Kan gebeuren, foutjes worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme ik drukte op wijzigen ipv quote
sorry Gurney
Dom varkenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
sorry Gurney
Laat God hier buiten.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
sorry Gurney
Gewoon genadeloos zijn makkerquote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan gebeuren, foutjes worden gemaakt.
Ik had meer verwacht dan dit. Valt tegen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, ik vind dat mensen met een eindeloze stroom aan domme meningen op moeten passen met pittige meningen.
Ach ja.
Verplichte combi?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zit daar nu ook. Je punt?
Die gaat nog rood pakken ook die dwaas.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Die Fitz-Jim blijft toch wel een matige speler.
op de trainingquote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Wat is precies de kwaliteit van FritsJim? En wanneer heeft die dat ooit laten zien?
Ik vind dat alleen blonde vrouwen in strakke leggings en paardenstaart zouden moeten hardlopen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je hebt zijn transitie naar "de witte keniaan" gemist?
Zal binnenkort dus wel geselecteerd worden voor Oranje.quote:
@Caland is toch ook een walgelijk racistisch zuip- en snuifproleetje die je bij de Basic Fit zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland zit daar nu ook. Je punt?
Benieuwd naar zijn uitlegquote:Op donderdag 26 september 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
@:ikgeefenkellikes wij zijn vanaf nu vijanden.
Je bent wel op dreef zeg. Hooligan.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland is toch ook een walgelijk racistisch zuip- en snuifproleetje die je bij de Basic Fit zou kunnen vinden.
Verder vind ik hem wel een leuke user (jou ook).
Eens. Als hij geen uitleg geeft is het héél pijnlijk voor @GGMMquote:Op donderdag 26 september 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd naar zijn uitleg
jong oranjequote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zal binnenkort dus wel geselecteerd worden voor Oranje.
Dat is de forum@fok.nl mailboxquote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
605 berichten.
Populair hoor
Dat krijg je met die Turkse clubs, het wordt al gauw een schopwedstrijdquote:Op donderdag 26 september 2024 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
In dit topic worden rake verbale klappen uitgedeeld.
605 geile berichten van @Charzquote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
605 berichten.
Populair hoor
Arme @tong80quote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de forum@fok.nl mailbox
En die mensen maar denken dat ze antwoord krijgen
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de forum@fok.nl mailbox
En die mensen maar denken dat ze antwoord krijgen
Van voordat ze dik is gewordenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
605 geile berichten van @:charz
Post ook eens watquote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Wat is precies de kwaliteit van FritsJim? En wanneer heeft die dat ooit laten zien?
Oeiquote:Op donderdag 26 september 2024 21:22 schreef RipCity het volgende:
Typisch Turksquote:Op donderdag 26 september 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
Dat Besiktas is wel mensonterend slecht overigens
Die is al jaren uit vorm.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Is het nu alleen nog op Ziggo, waardoor we nu met deze Sierd opgescheept zitten?
Ja, sowieso is alles aan dat Ziggo extreem kutquote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Is het nu alleen nog op Ziggo, waardoor we nu met deze Sierd opgescheept zitten?
Je denkt dat ze dik betalen voor de rechten en het dan ook elders uitzenden?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |