Kan gebeuren, foutjes worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme ik drukte op wijzigen ipv quote
sorry Gurney
Dom varkenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
sorry Gurney
Laat God hier buiten.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
sorry Gurney
Gewoon genadeloos zijn makkerquote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan gebeuren, foutjes worden gemaakt.
Ik had meer verwacht dan dit. Valt tegen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, ik vind dat mensen met een eindeloze stroom aan domme meningen op moeten passen met pittige meningen.
Ach ja.
Verplichte combi?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zit daar nu ook. Je punt?
Die gaat nog rood pakken ook die dwaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Die Fitz-Jim blijft toch wel een matige speler.
op de trainingquote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Wat is precies de kwaliteit van FritsJim? En wanneer heeft die dat ooit laten zien?
Ik vind dat alleen blonde vrouwen in strakke leggings en paardenstaart zouden moeten hardlopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt zijn transitie naar "de witte keniaan" gemist?
Zal binnenkort dus wel geselecteerd worden voor Oranje.quote:
@Caland is toch ook een walgelijk racistisch zuip- en snuifproleetje die je bij de Basic Fit zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zit daar nu ook. Je punt?
Benieuwd naar zijn uitlegquote:Op donderdag 26 september 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
@:ikgeefenkellikes wij zijn vanaf nu vijanden.
Je bent wel op dreef zeg. Hooligan.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland is toch ook een walgelijk racistisch zuip- en snuifproleetje die je bij de Basic Fit zou kunnen vinden.
Verder vind ik hem wel een leuke user (jou ook).
Eens. Als hij geen uitleg geeft is het héél pijnlijk voor @GGMMquote:Op donderdag 26 september 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd naar zijn uitleg
jong oranjequote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal binnenkort dus wel geselecteerd worden voor Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |