde: je loopt rondjes en verzameld sterren en springt op koopas.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het voelt alsof je het over mij hebt, maar ik speel 0 Ubi games buiten één AC in de vier jaar.
Ja, en daarom komen ze slechts eens in de drie / vier jaar. Atlus poept dezelfde games tig keer uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee maar ik kan je wel meenemen: elke 2D Mario game is hetzelfde: je loopt van links naar rechts, verzameld muntjes en springt op Koopas. Elke 3D Mario is ook hetzelfde: je loopt rondjes en verzameld sterren en springt op koopas.
Dit spel is letterlijk 8 jaar in ontwikkeling geweestquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en daarom komen ze slechts eens in de drie / vier jaar. Atlus poept dezelfde games tig keer uit.
Treyarch ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en daarom komen ze slechts eens in de drie / vier jaar. Atlus poept dezelfde games tig keer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |