Eriksen is niet de jongste meer maar om Oosting nou in zijn plaats te zetten?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:42 schreef Wotte het volgende:
Hadden ze nou maar die Oosting gehaald in plaats van die rare Deen.
@maxi-musquote:Van Bronckhorst voorafgaand aan de eerste speelronde van de vernieuwde Europa League. "We willen ook na januari in de Europa League spelen."
Nou zeg. Anders help je me visserij even effectief om zeep.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eriksen is niet de jongste meer maar om Oosting nou in zijn plaats te zetten?
Het is net de Noordzee als er een pulsvisser langs geweest is.quote:
Wel een erg goed paard verder.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb Bruno Fernandes altijd een enorme paardenbek gevonden.
Kloptquote:Op woensdag 25 september 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Speelt Twente een puike pot of is ten Hag een fraud?
Maar een goed paard is nog geen goede ruiterquote:
@GGMM heeft dienst. Die drukt vermoedelijk alle pret.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is net de Noordzee als er een pulsvisser langs geweest is.
Allebeiquote:Op woensdag 25 september 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Speelt Twente een puike pot of is ten Hag een fraud?
Unnergodquote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Die keeper van Twente is zo bizar goed voor dat niveau
Ik heb wel een pittige mening over zogenaamde voetballiefhebbers die Bruno niet waarderen.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar een goed paard is nog geen goede ruiter
Het kan niet anders dan dat ze bij PSV deze man wat speeltijd gundenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef RipCity het volgende:
Understall voor drommel is beste deal die Twente heeft
gsmaakt zeg
Heeft Feyenoord überhaupt een goede keeper gehad deze eeuw?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Unnerstall is beter dan alle keepers die ze bij Feyenoord hebben.
Dan heb je vast geen potjes van Levski Sofia bekekenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
Dat is gelukt.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
Ten Hag: Ik wil mijn liefde niet pijn doen
Redcafequote:Op woensdag 25 september 2024 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Op naar het Manchester United instagram account!
Vetklep.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haalt Hag de kerst?
Leuk vermaak voor bij mijn pizza calzone
20 km gewandeld vandaag, dan mag je je smerig vol vreten.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haalt Hag de kerst?
Leuk vermaak voor bij mijn pizza calzone
4daagse training?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20 km gewandeld vandaag, dan mag je je smerig vol vreten.
Stelling: Unnerstall moet een Nederlands paspoort aanvragen en dan hebben we geen betere keeper in Oranje.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stelling: Unnerstall moet een Nederlands paspoodt aanvragen en dan hebben we geen betere keeper in Oranje.
Ik heb zitten schateren van het lachen toen PSV die fout maakte. We wisten hier in het zuiden al sinds zijn eerste VVV periode dat Lars stiekem veel te goed is voor de Eredivisiequote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef RipCity het volgende:
Understall voor drommel is beste deal die Twente heeft
gsmaakt zeg
Die gast is 34 tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stelling: Unnerstall moet een Nederlands paspoort aanvragen en dan hebben we geen betere keeper in Oranje.
1-2quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
26-09 21:00 Ajax - Besiktas Ziggo Sport
0-5quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
We feliciteren @:GGMM met de juiste voorspelling van Manchester United - FC Twente 1-1
Daarom krijgt iedereen een stukje taart.
[ afbeelding ]
Omdat die lapzwans nog steeds op vakantie is volgt hier het programma voor vandaag. Gelukkig is het maar één wedstrijd.
Zeg het maar...
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
In het bijzonder benieuwd naar de score van Scrummie
Je komt nog niet voor in de Cocototo. Graag aanmelden bij @Coco zodra hij terug is van vakantiequote:
0-4quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
We feliciteren @:GGMM met de juiste voorspelling van Manchester United - FC Twente 1-1
[ afbeelding ]
Omdat die lapzwans nog steeds op vakantie is volgt hier het programma voor vandaag. Gelukkig is het maar één wedstrijd.
Zeg het maar...
@:GGMM 2-2
@:Scrummie 0-5
@:Mexicanobakker 2-1
@:klaasweetalles
@:DombohetOlifantje1 1-2
@:Frozen-assassin 1-2
0-2quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar...
@:klaasweetalles 0-4
2-1quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar...
quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je komt nog niet voor in de Cocototo. Graag aanmelden bij @:Coco zodra hij terug is van vakantie
1-3quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar...
@:fetX 0-2
quote:
[..]
Je komt nog niet voor in de Cocototo. Graag aanmelden bij @:Coco zodra hij terug is van vakantie
Eensquote:Op donderdag 26 september 2024 11:35 schreef Zipportal het volgende:
318.000 (AZ)
309.000 (Twente)
Bakstenen op dat kut Ziggo. Gooi gewoon dat kanaal open voor iedereen. Trek je meer kijkers en ontvang je ook meer reclamesinkomsten. Slechte marketing. @:KingRoland
Hoe waren de kijkcijfers bij Veronica + ESPN?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:35 schreef Zipportal het volgende:
318.000 (AZ)
309.000 (Twente)
Bakstenen op dat kut Ziggo. Gooi gewoon dat kanaal open voor iedereen. Trek je meer kijkers en ontvang je ook meer reclamesinkomsten. Slechte marketing. @:KingRoland
Veronica zat vorig jaar met Ajax in september op 1.2 miljoen. ESPN weet ik niet zo. Vaak 500.000 ook wel.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe waren de kijkcijfers bij Veronica + ESPN?
0-2quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar...
2-2quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar...
Waanzin!quote:Op donderdag 26 september 2024 13:32 schreef KingRoland het volgende:
Hahahaha Valentijn is er niet en er wordt meteen een foto gemaakt met iedereen van de pers en Gio samen
Zou jij ook met GioGod op de foto willen?quote:Op donderdag 26 september 2024 13:32 schreef KingRoland het volgende:
Hahahaha Valentijn is er niet en er wordt meteen een foto gemaakt met iedereen van de pers en Gio samen
1-2quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar...
@:PicoMMP 2-2
@:R-woud93 0-2
Ik vraag me af of jullie het leven allemaal nog wel zien zitten.quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar...
@:Flitsbezorger 1-2
quote:Op donderdag 26 september 2024 14:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie het leven allemaal nog wel zien zitten.
3-1
[..]
die weigert al jaren dat lijstje aan te passen. Als je vraagt wordt hij kribbig.quote:
Waarvan akte.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
die weigert al jaren dat lijstje aan te passen. Als je vraagt wordt hij kribbig.
Sowieso is het schandalig dat ik, als zeer gewaardeerd user, er niet in sta.
Schandalige schande. Dit.
Dank verder niets dan lof dat je deze toto voortzet onder bezielende leiding bij afwezigheid van die halve.quote:
2-0quote:Op donderdag 26 september 2024 06:37 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar...
@:Flitsbezorger 1-2
Anders houd jij je muil even kaassouffle. Je staat er zelf in die lat ligt dan echt niet zo hoog.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blij dat Coco die mokerdebielen uit de Toto houdt.
Ik mag ook nooit meedoen.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blij dat Coco die mokerdebielen uit de Toto houdt.
Accuraat. Ik zit al hoog in de emotie @DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 26 september 2024 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
User @:DombohetOlifantje1 zit user @:Wotte te stangen, een situatieschets @:RamboDirk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2024 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
User @:DombohetOlifantje1 zit user @:Wotte te stangen, een situatieschets @:RamboDirk
[ afbeelding ]
Deze quote omschrijft user @Wotte in een notendopquote:If you cant find the sucker, your the sucker.
Dat is allemaal slechts beeldvorming door die kliek Feyenoorders hier.quote:Op donderdag 26 september 2024 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Deze quote omschrijft user @:Wotte in een notendop
Het is wel you're ipv yourquote:Op donderdag 26 september 2024 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Deze quote omschrijft user @:Wotte in een notendop
@RamboDirk is een erg leuke gay, ja.quote:Op donderdag 26 september 2024 17:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
You're gay @:rambodirk is een voorbeeld van juist gebruik.
Maar het was ook maar een grapje.quote:
Zit je al op het puntje van de stoel voor Sebastian?quote:
Wat ga je doen bij een gelijkspel?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:25 schreef PSVCL het volgende:
Win-win situatie vanavond
winst ajax is goed voor de cof punten
verlies ajax goed voor de lachspieren
Glimlachquote:Op donderdag 26 september 2024 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat ga je doen bij een gelijkspel?
SebaGod.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je al op het puntje van de stoel voor Sebastian?
quote:Op donderdag 26 september 2024 17:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
You're gay @:rambodirk is een voorbeeld van juist gebruik.
quote:
Die zijn er slechts ter decoratie natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Ajax speelt vandaag dus een extra druk topic
niks ten nadele tegenover de overige Nederlandse clubs natuurlijk
Jouw Amsterdamse bescheidenheid siert je, Roland.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Ajax speelt vandaag dus een extra druk topic
niks ten nadele tegenover de overige Nederlandse clubs natuurlijk
Ja je moet het als een Turk uitspreken zeker, daaagquote:Op donderdag 26 september 2024 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Helene die ook consequent Besiektas blijft zeggen.
Oh andere buitenlandse clubs kunnen wel zeker. (En andere verslaggevers gedragen zich niet zo achterlijk en doen het gewoon automatisch.)quote:Op donderdag 26 september 2024 20:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja je moet het als een Turk uitspreken zeker, daaag
Helene is dan ook ernstig vervelend geworden.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goedquote:Op donderdag 26 september 2024 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh andere buitenlandse clubs kunnen wel zeker. (En andere verslaggevers gedragen zich niet zo achterlijk en doen het gewoon automatisch.)
Wie andersquote:Op donderdag 26 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och jezus en dan krijgen we ook nog Sierd.
Ben je nou een Tukker die Brabants gaat doen? Dit kan echt niet.quote:
Stop de persen, we zijn compleet!quote:
Moest lachen.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och jezus en dan krijgen we ook nog Sierd.
Heb de helft van m'n leven in Zeeuws-Vlaanderen gewoond, dus ik had idd "wie is da wuufke?" moeten vragen.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je nou een Tukker die Brabants gaat doen? Dit kan echt niet.
Leuk feitje. Wist ik niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb de helft van m'n leven in Zeeuws-Vlaanderen gewoond, dus ik had idd "wie is da wuufke?" moeten vragen.
Heeft iemand jouw humor vervangen?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Heeft de UEFA de champions league hymne vervangen?
quote:Op donderdag 26 september 2024 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stop de persen, we zijn compleet!
Denk het niet.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft iemand jouw humor vervangen?
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Geen Immobile. Hopelijk trakteert @:rambodirk op een gifje.
Dan zal hij straks wel een windje latenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij heeft KingRoland een stukje chocola gegeten
Niet Bisiektas?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink nu thee met een stukje chocolade (in die chocolade zitten hazelnoten).quote:Op donderdag 26 september 2024 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij heeft KingRoland een stukje chocola gegeten
Prima keuzequote:Op donderdag 26 september 2024 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik drink nu thee met een stukje chocolade (in die chocolade zitten hazelnoten).
En je draagt een butplug.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik drink nu thee met een stukje chocolade (in die chocolade zitten hazelnoten).
SOWWWWquote:
Excuus, Klaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
SOWWWW
dit verwacht ik niet van jou
Vrij extreme reactiequote:
Kut ajax bedoel je.quote:
Klopt maar het zou voor de inhoud van dit topic wel leuk zijn als je ook even vertelt waarom dat zou is.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Het staat nog 0-0 tussen Ajax en Besiktas.
Nee hij liep Fitz in de wegquote:Op donderdag 26 september 2024 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vrij extreme reactie
[..]
Kut ajax bedoel je.
Denk het ookquote:Op donderdag 26 september 2024 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weghorst had die gemaakt
Nee, zou ook niet slim zijn. De Kwik-Fit franchise zit er al met meerdere gyms.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:10 schreef Nober het volgende:
Is er al een fitnessfiliaal genaamd Fitz-Jim in Amsterdam? Gouden zet.
Dit is niet grappig en ook niet leukquote:Op donderdag 26 september 2024 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
@:onlogisch traint bij Basic Fitz Jim
Ben je familie van Fitzquote:Op donderdag 26 september 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet grappig en ook niet leuk
Haxball?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit topic kan wel een doelpunt gebruiken.
Ik werd eerst een beetje boos, maar ik vind het toch wel een leuk grapje eigenlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
@:onlogisch traint bij Basic Fitz Jim
Door mensen zoals jij is de wereld een minder leuke plekquote:Op donderdag 26 september 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werd eerst een beetje boos, maar ik vind het toch wel een leuk grapje eigenlijk
Een zeventje.
Ik vind je de laatste maanden niet in een blakende vorm verkeren.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werd eerst een beetje boos, maar ik vind het toch wel een leuk grapje eigenlijk
Een zeventje.
Hij is gewoon wel leuk gevondenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij is de wereld een minder leuke plek
Er valt nog redelijk wat te verbeteren aan je inschattingsvermogen makker.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is gewoon wel leuk gevonden
Vooral omdat ik @:onlogisch wel inschat als een middelmatig persoon die bij de Basic Fit sport.
Wel Fitz cola:quote:Op donderdag 26 september 2024 21:10 schreef Nober het volgende:
Is er al een fitnessfiliaal genaamd Fitz-Jim in Amsterdam? Gouden zet.
Ik dacht juist dat afgelopen tijd onze relatie herstellende was.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste maanden niet in een blakende vorm verkeren.
Je gaat toch ook naar die Turkse tokkie all inclusive paleisjes man.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er valt nog redelijk wat te verbeteren aan je inschattingsvermogen makker.
Lekker voetbalshirtjes kopen voor 5 euro.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar die Turkse tokkie all inclusive paleisjes man.
Ik denk dat mensen die tafeltennissen op moeten passen met pittige meningen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt zijn transitie naar "de witte keniaan" gemist?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die tafeltennissen op moeten passen met pittige meningen.
Goh, ik vind dat mensen met een eindeloze stroom aan domme meningen op moeten passen met pittige meningen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die tafeltennissen op moeten passen met pittige meningen.
Daarom dacht ik dit te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat afgelopen tijd onze relatie herstellende was.
Nou mooi dan.
@Caland zit daar nu ook. Je punt?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan gebeuren, foutjes worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme ik drukte op wijzigen ipv quote
sorry Gurney
Dom varkenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
sorry Gurney
Laat God hier buiten.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
sorry Gurney
Gewoon genadeloos zijn makkerquote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan gebeuren, foutjes worden gemaakt.
Ik had meer verwacht dan dit. Valt tegen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, ik vind dat mensen met een eindeloze stroom aan domme meningen op moeten passen met pittige meningen.
Ach ja.
Verplichte combi?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zit daar nu ook. Je punt?
Die gaat nog rood pakken ook die dwaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Die Fitz-Jim blijft toch wel een matige speler.
op de trainingquote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Wat is precies de kwaliteit van FritsJim? En wanneer heeft die dat ooit laten zien?
Ik vind dat alleen blonde vrouwen in strakke leggings en paardenstaart zouden moeten hardlopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt zijn transitie naar "de witte keniaan" gemist?
Zal binnenkort dus wel geselecteerd worden voor Oranje.quote:
@Caland is toch ook een walgelijk racistisch zuip- en snuifproleetje die je bij de Basic Fit zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zit daar nu ook. Je punt?
Benieuwd naar zijn uitlegquote:Op donderdag 26 september 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
@:ikgeefenkellikes wij zijn vanaf nu vijanden.
Je bent wel op dreef zeg. Hooligan.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland is toch ook een walgelijk racistisch zuip- en snuifproleetje die je bij de Basic Fit zou kunnen vinden.
Verder vind ik hem wel een leuke user (jou ook).
Eens. Als hij geen uitleg geeft is het héél pijnlijk voor @GGMMquote:Op donderdag 26 september 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd naar zijn uitleg
jong oranjequote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal binnenkort dus wel geselecteerd worden voor Oranje.
Dat is de forum@fok.nl mailboxquote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
605 berichten.
Populair hoor
Dat krijg je met die Turkse clubs, het wordt al gauw een schopwedstrijdquote:Op donderdag 26 september 2024 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
In dit topic worden rake verbale klappen uitgedeeld.
605 geile berichten van @Charzquote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
605 berichten.
Populair hoor
Arme @tong80quote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de forum@fok.nl mailbox
En die mensen maar denken dat ze antwoord krijgen
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de forum@fok.nl mailbox
En die mensen maar denken dat ze antwoord krijgen
Van voordat ze dik is gewordenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
605 geile berichten van @:charz
Post ook eens watquote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Wat is precies de kwaliteit van FritsJim? En wanneer heeft die dat ooit laten zien?
Oeiquote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Typisch Turksquote:Op donderdag 26 september 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dat Besiktas is wel mensonterend slecht overigens
Die is al jaren uit vorm.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Is het nu alleen nog op Ziggo, waardoor we nu met deze Sierd opgescheept zitten?
Ja, sowieso is alles aan dat Ziggo extreem kutquote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Is het nu alleen nog op Ziggo, waardoor we nu met deze Sierd opgescheept zitten?
Je denkt dat ze dik betalen voor de rechten en het dan ook elders uitzenden?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Mwah, genoeg dingen die ik met plezier op Ziggo kijkquote:Op donderdag 26 september 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sowieso is alles aan dat Ziggo extreem kut
Ik snap best dat ze kijken om geld te verdienen en niet per se wat de hoogst mogelijke kwaliteit zou zijn om het voetbal aan te bieden, maar dit is echt belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |