Dat is gelukt.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
Ten Hag: Ik wil mijn liefde niet pijn doen
Redcafequote:Op woensdag 25 september 2024 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Op naar het Manchester United instagram account!
Vetklep.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haalt Hag de kerst?
Leuk vermaak voor bij mijn pizza calzone
20 km gewandeld vandaag, dan mag je je smerig vol vreten.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haalt Hag de kerst?
Leuk vermaak voor bij mijn pizza calzone
4daagse training?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20 km gewandeld vandaag, dan mag je je smerig vol vreten.
Stelling: Unnerstall moet een Nederlands paspoort aanvragen en dan hebben we geen betere keeper in Oranje.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Unnerstall is beter dan alle keepers die ze bij Feyenoord hebben.
Eens.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stelling: Unnerstall moet een Nederlands paspoodt aanvragen en dan hebben we geen betere keeper in Oranje.
Ik heb zitten schateren van het lachen toen PSV die fout maakte. We wisten hier in het zuiden al sinds zijn eerste VVV periode dat Lars stiekem veel te goed is voor de Eredivisiequote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef RipCity het volgende:
Understall voor drommel is beste deal die Twente heeft
gsmaakt zeg
Die gast is 34 tuurlijk niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stelling: Unnerstall moet een Nederlands paspoort aanvragen en dan hebben we geen betere keeper in Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |