SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 27-09-2024 16:30:26 ]
Is dat zo? Die werden allemaal duurder? Niet meegekregen hoor.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit gebeurt met heel veel games die remasters krijgen met een digitale upgrade.
Witcher 3, Cyberpunk en No Mans’s Sky net zo.
Zeker, was altijd te zien op https://psprices.com/region-nl/indexquote:Op donderdag 26 september 2024 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dat zo? Die werden allemaal duurder? Niet meegekregen hoor.
Ja die heb ik dus ook al gespeeldquote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was Alan Wake 1 niet in de plus een tijdje geleden, kun je die altijd proberen.
Dat dus idd. Vaak wacht ik op de 1e aanbieding, maar die zit er hier maar niet aan te komen.quote:Ik zit ook al een tijdje naar God of war 2 te kijken maar die blijft rete duur.
Ik vond hem wel leuk eigenlijk hoor. Beter dan VIIquote:Ff16 staat voor 30, maar die game is helemaal niet zo goed/leuk?
Tja en dan te bedenken dat er sindsdien nog steeds niks tofs is uitgekomenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:21 schreef Jimbo het volgende:
hoe oud zijn die plaatjes uit de op wel niet?
evenals het lijstje upcoming games
Astrobot slanderquote:Op donderdag 26 september 2024 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja en dan te bedenken dat er sindsdien nog steeds niks tofs is uitgekomen
Welk soel?quote:Op donderdag 26 september 2024 16:49 schreef KingRadler het volgende:
Het zou mooi zijn als ze de Gameplay verbeteren bij een Remaster.
Mooie reden om het spel opnieuw te spelen.
Die lijst heb ik vorig jaar nog gemaaktquote:Op donderdag 26 september 2024 14:21 schreef Jimbo het volgende:
hoe oud zijn die plaatjes uit de op wel niet?
evenals het lijstje upcoming games
Nope wel een Anniversary controller.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:08 schreef bbuddybb het volgende:
Heeft iemand hier nog de limited edition van de Pro kunnen voorbestellen?
Heb je hem in zijn nek gelsagen?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef Friday12 het volgende:
Kom ik net thuis probeert iemand gewoon een pakje uit mijn brievenbus te jatten
Watquote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef Friday12 het volgende:
wat zat er in thoquote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef Friday12 het volgende:
Hij schok zich de pleuris toen ik tegen hem begon te schreeuwen van wat moet je daar, rot op uit mijn busquote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je hem in zijn nek gelsagen?
Ja een pakje met niet echt iets super belangrijk... Maar er word vaker gejat en nu heb ik een idee wiequote:
Aangifte doenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja een pakje met niet echt iets super belangrijk... Maar er word vaker gejat en nu heb ik een idee wie
https://www.coolblue.nl/p(...)limited-edition.htmlquote:Op donderdag 26 september 2024 21:44 schreef Friday12 het volgende:
En ik wilde zo'n controller kopen maar vergeten
Ik wil deze of die spiderman.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)limited-edition.html
Binnenkort bij CB, zeggen ze.
Anniversary 100%.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil deze of die spiderman.
De Edge Anniversary kost helemaal geen drol voor maar 239 of 249 euro.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
100¤ voor een controllerdoe ff normaal joh
¤20 duurder dan bij Sony direct.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
100¤ voor een controllerdoe ff normaal joh
Ja dat gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Edge Anniversary kost helemaal geen drol voor maar 239 of 249 euro.
Donequote:Op vrijdag 27 september 2024 16:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kan iemand mij trouwens uit de OP hallen wellicht?
Mij ook graag.quote:
Je kan ff de stad in? Intertoys ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:00 schreef ISVV het volgende:
Ik wil FC 25 kopen voor de PS4, via de Playstation Store. Kan alleen de versie voor PS4 én PS5 kopen voor 79 euro. Bij bol of zo met disc is ie 64. Wil eigenlijk vanavond meteen spelen, maar zal dan niets anders opzitten dan online bestellen denk ik?
3 ps5 controllers is ook beetje teveel van goede hier.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)limited-edition.html
Binnenkort bij CB, zeggen ze.
Jep, gedaan!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan ff de stad in? Intertoys ofzo.
Ik bewaar ze meestal, koop ze al al vanaf '98. Blij dat ik ff de stad ingegaan ben. Toch een soort collectors item voor mijquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Voetbal games digitaal full priced kopen en dan volgend jaar het volgende deel
Haal ze gewoon fysiek kan je die shit volgend jaar doorverkopen
Je weer dat de vorige per 100 a 5 euro per stuk op marktplaats staanquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Voetbal games digitaal full priced kopen en dan volgend jaar het volgende deel
Haal ze gewoon fysiek kan je die shit volgend jaar doorverkopen
https://www.amazon.nl/dp/B087VMGP5Gquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3 ps5 controllers is ook beetje teveel van goede hier.
Ik wil nog xbox controller kopen en dat deze alleen maar gekoppeld is aan mijn steamdeck.
De roze besteldquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/dp/B087VMGP5G
Daarom link ik m ook!quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De roze besteld
Best wel een goeie deal.
Die roze is tofquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De roze besteld
Best wel een goeie deal.
M'n neef en ik blèren die lyrics zo af en toe ook nog eens, ja.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
In dat geval mooi bewaren. 98 was een mooi deel, al vond ik Road to the world cup misschien net beter. I get knocked down, but I get up again, you're never gonna keep me down! Pissing the niiight away
Mooie games toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |