"René en Johan SLOPEN elkaar"quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze posten zich de godganse dag een ongeluk daar maar hier dan weer net geen fragmentje over. Lafbekken.
Terwijl t nog prima had gekund binnen hun youtubestijl. Daar schrijven ze normaal bij elk fragment "Rene gaat he-le-maal stuk om...". Kan nu gewoon "VI gaat he-le-maal stuk door.." worden
Nee, dit kan nietquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist wel, dat moet ik Johan beamen. Het kan alleen in deze tijd maar gaat nergens over.
Tijdens het WK 2010 in Scheveningen was toch wel het hoogtepunt van de show. Iedere dag een heerlijke show. 14 jaar geleden gewoon alweer, bizar.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
De mannen van VI (cultureel erfgoed imo) zijn als je favoriete popband op retour (je blijft het volgen ondanks zichtbare verval)
Bas Nijhuis in de Bert van Marwijk-rol op het einde.quote:
We worden oud hequote:Op dinsdag 24 september 2024 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tijdens het WK 2010 in Scheveningen was toch wel het hoogtepunt van de show. Iedere dag een heerlijke show. 14 jaar geleden gewoon alweer, bizar.
Bas "ik kan niks over mn eigen affaire zeggen maar ik neem wel graag anderen de maat" Nijhuisquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bas Nijhuis in de Bert van Marwijk-rol op het einde.
of Wilfred ''we gaan het lekker over andermans affaires hebben maar niet over die van mij'' Geneequote:Op dinsdag 24 september 2024 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bas "ik kan niks over mn eigen affaire zeggen maar ik neem wel graag anderen de maat" Nijhuis
Nog maar 1 origineel bandlid over (Derksen)quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:58 schreef Kakadylo het volgende:
De mannen van VI (cultureel erfgoed imo) zijn als je favoriete popband op retour (je blijft het volgen ondanks zichtbare verval)
Ze zijn gegaan voor het geld. En dan moet je dus elke dag opdraven en meepraten ook al heb je weinig zin of niet zoveel met het onderwerp. Het is gewoon werk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:05 schreef JanGroen het volgende:
Ik kijk het programma al jaren. Sinds de laatste “rellen” over die kaars en “de echte Fries”, vind ik dat de spirit er uit is.
Alsof ze met tegenzin aan tafel zitten. 5 x per week breekt ze op, de ophef rondom hun uitspraken breekt op, enz.. Alsof ze moeten maar het zelf eigenlijk niet meer willen.
Was dat nou waar van die ladyshave? Enige bron was roddelpraat maar die worden te pas en onpas door de rechter op de vingers getiktquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:16 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
of Wilfred ''we gaan het lekker over andermans affaires hebben maar niet over die van mij'' Genee
Niemand die hem confronteert met de ladyshave. Zou toffe tv zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ah Wilfred gaat weer de popie jopie uithangen vandaag en René zal wel dichtslaan, dus verwacht weinig spektakel.
Die komt toch niet meer?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ah Wilfred gaat weer de popie jopie uithangen vandaag en René zal wel dichtslaan, dus verwacht weinig spektakel.
Ze hebben gewoon een contract tot de zomer. En zonder VI stort SBS6 helemaal in dus voorlopig zullen ze met frisse tegenzin doorgaan.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:29 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig maar, ik heb er slecht van geslapen.quote:
Dit kunnen ze ook gewoon helemaal niet. Het is vaak gewoon ordinaire onderbuik wartaal. Vooral op politiek gebied. Ik kies bij deze rel de kant van Derksen, vond Gijp echt vies reageren op hem. Maar wat Derksen wil (over politiek lullen) is net zo goed een afgang.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:53 schreef Poepz0r het volgende:
Hadden nooit moeten switchen van voetbal naar vandaag inside.
Ze denken gewoon allebei dat ze heel wat zijn. Derksen denkt dat half Nederland naar zijn mening over bepaalde onderwerpen smacht, denkt oprecht dat zijn mening nódig is dus wordt mad als niet alles besproken wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit kunnen ze ook gewoon helemaal niet. Het is vaak gewoon ordinaire onderbuik wartaal. Vooral op politiek gebied. Ik kies bij deze rel de kant van Derksen, vond Gijp echt vies reageren op hem. Maar wat Derksen wil (over politiek lullen) is net zo goed een afgang.
Mokerirritante act, geef gewoon toe dat het je aan het hart gaat. Je kan wel de hele dag 'lekker man' en 'laat gaan' roepen, maar als je al een paniekaanval krijgt omdat de brug openstaat dan zit je nou eenmaal niet zo in elkaar.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gijp beweert weer dat het hem niks boeit, terwijl aan alles te zien is dat het niet zo is.
Dat was top. Met die van Breukelen die op zijn pik getrapt was. Leuk voetbal op dat WK (behalve de finale).quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
Tijdens het WK 2010 in Scheveningen
Geen heks zoals Kaag ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is dit voor enge vrouw, die zou ik ook niet aannemen
die heeft dit bij Boulevard ook al tig keer meegemaakt met valse Beuaquote:
En terecht. Ze lullen er te snel overheen.quote:
Eindelijk eens een mening van Merel ipv politieke uitlegquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
En terecht. Ze lullen er te snel overheen.
Dat geouwehoer ook steeds ja. Rechts komt meer dan royaal aan bod en de PVV wil zelf niet komen, anders was het nog veel meer.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:51 schreef tong80 het volgende:
"Een" onderwerp.Drie mannetjes weten het weer niet maar denken van wel.
En dat gelul weer. 80 % van de NPO is rechts. Zelfs een extreem rechtse omroep.
Ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was dat nou waar van die ladyshave? Enige bron was roddelpraat maar die worden te pas en onpas door de rechter op de vingers getikt
Bron?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:46 schreef ISVV het volgende:
als je al een paniekaanval krijgt omdat de brug openstaat
En ik ga graag aan de bar zitten. Waar is de enveloppe ?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bas "ik kan niks over mn eigen affaire zeggen maar ik neem wel graag anderen de maat" Nijhuis
Die is wel de enige die er steeds maar over blijft zuigen. Derksen en Vd Gijp hebben gewoon gezegd wat ze van elkaar dachten en dat was inderdaad snel klaar. Genee blijft maar doorgaan over lijstjes en kutprogramma's. Derksen negeert het wijselijk.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wilfried vindt zichzelf echt heel erg goed.
Oh toch niet.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die is wel de enige die er steeds maar over blijft zuigen. Derksen en Vd Gijp hebben gewoon gezegd wat ze van elkaar dachten en dat was inderdaad snel klaar. Genee blijft maar doorgaan over lijstjes en kutprogramma's. Derksen negeert het wijselijk.
Bij de warme kachel.quote:
of een schaatsshow presenterenquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:07 schreef Poefbank het volgende:
Wilfried probeert de boel op te blazen. Misschien kan hij als het programma is afgelopen, het weer op eigen houtje proberen en een soundboard van Derksen tot in den treure gebruiken.
Dat soort 'saaie' talkshows zijn er al genoeg dus ga je lekker naar 4 of 1 (of met thomas v groningen).quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
en ik ga Merel steeds meer waarderen. Geef die een talkshow en laat Helene de koffie brengen.
Hij lijkt niet te snappen dat je een fractie in Tweede Kamer vrijelijk over van alles moet mogen ondervragen. En dat de coalitiefractie in de Kamer niet het smaldeel in het kabinet is, die horen zelfs het kabinet tegen te kunnen spreken. Althans juist Omtzigt wilde die taakverdeling nog beter scheiden, juist bij NSC loopt het meer door elkaar dan elders.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:11 schreef tong80 het volgende:
Hallo Johan. Die meneer doet niks fout. Hij is van de oppositie. Laat dan Dijks van de SP zien.
Nee hoor - al lang niet meer.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Huh Johan 12 jaar niet op vakantie? Hij gaat elk jaar naar Texas
Dan zitten we al op de helftquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:08 schreef DKUp het volgende:
Wilfred voor de tiende keer vragen naar de mening van Johan vragen.
Valt allemaal niet op….
Saaiquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat soort 'saaie' talkshows zijn er al genoeg dus ga je lekker naar 4 of 1 (of met thomas v groningen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |