SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 27-09-2024 16:30:26 ]
Is dat zo? Die werden allemaal duurder? Niet meegekregen hoor.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit gebeurt met heel veel games die remasters krijgen met een digitale upgrade.
Witcher 3, Cyberpunk en No Mans’s Sky net zo.
Zeker, was altijd te zien op https://psprices.com/region-nl/indexquote:Op donderdag 26 september 2024 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dat zo? Die werden allemaal duurder? Niet meegekregen hoor.
Ja die heb ik dus ook al gespeeldquote:Op donderdag 26 september 2024 11:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Was Alan Wake 1 niet in de plus een tijdje geleden, kun je die altijd proberen.
Dat dus idd. Vaak wacht ik op de 1e aanbieding, maar die zit er hier maar niet aan te komen.quote:Ik zit ook al een tijdje naar God of war 2 te kijken maar die blijft rete duur.
Ik vond hem wel leuk eigenlijk hoor. Beter dan VIIquote:Ff16 staat voor 30, maar die game is helemaal niet zo goed/leuk?
Tja en dan te bedenken dat er sindsdien nog steeds niks tofs is uitgekomenquote:Op donderdag 26 september 2024 14:21 schreef Jimbo het volgende:
hoe oud zijn die plaatjes uit de op wel niet?
evenals het lijstje upcoming games
Astrobot slanderquote:Op donderdag 26 september 2024 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja en dan te bedenken dat er sindsdien nog steeds niks tofs is uitgekomen
Welk soel?quote:Op donderdag 26 september 2024 16:49 schreef KingRadler het volgende:
Het zou mooi zijn als ze de Gameplay verbeteren bij een Remaster.
Mooie reden om het spel opnieuw te spelen.
Die lijst heb ik vorig jaar nog gemaaktquote:Op donderdag 26 september 2024 14:21 schreef Jimbo het volgende:
hoe oud zijn die plaatjes uit de op wel niet?
evenals het lijstje upcoming games
Nope wel een Anniversary controller.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:08 schreef bbuddybb het volgende:
Heeft iemand hier nog de limited edition van de Pro kunnen voorbestellen?
Heb je hem in zijn nek gelsagen?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef Friday12 het volgende:
Kom ik net thuis probeert iemand gewoon een pakje uit mijn brievenbus te jatten
Watquote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef Friday12 het volgende:
wat zat er in thoquote:Op donderdag 26 september 2024 21:14 schreef Friday12 het volgende:
Hij schok zich de pleuris toen ik tegen hem begon te schreeuwen van wat moet je daar, rot op uit mijn busquote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je hem in zijn nek gelsagen?
Ja een pakje met niet echt iets super belangrijk... Maar er word vaker gejat en nu heb ik een idee wiequote:
Aangifte doenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja een pakje met niet echt iets super belangrijk... Maar er word vaker gejat en nu heb ik een idee wie
https://www.coolblue.nl/p(...)limited-edition.htmlquote:Op donderdag 26 september 2024 21:44 schreef Friday12 het volgende:
En ik wilde zo'n controller kopen maar vergeten
Ik wil deze of die spiderman.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)limited-edition.html
Binnenkort bij CB, zeggen ze.
Anniversary 100%.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil deze of die spiderman.
De Edge Anniversary kost helemaal geen drol voor maar 239 of 249 euro.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
100¤ voor een controllerdoe ff normaal joh
¤20 duurder dan bij Sony direct.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
100¤ voor een controllerdoe ff normaal joh
Ja dat gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Edge Anniversary kost helemaal geen drol voor maar 239 of 249 euro.
Donequote:Op vrijdag 27 september 2024 16:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kan iemand mij trouwens uit de OP hallen wellicht?
Mij ook graag.quote:
Je kan ff de stad in? Intertoys ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:00 schreef ISVV het volgende:
Ik wil FC 25 kopen voor de PS4, via de Playstation Store. Kan alleen de versie voor PS4 én PS5 kopen voor 79 euro. Bij bol of zo met disc is ie 64. Wil eigenlijk vanavond meteen spelen, maar zal dan niets anders opzitten dan online bestellen denk ik?
3 ps5 controllers is ook beetje teveel van goede hier.quote:Op donderdag 26 september 2024 22:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)limited-edition.html
Binnenkort bij CB, zeggen ze.
Jep, gedaan!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan ff de stad in? Intertoys ofzo.
Ik bewaar ze meestal, koop ze al al vanaf '98. Blij dat ik ff de stad ingegaan ben. Toch een soort collectors item voor mijquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Voetbal games digitaal full priced kopen en dan volgend jaar het volgende deel
Haal ze gewoon fysiek kan je die shit volgend jaar doorverkopen
Je weer dat de vorige per 100 a 5 euro per stuk op marktplaats staanquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
Voetbal games digitaal full priced kopen en dan volgend jaar het volgende deel
Haal ze gewoon fysiek kan je die shit volgend jaar doorverkopen
https://www.amazon.nl/dp/B087VMGP5Gquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3 ps5 controllers is ook beetje teveel van goede hier.
Ik wil nog xbox controller kopen en dat deze alleen maar gekoppeld is aan mijn steamdeck.
De roze besteldquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/dp/B087VMGP5G
Daarom link ik m ook!quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De roze besteld
Best wel een goeie deal.
Die roze is tofquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De roze besteld
Best wel een goeie deal.
M'n neef en ik blèren die lyrics zo af en toe ook nog eens, ja.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
In dat geval mooi bewaren. 98 was een mooi deel, al vond ik Road to the world cup misschien net beter. I get knocked down, but I get up again, you're never gonna keep me down! Pissing the niiight away
Mooie games toen.
Ik snap mensen niet die allemaal moeite doen voor dat fooitjequote:Op vrijdag 27 september 2024 20:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weer dat de vorige per 100 a 5 euro per stuk op marktplaats staan
Nou ja, toen ik 15 was en in een supermarkt werkte voor 4,50 gulden per uur was het toch al gauw 2 uur werken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die allemaal moeite doen voor dat fooitje
Misschien toch eens proberen dan, ik heb wel weer zin in een 3rd person action adventure, alternatief is Dead Space vanaf dinsdag.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus ook al gespeeld
[..]
Dat dus idd. Vaak wacht ik op de 1e aanbieding, maar die zit er hier maar niet aan te komen.
[..]
Ik vond hem wel leuk eigenlijk hoor. Beter dan VII![]()
¤16 te veel.quote:Op zondag 29 september 2024 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ubisoft heeft sale (op pc), met code AUTUMN24 krijg je 15¤ korting op je mandje als je minimaal 30¤ erin doet.
Dus
Assassins Creed Valhalla
Fenyx Rising
Far Cry 5
Assassins Creed Brotherhood
Gekocht voor 16¤
Krijg je een gratis ladder om al die towers te beklimmen?quote:Op zondag 29 september 2024 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ubisoft heeft sale (op pc), met code AUTUMN24 krijg je 15¤ korting op je mandje als je minimaal 30¤ erin doet.
Dus
Assassins Creed Valhalla
Fenyx Rising
Far Cry 5
Assassins Creed Brotherhood
Gekocht voor 16¤
Nah dat zijn best prima games voor 4 per stukquote:
Ik vind die best tof! Het is dat ik geen controller nodig hebquote:
Kudo's voor MM dat ze de normale prijs hanterenquote:
Eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kudo's voor MM dat ze de normale prijs hanteren
Als ik er niet al twee had, dan zou ik het direct doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eens.Enige nadeel. Daardoor zit ik nog steeds te twijfelen om toch 1 te kopen
Ja precies dit. Ik heb al 2 controllers. Dus helemaal geen 3e nodig. Maar hij is wel echt tofquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik er niet al twee had, dan zou ik het direct doen.
Naja, je kan m bestellen. Levering is pas 21 november. Kan je altijd nog annuleren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja precies dit. Ik heb al 2 controllers. Dus helemaal geen 3e nodig. Maar hij is wel echt tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
First party controllers zijn altijd wel een goede "investering". Wanneer ze uit productie zijn dan kun je een brand new controller goed verkopen of als je hem uiteindelijk zelf nodig hebt dan is dat ook oneindig veel beter dan een tweedehandse moeten kopen waar de doritos resten nog aan zitten. Je kunt er eigenlijk niet genoeg hebben.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, je kan m bestellen. Levering is pas 21 november. Kan je altijd nog annuleren.Okeee ga al bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik zou voor de zekerheid er gewoon eentje bestellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:00 schreef Drankster het volgende:
Het is dat er een nieuwe controller bij de Pro zit (toch?????) anders had ik ‘m ook wel besteld.
Even afkloppen, maar ik heb nog nooit een controller hoeven vervangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je kunt er eigenlijk niet genoeg hebben liggen.
Ik heb er een en daarom besteldquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik er niet al twee had, dan zou ik het direct doen.
Fomo strikes againquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:48 schreef DKUp het volgende:
Vorige week donderdag bij de Bol.com besteld voor dat hogere bedrag met een 20 euro bon waardoor hetzelfde bedrag eruit komt.
Dan heb ik de volgende controllers:
Wit
Zwart
30th Anniversary Edition
Sony fanboy toeslagquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:48 schreef DKUp het volgende:
Vorige week donderdag bij de Bol.com besteld voor dat hogere bedrag met een 20 euro bon waardoor hetzelfde bedrag eruit komt.
Dan heb ik de volgende controllers:
Wit
Zwart
30th Anniversary Edition
Een Dualsense in de PS1 stijl wilde ik al vrij snel na de release van de PS5. Die witte controller is gewoon alles behalve PS voor de PS5. Zwart, grijs en zilver waren de kleuren eigenlijk over het algemeen.quote:
Dit zijn nou ook echt geen titels die de interesse wekken.quote:AC Jade
AC Hex
Far Cry 7
Far Cry extraction
Division 3
Ghost Recon
Splinter Cell remake
waar is annoquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
De games waar Ubisoft op dit moment aan werkt..
[..]
Dit zijn nou ook echt geen titels die de interesse wekken.
Kunnen ze niet een keer iets leuks en origineels maken?
Blijkbaar niet -_-
Omdat Watch Dogs Legion, Ghost Recon Breakpoint, Immortals Fenyx Rising Skull and Bones, Xdefiant en Star Wars Outlaws.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijkbaar niet -_-
Eigenlijk zijn het allemaal dezelfde games met een DLC skin eroverheen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijkbaar niet -_-
Ging nu makkelijker dan met de Dualshock 4quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
heb ook maar een anniversary controller besteld
Waardeloos, waardeloos, goed, waardeloos, waardeloos, middelmatigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Omdat Watch Dogs Legion, Ghost Recon Breakpoint, Immortals Fenyx Rising Skull and Bones, Xdefiant en Star Wars Outlaws.
daar alleen normale versies van gehadquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ging nu makkelijker dan met de Dualshock 4
Verkocht allemaal niet goed. Hoewel Star Wars Outlaws nog een opleving de aankomende maanden kan maken met goede updates en sales. Immortals is een goede game maar stelde qua verkopen ontzettend teleur.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waardeloos, waardeloos, goed, waardeloos, waardeloos, middelmatig
Toen was ik er ook minder mee bezig tien jaar geleden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
daar alleen normale versies van gehad
maar had toch een 2e controller nodig dan maar een coole
Geen centraal budgetbaktopic?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zag dat Yi Long gewoon nog op XBW forum post. Waarom niet hier?
quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:44 schreef Jimbo het volgende:
Als gezonde jongenman van 15+ speel je dit soort meuk toch niet meer
Japanse tekenfilm (games)
Zo even checken nooit van gehoordquote:Op maandag 7 oktober 2024 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
Game of the year komt eraan jongens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel perfecte scores!!
Ben je op zoek naar een nieuwe, frisse, originele RPG wat niet een remake of sequel of prequel of remaster is, koop dan Metaphor ReFantazio op ps5
Masterpiece, must play etc.
[ afbeelding ]
Wordt hier wel hard van, ngl.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:38 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is kunst bro geen Japanse tekenfilm shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |