Nee, zou ook niet slim zijn. De Kwik-Fit franchise zit er al met meerdere gyms.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:10 schreef Nober het volgende:
Is er al een fitnessfiliaal genaamd Fitz-Jim in Amsterdam? Gouden zet.
Dit is niet grappig en ook niet leukquote:Op donderdag 26 september 2024 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
@:onlogisch traint bij Basic Fitz Jim
Ben je familie van Fitzquote:Op donderdag 26 september 2024 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet grappig en ook niet leuk
Haxball?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit topic kan wel een doelpunt gebruiken.
Ik werd eerst een beetje boos, maar ik vind het toch wel een leuk grapje eigenlijkquote:Op donderdag 26 september 2024 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
@:onlogisch traint bij Basic Fitz Jim
Door mensen zoals jij is de wereld een minder leuke plekquote:Op donderdag 26 september 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werd eerst een beetje boos, maar ik vind het toch wel een leuk grapje eigenlijk
Een zeventje.
Ik vind je de laatste maanden niet in een blakende vorm verkeren.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werd eerst een beetje boos, maar ik vind het toch wel een leuk grapje eigenlijk
Een zeventje.
Hij is gewoon wel leuk gevondenquote:Op donderdag 26 september 2024 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij is de wereld een minder leuke plek
Er valt nog redelijk wat te verbeteren aan je inschattingsvermogen makker.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is gewoon wel leuk gevonden
Vooral omdat ik @:onlogisch wel inschat als een middelmatig persoon die bij de Basic Fit sport.
Wel Fitz cola:quote:Op donderdag 26 september 2024 21:10 schreef Nober het volgende:
Is er al een fitnessfiliaal genaamd Fitz-Jim in Amsterdam? Gouden zet.
Ik dacht juist dat afgelopen tijd onze relatie herstellende was.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste maanden niet in een blakende vorm verkeren.
Je gaat toch ook naar die Turkse tokkie all inclusive paleisjes man.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er valt nog redelijk wat te verbeteren aan je inschattingsvermogen makker.
Lekker voetbalshirtjes kopen voor 5 euro.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar die Turkse tokkie all inclusive paleisjes man.
Ik denk dat mensen die tafeltennissen op moeten passen met pittige meningen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat toch ook naar die Turkse tokkie all inclusive paleisjes man.
Je hebt zijn transitie naar "de witte keniaan" gemist?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die tafeltennissen op moeten passen met pittige meningen.
Goh, ik vind dat mensen met een eindeloze stroom aan domme meningen op moeten passen met pittige meningen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die tafeltennissen op moeten passen met pittige meningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |